Ik weet het! Maar zij niet geloof ik.quote:
Nee, vooral dat "ingetje kom er maar in"quote:Op maandag 15 november 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het! Maar zij niet geloof ik.
Het duurde lang, ik denk je komt niet meer!quote:
Niettus. Regels zijn afspraak. Of zoiets. Degene die hem sluit opent de nieuwe.quote:
Ik zat nieuwe topics te Ef Vijfenquote:Op maandag 15 november 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het duurde lang, ik denk je komt niet meer!![]()
Deze mag dicht wmb hoor
Gehaktbal in je bipsebaps....dat sluit pasquote:Op maandag 15 november 2010 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niettus. Regels zijn afspraak. Of zoiets. Degene die hem sluit opent de nieuwe.
Nu moet deze wel open blijven.quote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gehaktbal in je bipsebaps....dat sluit pas
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gehaktbal in je bipsebaps....dat sluit pas
Het lijkt me niet dat je daar praktijkervaring voor moet hebben gezien de omvang van een gehaktbal in vergelijking met de saucijsjes die het pand verlatenquote:
Dus, als het te groot is dan sluit het niet goed af, dan hou je kiertjesquote:Op maandag 15 november 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je daar praktijkervaring voor moet hebben gezien de omvang van een gehaktbal in vergelijking met de saucijsjes die het pand verlaten
29 december...you and me and a gehaktbalquote:Op maandag 15 november 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus, als het te groot is dan sluit het niet goed af, dan hou je kiertjes
Het wordt met het uur onsmakelijkerquote:Op maandag 15 november 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Het lijkt me niet dat je daar praktijkervaring voor moet hebben gezien de omvang van een gehaktbal in vergelijking met de saucijsjes die het pand verlaten
Uhm.... kunnen we dat buffet nog afzeggen?quote:Op maandag 15 november 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
29 december...you and me and a gehaktbal
quote:Op maandag 15 november 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
29 december...you and me and a gehaktbal
We gaan graag offtopicquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:01 schreef Cat22 het volgende:
Hoe komt het nu dat we in het topic zonder gehakbal in de TT praten over gehakte ballen?
quote:Op maandag 15 november 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
Dus, als het te groot is dan sluit het niet goed af, dan hou je kiertjes
Ja.quote:
Gooi d'r es een leuke paint in. Mag jij het onderwerp kiezen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liefjens, ander onderwerp! Ik kan nooit met aan Ingetje denken zonder vreemde gedachten en ik kan nooit meer een gehaktbal zien zonder aan kiertjes te denken. En daar wil ik helemaal niet aan denken
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liefjens, ander onderwerp! Ik kan nooit met aan Ingetje denken zonder vreemde gedachten en ik kan nooit meer een gehaktbal zien zonder aan kiertjes te denken. En daar wil ik helemaal niet aan denken
Gaat niet; ik moet over twee minuten in bed liggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:02 schreef Cat22 het volgende:
Gooi d'r es een leuke paint in. Mag jij het onderwerp kiezen.
Dan kun je er een nachtje over nadenken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaat niet; ik moet over twee minuten in bed liggen
Slaap lekker en droom rond. Met kiertjes en een beetje vettig. En vertel er morgen vooral he-le-maal nix vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:03 schreef tombolafan het volgende:
Sluit deze dan![]()
Maar okee, ander onderwerp:
Ik ga slapen![]()
Ik heb me kapot gelachenquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Het ging ook echt helemaal nergens over gisteravond![]()
![]()
* werken gaat
quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:34 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe stelletje prutsers, er staat gewoon toch meer pik in de TT![]()
quote:
Jij bent ook snel tevredenquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang er meer pik staat ben ik tevreden
Ik ben idd totaal niet moeilijkquote:
Des te harden vallen de vogeltjes als de nappen loslatenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:09 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Rewimo waar had je ze ook alweer vandaan?
Vind het wel een leuk kerstkadootje voor oma en haar broer.
Die dingen hangen op de 2e verdieping vast net zo leuk
Niet doorvertellen, maar vogels hebben vleugelsquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Des te harden vallen de vogeltjes als de nappen loslaten
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Des te harden vallen de vogeltjes als de nappen loslaten
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet doorvertellen, maar vogels hebben vleugels
Knap vogeltje die uit zo'n plastic hokje vliegt als dat plots ineens naar beneden flikkert. Denk dat zo'n escape route de intelligentie van de gemiddelde huismus nogal te boven gaatquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet doorvertellen, maar vogels hebben vleugels
Alleen de meesjes komen bij het raam eten. De musjes eten in het vogelcaféquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
Knap vogeltje die uit zo'n plastic hokje vliegt als dat plots ineens naar beneden flikkert. Denk dat zo'n escape route de intelligentie van de gemiddelde huismus nogal te boven gaat
Dat was ik aan het denken maar dan zie ik ze ook niet dus dan heb ik dr geen zak aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:13 schreef Maes het volgende:
Hang je ze op het balkon. Vallen ze niet zo ver
Mooi vermaak tochquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:17 schreef ElisaB het volgende:
Onze katten zouden gek worden. Fritz springt nu al tegen het raam op en neer zónder dat er iets is
Dat is pikquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan nog steeds niet onder mijn eigen douche
Probeer het uit zou ik zeggen, jij woont toch best hoog?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Knap vogeltje die uit zo'n plastic hokje vliegt als dat plots ineens naar beneden flikkert. Denk dat zo'n escape route de intelligentie van de gemiddelde huismus nogal te boven gaat
Op de 9equote:Op dinsdag 16 november 2010 09:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Probeer het uit zou ik zeggen, jij woont toch best hoog?
Dat was dus gewoon een verkapte zie mij lekker twee badkamers hebben post, aanstellerquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:23 schreef Rewimo het volgende:
Gelukkig hebben we nog een reservebadkamerIk ga even douchen.
Thanks! Zijn beide wel erg leuk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb deze van Vivara
En die doorzichtige komt hiervandaan
Ja, cool!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op de 9e![]()
Dan hebben ze wel langer de uitgang te vinden. Soort Mission Impossible style zo'n musje die eerst schrikt, en dan maakt dat bakje wat omwentelingen en kan hij toch net de uitgang vinden, en dan trekt hij vlak voor het bakje op de grond versplinterd zijn vriendinnetje eruit.
Dit alles onder begeleiding van een spannend muziekje natuurlijk
Ik zie de Atlantische Oceaan????????quote:
Het had er eentje van Qwea kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was dus gewoon een verkapte zie mij lekker twee badkamers hebben post, aansteller
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
"Ik kan niet douchen!"
"Even douchen in mn andere badkamer"
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:36 schreef tombolafan het volgende:
Mooie foto's
Ik wil eigenlijk wel naar die horrorfilm
Ik nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:36 schreef tombolafan het volgende:
Mooie foto's
Ik wil eigenlijk wel naar die horrorfilm
Sinterklaas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Arme kindjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik ga echt stuk hier, mn geliefde zusje dacht serieus waar dat ik tussen kerst en oud en nieuw wel wat dagen vrij zou nemen om op haar kroost te letten
Ja, nu moet hun eigen mama verlofdagen voor ze opgeven, stel je voorquote:
Nee, ik wil mijn eigen douche terug!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Dat was dus gewoon een verkapte zie mij lekker twee badkamers hebben post, aansteller
Oh dan zet je je spullen daar toch ff neerquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn eigen douche terug!Die andere doucht lang zo lekker niet en ik heb mijn eigen spullies daar niet en zo.
Nee, het is geen water, je kijkt door het gat in de kelderquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:26 schreef Maes het volgende:
Ik zie de Atlantische Oceaan????????Dat water is toch altijd zo mooi blauw
![]()
Maar ik zou hier niet zo blij van worden
Maar ik ben heul niet stout geweest.quote:
Saaineus!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ik ben heul niet stout geweest.
Dan moet ik het badkamermeubel verhuizenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh dan zet je je spullen daar toch ff neer
Alsof je aaaaaaaalles gebruikt wat daar in zitquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan moet ik het badkamermeubel verhuizen
Heej, ik ben een vrouw jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Alsof je aaaaaaaalles gebruikt wat daar in zit
And lovin' it.quote:
Je smeert hem, zeg maar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heej, ik ben een vrouw ja
Nee, ik wandel na het douchen terug naar mijn eigen badkamer om daar lekker alles te smeren en zo
Ben blij dat je kan douchenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik wandel na het douchen terug naar mijn eigen badkamer om daar lekker alles te smeren en zo
Had ik al gezegd dat ik dol ben op mijn massagebar van Lush, gekocht in Maastricht toen ik bij oh-oh logeerde?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
quote:
Dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Saiph is verhuisd.Naar een heel lief baasje.
Ja, dat. Al vind ik het wel zielig voor Alnitak die nu geen stuiterkameraadje meer heeft. En ik ga zijn PLOF op mijn buik kop spin knuffel momentjes missen.quote:
Nee, das Sapphquote:
Ja met die spanbanden overdwars enzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Das die lelijke nep marlies deckers rommel toch?
Kinderen (en jonge poesjes) je hebt ze maar voor evenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat. Al vind ik het wel zielig voor Alnitak die nu geen stuiterkameraadje meer heeft. En ik ga zijn PLOF op mijn buik kop spin knuffel momentjes missen.
Maar hey, dat hoort erbij.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Das die lelijke nep marlies deckers rommel toch?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja met die spanbanden overdwars enzoVooral populair onder de tokkies
Die dan altijd zo staan te pronken van zie mij met mn nep marlies deckersquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Marlies Dekkers vind ik ook niksquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel mooie heurquote:
Meld! Moet je nog eens een sollicitatiegesprek hebben met iemand in zo'n spinnewebquote:
Ik vind lush ook niet lekker ruikenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan niet tegen Lush. Nou ja, ik kan niet tegen sterke luchtjes, laat ik het zo zeggen. Ook geen parfum en zo. Talkpoeder gaat nog net. Krijg barstende koppijn van sterke luchtjes.
Joh tis jouw feestje tochquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb dus 1 sapph-bh he
En hij zit gewoon heerlijk
Ik had 1 Marlies Dekkers en die zat prut. Ik heb em aan mijn nichtje gegevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb dus 1 sapph-bh he
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind lush ook niet lekker ruiken
Maar goed, ik loop dan ook niet met lage decolletees zodat iedereen m kan zienquote:
Oh ik wel maar dan niet met zulke lelijke bh'squote:Op dinsdag 16 november 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, ik loop dan ook niet met lage decolletees zodat iedereen m kan zien
Ik ben een paar jaar terug vanwege alle enthousiasme hier en de leuke plaatjes op de site een keer naar de winkel in Adam geweest. Ik moest naar Amstelveen dus ben gewoon wat eerder weg gegaan en met een vriend naar de Lushwinkel geweest maar dat was echt de grootste tegenvaller ooit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dus veel Lush he
![]()
En het ruikt héérlijk
Nee idd, de winkel ruik je op een kilometer afstand alquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja in de winkel stinkt het ook de pan uit , de afzonderlijke produkten niet hoor
picsquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb dus 1 sapph-bh he
Neeeeeeeeheeeeeee die is dr hier nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:38 schreef Maes het volgende:
Oh-oh heb je al herfstthee kunnen scoren?
Oooh ik heb al twee pakken staan, die is lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:38 schreef Maes het volgende:
Oh-oh heb je al herfstthee kunnen scoren?
Die heb je ooit al in het TAL-topic kunnen zienquote:
Ik stuur een pakje want ik ben aan het hamsterenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeheeeeeee die is dr hier niet![]()
Nergens last van hier hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:40 schreef Barbaaf het volgende:
http://webwereld.nl/nieuws/67816/landelijke-storing-bij-kpn.html![]()
Fok! is nauwelijks bereikbaar, straks moet ik nog gaan werken
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik stuur een pakje want ik ben aan het hamsteren
Zal wel weer van dat nepnieuws zijnquote:
Ja maar met jou erin zodat we de pasvorm en het geheel kunnen beoordelenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heb je ooit al in het TAL-topic kunnen zien
Zo te lezen is het goed dat ik geen Telfort heb.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:40 schreef Barbaaf het volgende:
http://webwereld.nl/nieuws/67816/landelijke-storing-bij-kpn.html![]()
Fok! is nauwelijks bereikbaar, straks moet ik nog gaan werken
Mocht je willen, hier gaan de hele tijd alarmbellen en piepers af omdat onze klanten niet bij andere klanten kunnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zal wel weer van dat nepnieuws zijn
Oeh, nou nergens last van hier , succesquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mocht je willen, hier gaan de hele tijd alarmbellen en piepers af omdat onze klanten niet bij andere klanten kunnen.
FOK! draait gewoon, ik heb mobiel internet en oh-oh komt vanuit Maastricht en ken ook gewoon interneppenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mocht je willen, hier gaan de hele tijd alarmbellen en piepers af omdat onze klanten niet bij andere klanten kunnen.
Eh, ja doei!quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar met jou erin zodat we de pasvorm en het geheel kunnen beoordelen
Preutsquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, ja doei!
Dat mag een heel beperkt aantal mensen irl aanschouwen, en daar blijft het bij
Zegt 1 van de mensen die niet wilde gaan zwemmen in Landalquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PreutsIn het zwembad loop je toch ook in bikini?
Jij wil gewoon je bikini niet showen.quote:
Dan zul je nooit mijn bikini aanschouwenquote:
Topickiller ipv bacteriënkillerquote:
Neequote:
Mijn harde werken zit er al op voor de auditer. Ik vond het eerlijk gezegd niet zo'n heel aardige manquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neeben je die auditters nu al zat?
Volgens mij ben je gewoon een onaardig persoon als je zo een beroep kiestquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn harde werken zit er al op voor de auditer. Ik vond het eerlijk gezegd niet zo'n heel aardige man
Hmm balen is dat dan, wij hadden laatst een hele aardige man die echt gewoon volledige verbetervoorstellen aanleverde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn harde werken zit er al op voor de auditer. Ik vond het eerlijk gezegd niet zo'n heel aardige man
Even langs de huisarts om te kijken of er niet meer aan de hand is? Hoest je nog steeds zo veel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
Het schiet niet op met beter worden zo.
Wat kan je nou nog meer tegen griep doen dan zoveel mogelijk binnen blijven en genoeg slapen enzo? Tips? Ik giet me al vol met geperste sinaasappels, maar daar word ik ondertussen ook misselijk van.
Ja het ruikt best lekker (niet allemaal natuurlijk) maar ik kan er niet tegen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dus veel Lush he
![]()
En het ruikt héérlijk
Hier is altijd iedereen in de stress als de auditter komt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een onaardig persoon als je zo een beroep kiest
Je ligt helaas wel even onder zeil. Geniet even van de rust johquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
Wat kan je nou nog meer tegen griep doen dan zoveel mogelijk binnen blijven en genoeg slapen enzo? Tips? Ik giet me al vol met geperste sinaasappels, maar daar word ik ondertussen ook misselijk van.
Het ging van donderdagavond keelpijn, hoesten en gesnotter naar vrijdag en zaterdag en zondag overal spierpijn en algehele brakheid. En net toen ik zondagmiddag dacht 'morgen lukt ie wel weer' kwam het gehoest en gesnotter in alle hevigheid terug en voel ik me vandaag eigenlijk brakker dan welke dag hiervoor ook. Ik voel me een dweil met slappe spaghettibenenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Even langs de huisarts om te kijken of er niet meer aan de hand is? Hoest je nog steeds zo veel?
Ik heb nog geen paracetamol genomen, zou dat helpen ja?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Pauze![]()
Greys, als je de echte griep hebt, ben je minstens een week onder de pannen en daarna nog wel een tijdje niet 100%.
Gewoon veel drinken, paracetamol en rust.
Dat laatste wordt wat lastigquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:01 schreef Rewimo het volgende:
Griep doe je weinig aan, behalve warm blijven en veel drinken. En je laten vertroetelen natuurlijk
Ik dacht altijd eerlijk gezegd dat paracetamol alleen de pijn een beetje weghaalt/onderdrukt, van wat er ook zeer doet. En dat het de oorzaak niet weg neemt, dus dan heb ik altijd het idee dat je niet helemaal goed kunt volgen of je nou wel of niet beter bent. Totaal onlogisch zeker?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef Rewimo het volgende:
Meestal zijn dieren extra lief als je het nodig hebt. En gezellig vinden ze het ook ja, als je de hele dag thuis bent
En waarom zou je geen paracetamol nemen? Slaap je waarschijnlijk ook lekker op.
Serieus?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Paracetamol helpt niet tegen de oorzaak, maar helpt wel tegen de pijn, koorts en je slaapt er beter door.
Dus ook al is het virus nog niet helemaal weg, je zult je iig al beter voelen![]()
En niet eentje nemen; gewoon structureel 4 x per dag 2 van 500 mg.
Euhm...niet van die dosering...of je moet paracetamol met codeine in huis hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Volgens mij ga ik out van 1000 mg. Of kan dat niet?
Ik mag er dus 4 (zie boven)quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ja hoeveel mag je er daar eigenlijk van?
Nee ik had m'n pak maar aan gedaan. Maar het was interessant. Wel een flinke dag nog. Eerst presentatie, was drie kwartiertjes, toen moest ze met professoren in een vergaderzaaltje nog de boel verdedigen (dat was dus zonder publiek), dat was een uurtje, toen die mensen overleggen en toen kreeg ze de uitslag. Dat was ook weer half uurtje verder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, hoe ging het gisteren?
Heb je de hele tijd noodgedwongen moeten staan in je te strakke spijkerbroek?
Ja een 8,5quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ze heeft het gehaald dus?![]()
Al had je vast niet anders verwacht
Warm blijven, voldoende drinken, proberen te slapen. Kippensoep en saliethee. Punt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
De dag begon gisteren vrij enerverend, maar dat had je vast al begrepen![]()
En daarom waarom wij genoodzaakt ons tot ver beneden ons niveau te verlagen en ging het eigenlijk helemaal nergens meer over
Het is hier altijd enerverend, jeweetzzz.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het nietVrij weinig enerverends hier toch 's middags?
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is hier altijd enerverend, jeweetzzz.
Salie is toch tegen geesten oid?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:24 schreef ElisaB het volgende:
Warm blijven, voldoende drinken, proberen te slapen. Kippensoep en saliethee. Punt.
Doe die kachel dan uit!quote:
Heb ik al gedaan en de ramen openquote:
Ja, als ik je dan maar niet aansteekquote:
Traag en lamlendig. Checkquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker bakkies thee doen Greys, idd aspirine en verder vooral uitzieken lijkt de remedie? Griep doe je meestal weinig aan, maar het is idd het rotste om ziek te zijn. Als je 'gewoon' pijn hebt van een blauwe plek of hoofdpijn oid is er in veel gevallen nog een hoop te redden met wat pilletjes, maar aan griep vaak niet. En je wordt en zo traag en lamlendig van... Ik dan tenminste
Klinkt prima tochquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, als ik je dan maar niet aansteek![]()
[..]
Traag en lamlendig. Check
Ik ga mijn dekbed maar weer naar beneden halen.
En dan 'three is a crowd' doen met B&B op de bank.
Wat is dat? Een schaapie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:46 schreef Rewimo het volgende:
O en ik heb een Timmy gekocht voor Christan
[ afbeelding ]
Van zijn verjaardagsgeld, die wilde hij zo graag hebben
De "baby" uit Shaun the Sheepquote:
Euhm...heeft geen nut.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Ing? Ik heb weleens paracetamol met codeine op als ik een kater had ofzo, das dus neit zo best?![]()
Lekker, met mosterd aubquote:
]quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...heeft geen nut.
Van codeine wordt je slaperig en tevens versterkt het de werking van de paracetamol.
En als je je al wat lamlendig voelt, wordt je van de codeine alleen maar hangeriger lijkt mij.
Gewoon 2 pcm en een halve liter water is beter
Is Sjon vandaag jarig?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou niks voor Sjons verjaardag kopen maar ik kwam net langs de dierenwinkel
En, wat is het geworden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Dat gaat prikkenquote:
Hebben ze tegenwoordig ook al Ritalin bij de dierenwinkel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
En catheterzakjes?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig ook al Ritalin bij de dierenwinkel?
nee joh, smelt op de tongquote:
Vrijdag pas , maar een goede mama is voorbereid hequote:
Ik ben benieuwd wat ie gaat krijgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vrijdag pas , maar een goede mama is voorbereid he
Slaagquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ie gaat krijgen![]()
Boor en Bink zijn vast niet zo goed in instoppenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Hup, naar boven. Lekker in laten stoppen![]()
Hittepitje erbij
Kan toch gewoon tegen een boomquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Er stond een kind-met-hoge-nood op de tuindeur te bonken
Weleens tegen een boom gepoept? Lastig mikken hoor.quote:
Ja das een verrassing hequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ie gaat krijgen![]()
Zijn dat die korreltjes?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das een verrassing he![]()
Oh Greys, ik zweer bij antigrippine, nu zal het je niet meer veel helpen maar het verlicht zeker wel, ik begin dat bij de eerste griepvermoedens te slikken als een dolle, en dan zet het nooit door, das t enige aan medicatie op mn allergiepillen ja dat ik altijd in huis heb
Nee das gewoon paracetamol met vitamine c.quote:
occinolielsoecncoccilun ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Nee die korrels hebben zo een onmogelijke rotnaam
Datzegik!quote:
Ik geef toe, het vereist enige oefening maar dan heb je wel een goede party trickquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef Rewimo het volgende:
Weleens tegen een boom gepoept? Lastig mikken hoor.
Ik ga niet boven slapen. Ik heb mijn dekbed naar beneden gehaald.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Hup, naar boven. Lekker in laten stoppen![]()
Hittepitje erbij
Stevige hashjointquote:
Ja eehh dat lijkt me de taak van de man in dezequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga niet boven slapen. Ik heb mijn dekbed naar beneden gehaald.
Verveel me kapot bovenEn door wie moet ik me in godsnaam laten instoppen
![]()
Maar ik heb Valentine's Day gedingesd, die ga ik nu kijken.
De open haard ligt helemaal vol met zakdoekjes
Billy is dan een hond. Das toch weer net wat anders dan een mensenkind heb ik me laten vertellen. Maar ik kan het mis hebben, met beide weinig ervaringquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Billy poept als een pro tegen bomen, en tegen muren ook, dat plakt dan echt zo als een naaktslak langs het bepoepte item
Je hebt e.e.a. gemist, ben ik bangquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja eehh dat lijkt me de taak van de man in deze
jeweetwel, bakje thee, badje maken, rugje aaien![]()
Zal lekker fikken dan die open haardheb je zakdoekjes met van die balsem?
Dat snap ik, dat je je boven verveeltquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga niet boven slapen. Ik heb mijn dekbed naar beneden gehaald.
Verveel me kapot bovenEn door wie moet ik me in godsnaam laten instoppen
![]()
Maar ik heb Valentine's Day gedingesd, die ga ik nu kijken.
De open haard ligt helemaal vol met zakdoekjes
Gewoon zelfde positie aannemen, moet makkelijk kunnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Billy is dan een hond. Das toch weer net wat anders dan een mensenkind heb ik me laten vertellen. Maar ik kan het mis hebben, met beide weinig ervaring
Oh ik mis wel meerquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt e.e.a. gemist, ben ik bangGeeft niets.
a) zit ie in het buitenland
b) heb je e.e.a. gemist![]()
c) was ie toch al nooit zo van all of the above (en van de verkleinwoordjes)
Een kind kan dat niet - en het mijne mag het trouwens ook nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Billy is dan een hond. Das toch weer net wat anders dan een mensenkind heb ik me laten vertellen. Maar ik kan het mis hebben, met beide weinig ervaring
Een kind kan heus wel gewoon met de bibd naar achteren poepen hoor, dat het niet mag is een andere kwestie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een kind kan dat niet - en het mijne mag het trouwens ook niet
Toen ie net staand kon plassen was dat reuze interessant, dus toen we ergens onderweg waren zeiden we tegen hem: plas maar tegen die regenpijp daar.
Ik draai me om: staat ie met zijn rug tegen de regenpijp en zijn gezicht naar ons toe te plassen
"Kijk eens mama, zonder handen!"quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef Rewimo het volgende:
Een kind kan dat niet - en het mijne mag het trouwens ook niet
Toen ie net staand kon plassen was dat reuze interessant, dus toen we ergens onderweg waren zeiden we tegen hem: plas maar tegen die regenpijp daar.
Ik draai me om: staat ie met zijn rug tegen de regenpijp en zijn gezicht naar ons toe te plassen
Die moet je nooooooooooit binnenlaten, die roven je hele hut leegquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef APK het volgende:
[..]
"Kijk eens mama, zonder handen!"
Ik dacht trouwens dat het om een of ander verwilderd zigeunerkindje ging dat in de tuin stond
Als dr maar 1 leuk is, waarom zouden we dan gaan kijken ?quote:
Om te zien hoe verschrikkelijk dom sommige Amerikanen met hun partner omgaan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Als dr maar 1 leuk is, waarom zouden we dan gaan kijken ?
Nou die met die melk vond ik ronduit verdiend, want het is zooooooooo ongelooflijk goor als mensen aan het pak drinken.quote:
Naja dat ben je dan ook zelf schuld, ik vind dat iedereen dat mag doen bij mensen die rechtstreeks uit een pak / fles uit de koelkast zuipenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
Ja die melk kan idd ook wel, ook door wat oh-oh zegt.
Alleen als ze verkeerd meppen liggen je voortanden er uit
Tot later
Filmpje maar es even naar Meneer I. sturen danquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik drink ook wel es uit het pak
Trusten Greys![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Filmpje maar es even naar Meneer I. sturen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |