Dat betwijfel ik, met het scherm scrollen is handiger dan zo'n touchpad daarvoor gebruiken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Surfen op een iPad is sowieso niet handiger dan op een laptop.
Onzinquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, met het scherm scrollen is handiger dan zo'n touchpad daarvoor gebruiken.
Met zo'n heerlijk resistief schermquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef jogy het volgende:
Koop dan een ipad kloon die wel gewoon alles kan draaien. Een HP of samsung ipad-achtige.
Met een OS dat totaal niet ontworpen is voor touchgebruik op groot schermquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef jogy het volgende:
Koop dan een ipad kloon die wel gewoon alles kan draaien. Een HP of samsung ipad-achtige.
Ik heb daar een speciaal soort computer voor die heel compact is en open en dicht kan klappen (net als een boek). zit nog een qwerty-toetsenbord op ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef Tinos85 het volgende:
Met een iPad kan je wel makkelijker surfen terwijl je lui in bed of op de bank ligt.
Android?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een OS dat totaal niet ontworpen is voor touchgebruik op groot scherm
Kwaliteit komt met de tijd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dan staat het scherm wel gelijk goed en hoef je hem niet debiel vast te houdenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik heb daar een speciaal soort computer voor die heel compact is en open en dicht kan klappen (net als een boek). zit nog een qwerty-toetsenbord op ook.
Najah, op de bank lijkt me een een iPad gewoon goed werken, alleen vergeet huiswerk maken en dergelijke.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Werkt ook niet helemaal lekker volgens de meeste recensies...quote:
Die HP is nu toch een grote hit in de VS ofzo? Nog niet te verkrijgen in NL volgens mij maar ok.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Android werkt niet lekker?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Najah, op de bank lijkt me een een iPad gewoon goed werken, alleen vergeet huiswerk maken en dergelijke.
[..]
Werkt ook niet helemaal lekker volgens de meeste recensies...
Zelfs Google zelf zegt dat het nog niet geschikt is voor tablets op dit moment.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef boyv het volgende:
iPad verkiezen boven een laptop zou dom zijn, behalve als je een Acer op het oog hebt.
Vandaar dat google een zwaar aangepaste variant op de markt wil zetten over een paar maandenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Android werkt niet lekker?![]()
Mennnnnn wat een onzin
Nevermind http://www.geeksaresexy.n(...)-flop-and-a-sellout/quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Die HP is nu toch een grote hit in de VS ofzo? Nog niet te verkrijgen in NL volgens mij maar ok.
Nee dat zeg ik ook niet hij zegt dat Android niet lekker werktquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zelfs Google zelf zegt dat het nog niet geschikt is voor tablets op dit moment.
Gelukkig zijn er zoveel mensen het oneens met je, maar goed laten we dit maar niet omtoveren tot Apple vs. Google.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vandaar dat google een zwaar aangepaste variant op de markt wil zetten over een paar maanden
Vent, ik lul niet uit mijn nek, in vergelijking met appel is dat Chrome nog net te stroef.
Laat mij maar lekker het punt missen, en ja ik geniet heerlijk van mijn HTC Legendquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Je mist het punt, maar veel plezier met je Android phone
Ik zei Linux niet Unix.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
iOS is ook unix based, maar het gaat om het verschil in werking.
Tot nu toe is Android leuk, maar nog niet geweldig. Komt wel. Zie ik naar uit. Hoe meer keuze, hoe beter. Maar het staat simpelweg nog in de kinderschoenen.
Hey zon ding heb ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik heb daar een speciaal soort computer voor die heel compact is en open en dicht kan klappen (net als een boek). zit nog een qwerty-toetsenbord op ook.
quote:
Doplul, met je kutpinguinquote:Linux is de algemeen gebruikte naam van een familie op Unix geėnte besturingssystemen.
Laptop heb ik ook. Vind een iPad alleen fijner werken als ik op de bank lig en alleen maar een beetje aan het surfen ben op internet. Laptop vind ik dan zo log en wordt zo warm.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef boyv het volgende:
[..]
Ja ik ben niet dom ik heb ook Mac gehad. Je snapt toch hopelijk wel het verschil tussen Mac OS, Linux, en Unix? Zo ja, mooi dan snappen we elkaar... Zo nee...quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Doplul, met je kutpinguin
Zie je Apple zichzelf echt zo gigantisch in de voet schieten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik verwacht over een paar jaar wel een hybride Macbook. Normaal is het een laptop met volwaardig OS X, maar als je het scherm lostrekt dan BAM! Is het gewoon een iPad!
Je geeft het al aan: een iPad is voor thuis gebruik en interactiviteit op de bank, wil je meer werken en produceren op verschillende locaties dan ben je aangewezen op een laptop. En in dat geval wordt 500 euro krap IMO, of je moet van Acer houdenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een luie secreten zijn jullie zeg! Ja, de iPad is lekkerder als je op je rug ligt te internetten.
Ook al is het veel leuker om met een iPad te spelen en te surfen dan op een laptop
Wat een onzin weer, genoeg laptops voor dat bedrag als je maar goed zoekt. Ik heb ook een lenovo voor 500 euro gevonden. (Wel tweedehands maar er zit nog garantie op)quote:Op woensdag 17 november 2010 00:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je geeft het al aan: een iPad is voor thuis gebruik en interactiviteit op de bank, wil je meer werken en produceren op verschillende locaties dan ben je aangewezen op een laptop. En in dat geval wordt 500 euro krap IMO, of je moet van Acer houden
Nouja, ze kunnen ook wachten totdat iemand anders ermee komt. Dan kun je beter jezelf in je voet schieten, anders raak je op termijn gewoon je klanten kwijt aan de concurrent.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zie je Apple zichzelf echt zo gigantisch in de voet schieten?
praat even voor jezelf aub...quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Goede onderbouwing.quote:
Ik praat voor mezelf. Feit dat je al geen fysiek toetsenbord hebt is al een gemis.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:05 schreef rubje het volgende:
[..]
praat even voor jezelf aub...Surfen op een Pad is hemels
![]()
![]()
en zo makkelijk als wat,kwestie van gewenning
Ga je nog onderbouwen waarom lenovo *ril* is of ga je me nu echt op de man spelen?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:14 schreef Skull-splitter het volgende:
DutchAutist would fit you fine.
Agh ja ik kan natuurlijk niet voor anderen praten, maar als ik op internet zit, dan zit ik vooral op fora. Dus dan is het toetsenbord een gemisquote:Op woensdag 17 november 2010 11:32 schreef Gestiech het volgende:
Net alsof een fysiek toetsenbord zo hard nodig is tijdens het browsen. Je tikt alleen wat url's, soms een korte twitter of een forumpost. Als jij per se hele lappen tekst tijdens het browsen wil tikken dan is het een gemis, dat ben ik met je eens. Dat doen de meesten echter niet. Gelul dus.
Lenovo heeft bij mij dezelfde status als Sweex, Acer en Compaq. Als je een laptop neemt, neem dan een goede, en als je iets meer wil dan alleen surfen en tikken dan kost je dat gewoon meer dan 500 euro.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga je nog onderbouwen waarom lenovo *ril* is of ga je me nu echt op de man spelen?
Je hebt nog steeds niet aan mij verteld wat er nu zo kut is aan Lenovo. Bouwkwaliteit is bijvoorbeeld heel goed en het toetsenbord is ookquote:Op woensdag 17 november 2010 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lenovo heeft bij mij dezelfde status als Sweex, Acer en Compaq. Als je een laptop neemt, neem dan een goede, en als je iets meer wil dan alleen surfen en tikken dan kost je dat gewoon meer dan 500 euro.
Het autisme-aspect sloeg meer op dat je jezelf als leidraad voor iedereen geeft. Zonder uitzondering.
http://www.dell.com/us/p/alienware-m15x/pdquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef Lindstrųm. het volgende:
Feit is ook dat een Macbook gewoon veel lekker werkt dat een Windows laptop.
Wat een gedrocht.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:29 schreef boyv het volgende:
[..]
http://www.dell.com/us/p/alienware-m15x/pd
Ja leuk, al die hartjes, maar alles wat jij koopt is geweldig en de rest is bagger? Mac was geweldig toen je er een had. Maar nu je een Legend hebt met een Lenovo, is dat weer de heilige graal van de techniek?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet aan mij verteld wat er nu zo kut is aan Lenovo. Bouwkwaliteit is bijvoorbeeld heel goed en het toetsenbord is ook![]()
Dat je meer dan 500 euro moet betalen is ook onzin. Ik heb een Core 2 Duo 2.4Ghz, met 2GB RAM en Nvidia Quadro FX570M voor 500.
Oh en over dat autisme, ik snap niet wat het met autisme te maken heeft, en daarnaast geef ik alleen mijn mening. Natuurlijk zijn er mensen die andere wensen hebben, dat snap ik ook wel
Nee hoor macs zijn nog steeds prima hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 13:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja leuk, al die hartjes, maar alles wat jij koopt is geweldig en de rest is bagger? Mac was geweldig toen je er een had. Maar nu je een Legend hebt met een Lenovo, is dat weer de heilige graal van de techniek?
Lenovo's zijn stevig ja, maar ook log en redelijk duur. Dat als alternatief zien voor een iPad is een beetje ridicuul. Die skullsplitter heeft gelijk DutchAutist zou beter passen.
Voor thuisgebruik is een iPad imo fijner. Je hebt een vaste pc om op te werken en een iPad als klein licht mobiel apparaat waar je overal snel mee kan werken.
Wil je echter nog je mobiele apparaat meenemen buitenshuis dan zou ik toch voor een basis laptop gaan, zeker als je daar nog wat typwerk wilt doen. Onthoud ook het verschil in applicatieaanbod. Hoewel de iOS store natuurlijk erg groot is, is het toch geen windows. Als je meer doet dan internet/e-mail/simpele spelletjes en je eigenlijk wel die typische windows programma's nodig hebt, dan blijft sowieso alleen een laptop over.
En dan heb je natuurlijk ook nog de keus om een betere netbook te kopen. Die dingen van 150-200 euro vind ik een ramp om mee te werken. Maar met de hogere budgets kunnen de netbookjes ook erg fijn werken.
10 inch of beter 11-13 inch zijn prima formaten als je normale handen/vingers hebt. Ik heb een 2 jaar oude Samsung NC10 netbook en werkt super.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:43 schreef boyv het volgende:
Die netbooks zijn vooral handig als je last hebt van dwarfism
Lijkt me lastig fokken zonder keybordquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef NoCigar het volgende:
Ik gebruk de Ipad vrnl om te surfen en het gaat heerlijk. Veel handzamer dan een lt natuurlijk.
Valt heel erg mee. Er zit wel een keyboard bij, zie deze tekst, een softwarekeyboard dat te voorschijn komt op afroep.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt me lastig fokken zonder keybord
Gaat best aardig, zoals nu op iPhone ook prima gaat. Even wennen, maar iPad is wel ultiem casual surfen.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt me lastig fokken zonder keybord
Nee zit vast geen goede wifi in.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:55 schreef Droogalskurk het volgende:
ik ben denk ik wel vanplan voor de ipad te gaan nu heb ik een paar vraagjes.
heb je goede verbinding met wifi aangezien het op geen andere manier kan? (op 3g na)
ik wil hem graag jailbreaken, is dit verstandig?
en ik ken iemand die ook op wifi met wachtwoord kan door een bepaalde hack ofzo? hoe kan dit?
Die is helemaal de grond in geboord door gizmodoquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Die HP is nu toch een grote hit in de VS ofzo? Nog niet te verkrijgen in NL volgens mij maar ok.
Wifi is redelijk goed, soms moet ik wat prutsen met de verbinding, maar dat komt zelden voor. Jailbreaken heb ik niet gedaan, maar kun je doen en kan geloof ik altijd weer ongedaan gemaakt worden met een reset oid.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:55 schreef Droogalskurk het volgende:
ik ben denk ik wel vanplan voor de ipad te gaan nu heb ik een paar vraagjes.
heb je goede verbinding met wifi aangezien het op geen andere manier kan? (op 3g na)
ik wil hem graag jailbreaken, is dit verstandig?
en ik ken iemand die ook op wifi met wachtwoord kan door een bepaalde hack ofzo? hoe kan dit?
Er waren volgens mij maar 9000 stuks verkochtquote:Op donderdag 18 november 2010 18:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is helemaal de grond in geboord door gizmodo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |