Lie, zég me dat het niet de minnaar van je moeder was of zo.quote:
Heb ik dat jou niet al lang een keer verteld?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lie, zég me dat het niet de minnaar van je moeder was of zo.
HOE JERRY SPRINGER IS HET?????
NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Tav, zing eens Anne op je HermanvVeenmodus
Mag ik niet van Sun, mijn Herman van Veen rantsoen is op voor deze maandquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mag ik niet van Sun, mijn Herman van Veen rantsoen is op voor deze maand kwartaal!
Dan Calimero maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:31 schreef TAV74 het volgende:
Mag ik niet van Sun, mijn Herman van Veen rantsoen is op voor deze maand
Heerlijke viskoekjes, maar we maken ze zelf nog lekkerder dan de viswinkel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef AnneX het volgende:
Ok nalezen is niet te doen en samenvatten ook niet.
Wel even melden hoe het comfortfood is bevallen ?
Bluezz was met ons in overleg wat jou zou smaken en troosten.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:
meld.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kaal op de bol en voor de rest harig, da's echt de ultieme ruige man
Ja maar zij maakt grote vorderingenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef AnneX het volgende:
en met de nieuwe lay out hé, kan zij nog steeds niet quoten ! '
En gebruikt zij gewoon F5 en auto verversen uitgevinkt.
Ja, in een SLB-gesprek zeker.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb ik dat jou niet al lang een keer verteld?
Piep piep halloquote:
God, kind, geen paniek..quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, in een SLB-gesprek zeker.![]()
NEE!
Dus vertel.
Jij kent mijn versie niet, dat moge duidelijk zijnquote:
Hij is een kind van god?quote:
ROFLquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij is een kind van god?
De messias himself!
HOEZO GEEN PANIEK!!![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn wij niet allen kind'ren van God, Duderella.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij is een kind van god?
De messias himself!
HOEZO GEEN PANIEK!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij is een kind van god?
De messias himself!
HOEZO GEEN PANIEK!!![]()
![]()
![]()
![]()
Leg dat inderdaad maar eens aan je ouders uit.quote:
Zie het als een uitdagingquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leg dat inderdaad maar eens aan je ouders uit.
Ik weet het niet... zullen we Spoorloos eens aanschrijven?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn wij niet allen kind'ren van God, Duderella.
Oh ja?? Nou, jij zal het wel weten,, jij bent immers de schoondochter van Godquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan komt de openbaring vanzelf toch?
Ik zat vanmiddag in de file en moest aan je denken en dacht: ik wil gewoon ook met jullie de sauna in i.p.v. in de file te staan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer thuis. Het was zooooo lekker in de sauna vandaag
Mijn nicht bleek bij Spoorloos niet bepaald een kind van god te zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik weet het niet... zullen we Spoorloos eens aanschrijven?
Is er niet ook zo'n programma waar je DNA tests kunt laten doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik weet het niet... zullen we Spoorloos eens aanschrijven?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer thuis. Het was zooooo lekker in de sauna vandaag
Wat is dát nu weer voor verhaal??quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn nicht bleek bij Spoorloos niet bepaald een kind van god te zijn
Ja, laten we Caroline Tensen schrijven!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is er niet ook zo'n programma waar je DNA tests kunt laten doen?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn nicht bleek bij Spoorloos niet bepaald een kind van god te zijn
Jaja, tussen twee naakte schoen damesquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef golfer het volgende:
Ik zat vanmiddag in de file en moest aan je denken en dacht: ik wil gewoon ook met jullie de sauna in i.p.v. in de file te staan.
Ik heb aan één kant van de familie alleen geadopteerde nichtjes en een neef, nicht en neef zaten in Spoorloos een keer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat is dát nu weer voor verhaal??
Lie, ik wil in jouw familie! Nu!
Je quote skills zijn nog niet helemaal up to date met de nieuwe layoutquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, laten we Caroline Tensen schrijven!![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Isabeau het volgende:
(ik heb niets terug gelezen, dus ik laat de stortvloed aan buitenaardse tekst maar over me heen komen hier want ik begrijp er he-le-maal niets van)
Schoen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Jaja, tussen twee naakte schoen dames
Maar sauna is absoluut beter dan een file
Als je maar weet dat Ross haar op zijn borst hebben moet! That's all!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Isabeau het volgende:
(ik heb niets terug gelezen, dus ik laat de stortvloed aan buitenaardse tekst maar over me heen komen hier want ik begrijp er he-le-maal niets van)
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je quote skills zijn nog niet helemaal up to date met de nieuwe layout(je edit skills wel zie ik nu
)
Zit Tensen in de DNA business?
En Mr. LieLie wordt op zijn 33ste aan het kruis genageldquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als je maar weet dat Ross haar op zijn borst hebben moet! That's all!
check!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef Duderella het volgende:
Als je maar weet dat Ross haar op zijn borst hebben moet! That's all!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |