Dat wordt een dooiweekje volgens de weergoden, dus die kans is vrij groot; kun je niet een lesje plannen nog vóór je avb ??quote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef 12345r het volgende:
4 januari moet ik op voor mijn avb.
Ben benieuwd of het door gaat![]()
Het vervelende is alleen dat ik door de sneeuw al een aantal weken geen les meer heb gehad...
Dus het zal wel weer ff wennen zijn
Ik heb half 3 examen en om 9 uur begin ik al met lessenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt een dooiweekje volgens de weergoden, dus die kans is vrij groot; kun je niet een lesje plannen nog vóór je avb ??
Oooooooohw, dat wordt een makkie joh !quote:Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef 12345r het volgende:
[..]
Ik heb half 3 examen en om 9 uur begin ik al met lessen![]()
Dus nog een stuk of 3 lessen voor het examen.
Maar toch blijft het vervelend dat ik een maand niet heb kunnen lessen en nu opeens meteen op moet voor het examen
Bij de 2de bocht kom ik meestal niet goed uit, dan krijg je dus een soort van schokkerige beweging terwijl het achtje helemaal vloeiend moet zijn. Denk dat dat het wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:29 schreef Anne het volgende:
Gefeliciteerd![]()
. Weet je ook waarom de bochtjes niet mooi genoeg waren?
Beter dat je oefening mislukt dan vallen (= ook een mislukte oefening). Al gaat het 10 x niet goed, je verbetert onbewust toch weer iedere keer, niet bang zijn gewoon een pionnetje te raken nu en dan.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:07 schreef Dekatria het volgende:
Eindelijk weer kunnen lessen vandaagm'n oefeningen gingen verbazingwekkend goed, na een stop van 4 weken. Totdat ik omviel bij de slome slalom en het stepje rechts afbrak
het zat er al een keer aan te komen.
Waarom kan je niks inplannen danquote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef ArnosL het volgende:
Ik wil ook weer, maar ik kan nog steeds niks inplannen. 25 nov. heb ik voor het laatst les gehad
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef HeetBoven het volgende:
Ga je 2 x AVB doen? Vind je dat leuk?![]()
Anne Eerste rijles: 06-09-2010 Theorie: 19-10-2010 AVB: 13-12-2010 AVB: nnb Rijschool: Paul Lam, Nijmegen Lesmotor: Een verlaagde Kawasaki ER5
Ik zie dat ik nu één les in kan plannen, maar die is voor vanmiddag om 13.45. Dan zit ik nog lekker in de les op schoolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |