Dan verwacht ik binnenkort een uitgebreid verslag op FOK!quote:
Of beidequote:
Dat zou geniaal zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan verwacht ik binnenkort een uitgebreid verslag op FOK!
Is goed mogelijk hoor met deze TSquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Of beideHeb ik nu een aparte fetisj?
[..]
Dat zou geniaal zijn![]()
*proestquote:
Ben benieuwd wat ze nu als kloon neemtquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Michhas het volgende:
TS kan er niet (meer) mee om gaan.
Ze is hem denk ik gesmeerd.
dat zien we wel als iemand het ineens voor TS opneemtquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze nu als kloon neemt
Met wat voor username zou ze nu weer komen? RozeParapluVerkleedpartij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Michhas het volgende:
TS kan er niet (meer) mee om gaan.
Ze is hem denk ik gesmeerd.
heb je nog tijd over voor mij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
TS gaat hier niet meer op in, omdat het geen zin heeft.
Omdat dit niet mijn punt was, en verder niet.
Ik ben al tijden over mijn ex heen dus zie niet in waar ik me druk om moet maken.
Sta je open voor nieuwe dingen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ben al tijden over mijn ex heen dus zie niet in waar ik me druk om moet maken.
Inderdaad als ik jou was zou ik mijzelf druk maken om mijn huidige vriend.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee man.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:17 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Ben ik nou de enigste die de hele tijd niet doorhad dat GSK eigenlijk gewoon Esmeralda17 was.
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dude serieus!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sta je open voor nieuwe dingen?
laat je vriend anders ook even dit topic zien. zal die leuk vindenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hihihihi 'open'quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sta je open voor nieuwe dingen?
Fotoboek van Vinniieequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
laat je vriend anders ook even dit topic zien. zal die leuk vinden
Gelul. Als je over hem heen was had je dit topic niet geopend. Dan had je je schouders opgehaald, meer niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
Fotoboek van Vinniiee
Doe het lekker zelf.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof er niks van![]()
[..]
Dude serieus!!![]()
quote:
Jij hebt al iemandquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
heb je nog tijd over voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |