Ik vind het ook een fijn nrquote:
Ik niet, maar ik luister ook voor Coen en Sander niet voor de kutmuziek van 3fmquote:
Doei.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik luister ook voor Coen en Sander niet voor de kutmuziek van 3fm![]()
Wat doe je hier dan in hemelsnaam de godganse dag, droeftoeterquote:Op woensdag 17 november 2010 16:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik luister ook voor Coen en Sander niet voor de kutmuziek van 3fm![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan in hemelsnaam de godganse dag, droeftoeter![]()
Genieten van de dj's, wou je zeggen dat 3fm dan een afwisselende playlist hadquote:Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan in hemelsnaam de godganse dag, droeftoeter![]()
Dat heeft geen enkele radiozender in de ether dus wat is je punt?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Genieten van de dj's, wou je zeggen dat 3fm dan een afwisselende playlist had
Ach laat ik het zo zeggen, het beste zou zijn: de 3fm dj's met Veronica muziek maar dan met wat meer afwisselingquote:Op woensdag 17 november 2010 16:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat heeft geen enkele radiozender in de ether dus wat is je punt?
De playlist van Radio Veronia, hahaha!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ach laat ik het zo zeggen, het beste zou zijn: de 3fm dj's met Veronica muziek maar dan met wat meer afwisseling
Veronica de zender waar je om de 2 uur dezelfde plaat hoor nee dankjewelquote:Op woensdag 17 november 2010 16:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ach laat ik het zo zeggen, het beste zou zijn: de 3fm dj's met Veronica muziek maar dan met wat meer afwisseling
Ik zeg toch, de playlist van Veronica maar dan met meer afwisseling!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:25 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De playlist van Radio Veronia, hahaha!!!![]()
![]()
_!!1
Jemig wat zeur je nou, kunnen jullie niet tegen mijn afwijkende kliekjes mening ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Pino112 het volgende:
Waar kunnen we een TV-ban voor iemand aanvragen?
PM sturen naar 1 van de mods?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Pino112 het volgende:
Waar kunnen we een TV-ban voor iemand aanvragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |