Ze is naargeestig op zoek? Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
In verband met een item op TV Drenthe is een vriendin van mij naargeestig op zoek naar een representatieve steekproef van vrouwelijke dertigers die in landelijke omgeving wonen met uitzicht op bosrijke gebieden. En daar is Fok! natuurlijk uitermate geschikt voor. Dussss, wie wil meedoen mag me PM'en (wel foto bijvoegen!).
Berend R.
Zo zeg je dat toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze is naargeestig op zoek? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Alsof alsof a mattie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:08 schreef Ezechielk het volgende:
Huppel! Melden! Nu!
Net te laat.
Zo, na het lezen van de TT even de OP lezen.
Sorry ik heb uitzicht op huizen, niet op bosquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nog geen PM ontvangen. Het loopt niet echt storm.
Ach, naar 10 jaar Fok! (ben een Oldtimer) wordt je vanzelluf een beetje deslictischquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Waar blijven nou de tettenpics?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nog geen PM ontvangen. Het loopt niet echt storm.
Ja vandaar dat het zo stil is in S&G, dames we willen jullie bloot zien en dames met een maatje meerquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef gammatent het volgende:
Ik denk dat de meeste dames er niet zo op zitten te wachten dat die fokkertjes hier gaan zitten fappen bij het zien van hun tetten...
Alleen omgeving Drenthe?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
inscrijvingen mogen nog tot 15 december, dames!
Hoezo, woon je in Kerkrade ofzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:46 schreef Lienekien het volgende:
Mag het ook een berg haardhout zijn en net over de grens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |