En de 26ste werken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:44 schreef woessie het volgende:
Nog maar 5 dagen en dan ga ik los! 24e ga ik even vanuit mijn werk naar een shop, stop ik eerder met werken en ben ik de 25e vrij (Y)
Als het aan mij ligt, Woensdagavond!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:28 schreef RiKe het volgende:
Je weet toch helemaal niet of dat past?
Maargoed, weekend straks, dus dat zijn weer een paar dagen die voorbij vliegen!
Wanneer komt de eerste online Fok! race?
Ik heb er 6 jaar geleden nog in gereden. Ow hier is het filmpje.quote:
Wennen!? Nou ik ga niet traag rijden ofzo. Met prologue heb ik alles Goud, dus bring it!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:46 schreef RiKe het volgende:
Ah woensdag avond al de eerste trage races, kijken hoe iedereen crasht omdat we nog moeten wennen aan de besturing
De Blu-ray disc van GT5 bevat voor 43.2 GB aan content, van de 50GB die er maximaal op kan. Lijkt me best logisch dat ze de rest via DLC willen uitgevenquote:[b] Op vrijdag 19 november 2010 10:41 schreef SonicVolcano het volgende:Bovenste stukje tekst, derde regel, in het midden: add-on content.
Er komt dus DLC in de toekomst. Vind ik wel positief, ook al was het misschien beter geweest om alles meteen op de disk te pleuren
Ben ik effe blij dat ik een 320Gb PS3 heb....quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:51 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
De Blu-ray disc van GT5 bevat voor 43.2 GB aan content, van de 50GB die er maximaal op kan. Lijkt me best logisch dat ze de rest via DLC willen uitgeven
Evil_Tuinhekjequote:Op vrijdag 19 november 2010 11:54 schreef RiKe het volgende:
Ik heb net een stuurtje (DFGT) en ik schiet nog wel eens van de baan af
Ik heb met GT5P ook eigenlijk alles goud, op 2 races na wat ik zo uit m'n hoofd weet.
De M3 op Eiger en haal alles in 1 ronde in met de F430.
Zullen we alvast voorbereiden op de race?
Mijn PSN: RiKe456
Baasjequote:Op vrijdag 19 november 2010 11:48 schreef J.Clarkson het volgende:
Gas en rem op de triggers, schakelen met de facebuttons, handremmetje erbij voor de clutchkick en alle assists off. Ben er klaar voor.
Niks! Weet je hoe relaxed het rijden is met GT als je alles uit hebt staan aan assists en de auto kan pushen?quote:
Volgens mij vat je het verkeerd op. Ik vond het nogal "tof" overkomen. Het kan mij natuurlijk helemaal niks boeien hoe hard iemand met een spelleke over een baan kan rijdenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Niks! Weet je hoe relaxed het rijden is met GT als je alles uit hebt staan aan assists en de auto kan pushen?
Dat gaat niet met de assists aan. sorry hoor. Zoek clutchkick maar eens op trouwens. Het is niet alleen gasgeven, remmen en sturen hoor.
Heb helaas niet de financiële middelen om het op de baan uit te vechten. Rij een leaseauto, dieseltje...quote:Vecht het maar uit op de baan![]()
Dat in HDquote:
Het is zo: Ik speel GT al jaren op dezelfde manier en ben blij dat ik nu weer eens mijn oude speelstijl op een ECHTE nieuwe GT mag uitoefenen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij vat je het verkeerd op. Ik vond het nogal "tof" overkomen. Het kan mij natuurlijk helemaal niks boeien hoe hard iemand met een spelleke over een baan kan rijden. Je neemt het nogal serieus, dat vond ik grappig
[..]
Heb helaas niet de financiële middelen om het op de baan uit te vechten. Rij een leaseauto, dieseltje...
Het uitvechten met een spelletje geloof ik wel, die eer mag hij zo hebben
Heb ook een controller en dat gaat prima. Natuurlijk geeft een stuur wel het echte racegevoel, maar ja, duur!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef Sejt het volgende:
Ik moet het gemis van een stuurtje + pedalen goed maken met echt stuurmanskunst...
Volgens mij ben ik de enige die het met controler gaat spelen?
Ik heb namelijk het geld er niet voor over om een stuurtje + statief voor dit spel aan te schaffen. Kwestie van prioriteiten.
Ik wil geeneens een wheel, heb er 1 gehad (Driving Force Pro), maar ik ben met controller gewoon sneller.....Vaag i know.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef Sejt het volgende:
Ik moet het gemis van een stuurtje + pedalen goed maken met echt stuurmanskunst...
Volgens mij ben ik de enige die het met controler gaat spelen?
Ik heb namelijk het geld er niet voor over om een stuurtje + statief voor dit spel aan te schaffen. Kwestie van prioriteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |