quote:Op woensdag 17 november 2010 09:11 schreef Lindytje het volgende:
Morning!
Vanmiddag lekker shoppen met Dico![]()
(sjaantje kan helaas niet mee...)
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:24 schreef Sharana_LV het volgende:
ik haat buikpijn en misselijk en overgeven![]()
![]()
![]()
![]()
nog doodmoe ook omdat ik bagger heb geslapen
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:24 schreef Sharana_LV het volgende:
ik haat buikpijn en misselijk en overgeven![]()
![]()
![]()
![]()
nog doodmoe ook omdat ik bagger heb geslapen
thanks liefquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je weet dat je sochtends eerst met een kopje thee of melk begint ipv met een tray redbull?
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je weet dat je sochtends eerst met een kopje thee of melk begint ipv met een tray redbull?
Auwquote:Op woensdag 17 november 2010 09:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb gewoon een 3 voor mijn eerste tentamen... een DRIE!!
Elk nadeel heeft zijn voordeel lager kan bijna niet meerquote:Op woensdag 17 november 2010 10:12 schreef Lindytje het volgende:
Nou ja, ik had ook niet echt een voldoende verwacht, maar een drie is wel heel sneu
Okaay! Dan sta ik daar wel ergensquote:
Je moet maar zo denken: ik ga zo heul wat leuks doenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:21 schreef Lindytje het volgende:
En ja, de voorlichtingsbijeenkomst is echt heeeel boeiend... *gaap*
Daar heb jij weer een puntquote:Op woensdag 17 november 2010 10:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel lager kan bijna niet meermaar het is wel pruts
Nee, jouw puppyogen zie je van ver!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Okaay! Dan sta ik daar wel ergensIk ben niet moeilijk te missen
[..]
Je moet maar zo denken: ik ga zo heul wat leuks doen
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, jouw puppyogen zie je van ver!
En jaaaaaaa, lekker shoppen!
Even binnenvallen,quote:Op woensdag 17 november 2010 09:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb gewoon een 3 voor mijn eerste tentamen... een DRIE!!
JA! Ik vond het er ook al op lijken. Maar niet helemaal want het is te romig. Ik proefde die Babi Pangang chips en dat smaakt gewoon naar boullionblokjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh trouwens ! Gisteren de 3 'winnaars' van lays gehaald (chips).
Patatje joppie... Dat is gewoon de belgische pickles !! PICKLES !!! I like(De andere zijn jakkiebah)
[ afbeelding ]
Ja! Ik heb een deel refund gekregen. Xquote:Op woensdag 17 november 2010 11:11 schreef DeltaCephei het volgende:
Lindy, heeft die dib-bid op jou gereageerd met kapotte oogschaduw gedoe?
Oei! Ja, dat is inderdaad nog minder... je kan ook wel herkansen hoop ik?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Even binnenvallen,
ik heb een drie voor m'n eerste 3 tentamens, een 5 op 2 andere, en de rest weet ik niet. Het kan dus nog erger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
Ik krijg gewoon 0 reactiequote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja! Ik heb een deel refund gekregen. X
Nou, ik moet zeggen dat het bij mij ook 2 dagen duurde. Is jouw palette ook gesneuveld?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:46 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon 0 reactieStomme verkoper.
Ik moet eerlijk bekennen dat het wel érg lang geleden is dat ik pickles nog heb geproefd; maar zou kunnen kloppenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
JA! Ik vond het er ook al op lijken. Maar niet helemaal want het is te romig. Ik proefde die Babi Pangang chips en dat smaakt gewoon naar boullionblokjes![]()
Nouja er is 1 oogschaduw kapotquote:Op woensdag 17 november 2010 11:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat het bij mij ook 2 dagen duurde. Is jouw palette ook gesneuveld?
Ik moet kokhalzen van dingen met mangosmaak dus die heb ik niet geproefdquote:Op woensdag 17 november 2010 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat het wel érg lang geleden is dat ik pickles nog heb geproefd; maar zou kunnen kloppen
Oo en die mango dan.. Ik proefde gewoon mangoIk wil verdorie geen fruitsmaak aan mijn chips hebben hangen. Vettige troep wil ik
dat is vaag, aan de binnenkant nat! Oh, en 1, you lucky bastard!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nouja er is 1 oogschaduw kapot
Heel mijn pakket was trouwens nat, ook aan de BINNENkant?
[..]
Ik moet kokhalzen van dingen met mangosmaak dus die heb ik niet geproefd![]()
Ik vond die Babi Pangang ook niet om te vreten. De geur was echt vreselijk, dus heb mij er niet aan gewaagd. Patatje Joppie slaan we maar over en die Chili nog wat was ook niet echt geweldig, maar tenminste wel te doen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
JA! Ik vond het er ook al op lijken. Maar niet helemaal want het is te romig. Ik proefde die Babi Pangang chips en dat smaakt gewoon naar boullionblokjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |