Lie, zég me dat het niet de minnaar van je moeder was of zo.quote:
Heb ik dat jou niet al lang een keer verteld?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lie, zég me dat het niet de minnaar van je moeder was of zo.
HOE JERRY SPRINGER IS HET?????
NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Tav, zing eens Anne op je HermanvVeenmodus
Mag ik niet van Sun, mijn Herman van Veen rantsoen is op voor deze maandquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mag ik niet van Sun, mijn Herman van Veen rantsoen is op voor deze maand kwartaal!
Dan Calimero maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:31 schreef TAV74 het volgende:
Mag ik niet van Sun, mijn Herman van Veen rantsoen is op voor deze maand
Heerlijke viskoekjes, maar we maken ze zelf nog lekkerder dan de viswinkel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef AnneX het volgende:
Ok nalezen is niet te doen en samenvatten ook niet.
Wel even melden hoe het comfortfood is bevallen ?
Bluezz was met ons in overleg wat jou zou smaken en troosten.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:
meld.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kaal op de bol en voor de rest harig, da's echt de ultieme ruige man
Ja maar zij maakt grote vorderingenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef AnneX het volgende:
en met de nieuwe lay out hé, kan zij nog steeds niet quoten ! '
En gebruikt zij gewoon F5 en auto verversen uitgevinkt.
Ja, in een SLB-gesprek zeker.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb ik dat jou niet al lang een keer verteld?
Piep piep halloquote:
God, kind, geen paniek..quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, in een SLB-gesprek zeker.![]()
NEE!
Dus vertel.
Jij kent mijn versie niet, dat moge duidelijk zijnquote:
Hij is een kind van god?quote:
ROFLquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij is een kind van god?
De messias himself!
HOEZO GEEN PANIEK!!![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn wij niet allen kind'ren van God, Duderella.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij is een kind van god?
De messias himself!
HOEZO GEEN PANIEK!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij is een kind van god?
De messias himself!
HOEZO GEEN PANIEK!!![]()
![]()
![]()
![]()
Leg dat inderdaad maar eens aan je ouders uit.quote:
Zie het als een uitdagingquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leg dat inderdaad maar eens aan je ouders uit.
Ik weet het niet... zullen we Spoorloos eens aanschrijven?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn wij niet allen kind'ren van God, Duderella.
Oh ja?? Nou, jij zal het wel weten,, jij bent immers de schoondochter van Godquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan komt de openbaring vanzelf toch?
Ik zat vanmiddag in de file en moest aan je denken en dacht: ik wil gewoon ook met jullie de sauna in i.p.v. in de file te staan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer thuis. Het was zooooo lekker in de sauna vandaag
Mijn nicht bleek bij Spoorloos niet bepaald een kind van god te zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik weet het niet... zullen we Spoorloos eens aanschrijven?
Is er niet ook zo'n programma waar je DNA tests kunt laten doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik weet het niet... zullen we Spoorloos eens aanschrijven?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer thuis. Het was zooooo lekker in de sauna vandaag
Wat is dát nu weer voor verhaal??quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn nicht bleek bij Spoorloos niet bepaald een kind van god te zijn
Ja, laten we Caroline Tensen schrijven!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is er niet ook zo'n programma waar je DNA tests kunt laten doen?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn nicht bleek bij Spoorloos niet bepaald een kind van god te zijn
Jaja, tussen twee naakte schoen damesquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef golfer het volgende:
Ik zat vanmiddag in de file en moest aan je denken en dacht: ik wil gewoon ook met jullie de sauna in i.p.v. in de file te staan.
Ik heb aan één kant van de familie alleen geadopteerde nichtjes en een neef, nicht en neef zaten in Spoorloos een keer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat is dát nu weer voor verhaal??
Lie, ik wil in jouw familie! Nu!
Je quote skills zijn nog niet helemaal up to date met de nieuwe layoutquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, laten we Caroline Tensen schrijven!![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Isabeau het volgende:
(ik heb niets terug gelezen, dus ik laat de stortvloed aan buitenaardse tekst maar over me heen komen hier want ik begrijp er he-le-maal niets van)
Schoen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Jaja, tussen twee naakte schoen dames
Maar sauna is absoluut beter dan een file
Als je maar weet dat Ross haar op zijn borst hebben moet! That's all!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Isabeau het volgende:
(ik heb niets terug gelezen, dus ik laat de stortvloed aan buitenaardse tekst maar over me heen komen hier want ik begrijp er he-le-maal niets van)
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je quote skills zijn nog niet helemaal up to date met de nieuwe layout(je edit skills wel zie ik nu
)
Zit Tensen in de DNA business?
En Mr. LieLie wordt op zijn 33ste aan het kruis genageldquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als je maar weet dat Ross haar op zijn borst hebben moet! That's all!
check!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef Duderella het volgende:
Als je maar weet dat Ross haar op zijn borst hebben moet! That's all!
Je zus?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
En Mr. LieLie wordt op zijn 33ste aan het kruis genageld
Weduwe op mijn 26e, hoe triestquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja en terecht, als ik die PM van Lie zo eens lees.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Joh, je hoeft maar 3 dagen zonder hem.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
ja en terecht, als ik die PM van Lie zo eens lees.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik wel gewendquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Joh, je hoeft maar 3 dagen zonder hem.
Ja, mister Lie was de zus vvan TAV en dat vond Lie nogal lastig uit te leggen aan haar ouders.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Joh, je hoeft maar 3 dagen zonder hem.
Ehhmm.. ja, dat was het..quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, mister Lie was de zus vvan TAV en dat vond Lie nogal lastig uit te leggen aan haar ouders.
Hij heeft trouwens wel een beetje de verkeerde partij gekozen dan.. Dus ik weet niet of het wat wordt met die drie dagenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Maar hij krijgt vast wel wachtgeld met pasen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens wel een beetje de verkeerde partij gekozen dan.. Dus ik weet niet of het wat wordt met die drie dagen
Een beetje vader laat zijn zoon toch niet om zo'n lulligheidje vallen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens wel een beetje de verkeerde partij gekozen dan.. Dus ik weet niet of het wat wordt met die drie dagen
piep!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef Duderella het volgende:
Truste sunneke, hopelijk slaap je lekker en ben je morgen fris als ene hoender.
Too much information!quote:
WACHT STEERquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Dwerg gaat ook slapen, dag schattekes
Ik ga je nog heel vaak plagen heur!quote:
Dag Douwequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Dag Klein Duimpjequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ja! Ik neem mijn pilletje al!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Manische Mensen hier
Ik hou het niet bijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ga je nog heel vaak plagen heur!![]()
Trustenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
IK HOU HET NIET MEER!!!
sqrt(42)
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
IK HOU HET NIET MEER!!!
sqrt(42)
Ja thanks maar ik moet nog ff op Rijst wachten, misschien heeft ie een gedicht voor me geschreven ofzoquote:
Misschien valt hij op kleine mannen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja thanks maar ik moet nog ff op Rijst wachten, misschien heeft ie een gedicht voor me geschreven ofzo
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, een Dexter plaatje, ook leuk
Trusten, morgen komt hooters een borstje risotto meeprikken hier.
Nee die vallen mij niet opquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien valt hij op kleine mannen!
Wat en ik dan? een pm om te kunnen samenvatten ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Och Anne... l'amour is niet samen te vatten, laten we het daar maar op houden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat en ik dan? een pm om te kunnen samenvatten ?
evenweg en wéer 3 pagina's verder.
Nee, die laten we uit de notulenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat en ik dan? een pm om te kunnen samenvatten ?
evenweg en wéer 3 pagina's verder.
Iets met bietjes ? of was dat de borsjt.quote:
Echt he..quote:
Mijn paddenstoelenrisotto wordt altijd wel lekker gevonden en dat is ie ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef AnneX het volgende:
Overigens : wat vinden jullie dan zo lekker aan risotto ?
ontopic haha
Blijf nou van die witte poeder af!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef rijsttafel het volgende:
Raar, soms krijg ik een dubbele witregel en soms weer niet...
vreemd
Moet ik weer 's maken, het is er wel weer voor. Lekker, ik maak 'm met gedroogde paddestoelen en met sherry afgebluste verse paddestoelenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn paddenstoelenrisotto wordt altijd wel lekker gevonden en dat is ie ook.
Zo erg is het allemaal ook niet hoor, je kunt rustig slapenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje LieLie, nu ben ik ook benieuwd! Give us the dirt
Als je de paddorisotto van mijn man proeft dan wil je met hemquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef AnneX het volgende:
Iets met bietjes ? of was dat de borsjt.
Overigens : wat vinden jullie dan zo lekker aan risotto ?
ontopic haha
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijf nou van die witte poeder af!
Klinkt goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet ik weer 's maken, het is er wel weer voor. Lekker, ik maak 'm met gedroogde paddestoelen en met sherry afgebluste verse paddestoelenWat is jouw recept?
Is het de ex van je zus?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:05 schreef LieLie het volgende:
Zo erg is het allemaal ook niet hoor, je kunt rustig slapen
Min of meer hetzelfde als jouw recept.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
Moet ik weer 's maken, het is er wel weer voor. Lekker, ik maak 'm met gedroogde paddestoelen en met sherry afgebluste verse paddestoelenWat is jouw recept?
Neuj, is een beetje op de gok. In ieder geval de paddestoelen weken, dan uitknijpen en fijnhakken en het weekwater ook gebruiken bij wijze van bouillon.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Klinkt goedheb je dat recept ergens staan?
Begrijpelijke woorden! Fooood!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
Mijn paddenstoelenrisotto wordt altijd wel lekker gevonden en dat is ie ook.
Je wordt steeds beter AnneZquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef AnneX het volgende:
ohh scherp ook:
Met hetoog op morgen heeft eerst een goede oneliner rrichting PVV en vervolgens muziek van Aretha Franklin : a chain of fools.....
een Borisje
Ga ik binnenkort es proberenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuj, is een beetje op de gok. In ieder geval de paddestoelen weken, dan uitknijpen en fijnhakken en het weekwater ook gebruiken bij wijze van bouillon.
En de paddo's bakken in lekker veel boter
Nuecken?quote:
Ik las laatst iets van dat je juist zo min mogelijk moet roeren omdat je anders steeds het zetmeellaagje losroert en het heel papperig wordt - het maakt zowaar een behoorlijk verschilquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef golfer het volgende:
Min of meer hetzelfde als jouw recept.
En veel boter om hem extra smeuïg te maken en ook nog paddenstoelenbouiilon.
Roeren, roeren, roeren en heel langzaam opgieten.
Ik roer ook maar af en toe. Maakt idd best wat verschil, toen ik voor t eerst risotto maakte roerde ik wel heel veel namelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik las laatst iets van dat je juist zo min mogelijk moet roeren omdat je anders steeds het zetmeellaagje losroert en het heel papperig wordt - het maakt zowaar een behoorlijk verschil
LieLie, stiekem je neef dan?
Kan bijna nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef rijsttafel het volgende:
Binnenkort ook weer eens een paddestoelenrisotto maken. Het is er 't seizoen voor![]()
Ik heb overigens experimenteel aangetoont dat dat continu roeren en langzaam bijgieten van de risotto niet nodig is.Mijn broertje roerde het namelijk de vorige keer en hij besloot maar één kant van de pan te roeren
Kwam ik pas laat achter. Maar links en rechts smaakten hetzelfde.
Nou ja, in een keer alles erbij gooien en dan laten pruttelen werkt ook weer niet. Elke paar minuten een scheut erbij en dan even een slag roeren is volgens mij het handigst.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef rijsttafel het volgende:
Binnenkort ook weer eens een paddestoelenrisotto maken. Het is er 't seizoen voor![]()
Ik heb overigens experimenteel aangetoont dat dat continu roeren en langzaam bijgieten van de risotto niet nodig is.Mijn broertje roerde het namelijk de vorige keer en hij besloot maar één kant van de pan te roeren
Kwam ik pas laat achter. Maar links en rechts smaakten hetzelfde.
Dat dus en minimaal 20 minuten en proeven, proeven, proeven om te zorgen dat er nog net een beetje bite aanzit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, in een keer alles erbij gooien en dan laten pruttelen werkt ook weer niet. Elke paar minuten een scheut erbij en dan even een slag roeren is volgens mij het handigst.
Inderdaad, mijn broer in de keuken!! Onvoorstelbaarquote:
Dat doe ik ook. Zelfs al maakt het een beetje verschil, dan pech. Ik heb geen zin om 20min lang continu met die risotto bezig te zijn. Ik maak m'n toetje e.d. gewoon tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, in een keer alles erbij gooien en dan laten pruttelen werkt ook weer niet. Elke paar minuten een scheut erbij en dan even een slag roeren is volgens mij het handigst.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef rijsttafel het volgende:
Inderdaad, mijn broer in de keuken!! Onvoorstelbaar
Maar ik ben dan ook geen perfectionist. Heb ook bij gebrek aan de juiste rijst wel eens m'n risotto met surinaamse rijst gemaakt. Smaakte ook prima en was nog iets sneller klaar ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Zelfs al maakt het een beetje verschil, dan pech. Ik heb geen zin om 20min lang continu met die risotto bezig te zijn. Ik maak m'n toetje e.d. gewoon tegelijkertijd.
Nein! Ik het kapsel van m'n vaders kant (het heerst in de familiequote:
Hoi dan maar!quote:
wat motjequote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
wat motje![]()
Dacht dat jij allang weg was?
quote:
Dat doet iedereen hier, slapen, zwaaien, maar weggaan ho maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:41 schreef rijsttafel het volgende:
wat motje![]()
Dacht dat jij allang weg was?
YES DAN EINDELIJK GOLFER VOOR MIJ ALLEEN!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geef mij Dexter, gewoon ff een uurtje
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:49 schreef Vork het volgende:
O, is iedereen al weg? Ik wil ook slapen.
Veel plezierquote:Op woensdag 17 november 2010 06:57 schreef borisz het volgende:
Mogge
Vier uur corporate finance voor de boeg.
Oh je vind t echt leuk? Sorry dan, het leek mij nogal saaiquote:Op woensdag 17 november 2010 07:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Dank. Interessant vak
Jij sterkte met je rug
Maar je vond het toch niet leuk, wat je dochter wilde hebben?quote:Op woensdag 17 november 2010 07:51 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Er staat mij weer een heerlijk dagje keihard werken te wachten.... oh wacht: vanmiddag vrij! Misschien alvast wat Sinterklaas inkopen doen of zo....
Nee inderdaad. Ik moet creatief kopen dit jaar! Nu mag ze vragen wat ze wil natuurlijk, maar ik ga geen onzindingen kopen....quote:Op woensdag 17 november 2010 08:10 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Maar je vond het toch niet leuk, wat je dochter wilde hebben?
Dat feestje kan je ook maken met leuke sfeer hè, wat mooie decoraties en een leuk gedicht en wat hapjes.. Die cadeautjes hoeven niet héél groot te zijn om leuk te zijn. Mijn ouders gaven me altijd één ding dat ik al heel lang écht wilde (en dat mocht dan wel wat kosten) en verder wat meer praktische, maar ook leuke kleine dingetjes.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik moet creatief kopen dit jaar! Nu mag ze vragen wat ze wil natuurlijk, maar ik ga geen onzindingen kopen....
Maar het is waarschijnlijk wel het laatste jaar dat ze gelooft, dus ik wil er wel een feestje van maken...
Wat heb jij toch met dat eerste deel van het boekquote:Op woensdag 17 november 2010 03:21 schreef FutureFairytale het volgende:
wat was dit een goede film!!boven mijn verwachtingen! het eerste deel van het boek duurt eindeloos en is saai maar
Of The Wheel of Time. Bij vlagenquote:Op woensdag 17 november 2010 08:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met dat eerste deel van het boekHelemaal niets mis mee imo, als je saai en langdradig wilt moet je de Sam en Frodo hoofdstukken Lord of the Rings lezen
![]()
Goedemorgen trouwensVanochtend even stukkie overleggen, vanmiddag eens tot afronding van project Mayhem komen
Ja, ik heb het door maar er is maar één ultieme reden om slanker te worden bij mij: ik heb werkelijk waar geen zin in al dat diabetes-gedoe. Ik word niet snel bang van artsen en horrorverhalen, maar dit heeft me toch wel goed angst ingeboezemdquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Pee heeft dit natuurlijk ook wel door en daarom is hij ook zo kneitergoed op weg om slanker te worden.
http://www.nu.nl/politiek(...)handelde-atleet.htmlquote:Op woensdag 17 november 2010 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
Goede TK.
Welke PVVer gaat vandaag met de billen bloot?
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
Grappige discussie van gisteravondja, ik lees hem nog even terug om te zien tot welke inzichten eenieder komt
![]()
Een kleine opmerking nog @ Steer:
[..]
Ja, ik heb het door maar er is maar één ultieme reden om slanker te worden bij mij: ik heb werkelijk waar geen zin in al dat diabetes-gedoe. Ik word niet snel bang van artsen en horrorverhalen, maar dit heeft me toch wel goed angst ingeboezemd
Dat het als bijkomend voordeel heeft dat ik misschien meer kans heb om te "scoren bij de dames" is dan meegenomen, maar zeker niet de hoofdreden. Ik hoop nl. nog altijd iemand te vinden die eerst naar innerlijk en dan naar uiterlijk kijkt. Zal vast wel utopie zijn, maar goed....![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)handelde-atleet.html
http://www.volkskrant.nl/(...)t=4ce3916cde2346cb,0
Je kunt kiezen
Ik denk dat je uitstraling uiteindelijk misschien meer invloed heeft op al dan niet 'succes' dan je fysiek (zowel lengte, als gewicht, als) Als je er zelf een issue mee hebt dan straal je dat ook uit, is dat niet zo, en straal je dat niet uit, worden je 'kansen' meteen groterquote:Op woensdag 17 november 2010 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
Grappige discussie van gisteravondja, ik lees hem nog even terug om te zien tot welke inzichten eenieder komt
![]()
Een kleine opmerking nog @ Steer:
[..]
Ja, ik heb het door maar er is maar één ultieme reden om slanker te worden bij mij: ik heb werkelijk waar geen zin in al dat diabetes-gedoe. Ik word niet snel bang van artsen en horrorverhalen, maar dit heeft me toch wel goed angst ingeboezemd
Dat het als bijkomend voordeel heeft dat ik misschien meer kans heb om te "scoren bij de dames" is dan meegenomen, maar zeker niet de hoofdreden. Ik hoop nl. nog altijd iemand te vinden die eerst naar innerlijk en dan naar uiterlijk kijkt. Zal vast wel utopie zijn, maar goed....![]()
Is ook zoquote:Op woensdag 17 november 2010 10:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk dat je uitstraling uiteindelijk misschien meer invloed heeft op al dan niet 'succes' dan je fysiek (zowel lengte, als gewicht, als) Als je er zelf een issue mee hebt dan straal je dat ook uit, is dat niet zo, en straal je dat niet uit, worden je 'kansen' meteen groter
Ik ookquote:Op woensdag 17 november 2010 10:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het sowieso al aantrekkelijk als iemand genoeg om zijn gezondheid geeft om daar aan te werken
Dit is iets minder utopie dan de hoop van Pee om iemand te vinden die op eerste indrukken innerlijk méér laat meewegen dan uiterlijk in toch iets extremere gevallen maar uiteraard is uitstraling ook belangrijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk dat je uitstraling uiteindelijk misschien meer invloed heeft op al dan niet 'succes' dan je fysiek (zowel lengte, als gewicht, als) Als je er zelf een issue mee hebt dan straal je dat ook uit, is dat niet zo, en straal je dat niet uit, worden je 'kansen' meteen groter
Kom je naar Den Haag?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:24 schreef LieLie het volgende:
En nu ga ik even de twee dagen Den Haag voorbereiden
Vrouwen die mensen zijn?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:19 schreef Stereotomy het volgende:
Dit is iets minder utopie dan de hoop van Pee om iemand te vinden die op eerste indrukken innerlijk méér laat meewegen dan uiterlijk in toch iets extremere gevallen maar uiteraard is uitstraling ook belangrijk.Vrouwen zijn soms net mensen.
![]()
Coolquote:Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jep, volgende week. Ministeries, kamers, partijen, noem het maar op, keigezellig
Betwijfel het! Nogal een vol programma, en dan eten met de klas e.d.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolTijd om er tussenuit te wieberen voor een mini-meet?
Okquote:Op woensdag 17 november 2010 10:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Betwijfel het! Nogal een vol programma, en dan eten met de klas e.d.
Weet ook niet hoe laat we de tweede dag klaar zijn.
Maar mocht ik nog een duidelijk programma krijgen kunnen we nog even kijkenquote:
Dan maar hopen dat het de glazenwasser wasquote:Op woensdag 17 november 2010 11:07 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Glazenwasser is hier blijkbaar langs geweest toen ik van mijn plek was. Handig, mijn ramen zijn nu schoon, maar mijn bureau zit onder de vlekken
Ik mopper niet hoorquote:
Is goedquote:Op woensdag 17 november 2010 10:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar mocht ik nog een duidelijk programma krijgen kunnen we nog even kijken
Maar ze zijn meer van het 'je hoort het wel als we er zijn' volgens mij..
Denk dat ze het dan terugstorten. Neem anders ff contact op met de klantenservicequote:Op woensdag 17 november 2010 11:10 schreef Sarabi het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het zit als je teveel aan Bol.com betaalt?
Heb je dan een soort te goed of storten ze het terug of heb je gewoon pech
Ojaquote:Op woensdag 17 november 2010 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat ze het dan terugstorten. Neem anders ff contact op met de klantenservice
Als je inlogt bij bol.com kun je toch al je facturen zien en welke je wel en niet betaald hebt?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ojadat kan ook
Maar ik heb geen betalingsherinneringen gehad maar moet volgens mij toch nog 2 dingen betalen....
Ja klopt zo kwam ik er dus achter, maar dacht echt dat ik ze betaald had en heb dus ook geen betalingsherinnering gekregen in de afgelopen 3 weken.....quote:Op woensdag 17 november 2010 11:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je inlogt bij bol.com kun je toch al je facturen zien en welke je wel en niet betaald hebt?
mail ze gewoon even, heb ik goede ervaringen mee, snelle reactie.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ojadat kan ook
Maar ik heb geen betalingsherinneringen gehad maar moet volgens mij toch nog 2 dingen betalen....
Had ook zoiets laatst. Ze lopen achter met bijwerken van facturen vanwege een nieuw betalingssysteem bij hun.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja klopt zo kwam ik er dus achter, maar dacht echt dat ik ze betaald had en heb dus ook geen betalingsherinnering gekregen in de afgelopen 3 weken.....
Of bel zequote:Op woensdag 17 november 2010 11:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
mail ze gewoon even, heb ik goede ervaringen mee, snelle reactie.
dat moet zwaar zijn zeg voor ze.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:30 schreef LieLie het volgende:
Zo, *slik*
Geboortekaartje van de vrienden van ons die vrijdag een zoontje hebben gekregen.
De moeder van die vriend van ons is een paar weken geleden overleden, en het gedichtje verwijst naar haar.
Ja, heel dubbel. Aan de ene kant verdriet van gemis en dat ze het niet meegemaakt heeft. Aan de andere kant was er ook wel wat opluchting dat ze zich konden richten op het geluk van een kindje zonder de spanning over de ziekte.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat moet zwaar zijn zeg voor ze.
Heel dubbel inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2010 11:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, heel dubbel. Aan de ene kant verdriet van gemis en dat ze het niet meegemaakt heeft. Aan de andere kant was er ook wel wat opluchting dat ze zich konden richten op het geluk van een kindje zonder de spanning over de ziekte.
Niks waard, zulke situaties.
DEquote:
Pfoequote:Op woensdag 17 november 2010 11:30 schreef LieLie het volgende:
Zo, *slik*
Geboortekaartje van de vrienden van ons die vrijdag een zoontje hebben gekregen.
De moeder van die vriend van ons is een paar weken geleden overleden, en het gedichtje verwijst naar haar.
Heel dubbel iddquote:Op woensdag 17 november 2010 11:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, heel dubbel. Aan de ene kant verdriet van gemis en dat ze het niet meegemaakt heeft. Aan de andere kant was er ook wel wat opluchting dat ze zich konden richten op het geluk van een kindje zonder de spanning over de ziekte.
Niks waard, zulke situaties.
Bloessiequote:
Toch iemand die gewoon iets terugzegtquote:Op woensdag 17 november 2010 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DEToch altijd positief dat je zo binnenvalt en ons liefjens noemt
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Toch iemand die gewoon iets terugzegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging om 9 uur nog 5 minuten slapen... schrok om half 11 wakker van heel veel stemmen in het huis, keek naast me, geen golfer, ik schrok me kapot, dacht dat hij weg was gehaald en er heel veel vreemden in huis liepenquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
LieLie
Vandaag heb ik Dior Homme op en ik voel me even sexy als Aure
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ging om 9 uur nog 5 minuten slapen... schrok om half 11 wakker van heel veel stemmen in het huis, keek naast me, geen golfer, ik schrok me kapot, dacht dat hij weg was gehaald en er heel veel vreemden in huis liepenSoort rare halfslaapdroomtoestand
![]()
hij was gewoon aan het bellen beneden
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:58 schreef LieLie het volgende:
Gedichtjeik vind het een prachtig gedichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
GedichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bluezz! *dikke knuffels*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh, Bluezz, ik wilde je niet van streek maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah maakt niet uit, er zijn zo van die wondjes waar je niet aan moet krabbenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:02 schreef LieLie het volgende:
Oh, Bluezz, ik wilde je niet van streek maken!
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 17 november 2010 11:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Toch iemand die gewoon iets terugzegt
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag is ons afscheid van de lease-peugeot/tomtom/telefoonen misschien een warm welkom voor een mooie glimmende donkerblauwe fiat punto
JIJ...bent bij lange na niet zo sexy als Aurequote:Op woensdag 17 november 2010 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
LieLie
Vandaag heb ik Dior Homme op en ik voel me even sexy als Aure
GedichtjeMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
En die TomTom is ook zo geregeld joh
Heeft Golfer een telefoon met Windows Mobile of Android erop?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is allemaal maar spul, komt goed
Uw bioritme is van slag door het mysterie van de druppels op uw deskquote:Op woensdag 17 november 2010 11:51 schreef TAV74 het volgende:
Na twee mega productieve dagen gaat het vandaag niet bepaald lekker
Gedichtjemooi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Dat komt doordat je me niet ruikt.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JIJ...bent bij lange na niet zo sexy als Aure![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 17 november 2010 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor de lunchwandelng van 20-30 minutenEn daarna lunchen
Toch maar eens onthouden danquote:Op woensdag 17 november 2010 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dior Homme is chocola, caramel, leer en iris.
Eeeehhhhhhh hij heeft zo'n nieuwe touchscreen samsung dinges (geen star zoals ik maar die andere)quote:Op woensdag 17 november 2010 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeft Golfer een telefoon met Windows Mobile of Android erop?
Ik ga vanavond zingen, op de fiets, meteen bewegingquote:Op woensdag 17 november 2010 12:12 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig![]()
Ik moet nog even verzinnen voor welke beweging ik vandaag kies
Dat werkt ook goedquote:Op woensdag 17 november 2010 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zingen, op de fiets, meteen beweging
Ja, en het komt niet meer goed vandaagquote:Op woensdag 17 november 2010 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uw bioritme is van slag door het mysterie van de druppels op uw desk
Als je wilt weten hoe bedrijven gefinancierd worden en daarbij behorende problemen(eigendom, tegenstrijdige belangen tussen aandelenhouders en managers etc) is het interessant jaquote:Op woensdag 17 november 2010 07:13 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Oh je vind t echt leuk? Sorry dan, het leek mij nogal saai
Oh, maar er wordt hier ieder jaar sowieso een feestje gevierd op 5 dec! Kaarsjes, snoepgoed, hapjes, opa's en oma, de hele mikmak.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:16 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dat feestje kan je ook maken met leuke sfeer hè, wat mooie decoraties en een leuk gedicht en wat hapjes.. Die cadeautjes hoeven niet héél groot te zijn om leuk te zijn. Mijn ouders gaven me altijd één ding dat ik al heel lang écht wilde (en dat mocht dan wel wat kosten) en verder wat meer praktische, maar ook leuke kleine dingetjes.
Ik heb mijn ouders zelf verteld dat Sinterklaas niet bestond, ik kwam tot die conclusie omdat paarden volgens mij niet op daken liepen en omdat papa altijd weg moest net voor de zak cadeautjes kwamHet was dus geen schok voor me toen ze toegaven dat papa de gene was die de zak voor de deur zette.
Oe, heftig.....quote:Op woensdag 17 november 2010 11:30 schreef LieLie het volgende:
Zo, *slik*
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:17 schreef golfer het volgende:
Zo.
Afscheid genomen van mijn lease-auto en telefoon van de zaak.
Nou, misschien wel? En anders kunnen we misschien gewoon TomTom installeren met een bluetooth GPS-muisquote:Op woensdag 17 november 2010 12:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eeeehhhhhhh hij heeft zo'n nieuwe touchscreen samsung dinges (geen star zoals ik maar die andere)Why? Zit daar een GPS op?
ze wordt veels te veel verwend door jequote:Op woensdag 17 november 2010 13:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh, maar er wordt hier ieder jaar sowieso een feestje gevierd op 5 dec! Kaarsjes, snoepgoed, hapjes, opa's en oma, de hele mikmak.
En er zitten zeker ook praktische cadeautjes in de zak dit jaar (oorwarmers, wanten, sjawl, glitterkerstjurk, tekenpapier, ondergoed), maar er moeten ook nog wat leuke pakjes bij natuurlijk..... Mijn kind heeft gewoon alles.
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ben gisteren op de training mn spijkerbroek vergeten mee terug te nemen
In de treinquote:Op woensdag 17 november 2010 13:51 schreef Aphrodyte het volgende:
In de trein aangesproken, aanbod voor journalistiek werk gehad. Wonderen zijn de wereld nog niet uit..
Weet niet precies wat het inhoudt en of het geld oplevert, de mevrouw die zei dat ze misschien werk voor me had stapte na 2 minuten uit maar ze heeft mn email en ze zou contact opnemen. Ben compleet verrast.
Zal wel voor de Telegraaf zijn. Blij dat ik nu eindelijk weet hoe ze aan journalisten en redacteuren komen daar, verklaart een hoop.quote:
Ja, ik zat in de trein gewoon braaf mn krantje te lezen, komt een mevrouw naast me zitten. ''Wat een leuke jas heb je aan!'' dus ik zei ''dankje''. En ging verder lezen. Toen begon ze zich uitgebreid voor te stellen en vroeg wat voor werk ik deed. Ik zei ''niks, maar ik schrijf graag over eten'' en toen zei ze ''oh nou dat komt fantastisch uit want ik zoek nog gelijkgestemden voor een journalistiek project! wat is je emailadres?'' en dat gaf ik haar.quote:
Dan weiger ikquote:Op woensdag 17 november 2010 13:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zal wel voor de Telegraaf zijn. Blij dat ik nu eindelijk weet hoe ze aan journalisten en redacteuren komen daar, verklaart een hoop.
Leuk als er weer kleine kinderen in de familie zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze wordt veels te veel verwend door je
Sinterklaas vind ik zo gezellig! wij vieren het meer dan Kerst. Dit jaar gaan we naar mn zus vanwege de baby. Iedereen koopt 5 cadeautjes en dan gaan we zo'n spelletje doen waarbij je elkaars cadeau's mag jatten of weg moet geven
over 2 jaar willen we Sinterklaas weer op bezoek laten komen voor mn nichtje (en voor ons natuurlijk). dan mag het weer![]()
Klinkt als hard werkenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor een Metallica-marathon op kantoor
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:17 schreef golfer het volgende:
Zo.
Afscheid genomen van mijn lease-auto en telefoon van de zaak.
Je moest eens wetenquote:
afzetters! komt omdat ze goedkoop zijn, dan geven ze meer vleugels weg want er zit meer vlees aan die pootjes. had ik ook een keer. gisteren 6 gekocht en gelukkig 4 pootjesquote:Op woensdag 17 november 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt toch niet in je blootje in de auto gezeten?
Gisteren was het weer hotwings dag bij de KFC, dacht nog aan je toen ik in de rij stond.Ze hebben me alleen 12 vleugels gegeven en geen pootjes, die vind ik juist lekkerder dan vleugels
dat laatste zou je wel willen doen denk... misschien dat dat beetje opluchtquote:Op woensdag 17 november 2010 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's minder. Nog met je collega's gesproken? Of deur opengetrokken, sleutels en telefoon van buitenaf naar binnen gesmeten en toen weg gelopen?
toevallig en leuk! klein wereldjequote:Op woensdag 17 november 2010 13:58 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja, ik zat in de trein gewoon braaf mn krantje te lezen, komt een mevrouw naast me zitten. ''Wat een leuke jas heb je aan!'' dus ik zei ''dankje''. En ging verder lezen. Toen begon ze zich uitgebreid voor te stellen en vroeg wat voor werk ik deed. Ik zei ''niks, maar ik schrijf graag over eten'' en toen zei ze ''oh nou dat komt fantastisch uit want ik zoek nog gelijkgestemden voor een journalistiek project! wat is je emailadres?'' en dat gaf ik haar.
Zodoende..
Apart!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:58 schreef Aphrodyte het volgende:
Ja, ik zat in de trein gewoon braaf mn krantje te lezen, komt een mevrouw naast me zitten. ''Wat een leuke jas heb je aan!'' dus ik zei ''dankje''. En ging verder lezen. Toen begon ze zich uitgebreid voor te stellen en vroeg wat voor werk ik deed. Ik zei ''niks, maar ik schrijf graag over eten'' en toen zei ze ''oh nou dat komt fantastisch uit want ik zoek nog gelijkgestemden voor een journalistiek project! wat is je emailadres?'' en dat gaf ik haar.
Zodoende..
Ja heel apart, sta er nog steeds van te kijken. Ik hoop dat het wat wordt!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toevallig en leuk! klein wereldje
en volgende week donderdag staat de eetdate he met Rijst
Ja, ik heb gewoon een raar levenquote:
idd. kan ik met de auto daar goed parkeren?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:15 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja heel apart, sta er nog steeds van te kijken. Ik hoop dat het wat wordt!
En ja, de date staat gepland. Alleen hoe laat enzo komt nog?
Dat is fijn om te horen FFT en er zijn inderdaad veel zieke mensen dus hopelijk gaat dat ook snel weer wegquote:Op woensdag 17 november 2010 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
idd. kan ik met de auto daar goed parkeren?
ik ben btw zo blij dat ik ff volgehouden heb met die meds zonder te verhogen. na die 2 rotdagen met veel emoties is het nu al de 2e dag dat ik er geen last meer van heb. ben alleen wit, duizelig en niet lekker maar hopelijk komt dat niet daardoor maar omdat meer mensen ziek zijn
Er is hier een parkeerplaats, en zo ver ik weet geen vergunningsplek want een vriend van me parkeert zn auto daar ook vaak zelfs voor de nacht en dat kost hem niks. Dus ja, je kan hem kwijtquote:Op woensdag 17 november 2010 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
idd. kan ik met de auto daar goed parkeren?
ik ben btw zo blij dat ik ff volgehouden heb met die meds zonder te verhogen. na die 2 rotdagen met veel emoties is het nu al de 2e dag dat ik er geen last meer van heb. ben alleen wit, duizelig en niet lekker maar hopelijk komt dat niet daardoor maar omdat meer mensen ziek zijn
Je kunt je allicht eerst even passief informeren bij beiden?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:17 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, dilemma. Manager die ik goed ken heeft iemand die ik ook goed ken en zeer waardeer op belachelijke gronden op nonactief gesteld. Zit af te wegen of ik me er mee moet gaan bemoeien, ook al heb ik er formeel niets mee te maken.
Het slachtoffer heb ik zojuist uitgebreid gesproken. De manager in kwestie spreek ik volgende week sowieso, denk dat er dan bij de koffieautomaat maar eens voorzichtig over begin.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt je allicht eerst even passief informeren bij beiden?
dat en ik zou als het me dwarszit ermee bemoeien. dat zou die collega fijn vinden en zou jij ook fijn vinden als het bij jou gebeurd. iets wat jij belachelijk vind mag je best vertellen, doe je hier ookquote:Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt je allicht eerst even passief informeren bij beiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |