quote:Op woensdag 17 november 2010 09:11 schreef Lindytje het volgende:
Morning!
Vanmiddag lekker shoppen met Dico![]()
(sjaantje kan helaas niet mee...)
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:24 schreef Sharana_LV het volgende:
ik haat buikpijn en misselijk en overgeven![]()
![]()
![]()
![]()
nog doodmoe ook omdat ik bagger heb geslapen
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:24 schreef Sharana_LV het volgende:
ik haat buikpijn en misselijk en overgeven![]()
![]()
![]()
![]()
nog doodmoe ook omdat ik bagger heb geslapen
thanks liefquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je weet dat je sochtends eerst met een kopje thee of melk begint ipv met een tray redbull?
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je weet dat je sochtends eerst met een kopje thee of melk begint ipv met een tray redbull?
Auwquote:Op woensdag 17 november 2010 09:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb gewoon een 3 voor mijn eerste tentamen... een DRIE!!
Elk nadeel heeft zijn voordeel lager kan bijna niet meerquote:Op woensdag 17 november 2010 10:12 schreef Lindytje het volgende:
Nou ja, ik had ook niet echt een voldoende verwacht, maar een drie is wel heel sneu
Okaay! Dan sta ik daar wel ergensquote:
Je moet maar zo denken: ik ga zo heul wat leuks doenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:21 schreef Lindytje het volgende:
En ja, de voorlichtingsbijeenkomst is echt heeeel boeiend... *gaap*
Daar heb jij weer een puntquote:Op woensdag 17 november 2010 10:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel lager kan bijna niet meermaar het is wel pruts
Nee, jouw puppyogen zie je van ver!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Okaay! Dan sta ik daar wel ergensIk ben niet moeilijk te missen
[..]
Je moet maar zo denken: ik ga zo heul wat leuks doen
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, jouw puppyogen zie je van ver!
En jaaaaaaa, lekker shoppen!
Even binnenvallen,quote:Op woensdag 17 november 2010 09:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb gewoon een 3 voor mijn eerste tentamen... een DRIE!!
JA! Ik vond het er ook al op lijken. Maar niet helemaal want het is te romig. Ik proefde die Babi Pangang chips en dat smaakt gewoon naar boullionblokjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh trouwens ! Gisteren de 3 'winnaars' van lays gehaald (chips).
Patatje joppie... Dat is gewoon de belgische pickles !! PICKLES !!! I like(De andere zijn jakkiebah)
[ afbeelding ]
Ja! Ik heb een deel refund gekregen. Xquote:Op woensdag 17 november 2010 11:11 schreef DeltaCephei het volgende:
Lindy, heeft die dib-bid op jou gereageerd met kapotte oogschaduw gedoe?
Oei! Ja, dat is inderdaad nog minder... je kan ook wel herkansen hoop ik?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Even binnenvallen,
ik heb een drie voor m'n eerste 3 tentamens, een 5 op 2 andere, en de rest weet ik niet. Het kan dus nog erger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
Ik krijg gewoon 0 reactiequote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja! Ik heb een deel refund gekregen. X
Nou, ik moet zeggen dat het bij mij ook 2 dagen duurde. Is jouw palette ook gesneuveld?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:46 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon 0 reactieStomme verkoper.
Ik moet eerlijk bekennen dat het wel érg lang geleden is dat ik pickles nog heb geproefd; maar zou kunnen kloppenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
JA! Ik vond het er ook al op lijken. Maar niet helemaal want het is te romig. Ik proefde die Babi Pangang chips en dat smaakt gewoon naar boullionblokjes![]()
Nouja er is 1 oogschaduw kapotquote:Op woensdag 17 november 2010 11:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat het bij mij ook 2 dagen duurde. Is jouw palette ook gesneuveld?
Ik moet kokhalzen van dingen met mangosmaak dus die heb ik niet geproefdquote:Op woensdag 17 november 2010 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat het wel érg lang geleden is dat ik pickles nog heb geproefd; maar zou kunnen kloppen
Oo en die mango dan.. Ik proefde gewoon mangoIk wil verdorie geen fruitsmaak aan mijn chips hebben hangen. Vettige troep wil ik
dat is vaag, aan de binnenkant nat! Oh, en 1, you lucky bastard!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nouja er is 1 oogschaduw kapot
Heel mijn pakket was trouwens nat, ook aan de BINNENkant?
[..]
Ik moet kokhalzen van dingen met mangosmaak dus die heb ik niet geproefd![]()
Ik vond die Babi Pangang ook niet om te vreten. De geur was echt vreselijk, dus heb mij er niet aan gewaagd. Patatje Joppie slaan we maar over en die Chili nog wat was ook niet echt geweldig, maar tenminste wel te doen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
JA! Ik vond het er ook al op lijken. Maar niet helemaal want het is te romig. Ik proefde die Babi Pangang chips en dat smaakt gewoon naar boullionblokjes![]()
Ik troost mij met de gedachte dat zelfs de jonge ik totaal geen interesse zou hebben gehad in dat jongetje met te lang haarquote:
Ik waarschijnlijk ook niet, want ik was nogal gothic vroeger.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik troost mij met de gedachte dat zelfs de jonge ik totaal geen interesse zou hebben gehad in dat jongetje met te lang haar![]()
*denkt terug aan het enige meisje in de klas zijn dat NIET gek was op Take that*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga je er even wegquote:Op woensdag 17 november 2010 12:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit in de bieb op de uni en daar mag je niet eten.
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl zwaait met haar bammetjes voor Dwyn haar neuslekkerrrrrrrrrr
I iz ebilquote:
Broodje kaassouflé met pindasausquote:Op woensdag 17 november 2010 12:43 schreef princess-a het volgende:
broodje kaassouflé, nomnomnomnomnom
quote:
Jaaaa, lekker.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kinder surprise eitje hebbe??
Ik heb er ketchup overheenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Broodje kaassouflé met pindasaus
OHOHCHERSO
Yumquote:Op woensdag 17 november 2010 12:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Broodje kaassouflé met pindasaus
OHOHCHERSO
Ik wil je wel vertellen waar ik mee bezig ben nu maar ik denk niet dat je daar veel vrolijker van wordt.quote:
Als het maar niks met eten te maken heeft.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil je wel vertellen waar ik mee bezig ben nu maar ik denk niet dat je daar veel vrolijker van wordt.
Nee ik moet een tijdelijk en flexibel gebouw ontwerpen met een ondoorbroken vloeroppervlak van 80 m2 met wat technieken die we gekregen hebben, maar ik wil niet iets standaard. ALLEEN alles wat niet standaard is, is minder goed dan de dingen die wel standaard zijn, dus je komt al snel op standaarddingen uit. MAAR DAT HEEFT IEDEREEN AL.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als het maar niks met eten te maken heeft.![]()
Ik ben net klaar met de voorbereiding voor Burgerlijk Recht I voor volgende week en ik ga nu bezig met mijn recidivistenvakje Strafrecht I, want deze loser had bij haar tweede herkansing alsnog een 5.
Klinkt leuk!quote:Op woensdag 17 november 2010 12:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee ik moet een tijdelijk en flexibel gebouw ontwerpen met een ondoorbroken vloeroppervlak van 80 m2 met wat technieken die we gekregen hebben, maar ik wil niet iets standaard. ALLEEN alles wat niet standaard is, is minder goed dan de dingen die wel standaard zijn, dus je komt al snel op standaarddingen uit. MAAR DAT HEEFT IEDEREEN AL.
Frustrereeeend.
Oei, succes! Drie maal is scheepsrecht hè.
Het is echt een hel want ik ben dus compleet inspiratieloos verder, om iets te bedenken wat niet simpel en standaard is, maar wel functioneel.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Klinkt leuk!![]()
Dit zou dan viermaal scheepsrecht moeten worden. Ik heb hem namelijk 1x gewoon gedaan en al 2x herkanst.
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:01 schreef Cyntiaa het volgende:
sommige mensen nemen zo goed altijd de slachtofferrol aan...
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is echt een hel want ik ben dus compleet inspiratieloos verder, om iets te bedenken wat niet simpel en standaard is, maar wel functioneel.
Ja drie herkansingen is scheepsrecht!!!I tell ya!
Noujaaaquote:Op woensdag 17 november 2010 13:02 schreef Mirjam het volgende:
mijn aanvraag voor een wia uitkering is afgewezen, en mijn werkgever krijgt een boete voor een jaar.
uwv, gotta love them.
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:02 schreef Mirjam het volgende:
mijn aanvraag voor een wia uitkering is afgewezen, en mijn werkgever krijgt een boete voor een jaar.
uwv, gotta love them.
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:01 schreef Cyntiaa het volgende:
sommige mensen nemen zo goed altijd de slachtofferrol aan...
De WIA is de uitkering die u kunt krijgen als u door ziekte niet of minder kunt werken. U kunt deze uitkering aanvragen als u bijna 2 jaar ziek bent, en u daarom 65% of minder kunt verdienen van uw oude loon. Bij de WIA geldt dat u zoveel werkt als u kunt. WIA staat voor: Wet werk en inkomensvoorziening naar arbeidsvermogen. U krijgt altijd de uitkering die bij uw situatie past.quote:
Ah dankje, ik was lui.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De WIA is de uitkering die u kunt krijgen als u door ziekte niet of minder kunt werken. U kunt deze uitkering aanvragen als u bijna 2 jaar ziek bent, en u daarom 65% of minder kunt verdienen van uw oude loon. Bij de WIA geldt dat u zoveel werkt als u kunt. WIA staat voor: Wet werk en inkomensvoorziening naar arbeidsvermogen. U krijgt altijd de uitkering die bij uw situatie past.
Waarom wil ze het ineens zonder hen doen dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn zusje wil dit jaar kerst zonder mijn oom, tante, neefje en nichtje vieren. We doen dit al jaaaren met hun samen, ben niet anders gewend.
Nu beweerd ze dat mijn nichtje en ik de enige 2 zijn die er moeite mee hebben. Volgend jaar wil ze het wel weer met iedereen doen. Nou, dat feestje gaat dan dus ook niet door. Ze heeft zon bord voor haar kop. Haalt overal mijn moeder bij. van mamma moet je stoppen met moeilijk doen Nou ik sla kerst wel over dit jaar.
Wat heb je voor ziekte-iets als ik vragen mag?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:12 schreef Mirjam het volgende:
sja, waarom, geen idee.
starheid, niet willen luisteren naar hoe de prakrtijk was en is, en alle argumenten klakkeloos van tafel vegen, en vooral heel lelijk doen.
en nu, hopen dat ik gewoon beter blijf worden, en geen terugval krijg
ohja, en bezwaar indienen natuurlijk.
lang verhaal, korte versie komt neer op veel rugpijn en zenuwpijn en soms uitval in m'n beenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat heb je voor ziekte-iets als ik vragen mag?
Wel mega-kut zeg. Gezeik altijd inderdaad, heb mijn moeder er ook mee gezien toen ze werkeloos was. Bah. Succes!
Nasty.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lang verhaal, korte versie komt neer op veel rugpijn en zenuwpijn en soms uitval in m'n been
UWV en lelijk doen, dat is hun specialiteit!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:12 schreef Mirjam het volgende:
sja, waarom, geen idee.
starheid, niet willen luisteren naar hoe de prakrtijk was en is, en alle argumenten klakkeloos van tafel vegen, en vooral heel lelijk doen.
en nu, hopen dat ik gewoon beter blijf worden, en geen terugval krijg
ohja, en bezwaar indienen natuurlijk.
nou, dat lukt ze inderdaad aardig, props for thatquote:Op woensdag 17 november 2010 13:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
uwv en lelijk doen, dat is hun specialiteit!
proberen mensen het leven zuur te maken, daar zijn ze goed in
*knuffel*quote:Op woensdag 17 november 2010 13:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, dat lukt ze inderdaad aardig, props for that
Daar kan ik me ook echt mateloos aan ergeren, ik ken iemand met een uitkering die de hele wereld rond reist. Paar maanden Indonesië, paar weken Schotland etcetc, maar werken kan ze niet hoor. Nee daar is ze veel te zwak voor.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
*knuffel*
Ik heb altijd het idee bij instanties die over uitkeringen gaan enzo dat ze zo moeilijk doen zodat mensen helemaal in de put raken en dan denken 'laat maar zitten' en dan kost het hun geen geld, bastards. Dat die mensen dan in moeilijkheden komen maakt hun geen reet uit.
Onvoorstelbaar dat er zoveel mensen zogenaamd niet kunnen werken en die dan wel lekker een uitkering krijgen maar dan ook lekker zwart werken. Maar nee, daar doen ze niets aan.
En kan je dat niet aangeven ergens?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:29 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook echt mateloos aan ergeren, ik ken iemand met een uitkering die de hele wereld rond reist. Paar maanden Indonesië, paar weken Schotland etcetc, maar werken kan ze niet hoor. Nee daar is ze veel te zwak voor.![]()
En ze schept er nog over op ook, hoe slim ze dat aanpakt allemaal en dat zij echt niet gaat werken als ze zo makkelijk geld kan krijgen..
Maar ook zij beunt wel wat bij natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En kan je dat niet aangeven ergens?
Vast wel, maar dat vind ik dan weer getuigen van een rotmentaliteit van mijn kant.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En kan je dat niet aangeven ergens?
Sorry dat ik het zeg, maar dan vind ik ook niet dat je haar/hem af moet zeiken. Want dit soort mensen zijn de reden waarom het zo moeilijk is om een uitkering te krijgen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat vind ik dan weer getuigen van een rotmentaliteit van mijn kant.![]()
Bovendien is het familie, wel aan een kant waar ik geen contact meer mee heb, maar toch.
Smakelijk en veel plezier chickiesquote:Op woensdag 17 november 2010 13:51 schreef Diconnected het volgende:
Lindy en ik schuiven een long chicken naar binnen bij de bk
Geen sorry nodigquote:Op woensdag 17 november 2010 13:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dan vind ik ook niet dat je haar/hem af moet zeiken. Want dit soort mensen zijn de reden waarom het zo moeilijk is om een uitkering te krijgen.
Smakelijkquote:Op woensdag 17 november 2010 13:51 schreef Diconnected het volgende:
Lindy en ik schuiven een long chicken naar binnen bij de bk
*jaloers*quote:Op woensdag 17 november 2010 13:58 schreef Mirjam het volgende:
ha, toch nog een lichtpuntje; mijn accessorize lakjes zijn zojuist aangekomen bij mijn contactpersoon in duitsl;and
helaas hadden ze pink spice niet, dus die moet ik nog maar eens apart bestellen
oehhhquote:Op woensdag 17 november 2010 13:58 schreef Mirjam het volgende:
ha, toch nog een lichtpuntje; mijn accessorize lakjes zijn zojuist aangekomen bij mijn contactpersoon in duitsl;and
helaas hadden ze pink spice niet, dus die moet ik nog maar eens apart bestellen
Ik weet niet of dat echt klikken is. Als je iemand wat ziet stelen, geef je dat toch ook aan?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Geen sorry nodig, maar ik zie dat toch anders, dat zij zo door het leven gaat is voor mij een reden om geen contact met haar te hebben. Ze weet hoe ik erover denk, het afzeiken heb ik dus ook recht in haar gezicht gedaan.
Maar dat wil niet zeggen dat ik dat dan moet gaan melden.
Ik vind beide dingen namelijk helemaal niks, parasiteren niet, maar "klikken" vind ik ook misselijk.
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:36 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik word gek!dit klinkt meer als "zolang wij maar van dr af zijn"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde toen ik HBO deed wel naar het buitenland op stage. Ik naar het stagebureau. 'Hier heb je de telefoongids van de UK, ga maar bellen'.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit klinkt meer als "zolang wij maar van dr af zijn"
Van school hoef ik helemaal geen werkervaringsplaats maar dat moet dus van de gemeente/uwv omdat ik anders thuis zit (ja huiswerk kost geen tijd ofzo).quote:Op woensdag 17 november 2010 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit klinkt meer als "zolang wij maar van dr af zijn"
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:15 schreef DeltaCephei het volgende:
Wij vieren het altijd met zijn 4en. Soms komt de alleenstaande buurvrouw maar mijn tante nodigt ons altijd uit maar dat doe ik niet meer want ik wil graag lekker eten met kerst.
Ja dat wel! Maar ik vind het gewoon raar dat er geen papiertje is opgesteld met eisen, wat nou precies de bedoeling is enzo wat ik kan meenemen naar gesprekken.. Nu moet ik dus zo'n vaag antwoord geven en dan zie je je gesprekspartner 'quote:Op woensdag 17 november 2010 14:17 schreef Joysa het volgende:
Werkervaring staat sowieso mooi op je cv![]()
Draadjesvlees ruikt lekker
Ja het eten is nooit zo'n succes bij m'n tante.. ze heeft meestal ook net niet genoeg waardoor wij elkaar zitten aan te kijken.quote:
Eh niet lullig bedoeld; maar je moet dat gesprek toch ook zelf doen? Het moet toch niet voorgekauwd worden?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja dat wel! Maar ik vind het gewoon raar dat er geen papiertje is opgesteld met eisen, wat nou precies de bedoeling is enzo wat ik kan meenemen naar gesprekken.. Nu moet ik dus zo'n vaag antwoord geven en dan zie je je gesprekspartner ''.
[..]
Ja het eten is nooit zo'n succes bij m'n tante.. ze heeft meestal ook net niet genoeg waardoor wij elkaar zitten aan te kijken.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lang verhaal, korte versie komt neer op veel rugpijn en zenuwpijn en soms uitval in m'n been
Nee maar als ze dan om informatie vragen wat de eisen en plichten zijn van het bedrijf mbt de plaats dan heb ik die niet, zo bedoel ik hetquote:Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh niet lullig bedoeld; maar je moet dat gesprek toch ook zelf doen? Het moet toch niet voorgekauwd worden?
Ohhh zooooooooquote:Op woensdag 17 november 2010 14:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee maar als ze dan om informatie vragen wat de eisen en plichten zijn van het bedrijf mbt de plaats dan heb ik die niet, zo bedoel ik het
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:18 schreef DeltaCephei het volgende:
Ja het eten is nooit zo'n succes bij m'n tante.. ze heeft meestal ook net niet genoeg waardoor wij elkaar zitten aan te kijken.![]()
Crackle lakjequote:Op woensdag 17 november 2010 14:36 schreef Joysa het volgende:
Bah ik weet echt niet wat ik moet lakken.
GOED IDEEquote:
Wel een foto showen héquote:Op woensdag 17 november 2010 14:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
GOED IDEE
Een gouden en dan crackle erover!
Dankje
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
waarschijnlijk komt mijn overgeven van mijn nieuwe medicijnen![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil palletjesquote:Op woensdag 17 november 2010 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno, zijn niet thuis![]()
IK WIL OOK BK
*pakt chips
Da's ruk.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Bijna.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
90210 ook weer gezien.
Is het al 29 november?
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
JAAAA METALLIC STONES EN 120 FULL COLOUR PALLETTEEE
het enige wat gesneuveld is is 1 bruin kleurtje van het 120 palette
Yayquote:Op woensdag 17 november 2010 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
miscshien zijn die van mij er dan ook welquote:Op woensdag 17 november 2010 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nexus one als je voor een htc gaat.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand ervaring met de HTC Smart? Kan abo verlengen bij kpn en keuze heb ik kunnen beperken tot deze 3:
- HTC Smart
- Samsung star mini
- LG In Touch GW620
Ik neig iets meer naar de htc; maar heb met alle 3 de toestellen geen ervaring en niemand in mijn kenniskring heeft 1 van deze telefoons...
Help !
htc smart want ik haat lg en samsungquote:Op woensdag 17 november 2010 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
Neeheeee...... Keuze uit die 3 !!![]()
Ok het heeft een reden hoorIk mag geen nieuwe telefoon van vriendlief - niet zo gek; want mijn ander telefoon had ik een half jaar, was kapoet en toen was ik te lui om hem op te sturen want hij was nog in garantie
Dus vriend zegt: Geen nieuwe mobielofoon voor jou !
Alleen kan ik nu mijn abo verlengen waarbij ik een gratis telefoon krijg. Dit zijn niet de uber/beste/geweldigste telefoons; maar beter dan mijn huidig nokia ding die bijna uit elkaar valt.
En uit die paar gratis toestellen, vond ik deze 3 het 'interessantst'.
A boequote:Op woensdag 17 november 2010 17:12 schreef Joysa het volgende:
Allemaal niks, maar als ik moest kiezen, de HTC
Ik krijg mijn BB van de weekquote:Op woensdag 17 november 2010 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Blackberry FTW
of iPhone als je een sukkel bent.
Ik heb spijt van mn nexus one, niet dat het geen fijne telefoon is, maar Blackberry
Kutwijfquote:Op woensdag 17 november 2010 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik krijg mijn BB van de week
Wat Space zegt, BB of Iphone, verder niks !quote:Op woensdag 17 november 2010 17:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
A boe![]()
Want? Of vind je ze gewoon niet leuk? Of zijn het alle 3 gewoon bagger toestellen en kan ik beter mijn oud nokiaatje blijven behouden
Ik vind ze ook alle 3 baggerquote:Op woensdag 17 november 2010 17:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
A boe![]()
Want? Of vind je ze gewoon niet leuk? Of zijn het alle 3 gewoon bagger toestellen en kan ik beter mijn oud nokiaatje blijven behouden
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:31 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Vloekerdevloek, het lab in Utrecht heeft vandaag geen post gehad vanwege die &*($^$*$-staking. Er zijn dus geen monsters aangekomen, ook niet die van Spots ontlasting. Nog een dag langer wachten op de uitslag, terwijl het beestje wel koorts heeft gekregen.... Nu dus toch met willekeurige AB gestart en duimen dat zijn lijfje reageert.... Wat een zorgen kun je toch hebben om een ziek beestje
De MANLY?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Android jonge!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat Space zegt, BB of Iphone, verder niks !
Ik zou eens nagaan bij een rechtsbijstand of de extra kosten die je nu eventueel oploopt, te verhalen zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:31 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Vloekerdevloek, het lab in Utrecht heeft vandaag geen post gehad vanwege die &*($^$*$-staking. Er zijn dus geen monsters aangekomen, ook niet die van Spots ontlasting. Nog een dag langer wachten op de uitslag, terwijl het beestje wel koorts heeft gekregen.... Nu dus toch met willekeurige AB gestart en duimen dat zijn lijfje reageert.... Wat een zorgen kun je toch hebben om een ziek beestje
Android ftw!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Android jonge!
Sowieso geen LG.
Neeeh dezequote:Op woensdag 17 november 2010 17:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Deze: http://cgi.ebay.nl/MANLY-(...)&hash=item5887ebff16
WHUT Goedkoopquote:Op woensdag 17 november 2010 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neeeh deze
http://cgi.ebay.com/Pro-1(...)D4781530590704041723
Je zit toch in de IT? Geen phone van de baas?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:11 schreef PriemGirl het volgende:
loul @ ijs![]()
Wil het liefst een iphone; maar daar heb je geld voor nodig of zoiets.. zo'n onzin.. Heb me al zo vaak opgegeven dat ik em voor promotie doeleinden wil gebruiken
Aaah owkayquote:Op woensdag 17 november 2010 18:14 schreef PriemGirl het volgende:
Jup..Heb een Nokia E65 (roze, speciaal voor mij aangeschaft want ik wou een roze) van het bedrijf.
Volgend jaar gaan ze kijken voor smartphones; maar momenteel is er geen budget voor. Boe...
*edit:O ja en ik zit ook in een klein IT bedrijfje he.. Zitten met zo' 5-man
Ja, hij is niet zodanig ziek dat hij opgenomen moet worden, het gevaar is niet heel acuut. Het belangrijkste is vocht, en dat krijgt hij in een infuus bij de DA maar zelf drinkt hij gelukkig ook nog wel beetjes. Gelukkig is hij dus gewoon bij ons, hij ligt toch alleen maar te slapen in zijn warme theemuts, het is nu gewoonb duimen dat er een stijgende lijn in mag zetten....quote:Op woensdag 17 november 2010 17:37 schreef kieskleurig het volgende:
Wat erg! Rotpost
![]()
Hopelijk doet de AB iets. Hij is nog wel gewoon bij jullie thuis?
Nogmaals veel sterkte
boooh arm wolletje is het ookquote:Op woensdag 17 november 2010 18:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, hij is niet zodanig ziek dat hij opgenomen moet worden, het gevaar is niet heel acuut. Het belangrijkste is vocht, en dat krijgt hij in een infuus bij de DA maar zelf drinkt hij gelukkig ook nog wel beetjes. Gelukkig is hij dus gewoon bij ons, hij ligt toch alleen maar te slapen in zijn warme theemuts, het is nu gewoonb duimen dat er een stijgende lijn in mag zetten....
Thnx!
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn palletes worden nte bezorgd, ze zijn er alle 3 en helemaal heel
Vertel op! Allebeiquote:Op woensdag 17 november 2010 19:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gefaald vanmiddag met Lindy![]()
maar Lindy nog meer
Fujifilm FinePix s8000FD. En iso staat nu op 200 of 400 (ligt aan lichtding) maar dat helpt niet. Camera is gewoon niet goed genoeg voor wat ik ermee wil zegmaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
Welke camera? En veel ruis: hoe stel je de iso in dan?
Zien!!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:01 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb net even een foto gemaakt aan wat ik de afgelopen twee weken aan make-up heb gekocht
Ben ze op de computer aan het zetten, dan even uploaden, dus nog even geduld, dan komen ze er aanquote:
My godquote:Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef Lindytje het volgende:
En wat er hier de laatste 2 weken aan make-up het huis in is gekomen, naast dat wat ik al had
[ afbeelding ]
1. Ebay 88 matte palette
2. Urban Decay Book of Shadows III
3. Ebay shimmer palette
4. MAC fluidline Macroviolet en Blacktrack
5. MAC mineralized eyeshadowduo Odd Couple
6. MAC mini linerbrush en minimascara Zoom Lash
7. MAC Pigment Violet
8. MAC paintpot Soft Ocre en Bare Study
9. Essence 2 eyeliners en een jumbopencil
10. Essence Metallics oogschaduwquattro's (met fijne gelliner!)
11. Too Faced Enchanted Glamourland Palette
(oh, en er zijn nog 2 gelliners onderweg van Ebay..)
![]()
![]()
![]()
En nu heb ik tot Sinterklaas minstens een make-up-koopstop!
Misschien dat ik vrijdagavond hier in de stad ga kijkenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:32 schreef Lindytje het volgende:
![]()
En Dico: ja... snap ik... en ze stonden nog wel zo leuk
Pak de trein. Kost tegenwoordig ook zoveel niet meer.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie heeft zin om mij en een ander lief meisje een lift te geven heen en weer naar Berlijn met Oud en Nieuw?
Goed plan!!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Misschien dat ik vrijdagavond hier in de stad ga kijken
Wel op die data, 150 euro als't niet meer is.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Pak de trein. Kost tegenwoordig ook zoveel niet meer.
Ga je paar dagen eerder.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wel op die data, 150 euro als't niet meer is.
Ja 29ste heen en 1 januari terug maar later terug kan niet ivm hostels en spullen enzo (want we hebben nu 29 en 30 december geboekt, dus moeten we nog wat fixen voor de 31ste qua spullen want we gaan toch nacht doorhalen), maar dat is dus heel duur.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ga je paar dagen eerder.Of je gaat liften.
Waarom regel je dan niet eerst alles voordat je een hostel gaat boeken;)quote:Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja 29ste heen en 1 januari terug maar later terug kan niet ivm hostels en spullen enzo (want we hebben nu 29 en 30 december geboekt, dus moeten we nog wat fixen voor de 31ste qua spullen want we gaan toch nacht doorhalen), maar dat is dus heel duur.
Ehhh omdat anders alle hostels pleite zijn of meeegaduurquote:Op woensdag 17 november 2010 21:12 schreef Juud- het volgende:
[..]
Waarom regel je dan niet eerst alles voordat je een hostel gaat boeken;)
Ohh die brush cleanser, daar hoor ik echt superveel goede verhalen over. Ennee.. jaaaa wrijf je VS-verhaal er nog maar eens in..volgens mij zijn de meesten hier al bloedjaloers op je;)quote:Op woensdag 17 november 2010 21:18 schreef Diconnected het volgende:
Juud, ik heb dat palette ook gekocht dan en nog bij MAC een brush cleanser en voor de rest niksIk had vaak zoiets van 'jaaa omg hebbeuh!' maar toen dacht ik: 'heuj kan ik net zo goed in de VS kopen!'
Ja ik ook, dus ik dacht, ik koop hem gewoonquote:Op woensdag 17 november 2010 21:32 schreef Juud- het volgende:
[..]
Ohh die brush cleanser, daar hoor ik echt superveel goede verhalen over. Ennee.. jaaaa wrijf je VS-verhaal er nog maar eens in..volgens mij zijn de meesten hier al bloedjaloers op je;)
Wel op eigen kosten komen he ik ga niet vliegtickets voor iedereen sponsorenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
Woohooo meet @ Dico !! Ik ben voor
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 17 november 2010 22:17 schreef Mirjam het volgende:
boh, vandaag voor het eerst 7 uurtjes gewerkt, tot 10, da's kennelijk nog ff te hoog gegrepen
*knettergaar is*
Ik draag wel oogschaduw en hoe mooi ik die paletten ook vind, ik zou ze nooit kopen, omdat driekwart van de kleuren niet aan mij besteed zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 07:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Goedemorgen! Wat een prachtige palettenIk draag alleen nooit oogschaduw, dus ik hoef er niet jaloers op te worden
Dat! Ik ook!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:50 schreef kieskleurig het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met het katje gaat zoep
Ben vorig jaar nog naar een concert van de Backstreet Boys geweest.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Jaaa daar hou ik nog meer van! ( Alle albums heeft...)
Moest jij ook een foto sturen? Ik welquote:Op woensdag 17 november 2010 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je een refund van ebay krijgt, is dat dan het bedrag+shipping of alleen het bedrag van je product? Want die palettes is een beetje lullig als je alleen van het product krigjt, dat is 2 dollar
Ik heb al 2 foto's gestuurd.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Moest jij ook een foto sturen? Ik wel
Jaloersssquote:Op donderdag 18 november 2010 08:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ben vorig jaar nog naar een concert van de Backstreet Boys geweest.
Nee, want Lindy moet werken tot 2u en heeft aansluitend college tot half 5 en dan ben jij alweer weg..quote:Op donderdag 18 november 2010 09:10 schreef SpaceInvaders het volgende:![]()
Ik ga zo naar de uvT alleen Lindy heeft geen tijd voor mij
![]()
Voor concertfotografie kan je het beste een spiegelreflex hebben. Bridge & compact modellen zijn niet snel genoeg om te hoeveelheid beweging vast te leggen. ;oquote:Op woensdag 17 november 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Fujifilm FinePix s8000FD. En iso staat nu op 200 of 400 (ligt aan lichtding) maar dat helpt niet. Camera is gewoon niet goed genoeg voor wat ik ermee wil zegmaar.
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:13 schreef Crientj het volgende:
Ja inderdaad.Zag iemand een keertje fotograferen met live view aan.
Like, waarom neem je dan een DSLR? Neem dan gewoon een compact/bridge model als je zo graag naar een schermpje wilt kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas is mijn s3-tje kapoet gegaanEn geen geld voor dslr. Dus nu heb ik een goedkoop compactje en over x aantal jaar wil ik een degelijke dslr kopen
Ik mis de hobby namelijk wel...
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook alquote:Op donderdag 18 november 2010 11:01 schreef Mirjam het volgende:
kut, lekker ziek wakker geworden
net nu ik morgen lekker uit wilde gaan
Iquote:Op donderdag 18 november 2010 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
Beterschap voor de zieke mensjes
En succes zo Loqi !!![]()
Ok ben ik weer ivm mobiel:
Ik kan ook de HTC Desire kiezen (ander abo; maar wel incl. internet en gratis foon).
En nee ik wil geen BB of IphoneMaar ik dacht dat die desire wel een degelijk nice toestel was, toch? Staat ook android 2.1 op
![]()
Iemand, iemand iemand??
Likequote:Op donderdag 18 november 2010 10:13 schreef Crientj het volgende:
Ja inderdaad.Zag iemand een keertje fotograferen met live view aan.
Like, waarom neem je dan een DSLR? Neem dan gewoon een compact/bridge model als je zo graag naar een schermpje wilt kijken.
Ook maar ik wil ook wel eens met de dsrl spelen, die doet het beter in minder licht.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
Thx ladies !!![]()
@Bubs ivm dslr: Sure mag je zelf weten; maar heb je dan geen alternatieve camera dan dat loei zware ding?
Nee een kwartiertje is wel maxquote:Op donderdag 18 november 2010 11:54 schreef Crientj het volgende:
Sure, maar gebruik jij die camera dan 2 uur achter elkaar? Of gebruik je 'm even, leg je 'm weg om later nog even verder te gaan met fotograferen?
Die man had 'm nonstop vast, en iedere keer maar op de stand Tv en met live view.
Gratzquote:Op donderdag 18 november 2010 15:23 schreef Lindytje het volgende:
En een Yay!!![]()
Voor een tentamen waar ik een beetje voor leer haal ik een 3, maar voor het tweede tentamen, waar ik niks voor heb gedaan, behalve de assignment maken, heb ik een 6![]()
Ik heb mijn eerste 3 ECTS binnen!!
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
Niiiice Lindy ! Goed bezig
Gmrpfl nadeel van als enige vrouw op kantoor te zitten. Ik ben vaak het middelpunt van de pesterijen
Vandaag kwam een werkstation binnen voor een klant van ons. Dit is zo'n SFF van HP; dus stelt geen reet voor; maar hij kwam in een doos ín een giga doos !
Die giga doos; nou... mijn collega's twijfelden of ík daar 'toevallig' niet in zou passen![]()
En ja dit hebben ze net met 5 man uitgetest. 3 hebben me in de doos gestopt terwijl er 2 foto's aan het maken waren
Echter toen ze me van de trap wilden duwen; heb ik de doos maar erg vlug kapot gestampt
Hier ook, alleen ben ik zo dat ik hun de hele tijd irriteerquote:Op donderdag 18 november 2010 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
Niiiice Lindy ! Goed bezig
Gmrpfl nadeel van als enige vrouw op kantoor te zitten. Ik ben vaak het middelpunt van de pesterijen
Vandaag kwam een werkstation binnen voor een klant van ons. Dit is zo'n SFF van HP; dus stelt geen reet voor; maar hij kwam in een doos ín een giga doos !
Die giga doos; nou... mijn collega's twijfelden of ík daar 'toevallig' niet in zou passen![]()
En ja dit hebben ze net met 5 man uitgetest. 3 hebben me in de doos gestopt terwijl er 2 foto's aan het maken waren
Echter toen ze me van de trap wilden duwen; heb ik de doos maar erg vlug kapot gestampt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |