Wat een bagger en weer zo'n 13 - in -een-dozijn leuke plaat!quote:
Het is dus absoluut geen 13 in een dozijn plaat.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:41 schreef dalet het volgende:
[..]
Wat een bagger en weer zo'n 13 - in -een-dozijn leuke plaat!
Mijn mening vindt van wel. Wat kindertjes die "Aniemaleee" schreeuwen :Squote:Op woensdag 17 november 2010 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
Het is dus absoluut geen 13 in een dozijn plaat.
'T gaat echt nergens over.quote:We're making new friends
We're out in the wild
oh uh-oh uh-oh oh uh-oh
Me and black mamba
And the crocodile
oh uh-oh uh-oh oh uh-oh
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:49 schreef dalet het volgende:
[..]
Mijn mening vindt van wel. Wat kindertjes die "Aniemaleee" schreeuwen :S
[..]
'T gaat echt nergens over.
Alsof elk nummer ergens over moet gaan ?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:49 schreef dalet het volgende:
[..]
Mijn mening vindt van wel. Wat kindertjes die "Aniemaleee" schreeuwen :S
[..]
'T gaat echt nergens over.
JA!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Nee want het moet altijd ergens over gaan he!
Zo klinkt het anders wel.quote:En die dat 'animale' zingen zijn geen kindertjes.
Achja smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:52 schreef dalet het volgende:
[..]
JA!![]()
[..]
Zo klinkt het anders wel.
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.skyradio.nl/player/skyradio_lovesongs.html
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waar haalt Gerard de muziek vandaan vandaag? Stiekum de playlist van Sky Radio geraadpleegt?
EdvandeBerg hoort graag goede muziek. Vandaag wel wat pareltjes gehoord hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Je hebt hier zure en zeurende luisteraars. Maar die vinden zo op z'n tijd een nummer ook wel eens erg leuk. En je hebt EdvandeBerg.
Hij is helaas niet in Nederland tijdens SR.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:52 schreef themauster het volgende:
Jammer genoeg geen Rudy bij de actiedit jaar. toffe gozer 3 jaar geleden in Callcenter samen met die Sense of Dance dj een hele tijd mee gepraat
PINOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 17 november 2010 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is helaas niet in Nederland tijdens SR.
Goede muziek is niet definieerbaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
EdvandeBerg hoort graag goede muziek. Vandaag wel wat pareltjes gehoord hoor.
Maar zo een plaat met van die oerwoudgeluiden en loze kreten
Blijkbaar niet nee.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dune dan, weet ik veel hoe al die artiesten heten
Ik wilde net zeggen. Al kon ik ook niet op de naam van die gast van Van Dik Hout komen...quote:Op woensdag 17 november 2010 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik dan deze editie van het Popduel nomineren als één van de makkelijkste ooit?
EdvandeBergquote:Op woensdag 17 november 2010 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Je hebt hier zure en zeurende luisteraars. Maar die vinden zo op z'n tijd een nummer ook wel eens erg leuk. En je hebt EdvandeBerg.
Mwah ik had er een paar fout (ik wist ze wel maar kwam er gewoon niet op.)quote:Op woensdag 17 november 2010 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik dan deze editie van het Popduel nomineren als één van de makkelijkste ooit?
Intro's van twee meeeeeer dan regelmatig gedraaide platen, de naam van de zanger van de Dijk (kom opquote:Op woensdag 17 november 2010 15:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah ik had er een paar fout (ik wist ze wel maar kwam er gewoon niet op.)
Maar die intro's waren wel overdreven makkelijk.
Ik juist bij Nicole Kidman en bij de zanger van Van Dik Hout, maar dat kan ook komen omdat ik die gast/band niet moet.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Intro's van twee meeeeeer dan regelmatig gedraaide platen, de naam van de zanger van de Dijk (kom op)... Alleen Jamie Foxx moest ik heel even over nadenken...
Precies, dat kan. Maar bij De Dijk vind ik dat je dat moet weten als je aan zo'n spel meedoet. Of je er nou van houdt of niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik juist bij Nicole Kidman en bij de zanger van Van Dik Hout, maar dat kan ook komen omdat ik die gast/band niet moet.
Twiter?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:59 schreef Mdrop het volgende:
Middag, tooltje weer zo goed als rond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jep, ik moest wel heel erg diep graven.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies, dat kan. Maar bij De Dijk vind ik dat je dat moet weten als je aan zo'n spel meedoet. Of je er nou van houdt of niet.
Ja inderdaad. Wat is dat knopje links naast het screenshot-knopje?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het gaat om de streams, zie het als een 'kleinigheidje'.
quote:
Fullscreen is dat, ja zal de komende dagen wel een download URL beschikbaar stellen, zitten nog wat 'schoonheidsfoutjes' in.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:04 schreef Pino112 het volgende:
Ja inderdaad. Wat is dat knopje links naast het screenshot-knopje?
Zou je dat appie ook willen delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |