Ja, maar de moeite..quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat moet wel te vinden zijn denk ikStaan genoeg recensies op het wereld wijde web
Ik snap de eerste pagina al niet.quote:
Ja en dat is niet leuk hoor!quote:
Ojeequote:Op dinsdag 16 november 2010 01:02 schreef Falukorvarna het volgende:
even mijn frustraties kwijt hoor;
ik heb honger, ik ben totaal niet moe maar wil wel slapen, ik heb alles voor school verneukt.
Check de stripverhaaltjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik snap de eerste pagina al niet.Wat is de bedoeling van dat topic?
Zoo..stop die tampon nu maar weer terugquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:02 schreef Falukorvarna het volgende:
ik heb honger, ik ben totaal niet moe maar wil wel slapen, ik heb alles voor school verneukt.
Een andere keer misschien, nu even geen zin in.quote:
Kusje eropquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:03 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja en dat is niet leuk hoor!![]()
Als je gek bent op vla, melk, yoghurt en chocolademelk...
En de intolerantie pas op je 20ste begint...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:02 schreef Falukorvarna het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zoo..stop die tampon nu maar weer terug
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik em wel vind als ik naar tatoeėerders zoek in Apeldoornquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar de moeite..ik ga mijn nieuwe in Wamel laten zetten, is ook een goei, Jinx.
YES EEN MEELEVERquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:05 schreef Dale. het volgende:
[..]
ik leef met je mee. Heb ook mijn tentamenweek een beetje verknald maar dat komt door mezelf gewoon geen fuck gedaan
Jaja maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Een andere keer misschien, nu even geen zin in.
oh zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik em wel vind als ik naar tatoeėerders zoek in Apeldoorn
Wamel..waar ligt dat gehucht?
Je wordt oud, heteroquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:05 schreef Dyr. het volgende:
ok man, ik moet serieus vroeg gaan slapen, ik kan dit helemaal niet
Nee PB, je bent gehersenspoeld. Was het SWJ of Bio? Of Rem? Danny?quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De afbeeldingen zijn matig, het voegt niets toe, het maakt een topic tot een verzamelplaats van volksbuurters die alleen maar BIER EN TIEtEN kunnen schreeuwen en het maakt scrollen vervelend. Alleen veldmantime kan dit topic nog redden.
Ohja, goed dat je het zegt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:06 schreef Dale. het volgende:
[..]
Jaja maarnee boeiend
![]()
![]()
wel op het volg knopje drukken
Voor vroeg slapen is het nu al te laat!quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:05 schreef Dyr. het volgende:
ok man, ik moet serieus vroeg gaan slapen, ik kan dit helemaal niet
In je hoofd is alles vaak veel erger als in werkelijkheid!quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel erg vrolijk, maar waait wel weer over.![]()
En haha saai is ook niet erg voor een keertje, vind ik soms wel fijn na een drukke en rumoerige week.
Ja ik heb maar 1 tentamen gemaakt van de 4. Van de overige 3 had ik bij 1 de moeite genomen om op te komen dagen zodat ik de vragen kon overschrijven en daarna het tentamen thuis te maken... Dus ik na 15 min klaar met overschrijven en ik wou gaan mocht dat nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:06 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
YES EEN MEELEVER. Jij hebt hem een beetje verknald? Ik een beetje heel erg.
En ik doe ook geen fuck maar ik snap he took niet.
Waarom man? Waarom?quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:07 schreef Dyr. het volgende:
[..]
nou ik moet gewoon opstaan wat normaal mijn bedtijd ishalf5
ter compensatie:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |