Dat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:43 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Ligt totaal aan de rest van het uiterlijk!
Nee, blauwe ogen maakt alles goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:43 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:43 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Die ogen zijn tot daar aan toe, maar die zwarte haren overal?quote:
quote:
Misschien zijn het losse haartjes van de wimpers/wenkbrouwen.. of hij is nar de kapper geweest.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:51 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
Die ogen zijn tot daar aan toe, maar die zwarte haren overal?
Helemaal? Ik heb namelijk een 1/8ste blauw in mijn linker oog.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:01 schreef Diemux het volgende:
Mijn vriendin heeft een bruin en een blauw oog!
Wow, dat zoiets mogelijk was.quote:Op woensdag 17 november 2010 01:00 schreef fonsoy het volgende:
[ afbeelding ]
Blauw![]()
Dit is NIET gesoept. Het is een getatoeëerd oog.
Dat wist ik eerst ook niet. Maar je bent ook een behoorlijke imbeciel als je er aan begint. 1 foutje en je bent blind aan een oog.quote:
1 is helemaal bruin, de andere is 4/5 blauw met een bruin vlekje aan de linker zijde.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:15 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Helemaal? Ik heb namelijk een 1/8ste blauw in mijn linker oog.
Holy fuck zeg, ik heb al reportages gezien van extreme piercings en tattoos maar dat er mensen zijn die het in hun hoofd halen om zoiets te doen had ik toch niet gedacht. Stelletje gekken heb je tochquote:Op woensdag 17 november 2010 01:04 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.manoeuvre.be/e(...)attoo-nieuwste-trend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |