Beterschap Sarabiquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:
Bedankt allemaal voor de beterschapswensen
Relatietechnisch is het wellicht handiger de eerlijkheid een beetje beter te doserenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey! Ik ging eerlijk zijn, weet je nog?![]()
![]()
Zwaar overschat, dat eerlijkheids-gedoe in relaties!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Relatietechnisch is het wellicht handiger de eerlijkheid een beetje beter te doseren
ja schat..quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Relatietechnisch is het wellicht handiger de eerlijkheid een beetje beter te doseren
Inderdaad, mensen willen de waarheid vaak helemaal niet echt horenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zwaar overschat, dat eerlijkheids-gedoe in relaties!
Precies, levert per saldo een stuk meer ellende op dan gewoon mooi weer spelenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zwaar overschat, dat eerlijkheids-gedoe in relaties!
Je weet hoe dat bij mijn vorige relatie is afgelopen he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, levert per saldo een stuk meer ellende op dan gewoon mooi weer spelen
Had je al eerder een relatie gehad danquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je weet hoe dat bij mijn vorige relatie is afgelopen he?
nooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had je al eerder een relatie gehad dan
Nou ja, je moet weten wanneer je de waarheid spreekt en wanneer je even 'ja schat' moet zeggen, terwijl je er het jouwe van denkt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, levert per saldo een stuk meer ellende op dan gewoon mooi weer spelen
Ja schatquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja, je moet weten wanneer je de waarheid spreekt en wanneer je even 'ja schat' moet zeggen, terwijl je er het jouwe van denkt.![]()
Dat is het hele eieren eten, denk ik.
(Sorry voor die eieren)
Veel plezierquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenBeterschap voor allen die ziek zijn
Bedacht me net dat morgen een vriendin met me mee wou rijden dus dan moet ik al helemaal gaan....quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:32 schreef kahlie het volgende:
[..]
Beterschap SarabiWel goed van je dat je ff pauze inlast zodat je morgen hopelijk naar stage kan!
Wat heerst er veel de laatste tijd. Zit me af te vragen of de griepprik skippen wel zo slim was, maar goed, zelf zit ik nog best ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |