Ik probeerde een bepaalde groep mensen de loef af te steken... Ongeveer dezelfde groep die PowNews als "linkse media" bestempeld...quote:
waar?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Politiek commentator van De Pers. Kustaw.
Het wemelde van de vrouwen in Duitsland die daar anders over dachten, heur. En daarbuiten ook wel. Wel eens van Unity Mitford gehoord?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hitler was nou ook niet echt een studmuffin heur.
Geert zat geen eens in de zaal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
In 2 min tijd kan Geert toch geen peuk roken? Laat staan dat ie uberhaubt nog zo snel naar buiten kan met zo'n horde aan bewakers.
Je kan een fractievoorzitter niet ter verantwoording roepen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:22 schreef Toad het volgende:
Dit wordt toch neem ik aan een debat met de fractievoorzitters?
ah, goed zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik probeerde een bepaalde groep mensen de loef af te steken... Ongeveer dezelfde groep die PowNews als "linkse media" bestempeld...
Ik vraag me af als je in de 2 kamer uberhaubt binnen mag roken.quote:
ik bedoel dat de fractievoorzitters het woord gaan voeren namens hun partij, niet bep. woordvoerders van een fractie. ik zie namelijk nog geen fractievoorzitters in de zaalquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan een fractievoorzitter niet ter verantwoording roepen.
Gezien haar politieke overtuiging, met links ipv rechtsquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe zou Femke zich opwarmen voor 't debat?
Nope, zal het zo 's opzoeken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het wemelde van de vrouwen in Duitsland die daar anders over dachten, heur. En daarbuiten ook wel. Wel eens van Unity Mitford gehoord?
Lekker rondrijden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik neem aan de fractievoorzitters inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:24 schreef Toad het volgende:
[..]
ik bedoel dat de fractievoorzitters het woord gaan voeren namens hun partij, niet bep. woordvoerders van een fractie. ik zie namelijk nog geen fractievoorzitters in de zaal
Ik ben nog op tijdquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Same here.Nog 2 minuten voor je sigaret trouwens!
dmv een van de websites van die PVV'erquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |