1. Ik mag toch wel aannemen dat TS weet waar hij zo'n topic moet openen. Immers zit hij daar lang genoeg voor op FOK!.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:24 schreef Dagonet het volgende:
Hoe heet jouw WiFi?
Als TS het zo nodig in ONZ moet proberen is het natuurlijk vele malen logischer om op een arrogante wijze met een 13.gif het topic te sluiten dan het even een zetje te geven. Dat is natuurlijk ondenkbaar.
Er is trouwens niets mis met opsomtopics, veel van de leukste topics waren dat.
En is is een vervoeging van zijn, geen afkorting van eens.
Omdat het een alles behalve serieus topic is waar je zelf ook het antwoord op had kunnen verzinnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:44 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zomer of winter jas
WAAROM SLOTJE!!!!!!!
1. Rochel naar buiten. Als je rochel heel hard wegwaait>wind>koud>winterjas. Gebeurt dit niet, vraag 2quote:Op zondag 13 maart 2011 09:47 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Nee, ik weet serieus niet welke jas ik aanmoet
Wat heb jij te zeggen over of ik wel of niet dit probleem heb?quote:Op zondag 13 maart 2011 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1. Rochel naar buiten. Als je rochel heel hard wegwaait>wind>koud>winterjas. Gebeurt dit niet, vraag 2
2. Temperatuur? Voelde het warm toen je het raam open had? Zo niet>winterjas wel>vraag 3.
3. Zon, scheen ie? ja?> zomer jas.
Zo te zien heeft iemand het al gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[KSC #3129] Waar DaMart een record heeft verbroken
moet 3129 zijn
Waarom? Dat zijn de leukste opmerkingen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, alle neger opmerkingen mogen wegblijven.
Misschien in ONZ. TS wil het daar hebben over het nut van het SMS alert, niet over dat de daders donker/zwart zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom? Dat zijn de leukste opmerkingen.
O, dat wist ik niet. Sorry.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien in ONZ. TS wil het daar hebben over het nut van het SMS alert, niet over dat de daders donker/zwart zijn.
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat een grapje over negers wel kan, maar zo'n topic verbaggerd dan zo snelquote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Sorry.
Ik zag iets over een overval staan en donker dus dacht gelijk van HEY, NEGERS! Vandaar mijn reactie. Als ik bij voorbaat had geweten waar had topic over ging had ik dit nooit gepost natuurlijk. Mijn oprechte excuses en ik hoop dat dit in de toekomst nooit meer gebeurt.
(H) koel.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat een grapje over negers wel kan, maar zo'n topic verbaggerd dan zo snel
Toch bedankt dat je het in het vervolg niet meer wilt laten voorkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Neuh en nah.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef porsche1 het volgende:
Kassariem?
Opgelost, slotje.
terug van kamp
Kickje, slotje?
Terug van kamp word denk ik erg snel verbaggerd, komt ook door de OP.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh en nah.
Ik laat ze nog even open tenzij ze verbaggeren.
Dat is misschien wel zo, maar die jongen wordt al gepest. En om dan meteen maar uit voorzorg zijn topic te sluiten vind ik ook zo lullig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Terug van kamp word denk ik erg snel verbaggerd, komt ook door de OP.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar die jongen wordt al gepest. En om dan meteen maar uit voorzorg zijn topic te sluiten vind ik ook zo lullig.
Kan iemand deze vraag beantwoorden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:58 schreef FortyThree het volgende:
Ik zie geen avatars en geen plaatjes wel emoticons. Weet iemand hoe ik dit kan instellen?
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan iemand deze vraag beantwoorden?
En waar ik mijn Sig. kan wijzigen?
Ik zie wel emoticons in posten van anderen, maar kan ze zelf niet plaatsen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |