Is dat zo? Ik zag wel het motor icoontje in de status van de auto geel worden maar ik heb nog nooit een motor zo ver versleten dat deze het begaf.quote:Op maandag 6 december 2010 01:32 schreef Bluurgh het volgende:
kijkend naar de motor; waarom zou je langzamer gaan rijden als het spel toch geen engine failures bevat
Het enige wat je kan overkomen is een lekke band, verder helemaal niets..quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zag wel het motor icoontje in de status van de auto geel worden maar ik heb nog nooit een motor zo ver versleten dat deze het begaf.
Weer wat voor de 2011 versie dan.. Overigens heb ik in de eerste twee oefensessies in Monaco wel bijna voor een heel seizoen aan voorvleugels achtergelaten, en ook een stukje moeten proberen te rijden met twee lekke voorbanden. Rijdt echt voor geen meter maar het heen en weer bewegen van de banden is wel goed geanimeerd.quote:Op maandag 6 december 2010 23:35 schreef Bluurgh het volgende:
Het enige wat je kan overkomen is een lekke band, verder helemaal niets..
Je kan je motor vervangen, je hebt er 8 per seizoen en als je motor geel aangeeft dan zit 'ie al onder de 90%. Als je in de pits staat en je laptop aanklikt daar zit een optie voor een nieuwe motor (bij set-up).quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zag wel het motor icoontje in de status van de auto geel worden maar ik heb nog nooit een motor zo ver versleten dat deze het begaf.
Waarom zou je als een gek door gaan rijden met 15 seconden voorsprong met het risico dat je je voorvleugel verliest en dus een pitstop moet maken? Of je nou met ééntiende of met 26 ronde's voorsprong wint, je krijgt niet meer dan 25 punten.quote:Op maandag 6 december 2010 01:32 schreef Bluurgh het volgende:
kijkend naar de motor; waarom zou je langzamer gaan rijden als het spel toch geen engine failures bevat, en de achteruitgang van de motor je echt geen 15 seconden scheelt en je dus in dat opzicht nog steeds geen concurrentie hebt?
Bij GT5 draait het toch ook om baankennis, als je de weg niet weet dan kom je niet als eerste aan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Temlin het volgende:
Wat een fantastisch spelMaar baankennis is wel echt alles bij deze game.
Wie heeft het over gt5, ga lekker auto's verzamelen jij..quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij GT5 draait het toch ook om baankennis, als je de weg niet weet dan kom je niet als eerste aan.
Kom gewoon ff op live ofzo want deze baas heeft Red Alert 3quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:41 schreef Xblister het volgende:
[..]
Wie heeft het over gt5, ga lekker auto's verzamelen jij..
AAAIGHT, im comming bitchquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kom gewoon ff op live ofzo want deze baas heeft Red Alert 3
Klopt, maar de baan leer je zo in de practice.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Temlin het volgende:
Wat een fantastisch spelMaar baankennis is wel echt alles bij deze game.
F1 en GT5 zijn beide Racegames, vandaar...quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:41 schreef Xblister het volgende:
[..]
Wie heeft het over gt5, ga lekker auto's verzamelen jij..
Zo herkenbaarquote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Klopt, maar de baan leer je zo in de practice.
Geweldige game inderdaad, zaterdag begonnen en zit inmiddels op het parkour in Monte Carlo, maar heb mijn Xbox net uitgezet voor het einde van de race. Had gewoon 3 pitstops nodig en lag 23ste van de 24, klote smalle stukken, als je ook maar iets raakt kun je niet eens draaien en ik kreeg daardoor een penalty omdat ik iedereen ophield...
Catalunya? Die lukt mij ook totaal niet. Valencia is wel te doen.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef roelofjan het volgende:
Bah, Spanje, wat een kutbaan.
1e 4 races finish ik mooi rond de 15e plek in m'n Lotus, alleen Spanje wil me echt voor geen meter lukken.
Ik rij heerlijk rond, maak weinig fouten, maar ik haal met moeite p23 in de vrije trainingen....
Rij je zonder ABS, Traction Control en op Full Wets en in Reverse met de AL op Legend dat je maar 15de eindigt?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef roelofjan het volgende:
Bah, Spanje, wat een kutbaan.
1e 4 races finish ik mooi rond de 15e plek in m'n Lotus, alleen Spanje wil me echt voor geen meter lukken.
Ik rij heerlijk rond, maak weinig fouten, maar ik haal met moeite p23 in de vrije trainingen....
Dat heb ik dus altijd met Monaco. Op de een of andere manier krijg ik die baan maar niet onder de knie...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef roelofjan het volgende:
Bah, Spanje, wat een kutbaan.
1e 4 races finish ik mooi rond de 15e plek in m'n Lotus, alleen Spanje wil me echt voor geen meter lukken.
Ik rij heerlijk rond, maak weinig fouten, maar ik haal met moeite p23 in de vrije trainingen....
Ik ook nie... ik moet m nog steeds afmaken maar ik twijfel eraan om in de banden te plempen hahahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik dus altijd met Monaco. Op de een of andere manier krijg ik die baan maar niet onder de knie...
gast, niet iedereen is zo goed als jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Rij je zonder ABS, Traction Control en op Full Wets en in Reverse met de AL op Legend dat je maar 15de eindigt?
Ik deed mijn eerste seizoen niet eens op amateur en werd eenvoudig kampioen, met de Lotus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gast, niet iedereen is zo goed als jij
Wow, mogen we je aanraken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik deed mijn eerste seizoen niet eens op amateur en werd eenvoudig kampioen, met de Lotus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |