http://www.depers.nl/buit(...)ferfeest-Athene.htmlquote:De Griekse politie heeft dinsdag ultrarechtse nationalisten en racisten met behulp van traangas uiteengejaagd, toen die een feestelijke bijeenkomst van islamieten kwamen verstoren.
Athene is de enige hoofdstad in de Europese Unie die geen moskee heeft. Daarom heeft een aantal van de naar schatting 300.000 moslims in de Griekse hoofdstad en omgeving het islamitische Offerfeest in de open lucht gevierd.
Onder meer op het centraal gelegen Attikaplein probeerden groepjes belagers met geschreeuw en harde muziek de bijeenkomst te verstoren. Ook omwonenden zetten 'heavy metal' muziek op en wierpen eieren naar de samengeschoolde gelovigen op het plein.
Alsof de bio-industrie jaloers zou zijn op een slachtwijze waarbij er voor ieder dier apart gebeden moet worden. Ben benieuwd wat je reactie hierop isquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:34 schreef Athlon64x het volgende:
Dat krijg je met zo barbaars feest waar de gemiddelde bio-industrie jaloers op zou zijn. Ben benieuwd wat linksevegetariėr hier op heeft te zeggen
Ja mijn vergissing ik bedoel natuurlijk dat laatste moet andersom zijn hihihih :$ waarom werken die emoticons niet meerquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:42 schreef eigenaar het volgende:
[..]
Alsof de bio-industrie jaloers zou zijn op een slachtwijze waarbij er voor ieder dier apart gebeden moet worden. Ben benieuwd wat je reactie hierop is
Ze worden er in ieder geval van overheidswege beschermd tegen aanvallen van extremisten.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
Kortom: in Griekenland gaan ze mild om met moslims, in vergelijking met hoe in moslimlanden wordt omgegaan met bijvoorbeeld christenen...
Mis gegaan? Het was te voorspellen, de geschiedenis herhaalt zich.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef zoalshetis het volgende:
tsja, deze tendens is straks overal in europa merkbaar. waar is het mis gegaan?
als het zo doorgaat met de pvv zitten we straks weer gevangen in een land vol imbeciele linkse beleidsmakers.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:46 schreef 0five8 het volgende:
Waar het mis gegaan is?
Het is mis gegaan door die linkse politieke correctheid.
Komt allemaal door die multiculturele roze wolk waar ze op leven.
De integratie is volledig mislukt.
Alleen willen linksmensen dat niet zien.
Sinds moslims zulke grappen uithaalden:quote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef zoalshetis het volgende:
tsja, deze tendens is straks overal in europa merkbaar. waar is het mis gegaan?
Al veeeeeel eerder. Ze hebben het al lang voor zichzelf en de anderen verpest.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:04 schreef pagadder het volgende:
[..]
Sinds moslims zulke grappen uithaalden:
Moslim-extremisten verstoren dodenherdenking in Londen
Want zolang we nog niet exact zo achterlijk zijn als sommige moslimlanden is alles prima natuurlijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
Kortom: in Griekenland gaan ze mild om met moslims, in vergelijking met hoe in moslimlanden wordt omgegaan met bijvoorbeeld christenen...
Tsja. je hebt ook mensen die niet alle moslims in Griekenland persoonlijk verantwoordelijk houden voor wat een groep radicale moslims in Engeland doet, maar dat zal wel weer een linkse knuffelmentaliteit zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:04 schreef pagadder het volgende:
[..]
Sinds moslims zulke grappen uithaalden:
Moslim-extremisten verstoren dodenherdenking in Londen
Net of er niemand te vinden is die is geintegreerd. De burgemeester van Rotterdam? Allochtone Tweede Kamer-leden? Je moslimcollega's? Medestudenten die moslim zijn?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:46 schreef 0five8 het volgende:
Waar het mis gegaan is?
Het is mis gegaan door die linkse politieke correctheid.
Komt allemaal door die multiculturele roze wolk waar ze op leven.
De integratie is volledig mislukt.
Alleen willen linksmensen dat niet zien.
Zo te lezen is Griekenland achterlijker dan menig moslimland. Er zijn genoeg kerken te vinden in islamitische landen, maar Griekenland beschikt nog niet over moskeeėn.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:29 schreef Viajero het volgende:
[..]
Want zolang we nog niet exact zo achterlijk zijn als sommige moslimlanden is alles prima natuurlijk.
bron?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:58 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Griekenland beschikt nog niet over moskeeėn.
In het nieuwsbericht staat het volgende:quote:
Maar dit was mij al eerder bekend. Ik had het toevallig op deze pagina gelezen:quote:Athene is de enige hoofdstad in de Europese Unie die geen moskee heeft.
http://en.wikipedia.org/w(...)nt_Muslims_in_Greecequote:The majority of the immigrant Muslim community resides in Athens. In recognition of their religious rights, the Greek government approved the building of a mosque in July 2006. In addition, the Greek Orthodox Church has donated 300,000 square feet (28,000 m2), worth an estimated $20 million, in west Athens for the purpose of a Muslim cemetery. However, both commitments continued to remain dead letters by 2010.
Athene is heel Griekenland?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:04 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
In het nieuwsbericht staat het volgende:
[..]
Maar dit was mij al eerder bekend. Ik had het toevallig op deze pagina gelezen:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)nt_Muslims_in_Greece
Ja dolletjes he. Elke generatie moet een gave oorlog hebben meegemaakt. Wij mogen 'm nog in Europa uitvechten ookquote:Op woensdag 17 november 2010 17:07 schreef Zienswijze het volgende:
Tsja niet goed te keuren natuurlijk. Je kon echter 15 jaar geleden ook al beseffen dat het mis zal gaan in Europa. Net als in vele andere delen van de wereld overigens..
Links bedankt!
Links heeft z'n zin gekregen...quote:Op woensdag 17 november 2010 17:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dolletjes he. Elke generatie moet een gave oorlog hebben meegemaakt. Wij mogen 'm nog in Europa uitvechten ook
Ja. Dmv een verborgen agenda. Zwak.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Links heeft z'n zin gekregen...
En dus..?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:04 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
In het nieuwsbericht staat het volgende:
[..]
Maar dit was mij al eerder bekend. Ik had het toevallig op deze pagina gelezen:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)nt_Muslims_in_Greece
Zeer zwak idd. Links kon ook gewoon tig jaar geleden haar fouten hebben toegegeven zodat we samen de boel konden opruimen waardoor er nu geen problemen zouden ontstaan...quote:Op woensdag 17 november 2010 17:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Dmv een verborgen agenda. Zwak.
Ja. Maar dit gaat veel vetter worden natuurlijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zeer zwak idd. Links kon ook gewoon tig jaar geleden haar fouten hebben toegegeven zodat we samen de boel konden opruimen waardoor er nu geen problemen zouden ontstaan...
Als er al een oorlog komt, dan zal het vooral zijn door extremisten zoals jij die alleen in links-rechts hokjes kunnen denken, en al het bewijs dat daar niet exact in past afwijzen.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Dmv een verborgen agenda. Zwak.
En kennelijk ook niet door een EU lidstaat. Misschien moet je eerst eens dichter bij huis gaan kijken.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En dus..?
Laten we er eerst voor zorgen dat iedereen, ongeacht welk geloof je aanhangt, dezelfde rechten heeft. Dit wordt helaas niet door de islamitische ideologie onderschreven.
Oh, maar ik ga niet meedoen. Ik ga het wel volgen en duimen voor de beste afloop.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:20 schreef Viajero het volgende:
[..]
Als er al een oorlog komt, dan zal het vooral zijn door extremisten zoals jij die alleen in links-rechts hokjes kunnen denken, en al het bewijs dat daar niet exact in past afwijzen.
En wat doet de EU fout? Heeft de EU in haar grondwet andere rechten voor moslims of voor welke religieuze groep dan ook?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:20 schreef Viajero het volgende:
[..]
En kennelijk ook niet door een EU lidstaat. Misschien moet je eerst eens dichter bij huis gaan kijken.
Nee, maar de regels worden in Griekenland kennelijk niet uitgevoerd. Of alle Moslims in Athene moeten vrijwillig afstand hebben gedaan van hun recht op vrije uitoefening van hun religie, maar dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En wat doet de EU fout? Heeft de EU in haar grondwet andere rechten voor moslims of voor welke religieuze groep dan ook?
Of het bestemmingsplan komt niet overeenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:24 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee, maar de regels worden in Griekenland kennelijk niet uitgevoerd. Of alle Moslims in Athene moeten vrijwillig afstand hebben gedaan van hun recht op vrije uitoefening van hun religie, maar dat lijkt me sterk.
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of het bestemmingsplan komt niet overeen
Ik zal het maar laten bij de enig gepaste reactie:quote:Op woensdag 17 november 2010 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dat weet ik niet. Misschien is het nooit echt aangevraagd, of bidden ze in een huis dat ingericht is als een moskee.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:27 schreef Viajero het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me af of daar uberhaupt een Griekse vertaling voor is.
Dat zou ik zo 1 2 3 niet weten. Het lijkt mij echter zeer sterk dat Athene dezelfde discriminerende wetgeving voor moslims heeft als dat de islamitische ideologie dat voor niet-moslims heeft. Op dit punt doet Griekenland, of de EU, het dus beter en hoeven we dus niet eerder dichterbij huis te kijken, zoals jij stelt.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:24 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee, maar de regels worden in Griekenland kennelijk niet uitgevoerd. Of alle Moslims in Athene moeten vrijwillig afstand hebben gedaan van hun recht op vrije uitoefening van hun religie, maar dat lijkt me sterk.
Jij denkt echt serieus dat geeneen van die 300.000 Moslims behoefte heeft aan een Moskee? Of het nou een geschreven wet is (die in griekenland toch niets voorstellen) of de parktijk, het komt hoe dan ook neer op het schenden van het recht op vrije godsdienstuiting.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat zou ik zo 1 2 3 niet weten. Het lijkt mij echter zeer sterk dat Athene dezelfde discriminerende wetgeving voor moslims heeft als dat de islamitische ideologie dat voor niet-moslims heeft. Op dit punt doet Griekenland, of de EU, het dus beter en hoeven we dus niet eerder dichterbij huis te kijken, zoals jij stelt.
Jij stelt dat in de Griekse grondwet staat dat het verboden is in Athene om moskeeen te bouwen? Er staan wel moskeeen derest van Griekenland. Niet in Athene, ik weet ook niet waarom, maar het lijkt mij zeer zeer sterk dat dat komt omdat er in de grondwet staat dat in Athene geen moskeeen mogen worden gebouwd. In ieder geval is de Griekse grondwet dus toleranter dan de islamitische ideologie.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:36 schreef Viajero het volgende:
[..]
Jij denkt echt serieus dat geeneen van die 300.000 Moslims behoefte heeft aan een Moskee? Of het nou een geschreven wet is (die in griekenland toch niets voorstellen) of de parktijk, het komt hoe dan ook neer op het schenden van het recht op vrije godsdienstuiting.
Dan mag je die post waar ik dat zeg quoten.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij stelt dat in de Griekse grondwet staat dat het verboden is in Athene om moskeeen te bouwen? Er staan wel moskeeen derest van Griekenland. Niet in Athene, ik weet ook niet waarom, maar het lijkt mij zeer zeer sterk dat dat komt omdat er in de grondwet staat dat in Athene geen moskeeen mogen worden gebouwd. In ieder geval is de Griekse grondwet dus toleranter dan de islamitische ideologie.
Dat quote je niet, ik vroeg mij af of je dat denkt, vandaar m'n vraag.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:03 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dan mag je die post waar ik dat zeg quoten.
Dan mag je wel een bron geven waaruit zou blijken dat hun rechten geschonden zouden worden.quote:Ik zeg alleen dat als er in een stad 300.000 Moslims wonen, en er geen enkele moskee is, dat dan de rechten van die Moslims op vrije uitoefening van hun religie geschonden worden. Ik heb ook al eerder gezegd dat het niet uitmaakt of dat in een wet staat of niet, in de praktijk worden hun rechten geschonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |