Jah, échtquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, dat zou een hele zorg minder zijn, ook financieel
Het is een soort van verslaving jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's echt het hoogtepunt van het jaar voor je, of niet?
Ja, en dan kunnen we ook bepalen dat FF wél raar is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:51 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Precies, dan kún je het tenminste bepalen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is een soort van verslaving ja.
Ik luister alleen naar mijn eigen CD'squote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb er echt helemaal niets meeIk luister zelden radio
Dat zou iig een zorg minder zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, g belde op de weg terug. De nieuwzeelander is geinteresseerd in huren & kopen. Morgen overleg met makelaar over contracten voor eerst een half jaar huur. Hij gaat over 2 wkn. terug naar NZ en dan daarna dus huren en na een half jaar of zo kopen. De verkoopprijs is nog wel een dingetje, hij zit te laag... maar hopelijk komt het allemaal goed
Radio staat hier 75% vd dag aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb er echt helemaal niets meeIk luister zelden radio
En anders een mooi concert van Brahms, toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:59 schreef DarkElf het volgende:
als ik radio luister is t in de auto en luister ik vaak BNR.
Bijv, of Tori Amos of Eliane Elias of BossaNova of....quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En anders een mooi concert van Brahms, toch?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.geeksaresexy.n(...)t-log-safe-for-work/
Yuk
Uhuhquote:
Mijn radiozenders zijn 1, 3, 6, Arrow, StuBru, BNR, Veronicaquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:59 schreef DarkElf het volgende:
als ik radio luister is t in de auto en luister ik vaak BNR of en de Vlaamse znder MNM, ik moet altijd zo lachen om hun grappen, alleen niet op demanier die zij willen denk ik, meer
![]()
Oeh, lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh heb mezelf net trouwens een 5delig setje minitubes douchespul van Weleda cadeau gedaan (kon niet kiezen dus dit is meteen om te kijken welke ik het lekkerste vind)
Belachelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef rijsttafel het volgende:
Hé.. P. last.fm heeft een uur of meer van m'n Groove Armada tracks gemist
Ben benieuwd! Wat was het recept? Laat maar horen als ie erop is gekomen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een artikel naar Vegatopia gestuurd! Ben benieuwd!
Ja, want nu ga ik jouw marathon niet overtreffenquote:
Ja kan! Ik heb deze allemaal:quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, lekkerIk vind de ehhhh, granaatappel geloof ik het lekkerst. Kan dat? Ik hou echt van Weleda, het ruikt lekker en ik reageer er niet op
niet voor elke mood een ander... handig gedaan van ze he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja kan! Ik heb deze allemaal:
Duindoorn Vitaliseringsdouche
Granaatappel Verzorgingsdouche
Citrus Verfrissingsdouche
Lavendel Ontspanningsdouche
Wilde Rozen Verwendouche
Straks moet ik ze gewoon altijd allemaal in huis hebben, hoe kan je hier nu toch uit kiezen??
![]()
Lekker Sun! Welke soorten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh heb mezelf net trouwens een 5delig setje minitubes douchespul van Weleda cadeau gedaan (kon niet kiezen dus dit is meteen om te kijken welke ik het lekkerste vind)
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef DarkElf het volgende:
Mijn neefje van 3.5 kijkt naar het Sinterklaasjournaal en was helemaal zenuwachtig toen hij zijn schoen mocht zetten van het weekend
Hij is zo cute!
Het recept was mn Thaise noodle salade die ook op mn weblog staat, alleen aangepast (dus zonder vissaus). En als hij er op komt, laat ik dat zéker horen! Dat zou super zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Wat was het recept? Laat maar horen als ie erop is gekomen.![]()
En anders wil ik 'm alsnog lezen
Heel goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, want nu ga ik jouw marathon niet overtreffen
Ah die soorten dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja kan! Ik heb deze allemaal:
Duindoorn Vitaliseringsdouche
Granaatappel Verzorgingsdouche
Citrus Verfrissingsdouche
Lavendel Ontspanningsdouche
Wilde Rozen Verwendouche
Straks moet ik ze gewoon altijd allemaal in huis hebben, hoe kan je hier nu toch uit kiezen??
![]()
uitgekooktquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet voor elke mood een ander... handig gedaan van ze he?
Ja, dat kán. Maar dan word je helemaal knettergek en van Groove Armada word je lekker relaxquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedEn zowel, dan kan ik altijd Satriani nog inzetten. Dat zijn iets van 11 CD's of zo
Niet Sunlight?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef rijsttafel het volgende:
Ik douche met een stuk zeep wat ik bij m'n Oma heb gevonden. Het heet Sunshine zeep en het komt nog van voor de oorlog volgens omaatje
Kan ook wel jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet Sunlight?
Sun, ik heb ze allemaal weleens gehad op de lavendel na. Ik geloof dat ik de rozen en duindoorn ook lekker vond
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef DarkElf het volgende:
leuk zo'n wijze les P
Mijn zwager had ook zijn schoen gezet maar: tis toch voor kindjes?"(zei mijn zus dus tegen Neefje die hard knikte)
en ja hoor, zwager had dus geen cadeautje in zijn schoen en Neefje welzijn hoofd schijnt heel grappig geweest te zijn.
Van Satriani word ik niet knettergek hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, dat kán. Maar dan word je helemaal knettergek en van Groove Armada word je lekker relax
Ik trek ze ff open om te ruikenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet Sunlight?
Sun, ik heb ze allemaal weleens gehad op de lavendel na. Ik geloof dat ik de rozen en duindoorn ook lekker vond
Hier zetten we alle 3 onze schoenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef DarkElf het volgende:
leuk zo'n wijze les P
Mijn zwager had ook zijn schoen gezet maar: tis toch voor kindjes?"(zei mijn zus dus tegen Neefje die hard knikte)
en ja hoor, zwager had dus geen cadeautje in zijn schoen en Neefje welzijn hoofd schijnt heel grappig geweest te zijn.
Goed ideequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik trek ze ff open om te ruiken![]()
Denk dat ik vanaaf na het eten meteen begin met testen, heb het koud en zin in een warme douche
Eten is iddquote:
Die is zó lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. de Granaatappel, Lavendel en wilde rozen ruiken het lekkerste. Oh en ik had het nog niet gezien maar er zit ook nog een klein flesje wilde rozenolie bij
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef DarkElf het volgende:
Mijn neefje van 3.5 kijkt naar het Sinterklaasjournaal en was helemaal zenuwachtig toen hij zijn schoen mocht zetten van het weekend
Hij is zo cute!
Ik heb het niet gezienquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Vond het best eng dat die sleutels gisteren in het deeg vielen![]()
Sinterklaasjournaal!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Vond het best eng dat die sleutels gisteren in het deeg vielen![]()
Sowieso de commerciëlenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Sinterklaasjournaal!!![]()
![]()
Vind dat die neppers van RTL gewoon en masse geboycot moeten worden![]()
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik mee wil doen met sint op mijn werk. Het is altijd super gezellig en lachen en zo (klein groepje vaak, knus) maar ik weet even niet of ik me nu nóg meer drukte op de hals wil halen.. Helaas kan ik niet onder het lootjes trekken met de klas uit komen, anders wist ik wel wat ik zou kiezenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sowieso de commerciëlen![]()
Ik heb echt een leuk gedichtje voor sint op het werk gemaakt, uitgeprint fotootje van het slachtoffer nog ergens gevonden en erop geplakt![]()
als iedereen nou zo z'n best doet donderdag....
Er doen er 50 meequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik mee wil doen met sint op mijn werk. Het is altijd super gezellig en lachen en zo (klein groepje vaak, knus) maar ik weet even niet of ik me nu nóg meer drukte op de hals wil halen.. Helaas kan ik niet onder het lootjes trekken met de klas uit komen, anders wist ik wel wat ik zou kiezen
Ja, op zich wel hoor. Het is natuurlijk leuk dat iedereen een surprise maakt en zo. Het hele Sintbezoek kan ze gestolen worden (en mij ook, maakt ze alleen maar vervelend). Dus vorig jaar kwam hij alleen maar even in de klas kijken, dat was prima!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar jij doet het met de kinderen al, maar die van groep 7 vinden ze het nog wel leuk?
Dat kan wel, maar dan moet je een bruid importeren uit Polen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eten is iddDaten doe ik niet aan
Zat me vanmiddag ook te bedenken dat er een punt komt waarop je moet gaan daten en veel energie moet gaan steken in iets wat verschrikkelijk onzeker is of het tot ene goed einde gaat komen. Op dat moment zonk de moed me in de schoenen om uberhaupt te gaan daten
Zo'n relatie gaat dan opeens heel veel energie kosten en da's allemaal leuk en zo, maar ik wil wel een resultaatgarantie
Mooi rustig jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, operatie vensterbank:
Voor, met planten die we al járen hadden en potten idem. Zooitje ongeregeld..
[ afbeelding ]
Na, met 2 nieuwe potten, anderen in hergebruik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zó veel rustigerHet kleine potje vooraan is naar de badkamer verhuist en daar staat nu de rvs gieter.
Ben zó benieuwd hoe het er straks uit ziet met de nieuwe bank. Dan is het rommeltafeltje wat er nu nog staat ook weg![]()
Kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan moet je een bruid importeren uit Polen.
Ja he! Dat zijn de woestijnplantenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef LieLie het volgende:
Leuk Sun! Die hoogste groene zijn leuk ook!
Oh dat zou fijn zijn golfer! Ik duim mijn Apeldoornse duimen blauw voor je!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis. Blijft toch elke keer een rot eind rijden zo op-en-neer naar Apeldoorn.
Hopelijk was dit de laatste keer en gaat meneer Nieuw-Zeeland het huis van ons afnemen.
Haha vreemd ja..quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mooi zo, je vensterbank, sun! Ik krijg al jeuk als ik al dat plantenspul zie (ik heb geen idee waar ik die aversie van heb gekregen, buiten vind ik het juist heerlijk om te planten-tutten), maar het staat wel erg gezellig zo.
Oe, geschikt voor mensen die vergeten de planten water te gevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja he! Dat zijn de woestijnplanten
Jij snapt em!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe, geschikt voor mensen die vergeten de planten water te geven
Daarom had ik ook jarenlang een cactus staanquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe, geschikt voor mensen die vergeten de planten water te geven
Bolognesaus die een tijdje bevroren geweest is is meestal nog lekkerderquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef borisz het volgende:
Bolognesesaus is.
Heb drie ijsbakken vol die de vriezer in gaan.
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Bolognesaus die een tijdje bevroren geweest is is meestal nog lekkerder
Wanneer zijn we uitgenodigt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja
Expres grote hoeveelheid gemaakt zodat het de vriezer in kan.
Ik las het! Een ontdekking! Ik ga eens informeren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:14 schreef AnneX het volgende:
Zojuist toch maar eens opgebiecht dat ik schade had gereden.
De reactie viel mij mee ( dit keer) . poeh
Nog een portie soep maken van de bouillon van zondag en eten ná het bezoek aan de
tegenpartij.
Overigens waren de diepgevroren soepballetjes geen succes.
Het bleven geen ballen zeg maar: bij het ontdooien in de bouillon viel het uitelkaar.
Dude ? heb je nog gelezen dat je je planten kunt laten overwinteren in tuincentrum of bij
een kwekerij?
Wat een opluchting zou het zijn ! als je het app. verkocht hebt G. !
Je bent niet echt een kilometervreter héquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis. Blijft toch elke keer een rot eind rijden zo op-en-neer naar Apeldoorn.
Ben wel wat gewend, maar dat altijd maar in files staan komt me zolangzamerhand wel de keel uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef TAV74 het volgende:
Je bent niet echt een kilometervreter hé![]()
Hopelijk binnen 2 weken positief uitsluitsel.quote:Maar niet voor niets gereden meen ik net gelezen te hebben?
Ik hoop dat het wat gaat worden met hem! Scheelt jullie weer een boel zorgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend, maar dat altijd maar in files staan komt me zolangzamerhand wel de keel uit.
[..]
Hopelijk binnen 2 weken positief uitsluitsel.
Dan nog wil die meneer het eerst voor 6 maanden huren en intussen z'n zaken in Nieuw-Zeeland afronden alvorens tot de definitieve koop over te gaan.
Weeshuis alertquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef borisz het volgende:
Bolognesesaus is.
Heb drie ijsbakken vol die de vriezer in gaan.
Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Beter, maarrrrrr doe es die 2 zilveren potten samen aan de linkerkant en de 2 witte grotere samen aan de rechterkant? En de rest v/d herrie weg.
Dás pas rust
Ownee, je bent toch niet zo'n alles-2-naast-elkaar-zetterquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Beter, maarrrrrr doe es die 2 zilveren potten samen aan de linkerkant en de 2 witte grotere samen aan de rechterkant? En de rest v/d herrie weg.
Dás pas rust
Jahquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:31 schreef rijsttafel het volgende:
Ownee, je bent toch niet zo'n alles-2-naast-elkaar-zetter
Files heb ik ook een ongelofelijke hekel aan inderdaad, ik ben echt te ongeduldig, kilometers maken vind ik op zich best leuk als ik in de stemming ben.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend, maar dat altijd maar in files staan komt me zolangzamerhand wel de keel uit.
[..]
Hopelijk binnen 2 weken positief uitsluitsel.
Dan nog wil die meneer het eerst voor 6 maanden huren en intussen z'n zaken in Nieuw-Zeeland afronden alvorens tot de definitieve koop over te gaan.
Geniet ervan, die is over een paar weken wegquote:
Wat is het?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:31 schreef rijsttafel het volgende:
NOMNOMNOMNOM
Fok! Foodgawkers deel 5
Ik wil m!!! Haha, komt helaas alleen met geen mogelijkheid de trappen op hierquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geniet ervan, die is over een paar weken wegKopen?
Ik vind het wanstaltige bloemenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:32 schreef Aure het volgende:
Oja ik heb dus een orchidee gekregen afgelopen weekend... Die heb ik nog geen water gegevenMaar die hoeven sowieso niet zo veel toch? Maar hoeveel is niet zo veel? Want dat staat dus nergens precies op het kaartje en iedereen om me heen zegt alleen maar "Die hoeven niet zo veel water"
Vreselijkquote:
Voedselquote:
Dat is Sunlightquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef rijsttafel het volgende:
Kan ook wel ja
Oma gebruikte het ook voor de was enzo, zei ze![]()
Ik dacht dat het een interieurdecoratie wasquote:
Heb al banken genoegquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geniet ervan, die is over een paar weken wegKopen?
Jij hebt ook wel een lang eisenlijstje hequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo weer thuis
Vandaag geen Turkse arts-assistent maar een Indonesisch-Chinese co-assistente op de OKDie was zo leuk, ondanks dat ze Aziatisch was
Erg grote bek, heeeeel enthousiast en ook nog intelligent.
Jammer van die nauwe ogen.![]()
Moet toch ergens voor compenserenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een lang eisenlijstje he
Ben je nog heel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:14 schreef AnneX het volgende:
Owja kan ook!quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:36 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een interieurdecoratie was
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet toch ergens voor compenseren
Opgebiecht aan....quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:14 schreef AnneX het volgende:
Nog een portie soep maken van de bouillon van zondag en eten ná het bezoek aan de
tegenpartij.
Overigens waren de diepgevroren soepballetjes geen succes.
Het bleven geen ballen zeg maar: bij het ontdooien in de bouillon viel het uitelkaar.
Dude ? heb je nog gelezen dat je je planten kunt laten overwinteren in tuincentrum of bij
een kwekerij?
Wat een opluchting zou het zijn ! als je het app. verkocht hebt G. !
Leuke foto's Lein!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Het avontuur van Lammie en zijn vrienden! Ze zijn chronologisch en het verhaal mag je er zelf bijdenken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het nergens hoor, alleen hoog boven op de kast 2 lege zilverkleurige bloempotten die naast elkaar staan, en 2 turkse kralenwax. lichtjes op de tafelquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:35 schreef rijsttafel het volgende:
Vreselijksorry
In het "mag ik even binnen kijken"topic was iemand die dat echt tot in het extreme doordreef.Echt elke foto 2 dingen naast elkaar. Tot 2 lampen aan toe.
Lekker orgineel bezig.
Ow valt mee!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het nergens hoor, alleen hoog boven op de kast 2 lege zilverkleurige bloempotten die naast elkaar staan, en 2 turkse kralenwax. lichtjes op de tafel
Maar als ik het dan zo bij sun op de vensterbank zie staan zou ik het nog meer geordend neerzetten, want ik hou niet van vol en rommelig
Oh wacht en beneden in het halletje bij de voordeur staan 2 roodglazen potten met een rode bloem erin
Ja hoorquote:
En halve knietjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ja hoorDrie knieprotheses en een workshop gevolgd, ging allemaal best. OK assistente boos gemaakt omdat ik steriele dingen bijna onsteriel maakte maar waar gewerkt wordt vallen hakkende spaanders
quote:
Ik heb op een boerderij gewerkt, een tijdje. Daar had ik een eigen lammetje, die had ik zelf gehaald want het schaap had barensnood. Af en toe een flesje geven, en toen ie groot was is ie opgehaald en kreeg ik een lamsboutquote:
Waaróm?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Het topje van de scheenbenen heb ik nu in formaldehyde op m'n kamer staan. Die gaan mee naar Eindhoven.
Haha, lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb op een boerderij gewerkt, een tijdje. Daar had ik een eigen lammetje, die had ik zelf gehaald want het schaap had barensnood. Af en toe een flesje geven, en toen ie groot was is ie opgehaald en kreeg ik een lamsbout![]()
Een vriend van mij heeft al z'n ex-huisdieren op sterk water in de woonkamer staan.quote:
Niet alleen tabak moet je aanstekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef golfer het volgende:
Lekker lammetje, zo te zien.
En je rookt weer/nog steeds? Zie een aansteker liggen.
Al die moeite voor een lamsboutquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb op een boerderij gewerkt, een tijdje. Daar had ik een eigen lammetje, die had ik zelf gehaald want het schaap had barensnood. Af en toe een flesje geven, en toen ie groot was is ie opgehaald en kreeg ik een lamsbout![]()
Die aansteker heb ik gebruikt om het fornuis en de oven aan te stekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef golfer het volgende:
Lekker lammetje, zo te zien.
En je rookt weer/nog steeds? Zie een aansteker liggen.
Echt? Brrr..quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft al z'n ex-huisdieren op sterk water in de woonkamer staan.
Dat lijkt me dan toch wel weer moeilijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
1x per week een klein scheutje water... als je denkt dat ze niet genoeg krijgen/ze sip kijken, even in een schaaltje water zetten of in de gootsteen met water en dan na ongeveer 1,5 uur uithalen. Werkt perfect. Doe ik eens per jaar ofzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:32 schreef Aure het volgende:
Oja ik heb dus een orchidee gekregen afgelopen weekend... Die heb ik nog geen water gegevenMaar die hoeven sowieso niet zo veel toch? Maar hoeveel is niet zo veel? Want dat staat dus nergens precies op het kaartje en iedereen om me heen zegt alleen maar "Die hoeven niet zo veel water"
En dat is helemaal freakyquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft al z'n ex-huisdieren op sterk water in de woonkamer staan.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die aansteker heb ik gebruikt om het fornuis en de oven aan te stekenMaar ja, ik rook weer.
? Ikke niet snap...quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:59 schreef Aure het volgende:
Zou voordeliger voor je moeten zijn dan toch
quote:
Ach, valt wel mee toch?quote:
ikquote:
Haha je hebt er zin inquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
ik
jij
gezellig
donkere steeg
morgen
Ja, da's waar ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:06 schreef Aure het volgende:
Haha toen bij Body worlds zei je dat je ná het stoppen met roken sneller rood stond
Dat zou dan nu weer opgelost moeten zijnquote:
Nee! Dat word té zenn joh!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Dás pas rust
denk je echt? kom ik misschien té gretig over?quote:
Take it slowquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
denk je echt? kom ik misschien té gretig over?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
ik
jij
gezellig
donkere steeg
morgen
Lijkt me ook geen goed planquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan moet je een bruid importeren uit Polen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik wilde je het vanmiddag dus nog bijna voorstellen ook..
Garpje.quote:
Ach hier, neem mijn geld, eer en succes ook maar mee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik jat hem gewoon schaamteloos van je he..
quote:
Zoiets jaquote:Maar het is ook elke keer zo'n dooddoener om te zeggen: "Jouw tijd komt nog wel."
Kan me voorstellen dat je dan zo langzamerhand de neiging krijgt om te roepen:
O JA???? WANNEER DAN VERDOMME???????????????
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ach hier, neem mijn geld, eer en succes ook maar mee.
* Met ogen rolt en de handen ten hemel heft *
Hoezo móét je gaan daten? Dan doe je het toch niet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eten is iddDaten doe ik niet aan
Zat me vanmiddag ook te bedenken dat er een punt komt waarop je moet gaan daten en veel energie moet gaan steken in iets wat verschrikkelijk onzeker is of het tot ene goed einde gaat komen. Op dat moment zonk de moed me in de schoenen om uberhaupt te gaan daten
Zo'n relatie gaat dan opeens heel veel energie kosten en da's allemaal leuk en zo, maar ik wil wel een resultaatgarantie
Linkje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef Tezz het volgende:
Wat wél werkte vandaag was de goddelijke risotto van Rijst!Die met peer, blauwekaas en walnoot.... jummie!!!! Echt een gouden recept....
![]()
Datingsites zijn niet eng. Wanhopige vrouwen wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoezo móét je gaan daten? Dan doe je het toch niet?![]()
Probeer er gewoon iets losjes van te maken en kijk waar het schip strandt. Zodra het moeite kost weet je sowieso gelijk dat je met de verkeerde aan het daten bent. En niet alles hoeft in een liefdesrelatie te eindigen, toch pee?
Maar daten met in je achterhoofd de 'drang' (slecht woord) dat iets een romance kan/moet worden is inderdaad gewoon vervelend. Moet je dus ook gewoon niet doen.
Datingsites zuigenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Datingsites zijn niet eng. Wanhopige vrouwen wel.
Ken genoeg voorbeelden in mijn omgeving waar mensen nu samenwonen die op een datingsite zijn begonnen
Had dat last-minute weggeëdit omdat ik het er zelf ook niet helemaal mee eens was, ookal zul je mij nooit op zo'n site vinden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ken genoeg voorbeelden in mijn omgeving waar mensen nu samenwonen die op een datingsite zijn begonnen
Ja ik ook. Ik zou er wel gebruik van maken denk ik, als ik vrijgezel zou zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar natuurlijk lieve Steer: Het Grote Risottotopic #2quote:
Voor jou misschienquote:
Vriend, ik kom niet eens bij stap 1quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoezo móét je gaan daten? Dan doe je het toch niet?![]()
Probeer er gewoon iets losjes van te maken en kijk waar het schip strandt. Zodra het moeite kost weet je sowieso gelijk dat je met de verkeerde aan het daten bent. En niet alles hoeft in een liefdesrelatie te eindigen, toch pee?
Maar daten met in je achterhoofd de 'drang' (slecht woord) dat iets een romance kan/moet worden is inderdaad gewoon vervelend. Moet je dus ook gewoon niet doen.
Dank u, lieve én goddelijk kokende Tezz!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar natuurlijk lieve Steer: Het Grote Risottotopic #2
Ik het volgende blok echt ontzettend veel vrije tijd, dus van dat theedrinken gaat het nog wel komenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef Duderella het volgende:
Welkom Tezz & LieLie.
Fijn weer thuis in de CUL SC.
Klaar?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Aure het volgende:
Aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!
Dat moest er even uit
Voor mij jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor jou misschienVoor al die succesvolle stelletjes niet
![]()
Mijn zus heeft mijn zwager leren kennen via een datingsite. En nu is babi T. op de wereld
en wie kan het allemaal weer opruimen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Aure het volgende:
Aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!
Dat moest er even uit
En van waar moest dat er even uit?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Aure het volgende:
Aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!
Dat moest er even uit
Nou, ik was het vandaag met je eens. Wat was de risotto lekker! (maar dat kwam door Rijst natuurlijk, het was zijn recept). Bente heeft ook haar vingers afgelikt en voor mijn man die pas laat thuis komt staat nog maar een heeeeeeeeeeel klein beetje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dank u, lieve én goddelijk kokende Tezz!
Sexy sells P, ook bij vrouwen, dus hup recht zo die gaat die kilo'tjes af en wedden dat je ze niet van je af kunt slaan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor mij jaMeerdere malen geprobeerd. Nul effect!
Ja. Dat blijktquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sexy sells P, ook bij vrouwen, dus hup recht zo die gaat die kilo'tjes af en wedden dat je ze niet van je af kunt slaan?
Vanwaar de frustratie dan?quote:
opdracht die niet wil lukken en schreeuwende huisgenootje+ex ;')quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat blijkt
[..]
Vanwaar de frustratie dan?
Ex?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:39 schreef Aure het volgende:
[..]
opdracht die niet wil lukken en schreeuwende huisgenootje+ex ;')
Ik zie je gewoon letterlijk naar je kast lopen om een schaal popcorn te pakken...quote:
Hmmm...dat schiet niet opquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:39 schreef Aure het volgende:
[..]
opdracht die niet wil lukken en schreeuwende huisgenootje+ex ;')
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zie je gewoon letterlijk naar je kast lopen om een schaal popcorn te pakken...
Tsja.. ben ik ook geen ster in, hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vriend, ik kom niet eens bij stap 1That;s the main issue here
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tsja.. ben ik ook geen ster in, hoor.Laatste serieuze date is ook alweer ergens maanden terug
mooie meid, maar werd niks. Maarja, heb er dan ook geen haast mee anders zou ik het misschien wat vaker proberen. Nu laat ik het een beetje gebeuren.
Eén ding kan ik wel zeggen, one-liners werken meestal niet, maar ik zou toch deze eens proberen:
Hee!
Ik ben Pee!
Ga je mee?
Bakkie thee!
Ik ga ff naar de AH nu om twee flessen vers sap met 50% kortingsbon te kopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zie je gewoon letterlijk naar je kast lopen om een schaal popcorn te pakken...
Ow er kunnen vast goede relaties uitkomen, maar mij niet gezien. Denk niet dat ik mijn droomvrouw daar zal vindenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef Aphrodyte het volgende:
@Rijst:
Datingsites vallen best mee, ik heb al 3 relaties gehad, en een aantal vrienden leren kennen via okcupid.com en nu ook weer een superleuke date! En het is nog gratis ook
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow er kunnen vast goede relaties uitkomen, maar mij niet gezien. Denk niet dat ik mijn droomvrouw daar zal vinden
Jawel, maar room is wel dunner. Wat wil je er mee doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef IHVK het volgende:
Ipv creme fraiche kan je toch ook gewoon room
Gebruiken?
Ik geef de nieuwe potentiële mr veel kans op het zijn van een droom-man anders..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow er kunnen vast goede relaties uitkomen, maar mij niet gezien. Denk niet dat ik mijn droomvrouw daar zal vinden
omdat ik er niet geregistreerd benquote:
Daar lul je je weer mooit uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
omdat ik er niet geregistreerd ben
Nou, het geeft wel een andere smaak aan je gerecht hoor! Wat wil je maken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef IHVK het volgende:
Ipv creme fraiche kan je toch ook gewoon room
Gebruiken?
Maar ik ben jouw vader nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:44 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik geef de nieuwe potentiële mr veel kans op het zijn van een droom-man anders..Je weet maar nooit! Mijn vader is al 6 jaar samen met een dame die hij leerde kennen via een datingsite..
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
omdat ik er niet geregistreerd ben
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Rijst, have I told you lately that I love you?
Oeh, liggen met rijst.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Jullie gaan elkaar wel liggen vermoed ik
Wil je dan niet met mij liggen?quote:
ERgens vermoed ik dat-ie dat niet erg vindquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Rijst gaat zo wel een beetje de slet van het topic worden
In dat geval ga ik even teruglezen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Rijst gaat zo wel een beetje de slet van het topic worden
quote:
Zo ver ik weet nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Maar ik ben jouw vader niet![]()
toch?![]()
Welke man vind dat wel ergquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ERgens vermoed ik dat-ie dat niet erg vind
Ja hoor! Ik lig met iedereen. De slet.quote:
Sletterellaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik lig met iedereen. De slet.
Ik heb een keer gezegd:quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb mijn droomman op Paiq.nl gevonden![]()
Maar jij wou toch helemaal geen vrouw?
Als ik binnenkort een keer met een schone lei wil beginnen, neem ik die nick.quote:
Of ging het over kinderen.......nouja heb een slecht geheugen, laat maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik heb een keer gezegd:
Lief, leuk en mooi die droomvrouw, maar doe mij maar iemand die met beide benen op de grond staat.
Als je dat soms bedoelt
ERgens toch wel, want ik ben gewoon een brave jongen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ERgens vermoed ik dat-ie dat niet erg vind
Wel met (c) PdeHoog hequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als ik binnenkort een keer met een schone lei wil beginnen, neem ik die nick.
Hij is leuk, maar Dellerella bekt dan wat beterquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als ik binnenkort een keer met een schone lei wil beginnen, neem ik die nick.
Dude IS lekkerquote:
Ja, ging ongetwijfeld over kinderenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Of ging het over kinderen.......nouja heb een slecht geheugen, laat maar
Van iedereen in dit topic heb ik wel een beetje een beeld, maar van Dude alleen maar een beeld van een flauwvallende vrouw in een rode jurk.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Van iedereen in dit topic heb ik wel een beetje een beeld, maar van Dude alleen maar een beeld van een flauwvallende vrouw in een rode jurk.
Sprekendquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef rijsttafel het volgende:
Van iedereen in dit topic heb ik wel een beetje een beeld, maar van Dude alleen maar een beeld van een flauwvallende vrouw in een rode jurk.
En dat is precies wat je moet denkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Maar wel een erg knappe flauwvallende vrouw in een rode jurkquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Echt welquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wel een erg knappe flauwvallende vrouw in een rode jurk
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef MopperPee het volgende:
[..]
En wat had jij vanavond?Zit je me nou potverdikkie uit te lachen?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:44 Destijds met Alexxxx schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik geef de nieuwe potentiële mr veel kans op het zijn van een droom-man anders..
Aaaaaaaaaaaaaaaahquote:
verkeerde account Peequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AaaaaaaaaaaaaaaahDenk nou maar niet dat ik ook van jou hou hoor
Eerst uitlachen en dan een beetje zoenen
Rode vrouw in flauwvallende jurk, om precies te zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
verkeerde account Pee![]()
lastig he, mpssen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AaaaaaaaaaaaaaaahDenk nou maar niet dat ik ook van jou hou hoor
Eerst uitlachen en dan een beetje zoenen
edit: zie je, Sarabi....daar gaat het al misIk had FireFox moeten hebben
Sorry hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
dat valt me een beetje tegen, had verwacht dat het langer goed zou gaan
Room smaakt ook anders dan creme fraiche. Creme fraiche is wat zurig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Aphrodyte het volgende:
Jawel, maar room is wel dunner. Wat wil je er mee doen?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar kan ik nog niet over oordelen, heb nog niet naast haar mogen liggen
Peetje, ik ga scheiden en met jou trouwen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef MopperPee het volgende:
[..]
En dat is precies wat je moet denkenVerder nog wat?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Peetje, ik ga scheiden en met jou trouwen.
(Bij wijze van spreken!)
Wat een onzin eigenlijk. Impliciet geeft het een ' onvermogen ' aan om iemand IRL te leren kennen, ofzo. Alsof dat je supersociale eigenschappen toedicht waardoor je wel meer mens bent dan wanneer je een datingsite ervoor gebruikt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef TAV74 het volgende:
Datingsites, zijn die al uit de taboesfeer anno 2010? Ik volg het niet meer zo, maar en vriend van me (nou ja... kennis) vertelde ooit uitgebreid dat hij een meisje had leren kennen op de kermis (op zich al een onwaarschijnlijk verhaal, dat had ons aan het denken moeten zetten). Afijn, redelijk korte tijd later trouwde hij met het monster haar, en op haar vrijgezellenparty vertelde ze na een flesje wijn of 8 dat ze elkaar eigenlijk gewoon via een datingbureau hadden leren kennen. Op de een of andere manier was de bruidegom niet zo blij met die openbaring
In dit geval klopt dat beeld welquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat een onzin eigenlijk. Impliciet geeft het een ' onvermogen ' aan om iemand IRL te leren kennen, ofzo. Alsof dat je supersociale eigenschappen toedicht waardoor je wel meer mens bent dan wanneer je een datingsite ervoor gebruikt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In dit geval klopt dat beeld wel
In dit geval: simpel figuur die probeerde de man van de wereld uit te hangen, liefst met vaderlijke relatietips voor iedereen die het horen wilde, die een datingbureau niet zo bij zijn imago vond passen. Vrij zielig inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat een onzin eigenlijk. Impliciet geeft het een ' onvermogen ' aan om iemand IRL te leren kennen, ofzo. Alsof dat je supersociale eigenschappen toedicht waardoor je wel meer mens bent dan wanneer je een datingsite ervoor gebruikt.
Ik snap ook echt niet waarom die gozer daar zo'n punt van maakte nee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar ik zie zoveel mensen om mij heen dit doen, en waarom niet? Het internet BIEDT je de mogelijkheden er nu voor. Vroeger met je ouders kwam je Truus van hiernaast bij de wekelijkse dansavond tegen, nam je haar mee naar de dichtsbijzijnde schuur en binnen een jaar was je getrouwd.
Laten we in hemelsnaam wat meer evolueren.
Dan nog doe je het volgens mij helemaal zelf op een datingsite, toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom die gozer daar zo'n punt van maakte nee.Beter was geweest als hij het gewoon eerder gezegd had en iemand hem ff had geholpen met zoeken
Het zijn mijn woorden nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rode vrouw in flauwvallende jurk, om precies te zijn.
Ja, daarom ook!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan nog doe je het volgens mij helemaal zelf op een datingsite, toch?
Dit was nog een ouderswetsch bureau, geen site. Neem aan dat je daar door de bemiddelaar werd gekoppeld.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan nog doe je het volgens mij helemaal zelf op een datingsite, toch?
Oh. Da's wel sneu.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit was nog een ouderswetsch bureau, geen site. Neem aan dat je daar actief werd gekoppeld.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
* LieLie geeft Sun groene thee met citrus![]()
Ja. Viel mij ook al opquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is die Kate Middleton toch een enorme hockeyslet![]()
Als je dan snugger genoeg bent om alsnog voor jezelf te beslissen of diegene die door het bureau voor je is bedacht ook echt bij je past is er nog niks aan de hand toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit was nog een ouderswetsch bureau, geen site. Neem aan dat je daar door de bemiddelaar werd gekoppeld.
Ga je je tenen in de thee stoppen dan? Kun je beter een teiltje warm water maken hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
thanx! Kijken of mijn tenen nu ontdooien
* LieLie pakt pittenzak en stopt die in magentron, helpt beter tegen koude tenenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
thanx! Kijken of mijn tenen nu ontdooien
Nah, ik ga gewoon ff douchen en huispakkie aan doen denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga je je tenen in de thee stoppen dan? Kun je beter een teiltje warm water maken hoor
Ik zie het probleem ook niet, het kan een mooi platform zijn om mensen te leren kennen. Zeker als je geen zin hebt in hijgerig gedoe ik rokerige kroegen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef rijsttafel het volgende:
Kan ff niet quoten, maar die aversie tegen datingsites snap ik ook niet, TAV. Dat iemand erover gaat liegen is wel erg treurig.
Alleen zelf zie ik me daar niet op. Help, ik zoek een relatie.Lijkt wel pasen.
Ja want er zijn twee manieren om partners te ontmoeten, datingsites en rokerige kroegen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet, het kan een mooi platform zijn om mensen te leren kennen. Zeker als je geen zin hebt in hijgerig gedoe ik rokerige kroegen.
Ik chargeer uiteraard een beetje om een punt te makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja want er zijn twee manieren om partners te ontmoeten, datingsites en rokerige kroegen.
Dampende Salsa avondenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja want er zijn twee manieren om partners te ontmoeten, datingsites en rokerige kroegen.
Jij met je introvert typesquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dampende Salsa avonden
Maar serieus, een beetje introvert die een andere introvert wil leren kennen, het liefst rustig in een restaurantje of bij elkaar thuis, prima platform daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |