king of mars... prima hoor dat jij niet van winter houdt, maar om dan zo zuur te reageren. Gun die wintermensen (zoals ikzelf o.a) gewoon hun lol. In plaats van te zeggen dat dat allemaal amibitieloze, werkloze mensen zijn.
Of heb je zelf een auto-ongeluk gehad ofzo door de sneeuw? Dan kan ik het me wel voorstellen.
Maar er zijn zoveel dingen waar mensen van genieten en die nadelen geven voor anderen.
Voorbeelden genoeg.
Een goede winter vind ik gewoon leuk. Het levert mooie plaatjes op en het is lekker koud.
Dat het ov dan vaak moeilijk rijdt, kan ik me persoonlijk niet echt aan storen. Kun je zeggen dat ik een nutteloos leven heb omdat ik dan vast niks belangrijks te doen heb, maar goed.
En de verkeersongelukken: die zijn heel vervelend inderdaad. En ik geef toe dat dat een van de grote nadelen is van de winter. Ik vind het dan ook belangrijk dat mensen (zo mogelijk) op tijd gewaarschuwd worden voor (heftige) sneeuwval en snelle hulp aangeboden krijgen mochten er dingen misgaan.
Maar het algemene winterplaatje is wat mij betreft mooi en leuk. Schaatsen, sneeuwwandelingen, blije sleeënde kinderen, kachel hoog op stoken, witte kerst... het zijn niet alleen maar nadelen.
Die verkeersongelukken gebeuren waarschijnlijk ook meer op warme dagen wanneer iedereen massaal naar het strand vertrekt of als we weer met z'n allen op zwarte zaterdag naar Frankrijk rijden.
[ Bericht 0% gewijzigd door pietkanarie op 17-11-2010 18:42:05 (t moest een d zijn. voor de taalnazi's gedaan :)) ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!