abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88813414
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:32 schreef Gestiech het volgende:
Net alsof een fysiek toetsenbord zo hard nodig is tijdens het browsen. Je tikt alleen wat url's, soms een korte twitter of een forumpost. Als jij per se hele lappen tekst tijdens het browsen wil tikken dan is het een gemis, dat ben ik met je eens. Dat doen de meesten echter niet. Gelul dus.
Agh ja ik kan natuurlijk niet voor anderen praten, maar als ik op internet zit, dan zit ik vooral op fora. Dus dan is het toetsenbord een gemis :)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 17 november 2010 @ 11:40:03 #52
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_88813544
quote:
17s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:23 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ga je nog onderbouwen waarom lenovo *ril* is of ga je me nu echt op de man spelen?
Lenovo heeft bij mij dezelfde status als Sweex, Acer en Compaq. Als je een laptop neemt, neem dan een goede, en als je iets meer wil dan alleen surfen en tikken dan kost je dat gewoon meer dan 500 euro.

Het autisme-aspect sloeg meer op dat je jezelf als leidraad voor iedereen geeft. Zonder uitzondering.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_88814406
TS: het hangt er helemaal vanaf wat je precies op je laptop/iPad wilt doen.
pi_88816015
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lenovo heeft bij mij dezelfde status als Sweex, Acer en Compaq. Als je een laptop neemt, neem dan een goede, en als je iets meer wil dan alleen surfen en tikken dan kost je dat gewoon meer dan 500 euro.

Het autisme-aspect sloeg meer op dat je jezelf als leidraad voor iedereen geeft. Zonder uitzondering.
Je hebt nog steeds niet aan mij verteld wat er nu zo kut is aan Lenovo. Bouwkwaliteit is bijvoorbeeld heel goed en het toetsenbord is ook _O_

Dat je meer dan 500 euro moet betalen is ook onzin. Ik heb een Core 2 Duo 2.4Ghz, met 2GB RAM en Nvidia Quadro FX570M voor 500.

Oh en over dat autisme, ik snap niet wat het met autisme te maken heeft, en daarnaast geef ik alleen mijn mening. Natuurlijk zijn er mensen die andere wensen hebben, dat snap ik ook wel :)
pi_88817400
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef Lindstrøm. het volgende:
Feit is ook dat een Macbook gewoon veel lekker werkt dat een Windows laptop.
http://www.dell.com/us/p/alienware-m15x/pd
pi_88817461
quote:
Wat een gedrocht.
pi_88817790
quote:
17s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds niet aan mij verteld wat er nu zo kut is aan Lenovo. Bouwkwaliteit is bijvoorbeeld heel goed en het toetsenbord is ook _O_

Dat je meer dan 500 euro moet betalen is ook onzin. Ik heb een Core 2 Duo 2.4Ghz, met 2GB RAM en Nvidia Quadro FX570M voor 500.

Oh en over dat autisme, ik snap niet wat het met autisme te maken heeft, en daarnaast geef ik alleen mijn mening. Natuurlijk zijn er mensen die andere wensen hebben, dat snap ik ook wel :)
Ja leuk, al die hartjes, maar alles wat jij koopt is geweldig en de rest is bagger? Mac was geweldig toen je er een had. Maar nu je een Legend hebt met een Lenovo, is dat weer de heilige graal van de techniek?
Lenovo's zijn stevig ja, maar ook log en redelijk duur. Dat als alternatief zien voor een iPad is een beetje ridicuul. Die skullsplitter heeft gelijk DutchAutist zou beter passen.

Voor thuisgebruik is een iPad imo fijner. Je hebt een vaste pc om op te werken en een iPad als klein licht mobiel apparaat waar je overal snel mee kan werken.
Wil je echter nog je mobiele apparaat meenemen buitenshuis dan zou ik toch voor een basis laptop gaan, zeker als je daar nog wat typwerk wilt doen. Onthoud ook het verschil in applicatieaanbod. Hoewel de iOS store natuurlijk erg groot is, is het toch geen windows. Als je meer doet dan internet/e-mail/simpele spelletjes en je eigenlijk wel die typische windows programma's nodig hebt, dan blijft sowieso alleen een laptop over.

En dan heb je natuurlijk ook nog de keus om een betere netbook te kopen. Die dingen van 150-200 euro vind ik een ramp om mee te werken. Maar met de hogere budgets kunnen de netbookjes ook erg fijn werken.
pi_88817916
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:40 schreef Adames het volgende:

[..]

Ja leuk, al die hartjes, maar alles wat jij koopt is geweldig en de rest is bagger? Mac was geweldig toen je er een had. Maar nu je een Legend hebt met een Lenovo, is dat weer de heilige graal van de techniek?
Lenovo's zijn stevig ja, maar ook log en redelijk duur. Dat als alternatief zien voor een iPad is een beetje ridicuul. Die skullsplitter heeft gelijk DutchAutist zou beter passen.

Voor thuisgebruik is een iPad imo fijner. Je hebt een vaste pc om op te werken en een iPad als klein licht mobiel apparaat waar je overal snel mee kan werken.
Wil je echter nog je mobiele apparaat meenemen buitenshuis dan zou ik toch voor een basis laptop gaan, zeker als je daar nog wat typwerk wilt doen. Onthoud ook het verschil in applicatieaanbod. Hoewel de iOS store natuurlijk erg groot is, is het toch geen windows. Als je meer doet dan internet/e-mail/simpele spelletjes en je eigenlijk wel die typische windows programma's nodig hebt, dan blijft sowieso alleen een laptop over.

En dan heb je natuurlijk ook nog de keus om een betere netbook te kopen. Die dingen van 150-200 euro vind ik een ramp om mee te werken. Maar met de hogere budgets kunnen de netbookjes ook erg fijn werken.
Nee hoor macs zijn nog steeds prima hoor :*
pi_88820315
Die netbooks zijn vooral handig als je last hebt van dwarfism
pi_88821459
Misschien handig als de topic starter nog even een reactie geeft. TS has left the building.

Ik geef zelf de voorkeur voor browsing op websites voor laptop of desktop. Daarnaast is multitasking een stuk relaxter denk aan presentatie op school volgen met Powerpoint scheets en je kunt ondertussen de belangrijkste onderdelen kopiëren naar Word documenten. Met iPad zie ik dat minder makkelijk gaan met name qua eventuele aantekeningen erbij zetten.

Daarnaast zoals eerder gemeld heeft iPad geen native Flash support wat nog op veel sites te vinden is. Daarnaast heeft laptop veel opties voor handige grotere software pakketten betaald danwel opensource in tegenstelling tot apps van iPad.

Ik gebruik overigens zelf wel een iPhone 3GS naar alle tevredenheid (alleen gare accuduur is drama) maar iPad vaak bij vrienden geprobeerd maar zou het zelf nooit nemen.

iPad leuk apparaat maar beter geef je 600 (of beter iets meer) euro uit aan een volwaardige laptop waarop je dan ook prima kunt gamen (beste wel met didicated videokaart en Corei3 of hoger of als budget beperkt is Core2Duo).

Asus,MSI en Samsung maken prima laptops met 2 jaar garantie (aan huis) en degelijke bouw. Merken als Acer,eMachines,Packard Bell en HP overslaan (vaak voeding,koeling e.d. issues).

Kijk eens op Tweakers Pricewatch. Hier een fraaie selectie van prima laptops met Corei3 of hoger en dedicated videokaart wel rond 600 euro. Voor een laptop met Core2Duo en dedicated videokaart moet het wel waarschijnlijk lukken om voor 500-550 klaar te zijn. Overigens beter ook als je 4GB geheugen ipv 3GB geheugen in laptop hebt met Win7

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:43 schreef boyv het volgende:
Die netbooks zijn vooral handig als je last hebt van dwarfism
10 inch of beter 11-13 inch zijn prima formaten als je normale handen/vingers hebt. Ik heb een 2 jaar oude Samsung NC10 netbook en werkt super.

Ik heb hier een mooie selectie gemaakt je moet alleen nog wel even kijken qua processor. Beter geen ATOM processor nemen als je voor snelheid gaat en iets minder voor accuduur uiteraard valt de prijs dan wel wat hoger uit.

MSI Wind U250 027NL vanaf 460 euro
MSI Wind U250 003NL vanaf 455 euro
Samsung X125 vanaf 422 euro
Lenovo Thinkpad Edge 13 vanaf 565 euro

Kijk eens hier voor een fraai lijstje netbooks. Voor gamen moet je ze niet nemen maar voor accuduur,compactheid en gewicht is het super en prima voor Word,internet,e-mail en online game of zelfs 720p HD film kijken!
  Donald Duck held woensdag 17 november 2010 @ 18:05:56 #61
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_88828444
Het zijn natuurlijk ook apparaten die niet eerlijk met elkaar te vergelijken zijn. Apple heeft met haar tablet een compleet nieuwe markt gecreëerd. De iPad is er vooral om media te consumeren, niet om te creëren. Hoewel dat laatste natuurlijk wel degelijk kan, er zijn volop applicaties voor.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 17 november 2010 @ 18:06:57 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_88828486
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef NoCigar het volgende:
Ik gebruk de Ipad vrnl om te surfen en het gaat heerlijk. Veel handzamer dan een lt natuurlijk.
Lijkt me lastig fokken zonder keybord
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 17 november 2010 @ 19:13:01 #63
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_88831505
voor berichten of documenten bewerken: Laptop
Voor de rest: iPad...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_88833352
quote:
Op woensdag 17 november 2010 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Valt heel erg mee. Er zit wel een keyboard bij, zie deze tekst, een softwarekeyboard dat te voorschijn komt op afroep.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 17-11-2010 21:29:02 ]
anonieme razernist
  woensdag 17 november 2010 @ 20:57:46 #65
12888 Skull-splitter
pi_88837066
quote:
Op woensdag 17 november 2010 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gaat best aardig, zoals nu op iPhone ook prima gaat. Even wennen, maar iPad is wel ultiem casual surfen.
pi_88870480
ik ben denk ik wel vanplan voor de ipad te gaan nu heb ik een paar vraagjes.
heb je goede verbinding met wifi aangezien het op geen andere manier kan? (op 3g na)
ik wil hem graag jailbreaken, is dit verstandig?
en ik ken iemand die ook op wifi met wachtwoord kan door een bepaalde hack ofzo? hoe kan dit?
pi_88871180
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:55 schreef Droogalskurk het volgende:
heb je goede verbinding met wifi aangezien het op geen andere manier kan? (op 3g na)
en ik ken iemand die ook op wifi met wachtwoord kan door een bepaalde hack ofzo? hoe kan dit?
Nee zit vast geen goede wifi in.
Je gaat hier iets vragen over iets wat niet legaal is? Handig...
Ja je kan zomaar in een met WPA2 beveiligd netwerk zo patsboem...

(Even serieus alleen WEP valt te hacken met bijv. Backtrack en WPA2 alleen als het speedtouch routers zijn met standaard wachtwoorden :* )
  donderdag 18 november 2010 @ 18:16:10 #68
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_88871234
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Die HP is nu toch een grote hit in de VS ofzo? Nog niet te verkrijgen in NL volgens mij maar ok.
Die is helemaal de grond in geboord door gizmodo
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_88871845
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:55 schreef Droogalskurk het volgende:
Wifi is redelijk goed, soms moet ik wat prutsen met de verbinding, maar dat komt zelden voor. Jailbreaken heb ik niet gedaan, maar kun je doen en kan geloof ik altijd weer ongedaan gemaakt worden met een reset oid.
Het laatste snap ik niet helemaal? Misschien bedoel je dat je via een telefoon met 3g ook met je gejailbreakte Ipad langzaam internet kunt krijgen aangezien je die telefoon kunt laten functioneren als een acces-point? Dat schijnt dus te kunnen, amar heb ik niet, aangezien ik geen 3g Ipad heb en een eenvoudige Nokia van mijn werk.
anonieme razernist
pi_88872432
quote:
10s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:16 schreef Hyman het volgende:

[..]

Die is helemaal de grond in geboord door gizmodo
Er waren volgens mij maar 9000 stuks verkocht :')
pi_88882212
kan iemand mij dan eens een goede laptop noemen met een mooie beeldscherm en als het kan goede video kaart?
rond de 600 liever niet meer

kijk ik zou liever een macbook willen maarja die zijn nieuw niet voor 600 te krijgen
  donderdag 18 november 2010 @ 23:02:16 #72
12888 Skull-splitter
pi_88884054
Mooi beeldscherm EN goede grafische kaart annex prestaties zit meer richting de 900 euro, 600 euro geeft je een doorsnee laptop waar je office prima op draait, maar meer dan flash spellen draaien er niet echt lekker op.

En dan nog iets: je geeft aan dat het erfenis geld is, zou je dan niet liever iets waardevaster dan electronica aan willen schaffen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')