Ik weet het! Maar zij niet geloof ik.quote:
Nee, vooral dat "ingetje kom er maar in"quote:Op maandag 15 november 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het! Maar zij niet geloof ik.
Het duurde lang, ik denk je komt niet meer!quote:
Niettus. Regels zijn afspraak. Of zoiets. Degene die hem sluit opent de nieuwe.quote:
Ik zat nieuwe topics te Ef Vijfenquote:Op maandag 15 november 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het duurde lang, ik denk je komt niet meer!![]()
Deze mag dicht wmb hoor
Gehaktbal in je bipsebaps....dat sluit pasquote:Op maandag 15 november 2010 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niettus. Regels zijn afspraak. Of zoiets. Degene die hem sluit opent de nieuwe.
Nu moet deze wel open blijven.quote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gehaktbal in je bipsebaps....dat sluit pas
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gehaktbal in je bipsebaps....dat sluit pas
Het lijkt me niet dat je daar praktijkervaring voor moet hebben gezien de omvang van een gehaktbal in vergelijking met de saucijsjes die het pand verlatenquote:
Dus, als het te groot is dan sluit het niet goed af, dan hou je kiertjesquote:Op maandag 15 november 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je daar praktijkervaring voor moet hebben gezien de omvang van een gehaktbal in vergelijking met de saucijsjes die het pand verlaten
29 december...you and me and a gehaktbalquote:Op maandag 15 november 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus, als het te groot is dan sluit het niet goed af, dan hou je kiertjes
Het wordt met het uur onsmakelijkerquote:Op maandag 15 november 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Het lijkt me niet dat je daar praktijkervaring voor moet hebben gezien de omvang van een gehaktbal in vergelijking met de saucijsjes die het pand verlaten
Uhm.... kunnen we dat buffet nog afzeggen?quote:Op maandag 15 november 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
29 december...you and me and a gehaktbal
quote:Op maandag 15 november 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
29 december...you and me and a gehaktbal
We gaan graag offtopicquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:01 schreef Cat22 het volgende:
Hoe komt het nu dat we in het topic zonder gehakbal in de TT praten over gehakte ballen?
quote:Op maandag 15 november 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
Dus, als het te groot is dan sluit het niet goed af, dan hou je kiertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |