Damn funky!quote:
Z'n achtergrondzangeres deed de zang, dus nee, dat was geen Michael nee. Maar het is wel bijzonder, zo vaak speelt Prince geen Jacksonnummers. En aangezien MJ er niet meer is, moet ik het hier maar mee doen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar toch niet beter dan Michael zelf gedaan zou hebben, he
Zo is het hoor....fijn dat je het leuk gehad hebtquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:02 schreef Zapato het volgende:
[..]
Z'n achtergrondzangeres deed de zang, dus nee, dat was geen Michael nee. Maar het is wel bijzonder, zo vaak speelt Prince geen Jacksonnummers. En aangezien MJ er niet meer is, moet ik het hier maar mee doen.
Vroegen wij ons ook al af inderdaad. Vraag het me zelf af, Prince is ook op zichzelf wel van de glitters natuurlijk. Heeft ie MJ niet voor nodig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:37 schreef Janena het volgende:
Shake your body bij Prince was inderdaad super.
Ze waren aan elkaar gewaagd MJ en Prince dus ik vind het leuk om te zien dat hij op die manier zijn respect laat zien ('Give it up for MJ' zij hij).
Tijdens Kiss droeg hij 1 handschoen, zwart met glitters...ook een referentie aan Michael? of doet hij dat vaker.
Die shit in Nederland komt door Tuinfort. Die produceert voor Akon en die moest zonodig meedoen met Mikequote:Op woensdag 17 november 2010 22:42 schreef gifkwal het volgende:
Interessant die credits, Robijn, thanks!
Paar opvallende dingetjes:
Ja he, maar weet nou niet zo goed of dat niet gewoon algemeen geaccepteerde en uitgevoerde jaren '80-pasjes zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:45 schreef Rnnz het volgende:
Prince was inderdaad te gek gisteren! Ik was ook blij verrast met Shake Your Body, heel leuk om even te horen. Op een gegeven moment maakte ie ook MJ-pasjes, had ik het idee.
Dat dus!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Hadden ze ook een script of gewoon wat tafeltjes en stoeltjes neergezet en gezegd: Michael doe maar wat?
What about Africa!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Pleur er dan wat beelden uit Earth Song in ofzo, voor het idee.
Die rechten zullen wellicht bij Disney liggen...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Een clip die ik eigenlijk wel mis op Vision: We Are Here to Change the World![]()
[ afbeelding ]
![]()
GAAP!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
One More Chance video online!
http://www.michaeljackson(...)e%20more%20chance%22
Wat heb je tegen Michaels kontje?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:08 schreef gifkwal het volgende:
[..]
GAAP!![]()
Shots van gezicht vs. shots van van kont ratio: 1/64.
Ik stond net zo dichtbij als deze gast, maar dan van de andere kant. Had nog helemaal niet gehoord dat ie 'give it up voor MJ' zei, maar wel heel gaaf.quote:
Hufters.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:35 schreef quirina het volgende:
Karen Faye zei ook op twitter dat die clip niet af was.
De volgende dag na die opname werd zn huis ff doorzocht.
.
geweldig .. oh geweldig..quote:
Dit was MJ toen ie zich nog kon meten met Prince. Zoek op Youtube maar eens op Bad Tour Yokohama, of Tokyo. Funky, strak en geniaal van begin tot eind.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:25 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
geweldig .. oh geweldig..
heb er van a tot z van genoten
is hier ook een dvd of zo van?
jeetje.. wat een goed optreden..
Ja, Sony zit dit topic waarschijnlijk te F5'en denk ik ja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef matthijst het volgende:
Ach, de vraag is natuurlijk of hij dit echt goedgekeurd heeft. Het scheelt alleen een hoop gezeik met freaky fans die anders weer gaan janken bij Sony.... Nu zeggen ze 'approved by Michael' en hoppa: fans zijn blij... Als ze dat niet doen krijg je weer topics vol met gedram
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:27 schreef Zapato het volgende:
Ja, Sony zit dit topic waarschijnlijk te F5'en denk ik ja.
meten met Prince?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dit was MJ toen ie zich nog kon meten met Prince. Zoek op Youtube maar eens op Bad Tour Yokohama, of Tokyo. Funky, strak en geniaal van begin tot eind.
En kwaad dat 'ie was toen MTV Madonna uitriep tot 80s Artist of the Decadequote:Op zaterdag 20 november 2010 13:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
meten met Prince?
je bedoelt.. toen hij onbenaderbaar , boven elke andere artiest uitstijgend goed was
ha ha terechtquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En kwaad dat 'ie was toen MTV Madonna uitriep tot 80s Artist of the Decade
Als we nou es voor 1 keer gewoon aannemen dat het zo is. Dat ie het gewoon heeft goedgekeurd. Weten wij veel wat hij er nog wilde aan breien als ie de kans had gehad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef matthijst het volgende:
Ach, de vraag is natuurlijk of hij dit echt goedgekeurd heeft. Het scheelt alleen een hoop gezeik met freaky fans die anders weer gaan janken bij Sony.... Nu zeggen ze 'approved by Michael' en hoppa: fans zijn blij... Als ze dat niet doen krijg je weer topics vol met gedram
Waarom dan zo lang wachten met uitbrengen? Tussen opnemen en doodgaan zat nogal een paar jaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:43 schreef Robijn48 het volgende:
Als we nou es voor 1 keer gewoon aannemen dat het zo is. Dat ie het gewoon heeft goedgekeurd. Weten wij veel wat hij er nog wilde aan breien als ie de kans had gehad.
6 jaar ja, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Waarom dan zo lang wachten met uitbrengen? Tussen opnemen en doodgaan zat nogal een paar jaar
Die gasten van Opus zeiden ook dat het een MJ approved boek was en dat zal best: het concept, maar het boek werd pas na zijn dood samengesteld. Zelfde verhaal met die lenticular concertkaartjes....
Neu, ik geloof het allemaal niet zo. Ik vind het mooi dat ze het uitbrengen, maar dat vage commentaar erbij mogen ze houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |