Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Loopt Uncle Fester niet net binnen?

np, af en toe moet een superieur OS ook geholpen worden met inferieure video-techniek...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:32 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dankje voor de tip, het werkt nu wel inderdaad

ja ik zag het ook, hij gaf een knipoog, toch niet aan Geert hequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Knipogen? Bij zo'n debat???

Het wachten is op een anekdote van Graus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef waldhoofd het volgende:
hhahaaha haal de honden er weer bij!

Iddd...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, de honden lusten er geen brood van nog wel.

Ik kende een puppie....quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:34 schreef Xa1pt het volgende:
Het wachten is op een anekdote van Graus.

Dinsdagavond, sommige mensen hebben kinderenquote:

Ze worden natuurlijk wel in één adem genoemd, waarbij wordt verondersteld dat ze daadwerkelijk iets gedaan hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iddd...
Net alsof "in opspraak raken"iets met een veroordeling te maken heeft!!!

Kan hij niet zo goed tegen blijkbaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef ChickenTonight het volgende:
Halsema legt Wilders' hypocrisie mooi bloot.

Zij heeft het enkel over "in opspraak", niet over criminelen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Monidique het volgende:
Overigens vind ik het niet correct van Halsema, wat ze zegt.

quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef ChickenTonight het volgende:
Halsema legt Wilders' hypocrisie mooi bloot.

Gaat allemaal om de beeldvorming rondom de PVV. Het wordt een soort RTL Boulavard op deze manier, waarbij "roddels" als argument gebruikt worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Monidique het volgende:

True. Er worden weer zijpaden bewandeld die van Lucassen afleiden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Monidique het volgende:

Het blijft onnodig en, eerlijk gezegd, laag.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zij heeft het enkel over "in opspraak", niet over criminelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |