pheno is terugquote:
Marijkjequote:Op dinsdag 16 november 2010 07:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
En inderdaad, Suikertaartje, gefeliciteerd!
![]()
![]()
Ik heb achter gelezen wat er loos is en het is niet eens tof, grappig of wat dan ook. Maar goed,dat soort mensen moet hij dan ook gewoon negeren voortaan. Jezelf weer in een SC vertonen waar ze dat soort 'grappen' uithalen is niet zo handig. Tip richting ferrari. Doe er mee wat je wil.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat je niet zo kisten johHe is gebeurd en gun ze niet de "lol" dat jij er zo mee zit
![]()
Snap ik wel, maar je maakt het jezelf nu zo moeilijkquote:
Wokjequote:Op dinsdag 16 november 2010 07:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkjelinuxbabe
![]()
![]()
mag ik je wat vragen?
ls-lquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkjelinuxbabe
![]()
![]()
mag ik je wat vragen?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ls-l
of kill, dat lost alle problemen op.
Sudo grep coffeequote:Op dinsdag 16 november 2010 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ls-l
of kill, dat lost alle problemen op.
Sudo sleepquote:
Ook tof.quote:
okidoquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje![]()
Ja hoor, jij altijd, doe maar PMen kee?
Ik heb geen kutbrowsersquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:50 schreef Pheno het volgende:
Mocht je problemen hebben met een kudtbrowser.
Klopt Pheno, ik was het ook niet meer van plan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb achter gelezen wat er loos is en het is niet eens tof, grappig of wat dan ook. Maar goed,dat soort mensen moet hij dan ook gewoon negeren voortaan. Jezelf weer in een SC vertonen waar ze dat soort 'grappen' uithalen is niet zo handig. Tip richting ferrari. Doe er mee wat je wil.
Ik ben hier ook een goed jaar vrijwel verdwenen geweest door wat mensen. Ik zoek geen confrontatie op, zo zit ik niet in elkaar.
eigenlijk wil ik weten hoe je op een freebsd machine met alleen een lynx browser een bestand kan starten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:50 schreef Pheno het volgende:
Mocht je problemen hebben met een kudtbrowser.
Waarschijnlijk met stoere opmerkingen als "don't let the door hit you on the way out".quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt Pheno, ik was het ook niet meer van plan.
Ik heb het ook gezegd tegen ze in de sc.
Weet verder niet hoe daarop gereageerd is, ik had geen zin om daarna het nog te volgen.
Ik heb freebsd gehad, maar zonder enige lynxmeuk. Geen idee. I'm an Apple addict now.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik weten hoe je op een freebsd machine met alleen een lynx browser een bestand kan starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |