quote:Ongeval dienstpistool marechaussee Schiphol
SCHIPHOL - Een medewerker van de marechaussee op Schiphol is dinsdag aan het eind van de ochtend gewond geraakt, nadat hij door een ongeval met een dienstpistool door een kogel in zijn been werd geraakt. Volgens de marechaussee is het slachtoffer naar een ziekenhuis overgebracht.
De commandant van de marechaussee heeft inmiddels opdracht gegeven een onderzoek in te stellen naar het ongeluk en de omstandigheden waaronder het gebeurde.
Opbokken!!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Iska het volgende:
Nog een leuke om over na te denken, behalve ER want die kan toch alleen maar haten als het om math gaat:
[ afbeelding ]
Het erge is nog, ik snap wat daar staat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Iska het volgende:
Nog een leuke om over na te denken, behalve ER want die kan toch alleen maar haten als het om math gaat:
[ afbeelding ]
Ik ook, het is en blijft nl. een cirkel!! Daarmee basta!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:37 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Het erge is nog, ik snap wat daar staat.
Kan aan mij liggen ER je komt wat frustro over somsquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ook, het is en blijft nl. een cirkel!! Daarmee basta!!
Mooie site, heb je ook het museum bezocht in Arnhem?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Ben recentelijk lid geworden van: http://www.garderegimentgrenadiersenjagers.nl/
Komt omdat ik niks heb met wiskundequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:39 schreef Iska het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen ER je komt wat frustro over soms
negatiefquote:
Tegen de tijd dat kogels vierkante gaten gaan maken ga ik daar eens over nadenken...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Iska het volgende:
Uiteraard heb ik het Grenadiers en Jagers museum bezochtquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Mooie site, heb je ook het museum bezocht in Arnhem?
Ik ben zelf in het bezit van het boek Garde zonder Grenzen, 175 jaar Grenadiers en Jagers 1829-2004. Dat is een erg mooi boek, uitgebracht door het instituut voo militaire geschiedenis, die ook Mei 1940 uitbrachtten.
quote:
Truc is dat wanneer je oneindig ver inzoomt er nog steeds kartels zullen zijn op de rand. Het oppervlakte gaat in het oneindige wel richting de oppervlakte van een cirkel, de omtrek echter nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef AchJa het volgende:
Tegen de tijd dat kogels vierkante gaten gaan maken ga ik daar eens over nadenken...
Zo ingewikkeld is het toch niet? Ik bedoel, ik ben allesbehalve wiskundig onderlegd, maar dit is wel erg simpel te begrijpen en grappig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:37 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Het erge is nog, ik snap wat daar staat.
Mijn vader zat tijdens de meidagen bij de Grenadiers, ik heb daar heel erg veel foto's en brieven van defensie van, erg interessant. Die heeft nog wacht gelopen op Paleis Noordeinde in Den Haag in 1938. Je had in die tijd een toneelstuk waar in de jaren 70 een serie van is gemaakt, die speelde zich af op kamp Waalsdorp, dat waren houten barakken op de Waalsdorpervlakte.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik het Grenadiers en Jagers museum bezocht
Zat immers gelegerd op de Oranje Kazerne, dus je kunt er niet omheen.
De Grenadiers hadden een uitmuntende rol gespeeld idd tijdens de meidagen 1940.
Nee, dat had ik nog niet door...quote:[b] Op [url=http://forum.fok.nl
Truc is dat wanneer je oneindig ver inzoomt er nog steeds kartels zullen zijn op de rand. Het oppervlakte gaat in het oneindige wel richting de oppervlakte van een cirkel, de omtrek echter niet
Wij TD'ers schuwen dan ook de camera, we doen ons werk onzichtbaar als ninja's.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef Iska het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bewijst maar weer eens waarom de vloot gewoon het mooiste is
Moet trouwens wel toegeven dat ik altijd de OGHTD probeer te spotten. Maar volgens mij hebben ze niet het gevoel daarvoor te moeten promoten aangezien ik hem/haar in alle filmpjes (echt al stuk of 40-50 gezien) pas 1 keer gezien heb. En dat was toen ook maar 10 sec.![]()
Geloof me, als je dat gaat vertellen aan de meeste mensen staan ze je vragend aan te kijken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is het toch niet? Ik bedoel, ik ben allesbehalve wiskundig onderlegd, maar dit is wel erg simpel te begrijpen en grappig.
Ik ben er trots op te hebben gediend in het Garde Regiment Grenadiers. Dat dan toevallig LMB is doet daar niet aan af. Het verleden van het Regiment is wel noemenswaardig te noemen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Mijn vader zat tijdens de meidagen bij de Grenadiers, ik heb daar heel erg veel foto's en brieven van defensie van, erg interessant. Die heeft nog wacht gelopen op Paleis Noordeinde in Den Haag in 1938. Je had in die tijd een toneelstuk waar in de jaren 70 een serie van is gemaakt, die speelde zich af op kamp Waalsdorp, dat waren houten barakken op de Waalsdorpervlakte.
Pzhw... Mietjes bak...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:[/b]
Voor de Veld-Artilleristen onder ons!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |