Blijkbaar niet nee.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dune dan, weet ik veel hoe al die artiesten heten
Ik wilde net zeggen. Al kon ik ook niet op de naam van die gast van Van Dik Hout komen...quote:Op woensdag 17 november 2010 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik dan deze editie van het Popduel nomineren als één van de makkelijkste ooit?
EdvandeBergquote:Op woensdag 17 november 2010 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Je hebt hier zure en zeurende luisteraars. Maar die vinden zo op z'n tijd een nummer ook wel eens erg leuk. En je hebt EdvandeBerg.
Mwah ik had er een paar fout (ik wist ze wel maar kwam er gewoon niet op.)quote:Op woensdag 17 november 2010 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik dan deze editie van het Popduel nomineren als één van de makkelijkste ooit?
Intro's van twee meeeeeer dan regelmatig gedraaide platen, de naam van de zanger van de Dijk (kom opquote:Op woensdag 17 november 2010 15:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah ik had er een paar fout (ik wist ze wel maar kwam er gewoon niet op.)
Maar die intro's waren wel overdreven makkelijk.
Ik juist bij Nicole Kidman en bij de zanger van Van Dik Hout, maar dat kan ook komen omdat ik die gast/band niet moet.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Intro's van twee meeeeeer dan regelmatig gedraaide platen, de naam van de zanger van de Dijk (kom op)... Alleen Jamie Foxx moest ik heel even over nadenken...
Precies, dat kan. Maar bij De Dijk vind ik dat je dat moet weten als je aan zo'n spel meedoet. Of je er nou van houdt of niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik juist bij Nicole Kidman en bij de zanger van Van Dik Hout, maar dat kan ook komen omdat ik die gast/band niet moet.
Twiter?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:59 schreef Mdrop het volgende:
Middag, tooltje weer zo goed als rond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jep, ik moest wel heel erg diep graven.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies, dat kan. Maar bij De Dijk vind ik dat je dat moet weten als je aan zo'n spel meedoet. Of je er nou van houdt of niet.
Ja inderdaad. Wat is dat knopje links naast het screenshot-knopje?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het gaat om de streams, zie het als een 'kleinigheidje'.
quote:
Fullscreen is dat, ja zal de komende dagen wel een download URL beschikbaar stellen, zitten nog wat 'schoonheidsfoutjes' in.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:04 schreef Pino112 het volgende:
Ja inderdaad. Wat is dat knopje links naast het screenshot-knopje?
Zou je dat appie ook willen delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |