Waar besteld?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb ook een controller en dat gaat prima. Natuurlijk geeft een stuur wel het echte racegevoel, maar ja, duur!
CE trouwens besteldDeze keer komt het wel goed, want heb van te voren maar ff een mailtje gestuurd
Het dure Consoleshop. Voor deze keer wil ik wel een uitzondering maken. Wel goede ervaring met ze trouwens.quote:
Zal niet echt aan Wehkamp liggen maar aan TNT waarschijnlijk, postbodes gaan volgende week donderdag en vrijdag staken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:08 schreef Don-Leon het volgende:
Ik heb hem besteld bij wehkamp, is er een grote kans dat ik een week extra moet wachten op gt5? Ik hoor her en der wat verhalen dat het bij hen wat langer duurt dan bij anderen?
Verstuurt Wehkamp wel met TNT dan? Bij het bestellingoverzicht kon ik niet vinden waarmee het veroznden zal worden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:13 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zal niet echt aan Wehkamp liggen maar aan TNT waarschijnlijk, postbodes gaan volgende week donderdag en vrijdag staken.
Ga er vanuit van wel, vooral omdat gewone games met de normale postdienst verzonden worden kunnen die bedrijven niet om TNT heen. Als je de game graag voor het weekend wilt hebben zou ik je iig aanraden om woensdag gewoon even een winkel binnen te stappen en de game zo te kopen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef Don-Leon het volgende:
[..]
Verstuurt Wehkamp wel met TNT dan? Bij het bestellingoverzicht kon ik niet vinden waarmee het veroznden zal worden.
Ben ik ook. Met een controller kan ik veel beter doseren hoeveel ik instuur en maak ik gewoon minder stuurfouten. Het voelt wel een beetje als valsspelen. Het is ook maar wat je gewend bent denk ik.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:37 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik wil geeneens een wheel, heb er 1 gehad (Driving Force Pro), maar ik ben met controller gewoon sneller.....Vaag i know.
Je zó druk kunnen maken om een spelletjequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu zitten ze op GTPlanet GT5 te vergelijken met Nascar 2011, welke nog uit moet komen. Echt, stelletje zeikstralen daaroTis ook nooit goed.
Gast, ga fietsen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je zó druk kunnen maken om een spelletje!
joh...NASCAR...ook het meest boeiende onderdeelquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je zó druk kunnen maken om een spelletje!
Och, op gamefaqs is er een topic voor mensen die de intro tegen vinden vallen..... Verwende zeikstralen. Maak dan je eigen droomgame....quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu zitten ze op GTPlanet GT5 te vergelijken met Nascar 2011, welke nog uit moet komen. Echt, stelletje zeikstralen daaroTis ook nooit goed.
Nou, ik vind het doosje ook niet mooi....nu koop ik hem maar niet hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Och, op gamefaqs is er een topic voor mensen die de intro tegen vinden vallen..... Verwende zeikstralen. Maak dan je eigen droomgame....
Mij valt vooral de print op de disc tegen. Echt jammer. Had het toch een stuk creatiever verwacht. Preorder dus gecancelled.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Nou, ik vind het doosje ook niet mooi....nu koop ik hem maar niet hoor![]()
Nieuwe Lancia'squote:Op vrijdag 19 november 2010 23:38 schreef Meike26 het volgende:
Ik vind het des te vervelender dat er weer geen Lancia Ypsilon in zit (laatste ronde model) hele GT collectie de deur uitgedaan
Ik ga wel voor de G25. Ik heb de DFGT gehad, en wat een *(@&$ding is dat zegquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:54 schreef RiKe het volgende:
Ik heb net een stuurtje (DFGT) en ik schiet nog wel eens van de baan af
Ik heb met GT5P ook eigenlijk alles goud, op 2 races na wat ik zo uit m'n hoofd weet.
De M3 op Eiger en haal alles in 1 ronde in met de F430.
Zullen we alvast voorbereiden op de race?
Mijn PSN: RiKe456
Ik vond de eerste intro van GT1/GT2 (moon over the castle) een van de meest legendarische. De intro sprak voor de game in die tijd > AWESOME!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Och, op gamefaqs is er een topic voor mensen die de intro tegen vinden vallen..... Verwende zeikstralen. Maak dan je eigen droomgame....
Nja, ik moet et maar zien dan. Ik vond et gewoon vies tegenvallen dat het stuur niet reageert op het ingame stuur, maar op zijn eigen sensoren. Het zal wel 2 servo's hebben die allebei maar 1 kant op kunnen. Je wilt toch 1 grote servo die op die naaf vast zit? Zit er ook geen speling in (wat er bij mijn DFGT wel zat).quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:49 schreef Meike26 het volgende:
Dat had ik een hele tijd bij Grid, kreeg het stuur maar niet goed geinstalleerd![]()
In GT nooit last van gehad en behoorlijk aan te passen in de force feedback kracht enzo... Prima stuurtje !! Van mij hoeft dat koppelen en handmatig schakelen ook niet zo... sequentieel schakelen is toch wat de meeste coureurs doen...??
M.a.w. De G25/27 is zooooooooo 90's
Vergeleken met de intro's uit de voorgaande delen vind ik het ook erg tegenvallen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
quote:You can access PhotoMode directly from replay too, and there is Walk option which I find great. You can literally walk around the whole circuit - probably even around all Nordschelife - like your walking on foot. You have 3D camera (as in FPS games) fully enabled, and you can take pictures of whatever you want in any time. I can presume one of the first videos on that subject will be GT5 Nurb Walk It could also come handy in order to study configuration details, but that is something that only few will do anyway. But it can be done. Props to PD.
Na een tijdje gewoon lekker opnieuw beginnen met pauper wagensquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:53 schreef delano.888 het volgende:
WTF, bij GT5 kan je je save NIET naar een memory stick kopiëren, dat is kut, wou nog eens een nieuwe hd erin doen, dat moet dan maar VOOR ik aan GT5 begin![]()
Bron:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=132738
quote:Where is the Gran Turismo 5 Review?
It's been 5 years in the making, but you'll have to wait a little longer for IGN's verdict.
After half a decade in development, Gran Turismo 5 finally rolls out to retail next week. But with only a matter of days until release, you're no doubt wondering where IGN's review is. The simple truth is: the game's not ready to be reviewed yet. We've sunk hours into the single-player already, test driving hundreds of cars around countless tracks and pushing each to the limit, but currently, the online component of GT5 – which is a huge part of the experience – isn't up and running just yet.
So there's good and bad news. The good is that when the review hits, it'll be as thorough and comprehensive a review you could hope for as we'll be dissecting every last detail of the game, making sure no stone is left unturned – which is only right considering how highly anticipated a game like Gran Turismo 5 is. The bad news is that you'll have to wait until next week for our verdict – at 12:01 PST / 8:01am GMT on Wednesday, November 24th to be precise.
In the meantime, get involved in the poll below and tell us how much you're looking forward to the game.
Troll much.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:49 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
Tering standard cars
beter hadden ze die rommel geupgrade of eruit gelaten
Hoezo? Het is een shot uit GT5. Het ziet er schijt uit ( die pic dan, kut standard auto ).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |