Bij Ground Zero was ik er bij! mstx trouwens ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef stoeltafel het volgende:
Niet ? Deed iedere dj maar zo. Vond ze vooral vet op Groundzero, ze deden het werk van de MC
De hele zaal ging los, sfeer verbeteraars zijn het
Dat klopt helemaalquote:
Nederlands!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Woehoe ik ben ook fan van Alphaverb zie ik
Ik moest ook even een traantje wegpinkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme ik mis weer vanalles. Die Hard Bass line-up.
Het rotte is dat ik al deze feestjes volgend jaar ook weer zal moeten missen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik moest ook even een traantje wegpinkenWat heb ik gedaan dat b2s mij dit zo gunt
wat een heldenplaatquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy krijgt traantjes in zn ogen, luidkeels meezingend op Give It Up
Zekers, was mijn eerste ervaring met AVIO live. Hoe vond je die set ? Jammer dat het niet zo druk wel, ging wel lekker losquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bij Ground Zero was ik er bij! mstx trouwens ookEn mstx vond dat ze agressief keken terwijl hij snoeihard aan het losgaan was...in het kort. mstx is een zeurpiet
Aardige vent ook!quote:
Die set was gewoon geweldigquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:04 schreef stoeltafel het volgende:
Zekers, was mijn eerste ervaring met AVIO live. Hoe vond je die set ? Jammer dat het niet zo druk wel, ging wel lekker los
En dat zei je toen geloof ik ook tegen mijquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bij Ground Zero was ik er bij! mstx trouwens ookEn mstx vond dat ze agressief keken terwijl hij snoeihard aan het losgaan was...in het kort. mstx is een zeurpiet
Slap excuusquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:35 schreef Krulliewullie het volgende:
Heb nu btw pas tijd om mijn albummetje op te halen, ga hem eens even volledig luisteren voor het slapengaan![]()
Maar als ik dat had gedaan, had jij in dat geval deze avond wel pech gehad!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:42 schreef T-Force het volgende:
[..]
Slap excuusVoor Alphaverb-album MAAK je tijd
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Maar als ik dat had gedaan, had jij in dat geval deze avond wel pech gehad!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
oke post dit nooit meer want nu weet ik gewoon dat ik niet kan slapen vanavondquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:54 schreef de_huig het volgende:
hierzo..nog een beetje topicvervuiling voor het slapengaan
Lol dat is D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addictquote:Op woensdag 17 november 2010 00:34 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe heet het hardstyle nummer op 1.30?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |