Dan kan je er nog beter in de eerste ronde uit liggen. Krijg je tenminste nog een culinair pakket of een diner bonquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar gelukkig krijgt ook Omar een staafmixer mee
of een kookboekquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan kan je er nog beter in de eerste ronde uit liggen. Krijg je tenminste nog een culinair pakket of een diner bon.
In sommige gevallen ook wel terechtquote:
we willen tussendoor ook kunnen lachenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef Marrije het volgende:
Jammer dat Omar eruit is, die had wel leuke kletsstukjes. Er zitten een paar tussen die je amper voorbij ziet komen in die kletsstukjes. Jaaa, t gaat om het koken, maar toch.
mij ook, en me lekker kunnen ergeren aan bepaalde deelnemersquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:24 schreef Marrije het volgende:
Ja, het gaat mij niet om het koken maar om het commentaar![]()
Bijkomstigheid dat ze aardig kunnen koken
Mooi in evenwicht. De smaken zijn in balans. Het doet me plezier.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:05 schreef tha_one het volgende:
Het is zo simpel van opzet dat het ook weer briljant is.
Nu krijgen we NOG meer Rico tussendoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef Marrije het volgende:
Jammer dat Omar eruit is, die had wel leuke kletsstukjes. Er zitten een paar tussen die je amper voorbij ziet komen in die kletsstukjes. Jaaa, t gaat om het koken, maar toch.
Rico zit OVERAL tussendoor. Ik zou kneitergek worden met zo'n iemand in m'n keuken.quote:Op woensdag 17 november 2010 02:24 schreef wonderer het volgende:
Nu krijgen we NOG meer Rico tussendoor
Vreselijke kerel inderdaad. Ik vond buitengewoon tolerant dat Ria zich er niets van aantrok en gewoon haar eigen gerecht kookte.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Rico zit OVERAL tussendoor. Ik zou kneitergek worden met zo'n iemand in m'n keuken.
quote:Op woensdag 17 november 2010 02:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu krijgen we NOG meer Rico tussendoor
Die cliniclown is toch Ria?quote:Op woensdag 17 november 2010 00:02 schreef Djokotron het volgende:
Mooi om te zien dat cliniclown marlous met haar glittermake-up is opgerot. Nu Peggy, Rico en Pascal nog.
En die soesjes.. beter gaan ze gewon weer met halve koeien werken daar
Ria is de cliniclown jaquote:Op woensdag 17 november 2010 14:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die cliniclown is toch Ria?
Ik zou compleet gek worden van Rico![]()
Een uitbeenworkshop van een meesterslagerquote:Op woensdag 17 november 2010 00:02 schreef Djokotron het volgende:
En die soesjes.. beter gaan ze gewon weer met halve koeien werken daar
Rico is ook een clownquote:Op woensdag 17 november 2010 14:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ria is de cliniclown ja
Die Rico is werkelijk te irritant voor woorden
Marlous gedraagt zich als een clown en is ook zo opgemaakt. Ria is cliniclownofficialquote:Op woensdag 17 november 2010 14:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die cliniclown is toch Ria?
Ik zou compleet gek worden van Rico![]()
Nah, zonder Bianca is daar geen lol aan.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een uitbeenworkshop van een meesterslager
eenschquote:Op woensdag 17 november 2010 17:21 schreef Dekatria het volgende:
Ibrahim, Peggy en Noury, wat mij betreft.
Fucking hell, inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:31 schreef Djokotron het volgende:
#1 is het enige wat telt en die is voor de enige die kan ownen daar zonder te proeven.
[ afbeelding ]
Fucking hell, concurrentie voor niemand, jwz
En wat gaat hij doen als varkensvlees het hoofdingredient is?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:31 schreef Djokotron het volgende:
Wat maakt #2 & #3 nou uit () Mogen die een dankwoordje in het kookboek schrijven ofwa?
#1 is het enige wat telt en die is voor de enige die kan ownen daar zonder te proeven.
[ afbeelding ]
Fucking hell, concurrentie voor niemand, jwz
Euh... daarom is hij topchef en zit jij lekker voor je scherm. Bovendien het gaat niet om niet/wel proeven van eten. Die jongen heeft talent en een onmetelijke potentie. Hij kookt beter zonder 'het moeten proeven' dan de anderen die dat wel doen. I rest my case..quote:Op woensdag 17 november 2010 18:07 schreef Gia het volgende:
[..]
En wat gaat hij doen als varkensvlees het hoofdingredient is?
Snapte dat toch al niet met die paëlla. Dan bak je die worst apart en voegt die op het laatst aan de paella toe. Dus, na de overige ingredienten, maar wel mee laten sudderen. Maakt qua smaak niet zoveel uit en kun je toch het meeste wel proeven.
Excuustruus.
Rico gaat iig lopen blerren dat ie naar huis wilt..quote:Op woensdag 17 november 2010 17:27 schreef Dekatria het volgende:
En wat betreft een Top-3 van mensen die er zo snel mogelijk uit mogen:
1. Pascal
2. Pascal
3. Rico
Hij zit ze lekker op stang te jagen ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:07 schreef Dekatria het volgende:
Kranenborg hou gewoon je bek, en laat 'm koken.
ik hoorde het ook, wat een slijmjurk was mijn gedachte.quote:
Krijgt hij 250 euro bonus voorquote:Op woensdag 17 november 2010 19:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik hoorde het ook, wat een slijmjurk was mijn gedachte.
Even nog snel erachteraan melden dat het een Old Amsterdam was.
En dan vullen we het met chocola.. bla bla ..quote:
Geheel toevallig vloog er ook niemand uitquote:Op woensdag 17 november 2010 19:35 schreef wolferl het volgende:
Die koffie opdracht was overbodig.
Ik vermoed zelfs een sponsor opdrachtje.
"Oh Lavazza wil en moet nog even meer in beeld komen, laten we er een opdrachtje van maken die niets te maken heeft met chef zijn."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |