Jah, échtquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, dat zou een hele zorg minder zijn, ook financieel
Het is een soort van verslaving jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's echt het hoogtepunt van het jaar voor je, of niet?
Ja, en dan kunnen we ook bepalen dat FF wél raar is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:51 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Precies, dan kún je het tenminste bepalen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is een soort van verslaving ja.
Ik luister alleen naar mijn eigen CD'squote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb er echt helemaal niets meeIk luister zelden radio
Dat zou iig een zorg minder zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, g belde op de weg terug. De nieuwzeelander is geinteresseerd in huren & kopen. Morgen overleg met makelaar over contracten voor eerst een half jaar huur. Hij gaat over 2 wkn. terug naar NZ en dan daarna dus huren en na een half jaar of zo kopen. De verkoopprijs is nog wel een dingetje, hij zit te laag... maar hopelijk komt het allemaal goed
Radio staat hier 75% vd dag aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb er echt helemaal niets meeIk luister zelden radio
En anders een mooi concert van Brahms, toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:59 schreef DarkElf het volgende:
als ik radio luister is t in de auto en luister ik vaak BNR.
Bijv, of Tori Amos of Eliane Elias of BossaNova of....quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En anders een mooi concert van Brahms, toch?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.geeksaresexy.n(...)t-log-safe-for-work/
Yuk
Uhuhquote:
Mijn radiozenders zijn 1, 3, 6, Arrow, StuBru, BNR, Veronicaquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:59 schreef DarkElf het volgende:
als ik radio luister is t in de auto en luister ik vaak BNR of en de Vlaamse znder MNM, ik moet altijd zo lachen om hun grappen, alleen niet op demanier die zij willen denk ik, meer
![]()
Oeh, lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh heb mezelf net trouwens een 5delig setje minitubes douchespul van Weleda cadeau gedaan (kon niet kiezen dus dit is meteen om te kijken welke ik het lekkerste vind)
Belachelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef rijsttafel het volgende:
Hé.. P. last.fm heeft een uur of meer van m'n Groove Armada tracks gemist
Ben benieuwd! Wat was het recept? Laat maar horen als ie erop is gekomen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een artikel naar Vegatopia gestuurd! Ben benieuwd!
Ja, want nu ga ik jouw marathon niet overtreffenquote:
Ja kan! Ik heb deze allemaal:quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, lekkerIk vind de ehhhh, granaatappel geloof ik het lekkerst. Kan dat? Ik hou echt van Weleda, het ruikt lekker en ik reageer er niet op
niet voor elke mood een ander... handig gedaan van ze he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja kan! Ik heb deze allemaal:
Duindoorn Vitaliseringsdouche
Granaatappel Verzorgingsdouche
Citrus Verfrissingsdouche
Lavendel Ontspanningsdouche
Wilde Rozen Verwendouche
Straks moet ik ze gewoon altijd allemaal in huis hebben, hoe kan je hier nu toch uit kiezen??
![]()
Lekker Sun! Welke soorten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh heb mezelf net trouwens een 5delig setje minitubes douchespul van Weleda cadeau gedaan (kon niet kiezen dus dit is meteen om te kijken welke ik het lekkerste vind)
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef DarkElf het volgende:
Mijn neefje van 3.5 kijkt naar het Sinterklaasjournaal en was helemaal zenuwachtig toen hij zijn schoen mocht zetten van het weekend
Hij is zo cute!
Het recept was mn Thaise noodle salade die ook op mn weblog staat, alleen aangepast (dus zonder vissaus). En als hij er op komt, laat ik dat zéker horen! Dat zou super zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Wat was het recept? Laat maar horen als ie erop is gekomen.![]()
En anders wil ik 'm alsnog lezen
Heel goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, want nu ga ik jouw marathon niet overtreffen
Ah die soorten dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja kan! Ik heb deze allemaal:
Duindoorn Vitaliseringsdouche
Granaatappel Verzorgingsdouche
Citrus Verfrissingsdouche
Lavendel Ontspanningsdouche
Wilde Rozen Verwendouche
Straks moet ik ze gewoon altijd allemaal in huis hebben, hoe kan je hier nu toch uit kiezen??
![]()
uitgekooktquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet voor elke mood een ander... handig gedaan van ze he?
Ja, dat kán. Maar dan word je helemaal knettergek en van Groove Armada word je lekker relaxquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedEn zowel, dan kan ik altijd Satriani nog inzetten. Dat zijn iets van 11 CD's of zo
Niet Sunlight?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef rijsttafel het volgende:
Ik douche met een stuk zeep wat ik bij m'n Oma heb gevonden. Het heet Sunshine zeep en het komt nog van voor de oorlog volgens omaatje
Kan ook wel jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet Sunlight?
Sun, ik heb ze allemaal weleens gehad op de lavendel na. Ik geloof dat ik de rozen en duindoorn ook lekker vond
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef DarkElf het volgende:
leuk zo'n wijze les P
Mijn zwager had ook zijn schoen gezet maar: tis toch voor kindjes?"(zei mijn zus dus tegen Neefje die hard knikte)
en ja hoor, zwager had dus geen cadeautje in zijn schoen en Neefje welzijn hoofd schijnt heel grappig geweest te zijn.
Van Satriani word ik niet knettergek hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, dat kán. Maar dan word je helemaal knettergek en van Groove Armada word je lekker relax
Ik trek ze ff open om te ruikenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet Sunlight?
Sun, ik heb ze allemaal weleens gehad op de lavendel na. Ik geloof dat ik de rozen en duindoorn ook lekker vond
Hier zetten we alle 3 onze schoenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef DarkElf het volgende:
leuk zo'n wijze les P
Mijn zwager had ook zijn schoen gezet maar: tis toch voor kindjes?"(zei mijn zus dus tegen Neefje die hard knikte)
en ja hoor, zwager had dus geen cadeautje in zijn schoen en Neefje welzijn hoofd schijnt heel grappig geweest te zijn.
Goed ideequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik trek ze ff open om te ruiken![]()
Denk dat ik vanaaf na het eten meteen begin met testen, heb het koud en zin in een warme douche
Eten is iddquote:
Die is zó lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. de Granaatappel, Lavendel en wilde rozen ruiken het lekkerste. Oh en ik had het nog niet gezien maar er zit ook nog een klein flesje wilde rozenolie bij
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef DarkElf het volgende:
Mijn neefje van 3.5 kijkt naar het Sinterklaasjournaal en was helemaal zenuwachtig toen hij zijn schoen mocht zetten van het weekend
Hij is zo cute!
Ik heb het niet gezienquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Vond het best eng dat die sleutels gisteren in het deeg vielen![]()
Sinterklaasjournaal!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Vond het best eng dat die sleutels gisteren in het deeg vielen![]()
Sowieso de commerciëlenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Sinterklaasjournaal!!![]()
![]()
Vind dat die neppers van RTL gewoon en masse geboycot moeten worden![]()
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik mee wil doen met sint op mijn werk. Het is altijd super gezellig en lachen en zo (klein groepje vaak, knus) maar ik weet even niet of ik me nu nóg meer drukte op de hals wil halen.. Helaas kan ik niet onder het lootjes trekken met de klas uit komen, anders wist ik wel wat ik zou kiezenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sowieso de commerciëlen![]()
Ik heb echt een leuk gedichtje voor sint op het werk gemaakt, uitgeprint fotootje van het slachtoffer nog ergens gevonden en erop geplakt![]()
als iedereen nou zo z'n best doet donderdag....
Er doen er 50 meequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik mee wil doen met sint op mijn werk. Het is altijd super gezellig en lachen en zo (klein groepje vaak, knus) maar ik weet even niet of ik me nu nóg meer drukte op de hals wil halen.. Helaas kan ik niet onder het lootjes trekken met de klas uit komen, anders wist ik wel wat ik zou kiezen
Ja, op zich wel hoor. Het is natuurlijk leuk dat iedereen een surprise maakt en zo. Het hele Sintbezoek kan ze gestolen worden (en mij ook, maakt ze alleen maar vervelend). Dus vorig jaar kwam hij alleen maar even in de klas kijken, dat was prima!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar jij doet het met de kinderen al, maar die van groep 7 vinden ze het nog wel leuk?
Dat kan wel, maar dan moet je een bruid importeren uit Polen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eten is iddDaten doe ik niet aan
Zat me vanmiddag ook te bedenken dat er een punt komt waarop je moet gaan daten en veel energie moet gaan steken in iets wat verschrikkelijk onzeker is of het tot ene goed einde gaat komen. Op dat moment zonk de moed me in de schoenen om uberhaupt te gaan daten
Zo'n relatie gaat dan opeens heel veel energie kosten en da's allemaal leuk en zo, maar ik wil wel een resultaatgarantie
Mooi rustig jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, operatie vensterbank:
Voor, met planten die we al járen hadden en potten idem. Zooitje ongeregeld..
[ afbeelding ]
Na, met 2 nieuwe potten, anderen in hergebruik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zó veel rustigerHet kleine potje vooraan is naar de badkamer verhuist en daar staat nu de rvs gieter.
Ben zó benieuwd hoe het er straks uit ziet met de nieuwe bank. Dan is het rommeltafeltje wat er nu nog staat ook weg![]()
Kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan moet je een bruid importeren uit Polen.
Ja he! Dat zijn de woestijnplantenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef LieLie het volgende:
Leuk Sun! Die hoogste groene zijn leuk ook!
Oh dat zou fijn zijn golfer! Ik duim mijn Apeldoornse duimen blauw voor je!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis. Blijft toch elke keer een rot eind rijden zo op-en-neer naar Apeldoorn.
Hopelijk was dit de laatste keer en gaat meneer Nieuw-Zeeland het huis van ons afnemen.
Haha vreemd ja..quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mooi zo, je vensterbank, sun! Ik krijg al jeuk als ik al dat plantenspul zie (ik heb geen idee waar ik die aversie van heb gekregen, buiten vind ik het juist heerlijk om te planten-tutten), maar het staat wel erg gezellig zo.
Oe, geschikt voor mensen die vergeten de planten water te gevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja he! Dat zijn de woestijnplanten
Jij snapt em!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe, geschikt voor mensen die vergeten de planten water te geven
Daarom had ik ook jarenlang een cactus staanquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe, geschikt voor mensen die vergeten de planten water te geven
Bolognesaus die een tijdje bevroren geweest is is meestal nog lekkerderquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef borisz het volgende:
Bolognesesaus is.
Heb drie ijsbakken vol die de vriezer in gaan.
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Bolognesaus die een tijdje bevroren geweest is is meestal nog lekkerder
Wanneer zijn we uitgenodigt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja
Expres grote hoeveelheid gemaakt zodat het de vriezer in kan.
Ik las het! Een ontdekking! Ik ga eens informeren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:14 schreef AnneX het volgende:
Zojuist toch maar eens opgebiecht dat ik schade had gereden.
De reactie viel mij mee ( dit keer) . poeh
Nog een portie soep maken van de bouillon van zondag en eten ná het bezoek aan de
tegenpartij.
Overigens waren de diepgevroren soepballetjes geen succes.
Het bleven geen ballen zeg maar: bij het ontdooien in de bouillon viel het uitelkaar.
Dude ? heb je nog gelezen dat je je planten kunt laten overwinteren in tuincentrum of bij
een kwekerij?
Wat een opluchting zou het zijn ! als je het app. verkocht hebt G. !
Je bent niet echt een kilometervreter héquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis. Blijft toch elke keer een rot eind rijden zo op-en-neer naar Apeldoorn.
Ben wel wat gewend, maar dat altijd maar in files staan komt me zolangzamerhand wel de keel uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef TAV74 het volgende:
Je bent niet echt een kilometervreter hé![]()
Hopelijk binnen 2 weken positief uitsluitsel.quote:Maar niet voor niets gereden meen ik net gelezen te hebben?
Ik hoop dat het wat gaat worden met hem! Scheelt jullie weer een boel zorgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend, maar dat altijd maar in files staan komt me zolangzamerhand wel de keel uit.
[..]
Hopelijk binnen 2 weken positief uitsluitsel.
Dan nog wil die meneer het eerst voor 6 maanden huren en intussen z'n zaken in Nieuw-Zeeland afronden alvorens tot de definitieve koop over te gaan.
Weeshuis alertquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef borisz het volgende:
Bolognesesaus is.
Heb drie ijsbakken vol die de vriezer in gaan.
Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Beter, maarrrrrr doe es die 2 zilveren potten samen aan de linkerkant en de 2 witte grotere samen aan de rechterkant? En de rest v/d herrie weg.
Dás pas rust
Ownee, je bent toch niet zo'n alles-2-naast-elkaar-zetterquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Beter, maarrrrrr doe es die 2 zilveren potten samen aan de linkerkant en de 2 witte grotere samen aan de rechterkant? En de rest v/d herrie weg.
Dás pas rust
Jahquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:31 schreef rijsttafel het volgende:
Ownee, je bent toch niet zo'n alles-2-naast-elkaar-zetter
Files heb ik ook een ongelofelijke hekel aan inderdaad, ik ben echt te ongeduldig, kilometers maken vind ik op zich best leuk als ik in de stemming ben.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend, maar dat altijd maar in files staan komt me zolangzamerhand wel de keel uit.
[..]
Hopelijk binnen 2 weken positief uitsluitsel.
Dan nog wil die meneer het eerst voor 6 maanden huren en intussen z'n zaken in Nieuw-Zeeland afronden alvorens tot de definitieve koop over te gaan.
Geniet ervan, die is over een paar weken wegquote:
Wat is het?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:31 schreef rijsttafel het volgende:
NOMNOMNOMNOM
Fok! Foodgawkers deel 5
Ik wil m!!! Haha, komt helaas alleen met geen mogelijkheid de trappen op hierquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geniet ervan, die is over een paar weken wegKopen?
Ik vind het wanstaltige bloemenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:32 schreef Aure het volgende:
Oja ik heb dus een orchidee gekregen afgelopen weekend... Die heb ik nog geen water gegevenMaar die hoeven sowieso niet zo veel toch? Maar hoeveel is niet zo veel? Want dat staat dus nergens precies op het kaartje en iedereen om me heen zegt alleen maar "Die hoeven niet zo veel water"
Vreselijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |