quote:Op woensdag 17 november 2010 16:53 schreef Roynaldinho het volgende:
Mijn 1e ervaring met BIC:
07-11 besteld en vandaag mijn pakketje ontvangen.
Een FM transmitter en nog wat andere meuk besteld. Wat de FM transmitter betreft: de audio kabel en de remote zijn aanwezig, jammer dat de FM transmitter zelf ontbreekt.....
Welke is dat? Zie namelijk meerdere ePadsquote:Op woensdag 17 november 2010 17:10 schreef NextTVH het volgende:
Net toch maar die ePad van 63 euro besteld op BIC, gewoon om een keer te proberen, heb al een iPad wil het wel is vergelijken
Is dat ze zelfde als de ZT180? Alleen dan met een kleiner scherm?quote:
nou ik hou me aanbevolen voor de vergelijkingstest met de ipad.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:10 schreef NextTVH het volgende:
Net toch maar die ePad van 63 euro besteld op BIC, gewoon om een keer te proberen, heb al een iPad wil het wel is vergelijken
nope.. maar er zit schot in zie ik op chinapost tracking.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:51 schreef dustinoo het volgende:
mickeyD
zijn je petten al gearriveerd?
Denk dat het risico niet zo hoog is. Denk dat het risico hoger is als je het aan jochies van 15 doorverkoopt die vervolgens bij allerhande mensen in hun ogen gaan schijnen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:37 schreef Loll het volgende:
nu maar ff laser tje bestellen van bic.
weet iemand of er nu verhoogd risico is op gepakt worden?
Ik denk dat men juist minder tijd zal hebben voor controles vanwege de drukte. Maar misschien zit ik er naast. Kan mij in ieder geval niet heugen ooit eerder iets meegemaakt te hebben als verscherpte controles tijdens feestdagen.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:40 schreef Loll het volgende:
Ergens heb je wel eigenlijk.maar met kerst ginge ze toch meer controleren? Of ben ik nu gewoon een mafkees en is het niet waar.
ik ben anders wel blij met mn epad k zit nu lekker op de bank te chillen met de epad, weliwaar niet zo snel maarjaquote:Op woensdag 17 november 2010 19:49 schreef forsho het volgende:
Ik heb net wat rondgekeken voor die ePad van 66 euro
zo ver ik kan zien is het een klote ding, sorry maar daar lijkt het wel op.
*kuch*bullshit*kuch*quote:Op woensdag 17 november 2010 13:34 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Voor de Desire zal je die laders moeten modden (2 pinnetjes met elkaar verbinden en een reeks weerstandjes eruit slopen). Die weerstanden zorgen ervoor dat er bepaalde voltages worden doorgestuurd die aan AppleMeuk de toestemming geven de volledige laadcapaciteit te gebruiken.
Zoek anders eens op tweakers in het desire accessoires topic, daar staat beschreven wat je moet aanpassen.
Kijk, hier hebben we iets aanquote:Op woensdag 17 november 2010 18:48 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de geďnteresseerden...
Vond hun visitekaartje ineens, ik heb een jaar geleden een mailtje gestuurd met de vraag of ik er één van de 6 mocht kopen, en dat kon. Verzendkosten waren voor 1 stuk ook maar $2 o.i.d..
Ohja, mocht je nog iets anders daar vinden, coupon code ''N2'' voor 10% korting.
Dat zeg ik toch, als je er maar één wilt is het goedkoperquote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we iets aan![]()
Maar de verzendkosten zijn $7![]()
Ik zal ze even mailen.
Alleen jammer dat ze brons zijn, niet zilver. Ik wil graag stijlvol zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, als je er maar één wilt is het goedkoper
Wel... Ik spreek ook uit ervaring. Stop de telefoon in de lader en ga naar 'Battery info'. De lader waar men hier van spreekt (sku 40470) zal 'Charging (USB)' aangeven en NIET 'Charging (AC)'.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
*kuch*bullshit*kuch*
Als je een datakabel gebruikt tussen die plug en de Desire werkt het probleemloos (en ja, ik spreek uit ervaring) [blahblablah]
Ik heb zelf deze:quote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef Sdm007 het volgende:
Me pet is binnen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30956
27 Oktober besteld vandaag binnen.
Pet was helemaal plat, maar nu is ziet ie er meer uit als een pet.
Thx voor die ebay link.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:03 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30962 Size 7 1/2
Maar die is te groot.
Daarna via taobao een witte size 7 gekocht voor $9,-
Deze heb ik van ebay:
http://cgi.ebay.co.uk/New-Era-5950-Fitted-Cap-NY-Yankees-Geez-Black-Denim-/270624616376 Size 6 7/8
Ik heb geen ervaring met deze specifieke lader nee, maar wel met een vergelijkbare 1000mAH lader en die laadt echt wel goed op met dat vermogen. En die had ik dus bij de Action gekocht voor ¤1,39, aangezien deze aangeeft dat het 1A is, ging ik er vanuit dat die dat ook zou leveren...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Wel... Ik spreek ook uit ervaring. Stop de telefoon in de lader en ga naar 'Battery info'. De lader waar men hier van spreekt (sku 40470) zal 'Charging (USB)' aangeven en NIET 'Charging (AC)'.
USB = 500mAH
AC = 1000mAH
Op 500mAH een serieuze rit maken met Google Maps zit er niet in...
ff aanvraagje doen:p die lucifers zijn wel erg vetquote:Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef monkeybrain het volgende:
FBI 10 Most Wanted Terrorists Flame Retardant Matches 10-Pack (Black)![]()
Tikkeltje duur 5 dollar voor wat lucifers, als ze nou Osama aanstekers hadden![]()
De nummering klopt niet eens![]()
[ afbeelding ]
http://www.focalprice.com(...)es_10Pack_Black.html
Oh vet!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:48 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Vond hun visitekaartje ineens, ik heb een jaar geleden een mailtje gestuurd met de vraag of ik er één van de 6 mocht kopen, en dat kon. Verzendkosten waren voor 1 stuk ook maar $2 o.i.d..
Ohja, mocht je nog iets anders daar vinden, coupon code ''N2'' voor 10% korting.
Dat ze de boel via ruftende Pakistan sturen?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:26 schreef mickeyD het volgende:
ahhh, ik heb het probleem van de (te) lange levertijden van HK post achterhaalt..
[ afbeelding ]
Ik bestel altijd alles apart, want anders kan je een maand wachten op iets dat niet op voorraad isquote:Op donderdag 18 november 2010 12:27 schreef Goddelijker het volgende:
Heb eindelijk weer wat kunnen bestellen, kutPaypal.
1 15761 Digital Scale Calibration Weight (100 grams)
1 06483 30-LED 3M Battery Powered Christmas Light (White LED 3xAA)
1 02306 Digital 150mm Caliper
1 36203 Precision Screw Drivers Toolkit for Electronics DIY (45-Piece Set)
1 23844 LED String Lights (White/10M)
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:26 schreef mickeyD het volgende:
ahhh, ik heb het probleem van de (te) lange levertijden van HK post achterhaalt..
[ afbeelding ]
Meesterlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 11:26 schreef mickeyD het volgende:
[ afbeelding ]
hoelang was bij jou de status waiting for suplier?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef Sdm007 het volgende:
Me pet is binnen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30956
27 Oktober besteld vandaag binnen.
Pet was helemaal plat, maar nu is ziet ie er meer uit als een pet.
quote:Delivery Method: Standard Shipping
Payment Method: paypal
Order generating time: Nov/11/2010 5:00:41
Delivery Time: Nov/18/2010 13:47:43
Tracking your order
TimeRecords on Tracking
Nov/18/2010 13:47:43Groningen
Nov/18/2010 18:25:49ArrivedGroningencourierYANWEN.
Anders moeten we eff wat personen verzamelen, ik wil zoiezo die zippo met der krieg wird unser sein! Misschien krijgen we dan korting als we er 6 kopen en naar 1huis laten sturen?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:48 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ŕ ¤1,32*5 = ¤6,60 naar iedereen in Nederland versturen vanaf 1 adres? Als 3 postzegels al genoeg is.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:24 schreef jopiede het volgende:
[..]
Anders moeten we eff wat personen verzamelen, ik wil zoiezo die zippo met der krieg wird unser sein! Misschien krijgen we dan korting als we er 6 kopen en naar 1huis laten sturen?
Ja, snap ik. Alleen ik was allang blij dat Paypal het deed.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bestel altijd alles apart, want anders kan je een maand wachten op iets dat niet op voorraad is
Goed idee, dan sturen we het naar mijn huis. Zullen we ook Epads samen inkopen en naar mijn huis sturen?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:24 schreef jopiede het volgende:
[..]
Anders moeten we eff wat personen verzamelen, ik wil zoiezo die zippo met der krieg wird unser sein! Misschien krijgen we dan korting als we er 6 kopen en naar 1huis laten sturen?
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:40 schreef W00fer het volgende:
Is die torch een beetje kwaliteit met die zwarte kop. Komt daar een beetje een vlam vanaf?
Dit soort dingen kun je ook in overvloed op Ebay vinden voor minder, toevallig net eentje gekocht voor $8,80 inclusief verzenden. Zelfde uitvoering met doosje maar ze zijn er ook nog goedkoper zonder.quote:
Hoe werkt dat EMS verzenden naar NL dan? NL accepteert dat toch niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:55 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn trui van Vancl ook binnen. Besteld op 11-11-2010 en vandaag binnen. 7 dagen/5werkdagen dus via EMS/GLS
M is eigenlijk net te klein voor me maar ze hadden geen L van deze kleur.
[..]
Waar weg?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:00 schreef blckbb het volgende:
wacht al bijna 4 weken op mijn bestelling
oke, ja het filmpje geeft aan dat hij niet zo snel is, maar hoe is jouw ervaring bij het kijken van youtube filmpjes op verschillende kwaliteiten?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik ben anders wel blij met mn epad k zit nu lekker op de bank te chillen met de epad, weliwaar niet zo snel maarja
jawel hoor, EMS heeft een partnerschap met GLSquote:Op donderdag 18 november 2010 18:25 schreef bularax het volgende:
[..]
Hoe werkt dat EMS verzenden naar NL dan? NL accepteert dat toch niet?
Ik had je nog met de aanstekers vertrouwdquote:Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Goed idee, dan sturen we het naar mijn huis. Zullen we ook Epads samen inkopen en naar mijn huis sturen?![]()
De portokosten vanuit Nederland zijn inderdaad duurder. Dan kun je beter een deal maken met de Chinees ipv hier portokosten betalen. Ik heb overigens nog geen mail teruggekregen.
Geld refunden.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:29 schreef UncleSam het volgende:
BIC pakket besteld op 3/11 en op 16/11 ontvangen. Best snel dus.
Had twee van deze schildpadden besteld voor Sint kadootje: http://www.buyincoins.com(...)mp-product-1926.html
Van een van de twee is het plastic schild gekrakt
Maar even een berichtje gestuurd naar BIC wat nu te doen? Ik heb ze voorgesteld, of een nieuwe opsturen of het geld refunden.. wat denken jullie wat er gaat gebeuren?
[ afbeelding ]
Is onderweg, zal ik groot aankondigen met foto'squote:Op donderdag 18 november 2010 19:36 schreef jopiede het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met je van gogh?!
3-6 weken denk ikquote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Afca0229 het volgende:
Hoelang zal de verzending vanaf Dealextreme nu ongeveer duren ( ivm feestdagen? )
een week of 6quote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Afca0229 het volgende:
Hoelang zal de verzending vanaf Dealextreme nu ongeveer duren ( ivm feestdagen? )
de shenzen schilders waren bij DWDD te zien, ze hadden een schilderij met een foto van willibrord frequin nagemaakt hahaha.. hilarisch!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is onderweg, zal ik groot aankondigen met foto's
Wanneer was dit?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:55 schreef mickeyD het volgende:
[..]
de shenzen schilders waren bij DWDD te zien, ze hadden een schilderij met een foto van willibrord frequin nagemaakt hahaha.. hilarisch!
die chinees vertelde: deze persoon stuurde eens een foto, en nu maken we het schilderij massaal na.
[offtopic]quote:Op donderdag 18 november 2010 21:55 schreef mickeyD het volgende:
[..]
de shenzen schilders waren bij DWDD te zien, ze hadden een schilderij met een foto van willibrord frequin nagemaakt hahaha.. hilarisch!
die chinees vertelde: deze persoon stuurde eens een foto, en nu maken we het schilderij massaal na.
Ben heel benieuwd wat voor schilderij je krijgt. Als het vet is ga ik er ook een bestellen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:26 schreef monkeybrain het volgende:
Prachtig, dat Willibrord gedoe was ook echt 5 seconden lang![]()
Het zag er wel goed uit dat schilderij, precies wat wij zoeken
Geeft die loser opdracht om een schilderij te maken en vervolgens zien ze hem niet meer terug![]()
Werd dus met GLS afgeleverd?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:55 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Mijn trui van Vancl ook binnen. Besteld op 11-11-2010 en vandaag binnen. 7 dagen/5werkdagen dus via EMS/GLS
[..]
quote:Dear customer,
We are sorry about that, since our courier supplier do not provide delivery service to there. Maybe we will provide the service to Belgium in the future. And now you can find our available countries by clicking International Shipping to 33 countries on the right top of any web page.
Sorry again. Please feel free to let us know if you have anything further we can help with.
Best regards,
VANCL Customer Service Team
Ok, voor $6 willen ze hem leveren. Mijn droom komt uitquote:Op woensdag 17 november 2010 18:48 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
in de discription staat; new map 2009 met onderzoek kwam ik tegen dat deze versie dateert van februari; niet erg heel er up to date meer dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)gb-product-1146.html deze.
Ik zit er aan te denken om hem toch gewoon te kopen en als het niks is, op marktplaats te zetten
hee leuk, die schildpad wou ik ook halen voor mijn nichtjes, zag er een paar maand geleden verschijnende versies van staan op ebay; blijkt dus ook nog verschil in te zitten en zijn zelfs fake exemplaren ofzo hahaquote:Op donderdag 18 november 2010 20:29 schreef UncleSam het volgende:
BIC pakket besteld op 3/11 en op 16/11 ontvangen. Best snel dus.
Had twee van deze schildpadden besteld voor Sint kadootje: http://www.buyincoins.com(...)mp-product-1926.html
Van een van de twee is het plastic schild gekrakt
Maar even een berichtje gestuurd naar BIC wat nu te doen? Ik heb ze voorgesteld, of een nieuwe opsturen of het geld refunden.. wat denken jullie wat er gaat gebeuren?
[ afbeelding ]
ff delenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef Androidman het volgende:
15% korting gevonden op google, wel 1x te gebruiken per account (BuyInCoins.)
waarom pakt ie maar 10% :Squote:Op vrijdag 19 november 2010 15:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
coupon: 10%ebay110 recommender: e-gate
Had ik vorige week ook, geen id wat er misgaat... Kan misschien niet bij deze epad? Maar voor 65 euro is het nog steeds leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:48 schreef forsho het volgende:
[..]
waarom pakt ie maar 10% :S
Deze toch maar besteld met 10% korting
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html
wrs bestaat die user niet meer. Ik had me geregistreerd met als referrer iemand van hier en bij mij werkt het welquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:48 schreef forsho het volgende:
[..]
waarom pakt ie maar 10% :S
Deze toch maar besteld met 10% korting
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |