Die ga ik zeker even kijken. Thx!quote:
Heb je wel een paar uur kijk plezier aan tijdens je dienstquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die ga ik zeker even kijken. Thx!
En zo is het.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:00 schreef ErwinRommel het volgende:
@Cobra en AchJa
minuut 03:15, waar de CSM ff uitlegd wie hij is
Idd. Zo zouden alle CSM's moeten zijn!!!quote:
Pst... Het is er gewoon een van de militairy police hoor :$ hij draagt immers een rode baret.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd. Zo zouden alle CSM's moeten zijn!!!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Pst... Het is er gewoon een van de militairy police hoor :$ hij draagt immers een rode baret.
Wat, ga je me nou uitlachen? Wou je ontkennen dat het niet zo is?quote:
Ja, het is een CSM van de Para's.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat, ga je me nou uitlachen? Wou je ontkennen dat het niet zo is?
Allereerst is het een MPquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het is een CSM van de Para's.
Echter is de zo genoemde "ontucht" niet de ontucht zoals wij hem kennen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:07 schreef Esses het volgende:
Jij noemt het een jaloerse muts. Ik noem het iemand die in geest van de militaire wetgeving handelde. Namelijk een strafbaar feit welke gepleegd is aan de kaak stellen. Ik vind het daarom ook jammer dat je de Anja-affaire erbij haalt. Hierin zijn namelijk nooit veroordelingen uitgesproken omdat het al gesignaleerd was als een valse aangifte.
In de spermelo-zaak is gewoon gebleken dat het daadwerkelijk gebeurde. En dat is nu eenmaal verboden.
Ik noem het beestje in het vorige topic volgens mij EXACT bij zijn naampje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echter is de zo genoemde "ontucht" niet de ontucht zoals wij hem kennen...
Eea is sterk overdreven.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:00 schreef ErwinRommel het volgende:
@Cobra en AchJa
minuut 03:15, waar de CSM ff uitlegd wie hij is
The provost is geen MP maar een lid van de Regimental Police. De Regimental Police draagt zorg voor de orde en discipline binnen een regiment.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Allereerst is het een MP
Ik zal het hele stukje even tikken: You've met your platoon staff, and no doubt everyone has told you his name is God. Well its not, you've just met him. provost sergeant kelly's name is law. I don't like ppl to steal, to get drunk or go absent.
Provost Sergeant, met andere woorden sergeant bij de MP's. OR5/6
CSM = OR7.
Eenzelfde functie mogelijk, maar zeer zeker geen SM, en zeer zeker wel een MP (RODE BARET!!!!!!!!)
Edit: Overigens, ja zijn baret is verkleurd. Maar het woord provost geeft MP taak aan.
Klopt, alleen tegenwoordig heeft dat nog wel is een leuke invulling, kun je merken tijdens 4 weken oefening met de MP'squote:Op dinsdag 16 november 2010 01:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
The provost is geen MP maar een lid van de Regimental Police. De Regimental Police draagt zorg voor de orde en discipline binnen een regiment.
Jaja... met weer een redelijke dosis kmar saus eroverheen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik noem het beestje in het vorige topic volgens mij EXACT bij zijn naampje.
De onderofficier heeft altijd gelijk. En laat het daar nou net van barsten hier.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:59 schreef EllaN het volgende:
Veel gewelles-nietes vanavond. Slaap lekker mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |