abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88761594
Jaja, blijkbaar is het tijd voor een 3e topic.

† In Memoriam † maandag 15 november 2010 @ 22:57:19 #4
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_88761811
De dag voor ZMK is Audio Active XXL:
breakbeat, breakcore, drum & bass, frenchcore, hardcore, industrial hardcore, schranz, techno, tekno, terror, UK hardcore
€8,50

Ga daar denk ik ook wel heen:
Kid606
MSD China
Partikal Katastr
R3born
The Sickest Squad Italië
Tripped België
Vexer
Live: Rinse
pi_88763647
ZMK?
pi_88765319
Jaja, doe maar zo, ik was niet bij LWK. Pestkoppen, Mat is altijd goed. Via hem ben ik in de tekno gerold.

Ja, TimMer, (Nieuw in teknotopic?) ZMK :D

2e kerstdag staat trouwens ook al vast :D
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_88765777
Ik ben n00b hier ja. :P

Niet op feestgebied overigens, alleen kom ik tot nu toe meer op illegale industrial/hardcore feesten dan op teknofeesten en ander alternatief gebeuren (dubstep, drum & bass, breakcore), maar daar wil ik dus wat verandering in gaan brengen om eens wat nieuwe indrukken op te doen en omdat ik de sfeer veel relaxter vind op dit soort feesten. :)

Ik loop nu ongeveer 10 jaar feesten af, draai 11 jaar zelf (vinyl), heb een paar keer gedraaid op feesten, heb zelf samen met een maatje een keer een feest georganiseerd (professioneel, geen hobbiebob-werk) en ben sinds een jaar voorzichtig bezig met zelf produceren (nog erg zoekende hierin). Ook veel DJ's, producers en organisatoren (kleinschalig) in mijn kennissenkring. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door TimMer1981 op 16-11-2010 00:54:00 ]
pi_88766346
Ok klinkt gaaf, zijn er nog veel illegale gabberfeesten? Ik weet dat er bij woerden in de buurt wel eens wat was.

Maar ZMK is een van grootste en oudere nog actieve systems in NL met altijd ontzettend dikke feesten. Tis maar een klein clubje mensen wat hier eigenlijk post, alleen hebben we t voor elkaar gekregen om tot nu toe practisch altijd naar verschillende feesten te gaan of elkaar niet tegen te komen.
Geloof niets, denk zelf.
pi_88766542
Woerden ben ik inderdaad ook vaker geweest, bij G.O.D. Events. :)

Verder vaak in Diemen - DRT Events richting Amsterdam, D.O.T.F. richting Rotterdam en Switch richting Amsterdam (techno en classics). :)

Laatste tijd is het erg mak op dit gebied; de politie is erg streng op dit gebied de laatste paar jaar. Veel gezeik van omwonenden (meer dan een kilometer afstand, maar goed, Nederlanders he...), dus de organisaties haken steeds vaker af.
pi_88766644
Hehe dan zit je bij tekno wel beter, er is eigenlijk elk weekend wel iets te doen. Al is mn gezondheid het daar niet altijd mee eens...

Nja, vraag in je omgeving maar eens wat rond voor ZMK, dan komen we elkaar miss wel tegen, meer vaste posters hebben het in de planning staan. Miss moeten we trouwens wel even stoppen met het noemen van data icm systems, de wouten schrijven nummerborden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_88845964
Zijn er binnenkort nog vette tekno feesten in amsterdam? Hoeft niet per se illegaal te zijn..
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 23:29:30 #12
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_88846142
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 01:38 schreef defamai het volgende:
Hehe dan zit je bij tekno wel beter, er is eigenlijk elk weekend wel iets te doen. Al is mn gezondheid het daar niet altijd mee eens...
House muziek maakt jongeren kapot...En anders Tekno wel
pi_88846474
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:29 schreef badtripbob het volgende:

[..]

House muziek maakt jongeren kapot...En anders Tekno wel
Precies wat ik zoek meneer ^O^
pi_88847484
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:25 schreef julian6 het volgende:
Zijn er binnenkort nog vette tekno feesten in amsterdam? Hoeft niet per se illegaal te zijn..
Tek your network ^_^
Geloof niets, denk zelf.
pi_89024845
Geloof niets, denk zelf.
  maandag 22 november 2010 @ 22:19:45 #16
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_89032858
Def, hoe ga jij zaterdag?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_89062993
def, heb besloten dat ik niet speciaal voor feesten alleen terug ga naar Nederland, op het gebrek aan netwerk na bevalt het me hier namelijk prima. Plus frenchcore feestje vrijdag, inclusief date (ofzo, 'DU MUST DA SEIN'-afspreek, dus dat zijn we dan) en ja.

Wel binnenkort even lang weekend NL plannen, januari. Dus als er dan iets leuks is, keep me posted. Weet ik welk weekend ik vrij moet houden. :').
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_89063007
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef TimKuik het volgende:
Def, hoe ga jij zaterdag?
HARDDDDD.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_89163083
Nosh, doe ik, je hoort van me.

Ik heb er zin aaaaaaaaaan.
Geloof niets, denk zelf.
pi_89192693
Ik mag toch wel hopen dat het een beetje warm is daarbinnen en dat die kankersneeuw en ijzel lekker oprot.
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 22:17:12 #21
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_89203957
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:31 schreef defamai het volgende:
Ik mag toch wel hopen dat het een beetje warm is daarbinnen en dat die kankersneeuw en ijzel lekker oprot.
Zo zeker wat een kou :X Hoop ook dat het een beetje dicht bij een station is want ik ga met de trein en in deze kou een eind lopen is geen pretje...
pi_89219641
Fuck yeah, bevestiging voor VERWARMING!
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † zaterdag 27 november 2010 @ 12:14:09 #23
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_89220217
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:53 schreef defamai het volgende:
Fuck yeah, bevestiging voor VERWARMING!
Dat is goed nieuws. *O*.
Nu hopen dat het een beetje in de buurt is van een station, ga met de trein. :D!
pi_89220847
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 12:14 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws. *O*.
Nu hopen dat het een beetje in de buurt is van een station, ga met de trein. :D!
Jo, msn is trouwens is nog niet gelukt, dus pm je nummer even ofzo, want t zal wel fucking druk worden. (Het gaat echt over alle mailinglists en het is fucking ZMK!)
Geloof niets, denk zelf.
pi_89224629
Iemand al een idee waar de zombies vanavond uit de grond komen rotten? Ik heb wel een subtiele hint gegkregen maar daar valt weinig mee te doen.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_89322191
Geloof niets, denk zelf.
pi_89323747
_O_.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 30 november 2010 @ 00:34:44 #28
236839 TimKuik
pi_89328166
Kut, heb ik weer gemist :( ! Mjah had andere verplichtingen..
pi_89339960
Ja het was een mooi feestje. Alleen de after was wel een miljoen keer kut en trok ik niet langer dan 1,5 uur :')
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:24:34 #30
236839 TimKuik
pi_89340410
Hoe laat was 't afgelopen dan?
pi_89342102
Hm, denk dat rond een uur of 11 het geluid uit ging (dat kwamen onze vrinden van de politie ZMK vertellen), rond 1 uur gingen we naar utrecht naar een after in een te koude schuur met 2 studiomonitoren en een mp3 speler als geluidsbron en rond 4 uur zat ik in de trein naar huis :')
pi_89484736
geen tekno maar stel je dit even voor onder een tunnel, of in de hoek van een gigantische verlaten loods of in een kantoorpand waar alleen het systeemplafond nog wijst naar de functie van grauwe middelmatigheid die het ooit had, gevuld met strobo's, rookmachines, een muur van speakers en decoraties die alleen voort kunnen komen uit dagenlange lsd-pep binges.

ik bedoel maar.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_89492777
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:48 schreef Nosh het volgende:
in een kantoorpand waar alleen het systeemplafond nog wijst naar de functie van grauwe middelmatigheid die het ooit had
_O_
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2010 @ 00:32:56 #34
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_89504714
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:48 schreef Nosh het volgende:
een muur van speakers en decoraties die alleen voort kunnen komen uit dagenlange lsd-pep binges.
Dit, in samenwerking met muziek die met dezelfde intentie en/of drugs gemaakt is + dagen door zijn + genoeg drugs = freakheaven O+
pi_89519228
Skip de drugs maar wat mij betreft.
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2010 @ 21:09:59 #36
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_89530600
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 15:46 schreef TimMer1981 het volgende:
Skip de drugs maar wat mij betreft.
Je hoeft zelf natuurlijk niks te gebruiken(Ook al zal je dan bepaalde aspecten van tekno ed wel beter begrijpen)maar van de producers heb ik liever dat ze toch wel drugs blijven gebruiken. Veel zo niet de meerderheid van de tekno is gemaakt door en voor drugsgebruikers. Psychedelische geluiden om je trip te beïnvloeden, ritmisch langslepende beats die je hypnotiseren en vette bassen die je een goede bodyvibe geven.

Gaan er mensen eigenlijk nog morgen naar nakjesavond? Voor mij ligt het eraan of ik zin heb en of het een beetje in de buurt is.
pi_89645320
Hey gasten,
Ik ben op zoek naar feestjes in de buurt van Amsterdam. Ik hou van DNB Tekno en Dubstep, maar als ik dronken ben kan ik op alles met een lekkere beat wel losgaan.
Ik ben vaker naar harde feestjes geweest, maar ik heb nog moeite met het vinden van goeie partys. Illegale feestjes heb ik geen problemen mee, ik wordt soms alleen een beetje panisch van bouwvallige kraakpanden. Maar ja, ik denk dat niemand echt zit te wachten om een plafond op zn kop te krijgen.
Der Tot ist ein Mann in Polizistenuniform...
pi_89645560
tuurlijk wel, dan word je extra stoned
pi_89651243
mja, ik heb ook wel leuke aanvalletjes van claustrofobie gehad, zo nu en dan.

dieptepunt was feestje in nieuwegein met een stuiterende bovenvloer (kierewiet geloof ik), en dat dan om tien uur 's ochtends proberen te handlen terwijl 'van het pad zijn' niet meer de lading tekt, omdat dat insinueert dat er ooit uberhaupt sprake is geweest van een pad.

:').
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_89659005
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:31 schreef Nosh het volgende:
mja, ik heb ook wel leuke aanvalletjes van claustrofobie gehad, zo nu en dan.

dieptepunt was feestje in nieuwegein met een stuiterende bovenvloer (kierewiet geloof ik), en dat dan om tien uur 's ochtends proberen te handlen terwijl 'van het pad zijn' niet meer de lading tekt, omdat dat insinueert dat er ooit uberhaupt sprake is geweest van een pad.

:').
Hehe of een feestje waarbij je met een paar honderd man door een klein KUTdeurtje moet, en er natuurlijk altijd een ketapatient voor die deur ligt waar je over struikelt...
Geloof niets, denk zelf.
pi_90049857
acidacid..acidacid.

ketamin..
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_90049885
Tweede weekend van januari terug in NL en ik verwacht gekkigheid.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_90181490
pi_90181519
Lekker als een ketapatientje dansen in mn stoel :')
pi_90182382
Whoohoo, ik heb net toch iets tofs gehoord, begin volgend jaar een van de vetste systems uit de UK bij onze zuiderburen. Staat nu al een groot kruis voor in de agenda.
Geloof niets, denk zelf.
pi_90472458
Vagedingen vanavond, iemand?
pi_90472687
I speak to you of the science of mythtology,
I speak of maverick deviation,
the psychotronic love commandos,
we shall be drunk on stars, we shall fear nothing,
DEMAND THE IMPOSSIBLE
DREAM YOUR DESTINY
DEFY THE LOGIC OF ALPHABETS
I SLAY THE KING OF THE WORLDS,
NOTHING IS IMPOSSIBLE!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_90472749
oh ja, en voor de liefhebbers: freeparty in Tacheles, twee vloeren, deze O&N.

gaan genoeg Nederlanders, dus kom langs als je niets te doen hebt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_90482962
quote:
14s.gif Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef Nosh het volgende:
oh ja, en voor de liefhebbers: freeparty in Tacheles, twee vloeren, deze O&N.

gaan genoeg Nederlanders, dus kom langs als je niets te doen hebt.
wow zombieflesheater?? _O_ zinnn!
pi_90484349
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Vagedingen vanavond, iemand?
Net weer terug, bob was brak aan t worden. Mooi feestje!
Geloof niets, denk zelf.
pi_90513533
Fear is the grease of society.
pi_91608472
Ik sta binnenkort weer achter muziek te maken op een feestje, dus voor info, PM!
Geloof niets, denk zelf.
pi_92604238
Gaat er iemand a.s. zaterdag naar Waaltek?
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2011 @ 20:28:20 #55
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92605258
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef Culthit. het volgende:
Gaat er iemand a.s. zaterdag naar Waaltek?
Hey, nieuw vleesch in het tekno-topic. Of heb ik het fout? :P.

Gaan er nog mensen 5 maart naar de volgende editie van FreaX?

http://partyflock.nl/party/193759:FreaX.html

Audiofreak
Otalgicum
Live: Cardiak Frankrijk
Live: Cemtex Frankrijk
Live: Chem D Italië
Live: Nout Heretik Frankrijk
Live: Skimz Italië
Live: Suburbass Frankrijk

Wat een bazenlineup! _O_!
pi_92612769
Nope, geen Waaltek voor mij, lekker zelf spelen!
Geloof niets, denk zelf.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:27:51 #57
236839 TimKuik
pi_92682469
pi_92845661
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Hey, nieuw vleesch in het tekno-topic. Of heb ik het fout? :P.

Gaan er nog mensen 5 maart naar de volgende editie van FreaX?

http://partyflock.nl/party/193759:FreaX.html

Audiofreak
Otalgicum
Live: Cardiak Frankrijk
Live: Cemtex Frankrijk
Live: Chem D Italië
Live: Nout Heretik Frankrijk
Live: Skimz Italië
Live: Suburbass Frankrijk

Wat een bazenlineup! _O_!
Nee, heb je goed. :)

11 maart Smackdown (Black Sun empire, Bryan fury), 12 maart Footworxx... :P
pi_92845771
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef defamai het volgende:
Nope, geen Waaltek voor mij, lekker zelf spelen!
Ook tof, misschien wel toffer.

Waaltek was weer vet. :)
pi_92854615
Zo, anders mijn feestje wel, lekker door staan beuken, gezellige mensjes en een hele toffe locatie in onze hoofdstad.
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2011 @ 11:33:22 #61
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92957943
Ik moest net even denken aan mijn eerste teknofeestje. :D! :@. Helemaal waus ook ging ik steeds hakken op alle tekno. Het had gvd steeds samples die ook in early hardcore zitten/het waren er mixen van. Dus ik zag het probleem niet toen maten me erop wezen dat dat een beetje not-done is, het is toch hardcore? Waarom mag ik er dan niet op hakken? :?. Toen ze het er nog een keer over hadden op de terugweg richting trein begon het wel tot me door te dringen en sindsdien heb ik een beetje een combo van tekno-waggelen, terror style los gaan, wat retard dingen die er bij mij uitfloepen na veel drugs en af en toe een klein beetje hakken nog als er vette hardtek, tribecore, frenchcore of hardcore oid is. :@. Ik kan sowieso niet dansen, maar daar gaat het ook niet om. _O-!
pi_92958135
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:33 schreef badtripbob het volgende:
Ik moest net even denken aan mijn eerste teknofeestje. :D! :@. Helemaal waus ook ging ik steeds hakken op alle tekno. Het had gvd steeds samples die ook in early hardcore zitten/het waren er mixen van. Dus ik zag het probleem niet toen maten me erop wezen dat dat een beetje not-done is, het is toch hardcore? Waarom mag ik er dan niet op hakken? :?. Toen ze het er nog een keer over hadden op de terugweg richting trein begon het wel tot me door te dringen en sindsdien heb ik een beetje een combo van tekno-waggelen, terror style los gaan, wat retard dingen die er bij mij uitfloepen na veel drugs en af en toe een klein beetje hakken nog als er vette hardtek, tribecore, frenchcore of hardcore oid is. :@. Ik kan sowieso niet dansen, maar daar gaat het ook niet om. _O-!
Hehe :P

Ik zie regelmatig mensen hakken op tekno-feestjes. Vind ik wel geinig. Vind het sowieso wel leuk dat er mensen van de "hardcore-hoek" naar tekno gaan en andersom.

En als ik eenmaal uit mn dak aan het gaan ben begint mijn dansen meer op springen te lijken :') Of dat nou op tekno, hardcore, dnb, techno of wat dan ook is.
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2011 @ 11:55:43 #63
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92958691
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:39 schreef Culthit. het volgende:

[..]

Hehe :P

Ik zie regelmatig mensen hakken op tekno-feestjes. Vind ik wel geinig. Vind het sowieso wel leuk dat er mensen van de "hardcore-hoek" naar tekno gaan en andersom.
Ja dat sowieso. :Y. Ben ook "opgegroeid" (Vanaf m'n 18e :P) met hardcore, later veel terror/speedcore feestjes. Maar veel teknoheads hebben wel een afkeer tegen veel mainstream volk en/of mainstream-hardcore, en ik kan als ik eerlijk ben over veel van de muziek, een gedeelte van het volk wat agressief kan zijn(Op feesten)/racistisch dan kan ik ze ook niet echt tegen spreken uit ervaring. :P. Ik ga eigenlijk ook nooit meer naar feestjes waar alleen mainstream word gedraaid. De alternatievere hardcore(industrial, hardtek, tribecore, uk-hardcore, frenchcore in minder mate, trekt ook wel wat soms ongewenst volk aan, etc)heeft vaak een leuker publiek/sfeer in mijn ervaring.
quote:
En als ik eenmaal uit mn dak aan het gaan ben begint mijn dansen meer op springen te lijken :') Of dat nou op tekno, hardcore, dnb, techno of wat dan ook is.
Herkenbaar! :D! Voor de de speakers gewoon wat armen omhoog en juichen zeg maar en wat op en neer springen zonder dat echt rechtop te doen. Armen daarbij tegen de speakers als leuning om niet om te vallen met keta oid ook een goede optie. :D!
pi_92958937
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:55 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Ja dat sowieso. :Y. Ben ook "opgegroeid" (Vanaf m'n 18e :P) met hardcore, later veel terror/speedcore feestjes. Maar veel teknoheads hebben wel een afkeer tegen veel mainstream volk en/of mainstream-hardcore, en ik kan als ik eerlijk ben over veel van de muziek, een gedeelte van het volk wat agressief kan zijn(Op feesten)/racistisch dan kan ik ze ook niet echt tegen spreken uit ervaring. :P. Ik ga eigenlijk ook nooit meer naar feestjes waar alleen mainstream word gedraaid. De alternatievere hardcore(industrial, hardtek, tribecore, uk-hardcore, frenchcore in minder mate, trekt ook wel wat soms ongewenst volk aan, etc)heeft vaak een leuker publiek/sfeer in mijn ervaring.

[..]

Herkenbaar! :D! Voor de de speakers gewoon wat armen omhoog en juichen zeg maar en wat op en neer springen zonder dat echt rechtop te doen. Armen daarbij tegen de speakers als leuning om niet om te vallen met keta oid ook een goede optie. :D!
Klopt wat je zegt over de sfeer... Ik ben allang niet meer op een hardcorefeest geweest, maar ben van plan om weer een keertje te gaan. Ben wel benieuwd.
Ik luister al vanaf mn 10e naar hardcore, dus ben er ook mee "opgegroeid". :P
pi_92964328
Wtf, mensen die het not-done vinden om te hakken op een tekno feest? Ik zie liever iemand gewoon lekker hakken dan een krust die oud nederlands plompendanst.
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2011 @ 14:37:05 #66
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92964580
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:30 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Wtf, mensen die het not-done vinden om te hakken op een tekno feest? Ik zie liever iemand gewoon lekker hakken dan een krust die oud nederlands plompendanst.
Maar ik moet toegeven dat toen ik eenmaal ging teknowaggelen ik dat eigenlijk wel een zeer passende dansstijl vind :P Zeker op keta :Y Hakken word je zo moe van op een gegeven moment in de middag :') Sowieso niemand die het echt boeit of mensen het doen.Maar het past ook niet echt heel erg bij tekno :P
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:35:36 #67
236839 TimKuik
pi_92966985
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:37 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Maar ik moet toegeven dat toen ik eenmaal ging teknowaggelen ik dat eigenlijk wel een zeer passende dansstijl vind :P Zeker op keta :Y Hakken word je zo moe van op een gegeven moment in de middag :') Sowieso niemand die het echt boeit of mensen het doen.Maar het past ook niet echt heel erg bij tekno :P
Jah, ik gebruik zelf helemaal geen drugs maar als ik teknowaggel heb ik een meer energiek gevoel dan dat als ik ga hakken en hou ik het ook nog langer vol. Maar langer dan feesten tot 12:00 s' middags red ik meestal niet :P .
pi_92967747
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:37 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Je moet het zelf weten hoor ;) Ik waggel en loop ook meer rond dan dat ik hak, vind het af en toe wel even leuk voor eventjes maar zelfs met pep hou ik het niet lang vol.

Ik vind het alleen jammer dat mensen juist op dit soort feestjes er op los gaan zeiken dat je niet moet hakken oid, laat iedereen gewoon lekker op z'n eigen manier los gaan.
pi_92970590
Ja, gewoon lekker je eigen gangetje gaan. Ik ben over het algemeen sowieso minstens 70% van de tijd aan het rondlopen, met mensen aan het babbelen of aan het chillen in de.... chill.
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2011 @ 16:57:12 #70
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92970890
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef defamai het volgende:
Ja, gewoon lekker je eigen gangetje gaan. Ik ben over het algemeen sowieso minstens 70% van de tijd aan het rondlopen, met mensen aan het babbelen of aan het chillen in de.... chill.
Dat sowieso. Das ook een pluspunt van tekno. Het duurt lang zodat je meer tijd hebt voor dat soort gezelligheid en je nog genoeg tijd hebt om te dansen erbij. :Y.
pi_93357223
Vanavond vsje O+ O+ O+
pi_93393010
Was een mooi feest daar in Utrecht, jammer dat het alleen zo plots moest eindigen omdat men zich zonodig op gevaarlijke plekken moest begeven in waarschijnlijk niet erg nuchtere toestand..

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/335395
  zondag 27 februari 2011 @ 16:09:58 #73
236839 TimKuik
pi_93394836
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Was een mooi feest daar in Utrecht, jammer dat het alleen zo plots moest eindigen omdat men zich zonodig op gevaarlijke plekken moest begeven in waarschijnlijk niet erg nuchtere toestand..

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/335395
Ugh, jah kut is dat.
pi_93395677
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:09 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ugh, jah kut is dat.
Wij stonden er ook nog eens pal naast toen het gebeurde.. Om mijn facebook update te quoten:

quote:
We stonden een beetje te chillen, hoor ik ineens een ontzettende klap achter me, ik draai me om en iemand ligt op de grond, dus ik dacht die zal wel met z'n gare kop tegen de steunpilaar aan zijn gerend oid.

Allemaal mensen er op af want die beste man reageerde niet meer echt, kreeg toen te horen dat hij van boven naar beneden was geflikkerd waar allemaal losse stenen en stukken glas lagen.. Muziek + feest stil gelegd, er is intern 112 gebeld, wij hadden zoiets van "meh laten we maar gaan, dit wordt toch niks meer"..

Kijk ik bij thuiskomst op P2000, zie ik:

27-02-1108:17:24INZET HELI
0726900 regio 9 Utrecht AMBULANCE 00
0726322 Ambulance Utrecht (persnl code OvD-G)
0726067 regio 9 Utrecht AMBULANCE 67

Op een forum is ook al bevestigd dat die helicopter in dezelfde straat stond geparkeerd..
Ik keek gelukkig die kant niet op, m'n maatje draaide net z'n hoofd die kant op toen het gebeurde en heeft het van dichtbij mogen ervaren..
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2011 @ 16:29:55 #75
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93395902
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Wij stonden er ook nog eens pal naast toen het gebeurde.. Om mijn facebook update te quoten:

[..]

Ik keek gelukkig die kant niet op, m'n maatje draaide net z'n hoofd die kant op toen het gebeurde en heeft het van dichtbij mogen ervaren..
Damn :o!

Wat het een vaag ongeluk of was iemand echt onveilig aan het doen en istie gevallen?
pi_93396102
daarom moeten illegale feesten verboden worden!!
pi_93396195
quote:
11s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:29 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Damn :o!

Wat het een vaag ongeluk of was iemand echt onveilig aan het doen en istie gevallen?
Ik denk een combinatie van. Ik ben zelf niet naar boven geklommen omdat ik er het postuur niet voor heb om dat te doen + combinatie van verschillende verdovende middelen ontnamen mij ook enige mentaliteit om het te proberen, maar wat ik van m'n maat hoorde die de halve avond daar heeft zitten chillen was het een behoorlijk gladde bende daarboven. Het zal uiteindelijk de combinatie drugs + geen hek + glibberige ondergrond zijn geweest die voor dit voorval zorgden..
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2011 @ 16:37:30 #78
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93396359
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef Yorrit het volgende:
daarom moeten illegale feesten verboden worden!!
Ja! Want alleen op illegale feesten kunnen mensen een Darwin-award winnen door gevaarlijk te doen. :D! En alles wat illegaal is zouden ze verboden moeten maken! Het is toch een schande! Geert, zeg er wat van! }:|!

En een glibberige ondergrond bij iets wat hoog is en zonder bescherming dat je naar beneden valt... Tjah, ik zou dat niet echt handig noemen... Het kan goed gaan, getuige die maat van je... Maar waarom zou je onnodig risico lopen? Er is genoeg plek om te chillen/hangen op tekno... Daar hoef je niet voor te klimmen.
pi_93440428
Hij was wazig. Iig, 3 nekwervels gebroken op de IC, maar buitenlevensgevaar en wat ik hoorde ook geen verlamming!
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2011 @ 15:28:23 #80
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93442218
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:45 schreef defamai het volgende:
Hij was wazig. Iig, 3 nekwervels gebroken op de IC, maar buitenlevensgevaar en wat ik hoorde ook geen verlamming!
Oeh, gelukkig maar. :Y. Das toch wel goed om te horen. Ik vraag me af of er nu dit is gebeurd er nog mensen op tekno ergens in gaan klimmen of zo.... Ik ben sowieso geen klimmer dus zou ook nooit ergens hoog/gevaarlijk gaan klauteren. En al helemaal niet als ik wazig ben...
Freeparty staat wel voor vrijheid, maar met vrijheden komen ook enkele, verantwoordelijke, taken mee. Zoals dus het letten op de veiligheid van jezelf en anderen.

Zonde dat zoiets heeft moeten gebeuren.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:38:35 #81
236839 TimKuik
pi_93442645
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:28 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Oeh, gelukkig maar. :Y. Das toch wel goed om te horen. Ik vraag me af of er nu dit is gebeurd er nog mensen op tekno ergens in gaan klimmen of zo.... Ik ben sowieso geen klimmer dus zou ook nooit ergens hoog/gevaarlijk gaan klauteren. En al helemaal niet als ik wazig ben...
Freeparty staat wel voor vrijheid, maar met vrijheden komen ook enkele, verantwoordelijke, taken mee. Zoals dus het letten op de veiligheid van jezelf en anderen.

Zonde dat zoiets heeft moeten gebeuren.
Jah, het is ook niet slim dat niemand dat van tevoren even bedacht had, als organisatie zou je daar toch wel een beetje op moeten letten lijkt mij. Als ik een feest geef heb ik ook liever niet dat mensen zomaar ergens op kunnen klimmen, vooral op feestjes waar niet iedereen even helder is..

Het loopt nu met een sisser af maar als het slecht was afgelopen kon het wel eens een stuk lastiger worden om een leuk feestje te organiseren zonder dat blauw binnen een uur voor de deur staat.
pi_93456222
De organisatie heeft die shit geblokkeerd, en het was echt niet makkelijk om er te komen. En t punt was meer dat er ook een techno system stond waar nogal veel tjappies op af kwamen + bereikbaarheid dus veel nieuwsgierige locals.
Geloof niets, denk zelf.
pi_93516846
Sinds enige tijd ook zeer geïnteresseerd in deze 'scene'. Zo af en toe wat (kleine) feestjes in de omgeving Amersfoort/Utrecht mee gepakt en het bevalt mij wel. Als ik het zo lees wel meer mensen uit de regio?
pi_93517454
Hilversum represent! En betrokken bij Briko Soundsystem uit Amsterdam, dus.
Geloof niets, denk zelf.
pi_93517696
Oke, in ieder geval 1 in de buurt dus haha. Als jij of iemand anders tips heeft voor feestjes, ik houd me aanbevolen! PM staat open.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:55:42 #86
236839 TimKuik
pi_93521043
Hier ook een Hilversummert met een soundsystem in de maak.
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 10:02:27 #87
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93718672
FreaX was vet. :Y! Ben benieuwd welke setjes er zijn opgenomen en online mogen. :9.
  zondag 6 maart 2011 @ 17:04:00 #88
67670 Skv
Cynist.
pi_93731780
Gisteren naar Next monday's hangover gegaan. Was ronduit kut. Halflaffe baggermuziek. :') Wat een illegale in een loods zou zijn bleek een afgehuurd partycentrum te zijn geworden, met een 'vergunning' tot 4 uur omdat ze met de wijkagent hadden gesproken. :{
Uiteindelijk om 2 uur de taxi maar gepakt naar de Westerunie, naar Rock It. Was al een enorm stuk beter, nog even lekker tot 5 uur staan gaan.

oh, wacht, verkeerde topic

[ Bericht 18% gewijzigd door Skv op 06-03-2011 17:25:05 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 6 maart 2011 @ 17:41:37 #89
236839 TimKuik
pi_93733164
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef Skv het volgende:
Gisteren naar Next monday's hangover gegaan. Was ronduit kut. Halflaffe baggermuziek. :') Wat een illegale in een loods zou zijn bleek een afgehuurd partycentrum te zijn geworden, met een 'vergunning' tot 4 uur omdat ze met de wijkagent hadden gesproken. :{
:') Haha.
pi_93736820
Tekno O+
de feesten die elk ander feest kut maken.
.
pi_93952332
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:27 schreef Golden_Pauper het volgende:
Tekno O+
de feesten die elk ander feest kut maken.
QFT.
Geloof niets, denk zelf.
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:02:39 #92
164782 vogelkooi
De Patricius
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 09:31:59 #93
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94228227
Roms *O*
Die was wel vet op FreaX! *G*!
pi_94344176
Nog een feestje regio rotterdam bekend?
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_94344294
Of omgeving Amersfoort :P ?
pi_94347105
Tek your network kids...

En die Freaky video's zijn zo fucking vet he.
Geloof niets, denk zelf.
pi_94347188
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef defamai het volgende:
Tek your network kids...

En die Freaky video's zijn zo fucking vet he.
niks kids...... ben er alweer te lang uit.... hoekse lijn heeft ook al bijna geen info meer.

En ik ga me niet op een site aanmelden waar mijn identiteit eerst geheel uitgepluisd moet worden.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_94619582
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

niks kids...... ben er alweer te lang uit.... hoekse lijn heeft ook al bijna geen info meer.

En ik ga me niet op een site aanmelden waar mijn identiteit eerst geheel uitgepluisd moet worden.
Haha, ok, aangezien je dat weet vertrouw ik t wel. Maar goed, vorig weekend was dus afscheid in Zeist. Ik kwam toen net terug uit de UK, dus ik was ff beetje te moe, maar dit weekend weer er tegenaan!
Geloof niets, denk zelf.
pi_94620084
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef defamai het volgende:
. Maar goed, vorig weekend was dus afscheid in Zeist.
superfeesie ^O^
pi_94632152
Zin in vanavond, lekkere combo ook!
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2011 @ 10:43:44 #101
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94632209
Ja, ik denk dat ik ook wel ga. *G*.
pi_94653467
Iemand die me meer kan vertellen?..... geen zin om moeilijk te doen mag ook na 11-en hoor
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2011 @ 21:39:09 #103
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94654405
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:17 schreef ellevehC86 het volgende:
Iemand die me meer kan vertellen?..... geen zin om moeilijk te doen mag ook na 11-en hoor
We gaan hier natuurlijk geen info neerzetten hé. Mensen moeten gewoon hun netwerken tekken ipv op internet aan mensen info vragen voor iets illegaals. Mensen vertrouwen iemand die ze kennen een stuk meer. Op alleen een legale tekno zal je al genoeg tegen komen die je wel wat info willen geven hoor.
pi_94658187
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:39 schreef badtripbob het volgende:

[..]

We gaan hier natuurlijk geen info neerzetten hé. Mensen moeten gewoon hun netwerken tekken ipv op internet aan mensen info vragen voor iets illegaals. Mensen vertrouwen iemand die ze kennen een stuk meer. Op alleen een legale tekno zal je al genoeg tegen komen die je wel wat info willen geven hoor.
:P
pi_94923228
Hoi, ik ben een informant :P

Feessie ergens?
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2011 @ 22:32:19 #106
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94923276
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef ellevehC86 het volgende:
Hoi, ik ben een informant :P

Feessie ergens?
http://www.evenementkalen(...)oor-1-Teknologic-840
Legaal, maar er is weer tekno in waterfront.
pi_94923366
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef badtripbob het volgende:

[..]

http://www.evenementkalen(...)oor-1-Teknologic-840
Legaal, maar er is weer tekno in waterfront.
Kudtlegaal -O-

Duracell *O*
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2011 @ 22:37:23 #108
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94923548
Ja lineup is wel goed.
Maar denk dat ik niet ga, ook al kan ik wel terug lopen naar huis om 5 uur ipv wachten op openbaar vervoer. Maar dat is wel tot net aan de andere kant van de auto-Maastunnel. Dus nog wel even lopen via Erasmusbrug.

Maar er is wel twijfel... Ik wil wel maar weinig geld... En geen drugs, behalve wiet nu. Ook al ken ik wel genoeg mensen met pep daar... maar ja denk toch dat ik maar thuis blijf :P
pi_94924454
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2011 22:37 schreef badtripbob het volgende:
Ja lineup is wel goed.
Maar denk dat ik niet ga, ook al kan ik wel terug lopen naar huis om 5 uur ipv wachten op openbaar vervoer. Maar dat is wel tot net aan de andere kant van de auto-Maastunnel. Dus nog wel even lopen via Erasmusbrug.

Maar er is wel twijfel... Ik wil wel maar weinig geld... En geen drugs, behalve wiet nu. Ook al ken ik wel genoeg mensen met pep daar... maar ja denk toch dat ik maar thuis blijf :P
Ik kan me zelfs met alleen maar water vermaken, moet jij ook kunnen.
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2011 @ 23:17:22 #110
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94925497
Kan ik wel. Maar heb ik geen zin in. Ook niet meer gefeest zonder drugs sinds ik drugs gebruik. En ik moet niks :6 :P
Tis meer van heb wel zin maar ook weer niet :P En nu is het toch al begonnen en duurt maar tot 5 uur.
Moet ook maar afwachten of de organisatie die nu onder de naam waterfront bezig is wel tof is. Hoor nu vast genoeg recensies dus volgende keer ga ik denk ik wel.
pi_94926248
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef badtripbob het volgende:
Kan ik wel. Maar heb ik geen zin in. Ook niet meer gefeest zonder drugs sinds ik drugs gebruik. En ik moet niks :6 :P
Tis meer van heb wel zin maar ook weer niet :P En nu is het toch al begonnen en duurt maar tot 5 uur.
Moet ook maar afwachten of de organisatie die nu onder de naam waterfront bezig is wel tof is. Hoor nu vast genoeg recensies dus volgende keer ga ik denk ik wel.
Nee, je moet helemaal niks. ;) Ik bedoelde zoiets als: als je toch op loopafstand er vandaan woont kan je net zo goed kijken. :P
Maar ik snap het ook wel. Ik blijf vanavond namelijk fijn thuis, morgen ga ik wel uit. :)
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2011 @ 23:37:02 #112
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94926418
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 23:33 schreef Culthit. het volgende:

[..]

Nee, je moet helemaal niks. ;) Ik bedoelde zoiets als: als je toch op loopafstand er vandaan woont kan je net zo goed kijken. :P
Ik begreep dat je ook bedoelde dat ik het wel zou "moeten" kunnen ipv dat ik iets moet :P Had gewoon zin om dat te zeggen :')
quote:
Maar ik snap het ook wel. Ik blijf vanavond namelijk fijn thuis, morgen ga ik wel uit. :)
Waar ga je heen? freeparty?
pi_94926629
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2011 23:37 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Ik begreep dat je ook bedoelde dat ik het wel zou "moeten" kunnen ipv dat ik iets moet :P Had gewoon zin om dat te zeggen :')

[..]

Waar ga je heen? freeparty?
Haha nee, ik ga naar Deerhunter @ Melkweg. :) Jij morgen wel tekno'en?
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2011 @ 23:44:33 #114
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94926743
Neuh, staat niks in de planning. Ook niet echt geld en moet wel ergens komen. Kan elk weekend eigenlijk wel naar tekno als ik zou kunnen teleporteren. :+.

Zou ideaal zijn voor Teknivals!
pi_94927040
Morgen nijmegen, als m'n spkrfrk crew niet allemaal afzegd that is
pi_94954717
nog iets anders dan nimwegen?
pi_94957688
juuh zmk :)
.
pi_94957772
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 22:26 schreef Golden_Pauper het volgende:
juuh zmk :)
:?
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2011 @ 22:31:04 #119
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94957883
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 22:28 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

:?
Ja, das een soundsystem. Ken je toch wel? :? Zombies
pi_94959049
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 april 2011 22:31 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Ja, das een soundsystem. Ken je toch wel? :? Zombies
Ja, aber wo? (PM please)

pi_94959231
Gewoon legaal, in nijmegen tho @ waalhalla

mijn crew laat afweten, dus dat wordt hier de stad in gaan ;(
  maandag 4 april 2011 @ 15:36:01 #122
136780 Nosh
hurpdurp
pi_95025086
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_95043876
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef Nosh het volgende:
[ afbeelding ]
Nosh! Kom je terug voor dat vaste feestje aan het eind van deze maand? Wij staan er waarschijnlijk ook met geluid.

Ik had graag nog naar Zeist gewild, maar kwam toen net terug uit de UK. Hoorde wel dat t tof was geweest.
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 00:21:25 #124
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95102005
Plaats hem hier ook maar. Heb een stukje rap-achtig iets geschreven. Het is denk ik nog niet af maar hier is wat ik heb:

I'm sitting on the ground on the underground.
Rolling a joint and enjoying the drugs I found.
Pomp that bass and let me freaka freaka freak on the speakers.
Speakerfreaker for life, party so hard I got worn out sneakers.
Dance al night, dance all day
Dance to that tekno while I smoke that J
Psychedelic music, with sick pomping beats,
sampled lyrics that are dope and straight from the streets.

I'm rolling on this pill called XTC
Improving the quality of my life trough chemistry
Freeparty, it's not a crime!
Free music for free people, it is now the time
The time has come, to let us be heard
Unite mankind before world war the third
Peace, love, unity and respect
From war and hate, we must disconnect!

Tekketekketekno i keep on raving
I keep on craving
The drugs, free people and music.
Freeparty is the shit and if you disagree, then you can suck my dick
A war on drugs, that clearly failed
Governments make us drugusers into crimininals, because we inhaled
We smoke, snort and our pills we fucking drop
Who do you think are the real criminals? So fuck any cop, I'm off to the coffeeshop!

The system is wrong, the system fails
Poverty, drugcartels, propaganda, dirty cops, dirty politicians and much more, are not details!
So fuck the system, and A.C.A.B
Lets all just take some Ket and also 2c-b.
Trap trop trip, tripping so hard on some LSD
If you want savety for the people, prohibition is not the key!
Legalisation, information, no user-registration!
Tekno is free, so are we and so will we all, eventualy truely be, and see, that you equals me.

Als ik zelf zou kunnen rappen en/of muziek maken had ik er een track van gemaakt. :Y.

C&C is welkom. :s).
pi_95102264
Iets teveel een rijmpje dat richting heul oude rap gaat ;)
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 00:30:57 #126
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95102450
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:26 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Iets teveel een rijmpje dat richting heul oude rap gaat ;)
Ja, ik had de eerste zin in mijn hoofd en ging gewoon schrijven. Was ook een soort van dichten maar dan wel op een rap manier. En ik hou ook veel meer van oldschool rap, valt vaak beter te volgen en verstaan en gaat meestal ook ergens over. Verder luister ik niet veel hiphop meer, dit waren gewoon teksten die in mij opkwamen.

Dank je voor je feedback. :).
  woensdag 6 april 2011 @ 01:49:56 #127
136780 Nosh
hurpdurp
pi_95105095
't heeft wel zo'n Def P-meets-willekeurige-hardcoreproducer vibe, maar ik dig Def P en iedere willekeurige hardcoreproducer, dus dit ook.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 6 april 2011 @ 01:51:32 #128
136780 Nosh
hurpdurp
pi_95105121
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef defamai het volgende:

[..]

Nosh! Kom je terug voor dat vaste feestje aan het eind van deze maand? Wij staan er waarschijnlijk ook met geluid.
Denkhetniet, 29 april is al inkomen voor 1 mei. :).

Wat zijn jullie zomerplannen trouwens? Rondreizen, eventueel met system op pad?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_95109532
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:51 schreef Nosh het volgende:

[..]

Denkhetniet, 29 april is al inkomen voor 1 mei. :).

Wat zijn jullie zomerplannen trouwens? Rondreizen, eventueel met system op pad?
We weten het nog niet echt, ik hoorde sowieso iets over Easttek dat niet door gaat dit jaar, dus dat is wel jammer. Ik heb al wel wat geruchten gehoord over andere Teknivals, maar we zijn nog een beetje aan het kijken.
Geloof niets, denk zelf.
  woensdag 6 april 2011 @ 23:50:09 #130
136780 Nosh
hurpdurp
pi_95149292
Easttek gaat nóóit door.

Al is het waar, hier ook nog verwarring. Pliesie schijnt er goed klaar mee te zijn, nadat de vorige keren vlammenwerpers meegenomen werden in een bos waar net brandalarm vijf voor uitgeroepen was. En anders eventueel op kleinere schaal in de regio, we gaan zien.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 6 april 2011 @ 23:54:28 #131
136780 Nosh
hurpdurp
pi_95149558
Oh ja, en def., heb jij zin om te draaien in Utreg over drie weken?

'Gewoon' een huisfeest, maar niet van het type 'honderd vervelende mensen met te veel bier en je broertje die met z'n Hercules Playmobil-set plaatjes aan elkaar stottert', maar gewoon een flinke bak geluid en gekkigheid en kutherrie. Dus leuk.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_95152220
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:54 schreef Nosh het volgende:
Oh ja, en def., heb jij zin om te draaien in Utreg over drie weken?

'Gewoon' een huisfeest, maar niet van het type 'honderd vervelende mensen met te veel bier en je broertje die met z'n Hercules Playmobil-set plaatjes aan elkaar stottert', maar gewoon een flinke bak geluid en gekkigheid en kutherrie. Dus leuk.
Gooi maar wat even info via facebook, lijkt me tof.
Geloof niets, denk zelf.
pi_95207483
Ein sehr schone tag allen,

Gibt da hier nog einen kleines fest hier dieses wochenende? :)
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:14:00 #134
236839 TimKuik
pi_95221828
Erm, ich hab keine anhung..Und du?
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 16:15:08 #135
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_95221871
Morgenavond dikke tekno op de radio :9

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 16:17:43 #136
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95221987
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:15 schreef djkoelkast het volgende:
Morgenavond dikke tekno op de radio :9

[ afbeelding ]
Als ik het me herinner tune ik wel in om 19:00. :Y.
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 16:23:17 #137
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_95222211
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:17 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Als ik het me herinner tune ik wel in om 19:00. :Y.
Kapoentje draait lekker onconventioneel ook, ik vind dat echt zo tof :D
Stiekem ben ik zelf niet heel erg bekend met dit specifieke genre, dus ik luister zeker om mijn kennis uit te breiden.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 16:27:43 #138
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95222377
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:23 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Kapoentje draait lekker onconventioneel ook, ik vind dat echt zo tof :D
Stiekem ben ik zelf niet heel erg bekend met dit specifieke genre, dus ik luister zeker om mijn kennis uit te breiden.
http://tekk.fv.cz/
Leef je uit ;)
pi_95222659
Ooooh ja, er is dit weekend zeker een dik feest! Een sehr groot und knallend feest, bij jou in de buurt ellevehC86. Het zoveeljarig bestaan van dat system waar we het in Rilland nog over hadden, van die commerciele DJ die er uit is gestapt.
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 16:36:32 #140
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95222750
Is dat toch dit weekend? Wilde al vragen of het nou volgend weekend of dit weekend zou zijn... :o.
pi_95225384
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:34 schreef defamai het volgende:
Ooooh ja, er is dit weekend zeker een dik feest! Een sehr groot und knallend feest, bij jou in de buurt ellevehC86. Het zoveeljarig bestaan van dat system waar we het in Rilland nog over hadden, van die commerciele DJ die er uit is gestapt.
bijbehorende flyer :weg:

wordt een dikkert hoop ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Golden_Pauper op 08-04-2011 18:13:46 ]
.
pi_95226472
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:42 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

wordt een dikkert hoop ik.
Ja, beter haal je de flyer even weg hier aangezien er voor de slimme kijkert ook een omgeving te zien is....

[ Bericht 7% gewijzigd door defamai op 08-04-2011 18:14:21 ]
Geloof niets, denk zelf.
pi_95226695
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:07 schreef defamai het volgende:

[..]

Ja, beter haal je de flyer even weg hier aangezien er voor de slimme kijkert ook een omgeving te zien is....
dan ben ik niet de slimste kijker ah ik zie t al. Is dat zeker de locatie ja?
.
pi_95226832
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:14 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

dan ben ik niet de slimste kijker ah ik zie t al. Is dat zeker de locatie ja?
Niet zeker, maar het is sowieso niet handig om dit soort dingen zo openbaar te doen. De politie kent namelijk ook de kentekens en personen die bij systems horen. Waarom denk je dat op een teknival iedereen zo para zijn nummerplaten afplakt?
Geloof niets, denk zelf.
pi_95227071
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:18 schreef defamai het volgende:

[..]

Niet zeker, maar het is sowieso niet handig om dit soort dingen zo openbaar te doen. De politie kent namelijk ook de kentekens en personen die bij systems horen. Waarom denk je dat op een teknival iedereen zo para zijn nummerplaten afplakt?
mja flyertje met welke systems ergens in nederland staan kan mijns inziens niet zo veel kwaad toch. maar ja die barry's zetten de netcode er weer op...
.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 18:27:29 #146
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95227179
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

mja flyertje met welke systems ergens in nederland staan kan mijns inziens niet zo veel kwaad toch. maar ja die barry's zetten de netcode er weer op...
Een system staat wel bekend om uit welke regio ze komen. En bij 1 system staat de netcode ook in de naam he.
Beter openbaar voor het feest geen namen. Die kan je achteraf gebruiken als we napraten hoe vet het feest was of dat die kankerjoden weereens vervelend kwamen doen. :P.
pi_95227869
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:34 schreef defamai het volgende:
Woohoo....Charge up the batteries!!! *O* *O* *O*
pi_95228096
;( Ik wil oooook.
pi_95233632
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Utca het volgende:
;( Ik wil oooook.
Jajaja, je krijgt zo een PM :p
Geloof niets, denk zelf.
pi_95234576
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:37 schreef defamai het volgende:

[..]

† In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 21:43:33 #151
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95237515
quote:

[..]

lol _O-
pi_95238814
quote:

[..]

Nou?? :P
pi_95241566
quote:

[..]

Ben benieuwd ;)
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:07:17 #154
236839 TimKuik
pi_95254521
"Zo" betekend altijd "een uurtje voordat het begint" in de tekno scene :P .
pi_95255585
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:07 schreef TimKuik het volgende:
"Zo" betekend altijd "een uurtje voordat het begint" in de tekno scene :P .
Ach, feessies waren ook weleeens vrijdag :), vandaar

Maar ik wacht wel af hoor :)
pi_95264727
Ik heb trouwens geen telefoon momenteel, zodat de mensen hier die mijn nummer hebben t even weten.
Geloof niets, denk zelf.
pi_95264747
Ik ben de nummer 3 op onderstaand plaatje hieronder vanavond

pi_95264787
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:54 schreef defamai het volgende:
Ik heb trouwens geen telefoon momenteel, zodat de mensen hier die mijn nummer hebben t even weten.
Je weet me te vinden, anders doe je ff een papiertje aan de ruitenwisser.
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 19:04:46 #159
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_95270027
Voor de thuisblijvers onzinradio he :D

topic: www.onzinradio.nl/topic
luisteren: www.onzinradio.nl/tunein
pi_95270274
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de thuisblijvers onzinradio he :D

topic: www.onzinradio.nl/topic
luisteren: www.onzinradio.nl/tunein
Gewoon ff een belletje op locatie is beter :P

Als ik zo'n beetje hoor wie er gaan draaien, is het All-inn Rotterdam 1995 :P
pi_95270578
Ennn los.
pi_95270813
Hoe laat gaan we allemaal van welke regio ong? :P
pi_95270986
Don't know yet. Als ik info krijg maak ik de beslissing en als ik ga, ga ik waarschijnlijk alleen vanuit omgeving Utrecht.
pi_95271007
Utca, hoe ga je? Met de auto?

Oh, en vanuit t Gooi.
Geloof niets, denk zelf.
pi_95271232
De Fok!-Tekno meeting :P

Where all rights are made into 1 wrong :P
pi_95271291
Als ik ga, met de auto ja. Had gehoopt wat mensen hier mee te krijgen maar die zitten in het hoge noorden allemaal... Dus twijfel een beetje, kan het ook niet heel laat maken namelijk.
pi_95271313
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef Utca het volgende:
Als ik ga, met de auto ja. Had gehoopt wat mensen hier mee te krijgen maar die zitten in het hoge noorden allemaal... Dus twijfel een beetje, kan het ook niet heel laat maken namelijk.
Ik in principe ook niet, je zou natuurlijk als eeuwige dankbaarheid voor dat infonummer van mij even langs Hilversum kunnen rijden :P
Geloof niets, denk zelf.
pi_95271383
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef defamai het volgende:

[..]

Ik in principe ook niet, je zou natuurlijk als eeuwige dankbaarheid voor dat infonummer van mij even langs Hilversum kunnen rijden :P
Anders kan ik je eventueel vanaf het station alhier begeleiden Def.
pi_95277226
BLEEEEEEEERRRRRRRRRR!!!!, mogen we al?
pi_95279072
Ja, ze mogen wel eens opschieten met die lijn. Je zou toch verwachten dat ze daar wel raad mee weten, met lijntjes :p
Geloof niets, denk zelf.
pi_95279488
Holy shit balls, is het weer gewoon om de hoek bij mn ouders xD

Maar nu om de andere hoek
Geloof niets, denk zelf.
pi_95279676
bij mij in de buurt.....

As ikkut gvd moet lopen mis ik het gewoon hoor :(

Maar ja, ik ga zo rond 12 es ff kieken :)
pi_95279910
Aaaaargh vervoerstress :(
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 23:00:26 #174
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95280259
Toch niet in de buurt... En geldloos...
pi_95280320
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef badtripbob het volgende:
Toch niet in de buurt... En geldloos...
Hmmja helaas idd. Tering zooi, ik kan best gaan maar ik heb geen zin om alleen te rijden.
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 23:03:39 #176
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95280427
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef defamai het volgende:

[..]

Hmmja helaas idd. Tering zooi, ik kan best gaan maar ik heb geen zin om alleen te rijden.
Je kan mij vanaf Rotterdam wel ophalen, hoef je dat stuk niet alleen te rijden. O-).
pi_95280464
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:03 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Je kan mij vanaf Rotterdam wel ophalen, hoef je dat stuk niet alleen te rijden. O-).
Haha, ik kom er alleen in principe niet langs helaas, en t feit dat ik geen telefoon heb is ook niet heel handig...
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 23:12:16 #178
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95280817
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef defamai het volgende:

[..]

Haha, ik kom er alleen in principe niet langs helaas, en t feit dat ik geen telefoon heb is ook niet heel handig...
Was ook niet echt serieus(Als je zo gek was voor mij om te rijden was het welkom natuurlijk :D) en tel is idd wel handig ja.

Ik tek denk ik nog even m'n netwerk of ik mee kan rijden met mensen, maar heb al eigenlijk minder zin om allemaal moeite te gaan doen...

Dacht ik een feestje in de regio te hebben... En de laatste keer dat het hiero was had ik geen zin. :{. Naja, komen vast nog genoeg feestjes. :Y.
pi_95280858
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:12 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Was ook niet echt serieus(Als je zo gek was voor mij om te rijden was het welkom natuurlijk :D) en tel is idd wel handig ja.

Ik tek denk ik nog even m'n netwerk of ik mee kan rijden met mensen, maar heb al eigenlijk minder zin om allemaal moeite te gaan doen...

Dacht ik een feestje in de regio te hebben... En de laatste keer dat het hiero was had ik geen zin. :{. Naja, komen vast nog genoeg feestjes. :Y.
Ritje?
pi_95280908
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef defamai het volgende:

[..]

Als je gaat, kunnen we best ff bij een tankstation wachten ofzo
pi_95281014
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:14 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Als je gaat, kunnen we best ff bij een tankstation wachten ofzo
Ik bel je wel ff met mn vriendin dr tel.
Geloof niets, denk zelf.
pi_95281061
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:16 schreef defamai het volgende:

[..]

Ik bel je wel ff met mn vriendin dr tel.
tel ff meegaande koppen dan, mijn achterbank is een zooitje
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 23:17:37 #183
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95281095
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Ritje?
Je bent mijn held! *O*!
pi_95281562
aankleden, voor de deur om 12.30*15, en dan gaan we Def ophalen langs de A16, okay? *ik ken je ;)
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 23:29:22 #185
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95281685
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:26 schreef ellevehC86 het volgende:
aankleden, voor de deur om 12.30*15, en dan gaan we Def ophalen langs de A16, okay? *ik ken je ;)
je staat hier voor de deur om 12.15? Is goed. Heb je mijn nr nog? Je weet nog waar ik woon toch?
pi_95281742
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef badtripbob het volgende:

[..]

je staat hier voor de deur om 12.15? Is goed. Heb je mijn nr nog? Je weet nog waar ik woon toch?
Ik weet waar je woont en ik heb je nummer niet, ga maar ff beneden 5 min blauwbekken :)
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 23:31:26 #187
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95281786
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Ik weet waar je woont en ik heb je nummer niet, ga maar ff beneden 5 min blauwbekken :)
Hehe, komt goed. Held!
pi_95284400
Afhaker meldt zich. Verplichtingen morgenochtend wegen zwaar helaas. Better next time en dan is eventueel meerijden ook geen probleem.
pi_95290608
Voordat ik het vergeet te posten:

Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † zondag 10 april 2011 @ 19:28:22 #190
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95312047
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 08:51 schreef defamai het volgende:

[ afbeelding ]
Pure waarheid!
De vraag is voor mij alleen kan je beter de onwetenden onwetend laten of is het een soort van morele plicht om mensen het licht te laten zien. Laten zien dat ze een valse god vereerden. Duidelijk maken dat je de scene, muziek, het feest in het geheel en wat het inhoud vereerd. Voor de vrijheid die genoten wordt, de sfeer, de muziek, de drugs, wat de fok JIJ allemaal bij een goede rave vind horen.

Dat gezegd:
Dit was een succesvolle rave :D!
Gezelligheid ten top, van Rozendaal, dat rond 6 uur of zo gestopt werd en toen nog even wat geholpen met de boel bij elkaar vegen, naar het vervolg waar het een vet buitenfeestje was!
Tot iets van half 6 gebleven en toen maar richting r,dam weer.

Bedankt mensen die dit weer tot een mooie herinnering hebben weten te volbrengen! ^O^!
Topsfeer! Goede muziek! Vage gesprekken! Vrije mensen die durven te zijn wie ze zijn, in plaats proberen zich voor te doen als wie ze niet zijn!

_O_ Aan alle vage freaks, van soundsystem-crew tot het publiek! Samen maken we er een feest van, elk op onze eigen manier en zo met zijn allen 1 geheel gevormd!
pi_95322853
tuut..tuut..tuut....tuuuuuuuuuuuuuuuuuu................argh!
pi_95322908
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 19:28 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Pure waarheid!
De vraag is voor mij alleen kan je beter de onwetenden onwetend laten of is het een soort van morele plicht om mensen het licht te laten zien. Laten zien dat ze een valse god vereerden. Duidelijk maken dat je de scene, muziek, het feest in het geheel en wat het inhoud vereerd. Voor de vrijheid die genoten wordt, de sfeer, de muziek, de drugs, wat de fok JIJ allemaal bij een goede rave vind horen.

Dat gezegd:
Dit was een succesvolle rave :D!
Gezelligheid ten top, van Rozendaal, dat rond 6 uur of zo gestopt werd en toen nog even wat geholpen met de boel bij elkaar vegen, naar het vervolg waar het een vet buitenfeestje was!
Tot iets van half 6 gebleven en toen maar richting r,dam weer.

Bedankt mensen die dit weer tot een mooie herinnering hebben weten te volbrengen! ^O^!
Topsfeer! Goede muziek! Vage gesprekken! Vrije mensen die durven te zijn wie ze zijn, in plaats proberen zich voor te doen als wie ze niet zijn!

_O_ Aan alle vage freaks, van soundsystem-crew tot het publiek! Samen maken we er een feest van, elk op onze eigen manier en zo met zijn allen 1 geheel gevormd!
Ode aan jezelf? :)
  † In Memoriam † zondag 10 april 2011 @ 22:45:25 #193
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95323561
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Ode aan jezelf? :)
Mede aan mijzelf. Ik heb alle vaagheid die ik in kon brengen gebracht, en zo mijn deel van de totale vaagheid gedeeld met de rest van het feest.

Hoe staat het ervoor met je voet?
pi_95323752
quote:
6s.gif Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Mede aan mijzelf. Ik heb alle vaagheid die ik in kon brengen gebracht, en zo mijn deel van de totale vaagheid gedeeld met de rest van het feest.

Hoe staat het ervoor met je voet?
3 letters, en je krijgt 2 kansen
pi_95353290
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 08:51 schreef defamai het volgende:

[ afbeelding ]
lol......The KLF, natuurlijk weet de gemiddelde 16-jarige Tiesto-fan wie dat zijn :)

Redelijke strip, zitten wel wat dingen in maar is meer amusementswaarde dan anders wat.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 23:46:28 #197
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95424891
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:10 schreef Utca het volgende:
Mensen al plannen voor 5 mei?
Ja:
quote:
  woensdag 13 april 2011 @ 08:52:58 #199
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_95431159
Daar ben ik bij.

[ Bericht 90% gewijzigd door vogelkooi op 13-04-2011 09:09:52 ]
Fear is the grease of society.
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 12:27:03 #200
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95438021
http://partyflock.nl/party/196764:The_Tribers.html
Tof concept vrijdag trouwens in den haag. Helemaal graties! en 3 dj's die de tijd krijgen om een goede set neer te zetten! *G*!
pi_95445418
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:27 schreef badtripbob het volgende:
http://partyflock.nl/party/196764:The_Tribers.html
Tof concept vrijdag trouwens in den haag. Helemaal graties! en 3 dj's die de tijd krijgen om een goede set neer te zetten! *G*!
Is dat leuk ja? Misschien ben ik daar wel te vinden als ik iemand mee krijgen.
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 15:31:09 #202
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95445565
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:28 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Is dat leuk ja? Misschien ben ik daar wel te vinden als ik iemand mee krijgen.
Ja, een set heeft een opbouw en alles. En dat komt veel beter tot z'n recht als een artiest de tijd krijgt. En het is een vette lineup! :Y.
pi_95445706
Ja bedoelde de line-up idd want daar heb ik alleen maar enigszins verstand van wat electro/minimal/techno betreft. Misschien doe ik dat wel als after-tentamensfeestje dan. :D
pi_95446243
Zoooo, geregeld. Ben benieuwd.
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 15:46:39 #205
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95447152
"vindikleuk"
pi_95447442
Hahahah ik kan daar zo hard niet naar luisteren. Krijg daar fucking koppijn van. Maar op een feest vond ik het de vorige keer wel leuk.

Edit: hoewel.. :9
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 16:12:51 #208
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95447698
Herrie moet je leren luisteren. Net zoals de extreem vage psychedelische shit.

http://tekk.fv.cz/cybersk(...)Loops%20Balloons.mp3
Dit heb ik nu opstaan. Dat is echt lekker psychedelisch, en niet echt al te beukend/industrieel/rauw maar wel snel.
pi_95447999
quote:
12s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef badtripbob het volgende:
Herrie moet je leren luisteren. Net zoals de extreem vage psychedelische shit.

http://tekk.fv.cz/cybersk(...)Loops%20Balloons.mp3
Dit heb ik nu opstaan. Dat is echt lekker psychedelisch, en niet echt al te beukend/industrieel/rauw maar wel snel.
Ja daar houd ik wel enorm van. Hoewel ik doorgaans wel wat tragere shizzle luister.
pi_95452681
owja dat feestje, is dat nu al misschien ga ik er ook wel heen
pi_95452822
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:05 schreef Yorrit het volgende:
owja dat feestje, is dat nu al misschien ga ik er ook wel heen
Doe maar!
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 18:40:58 #212
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95454053
Het kan toch niet dat uiteraard op een legale ineens heel het tekno-topic samen komt, terwijl op freetekno ik er pas een paar tegen ben gekomen... Of er zijn mensen die ik allang ken van fok en van feesten maar niet van door heb dat dat dezelfde persoon is. :').
pi_95454981
tsja deze legale is voor mij naast de deur, en de mensen in n directe omgeving zitten niet in de scene dus moet ik via via gaan rondbellen heb ik nooit zin in :+
pi_95455507
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:59 schreef Yorrit het volgende:
tsja deze legale is voor mij naast de deur, en de mensen in n directe omgeving zitten niet in de scene dus moet ik via via gaan rondbellen heb ik nooit zin in :+
Soms ligt de oplossing minder ver dan je denkt hoor :)
pi_95470323
Misschien kom ik ook wel die kant op vrijdag. Zit alleen met de trein terug te kloten.
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 23:06:46 #216
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95470504
Ja, afteren op het station tot de treinen weer rijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95471019
Meer mensen van hier die de wacht moeten houden op het station of ergens anders tot eerste trein?
pi_95471550
Geen idee, ik slaap bij iemand als't goed is maar schijn wel op de bus te moeten wachten.
pi_95472211
Lijkt me wel een leuk feestje, alleen is het voor mij aan de andere kant van het land.
pi_95472355
Voor mij ook bijna. Waar moet je vandaan komen?
pi_95472447
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef Utca het volgende:
Voor mij ook bijna. Waar moet je vandaan komen?
Nijmegen.
pi_95472663
Dan heb je een nog ietsje lastigere route dan ik denk ik ja. Ik vanuit Amersfoort.
pi_95472854
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:43 schreef Utca het volgende:
Dan heb je een nog ietsje lastigere route dan ik denk ik ja. Ik vanuit Amersfoort.
Dat is idd wel relaxter/minder ver.
pi_95473035
Ach voor een leuk feestje moet je wat over hebben ;) Je moet wel via Utrecht? Dan kan ik aanhaken haha. Ik besluit vrijdag als ik terug kom van stage of het dit feestje gaat worden of wat anders hehe.
pi_95473291
Met genoeg animo moet je gewoon met meerder afspreken op utrecht, mooi centraal punt om met autos evt opgepikt te worden.

BTW, ik denk dat ik deze mis
pi_95473664
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef Utca het volgende:
Ach voor een leuk feestje moet je wat over hebben ;) Je moet wel via Utrecht? Dan kan ik aanhaken haha. Ik besluit vrijdag als ik terug kom van stage of het dit feestje gaat worden of wat anders hehe.
Ja, mee eens! Ik zou dan idd via Utrecht moeten. Ik zie ook wel. Over 3 weken iig Wageningen en 29e Waalhalla. :Y)
pi_95473957
topic gaat snel ineens joh :)
pi_95474197
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:09 schreef ellevehC86 het volgende:
topic gaat snel ineens joh :)
En dat is goed.
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef Culthit. het volgende:

[..]

Ja, mee eens! Ik zou dan idd via Utrecht moeten. Ik zie ook wel. Over 3 weken iig Wageningen en 29e Waalhalla. :Y)
Zie pm.
pi_95476682
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef badtripbob het volgende:
Ja, afteren op het station tot de treinen weer rijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is om de hoek van de locatie n foute bar die tot vroeg open is.. maar ik weet eigenlijk niet of ie nog in bedrijf is ben er al n tijd niet geweest
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2011 @ 02:04:09 #230
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95476961
Is dat dat cafe van stefan? Die piratenbar of zo? Weet dat die ergens bij scheveningen/den haag of zo zit, nog nooit geweest alleen.
pi_95476993
nee das in scheveningen
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2011 @ 02:10:52 #232
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95477022
Oké, dat dacht ik al ja.
Je sig is trouwens volgens mij kapot. Je linked naar soundcloud.com, ik vermoed dat er nog een username bij moet.
pi_95512045
Ik sla deze ook even over, zaterdag wel legale in Zwolle met Ed Cox van Live4Land en toffe namen uit de Nederlandse scene.

Veel mensen zitten dit weekend natuurlijk in Belgie.
Geloof niets, denk zelf.
pi_95547046
Ik weet niet wat ik aanmoet. :'(
pi_95551420
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mooie beige spijkerbroek, witte sportsokken en ditto laarsjes, oranje t-shirt en een lichtblauw jackie eroverheen

SPOILER
pi_95554680
Ik ben een vrouw, ik mag dat. :D Maar ik heb zin in vanavond yeaaaaahhh
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:18:02 #237
236839 TimKuik
pi_95555971
Wie gaan er allemaal naar de legale? Wat kost dat?
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:20:44 #238
236839 TimKuik
pi_95556104
Oh ik zal jullie trouwens even mijn amateur geluidssysteempje laten zien:

pi_95558821
Ik kom binnenkort wel even langs!

Wie gaat er morgen ook naar Zwolle?
Geloof niets, denk zelf.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:08:32 #240
236839 TimKuik
pi_95559067
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef defamai het volgende:
Wie gaat er morgen ook naar Zwolle?
Dat vraag ik ook net :P
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2011 @ 22:13:48 #241
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95562879
Tot zo!
pi_95563309
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
zwarte kleren en n petje anders mag je er niet in
pi_95565170
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:08 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Dat vraag ik ook net :P
Oh bedoelde je die. 5 Euro VVK, 7,50 aan de deur. Ik ga met mn vriendin en een maatje, we hebben eventueel nog wel plek in de auto.
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2011 @ 09:27:48 #244
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95573617
Den Haag was wel leuk :Y
pi_95595515
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:27 schreef badtripbob het volgende:
Den Haag was wel leuk :Y
Ik vond het fucking vet. _O_ En die mensen wtf. Fucking grappig.
pi_95599581
Jammer dat er niks in de buurt is nu.....ah wel, dan de kroeg maar in
  † In Memoriam † zondag 17 april 2011 @ 06:48:38 #247
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95611228
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2011 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ik vond het fucking vet. _O_ En die mensen wtf. Fucking grappig.
Dit was heel erg veel gabber/terror-volk hoor. En veel uit den haag. Niet perse slecht, maar tis anders dan tekno.
Maar tis ook het soort feestje.
pi_95611251
Zwolle was ook wel grappig, maar wel een groot deel kutvolk. Irritante lokale hipsterkids en bezopen studenten er tussen, erg jammer. Maar Ed Cox was wel weer erg vet. m8a draaide ook lekker hard, toen was t sfeertje ook gelijk een stuk beter moet ik zeggen.
Geloof niets, denk zelf.
pi_95623026
quote:
12s.gif Op zondag 17 april 2011 06:48 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Dit was heel erg veel gabber/terror-volk hoor. En veel uit den haag. Niet perse slecht, maar tis anders dan tekno.
Ja weet ik wel, maar vond het supergrappig. :')
pi_95625637
quote:
12s.gif Op zondag 17 april 2011 06:48 schreef badtripbob het volgende:

[..]

ja altijd lache met die doorpepte gabbertjes hehe.. verhouding was nu ook meer daarheen omdat er ook veel volk naar belgie was natuurlijk.,
  zondag 17 april 2011 @ 16:28:22 #251
236839 TimKuik
pi_95625810
Liever gabbers dan hipsters op je feest..
pi_95626006
ja man gabbers zijn de shit.. hakkuh!
  † In Memoriam † zondag 17 april 2011 @ 19:41:32 #253
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95634067
Ik ben trouwens zover ik weet geen fok!ker!s tegen gekomen. Niet dat ik weet hoe iemand eruit ziet... :').
pi_95672828
Aight, eindelijk mijn set van vsje in februari in mp3 binnen.
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † maandag 18 april 2011 @ 17:55:24 #255
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95675961
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:43 schreef defamai het volgende:
Aight, eindelijk mijn set van vsje in februari in mp3 binnen.
Link?
SPOILER
pi_95696150
Minder breaks dan ik normaal erin heb zitten trouwens, omdat ik mn monitor niet heel goed kon horen en mijn headphones afknapten:

http://www.mediafire.com/?btsx5dqddbc48e9
http://www.mediafire.com/?1c5pcnhs2a6n50m
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2011 @ 14:01:45 #257
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95712153
Beukt lekker, doet me denken aan een vage mix van early hardcore, rave, drum n bass, tekno en gewoon een hoop vage shit en vette breaks. :Y.
pi_95786775
pre-kick voor aankomend weekend

Iemand ergens loos? :)
pi_95790733
Er is een hoop te doen (omdat het de 23e is) maar ik ga draaien op een huisfeestje. Wat wel een knalfeestje word, als ik het zo zie.

Nosh, moet ik nog de groeten doen aan mensen?
Geloof niets, denk zelf.
pi_95814746
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:23 schreef defamai het volgende:
Minder breaks dan ik normaal erin heb zitten trouwens, omdat ik mn monitor niet heel goed kon horen en mijn headphones afknapten:

http://www.mediafire.com/?btsx5dqddbc48e9
http://www.mediafire.com/?1c5pcnhs2a6n50m
Nu ook hierrrrrrrr:
http://soundcloud.com/lud(...)von-breakhoven-briko
Geloof niets, denk zelf.
  donderdag 21 april 2011 @ 19:09:18 #261
236839 TimKuik
pi_95816913
Ik hoor dat er kermistuig voor m'n vaste feestplekje staat ;( .
pi_95821414
NVM.

Wel een hele fijne nieuwe set in elkaar aan het zetten, jummie jummie!

[ Bericht 70% gewijzigd door defamai op 22-04-2011 00:07:24 ]
Geloof niets, denk zelf.
  Moderator vrijdag 22 april 2011 @ 13:57:45 #263
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_95849707
Dit topic is nu ook verreekst.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_95849856
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 18:17 schreef defamai het volgende:

[..]

Nu ook hierrrrrrrr:
http://soundcloud.com/lud(...)von-breakhoven-briko
pi_95863694
Kunnen we #3 volkrijgen vanavond? :)
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2011 @ 20:47:54 #266
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95864560
Ik heb net mijn neus iig al volgestopt met 25mg methoxetamine. Dit topic kan vol, maar waarom volspammen? Post dan vette muziek of zo, dit is muzz :P Kk vaag spul wel! Vetter dan keta dat methoxetamine! IMO.
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2011 @ 20:38:00 #267
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95896954
Gaat weer lekker, zo tussen de 20 a 30mg gesnoven! tijdje terug alweer, blijft sowieso wewl lang doorwerken. na 2 uur wel redelijk baseline maar een hele dag wel nog die opiaat-glow O+!
pi_95897737
_O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_95898733
feessie ergens iemand?
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2011 @ 21:38:42 #270
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95898872
Dit weekend blijf ik thuis, drugs en muziek ent park is dichtbij!
en heb mijn hond weer eens hier voor een weekendje . Feestje maak je zelf :P
pi_95898944
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef badtripbob het volgende:
Dit weekend blijf ik thuis, drugs en muziek ent park is dichtbij!
en heb mijn hond weer eens hier voor een weekendje . Feestje maak je zelf :P
Kun je ff scoopen voor me?
pi_95973583
Als iemand wat weet voor Koninginnenacht in de omgeving van Amersfoort, laat het me weten!
pi_95978453
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef Utca het volgende:
Als iemand wat weet voor Koninginnenacht in de omgeving van Amersfoort, laat het me weten!
Als je een auto hebt weet er hier wel iemand wat in een straal van 50 km :)
pi_95985220
Idd, als je een auto hebt weet ik wel iets heel tofs, waar ik toevallig zelf ga beuken. Maarja, dat is niet precies om de hoek bij Amersfoort.
Geloof niets, denk zelf.
pi_95986561
Ben benieuwd.
pi_95994673
Er is wel iets in de buurt van Amersfoort in de relatieve zin. een ruw geschatte radius van 51km ;)
pi_96038835
ja watdan? :+

is er nog iets in n bepaald skatepark dit jaar?
pi_96044253
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:17 schreef Yorrit het volgende:
ja watdan? :+

is er nog iets in n bepaald skatepark dit jaar?
Wbt de regio, tek your network, wbt Waalhalla

pi_96044364
matug
pi_96044392
Nog meer mensen met K-dag in Delft te vinden? :)
pi_96044437
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Apfelsaft het volgende:
Nog meer mensen met K-dag in Delft te vinden? :)
vertel
pi_96049811
Ik zal bepaalde mensen vrijdag wel even een PM doen met wat info.
Geloof niets, denk zelf.
pi_96060168
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef Yorrit het volgende:

[..]

vertel
freeparty overdag bij de schiehallen (met vergunning tot 22:00 uur :( )
pi_96061011
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

PDKoninginnedag dus.

Wie een PM wil voor ons feestje moet mij even PM'en.
Geloof niets, denk zelf.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:11:40 #285
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_96086405
quote:

[..]

Vet, ik woon toch aan de overkant, ik kom wel ff langs :7
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_96087270
quote:

[..]

daarna vast ergens nog n paghty
pi_96087455
die delft lineup is wel nice.. zelfs nog n beetje italo *O* ga wel heen denk
pi_96090068
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Vet, ik woon toch aan de overkant, ik kom wel ff langs :7
Mijn moeder woont er zo'n beetje naast :D
  donderdag 28 april 2011 @ 14:56:07 #289
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_96090314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Mijn moeder woont er zo'n beetje naast :D
:o Waar dan? :D
pi_96090732
Bij de Gamma in de buurt
  donderdag 28 april 2011 @ 15:14:16 #291
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_96090953
Hmm, bij dat tunneltje dat nu dicht is :P Over goede partylocaties gesproken _O_
pi_96122137
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Wbt de regio, tek your network, wbt Waalhalla

[ afbeelding ]
Bij mij om de hoek. :7
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2011 @ 10:41:29 #293
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_96128491
Ik zit iedereen te trollen door de drugs. Drugs laten mij god en duivel en jezus en god zijn.
Ik bouw hier een tekno-feestje op. Zet wat tekno op, op het nu uit m'n laptop of mp3 komt/
Ze dachten dat ik psychotisch was, maar ze twijfelde er wel over.
Nu krijg ik elke dag temazepam en das een lekker spul joh. Wordt je relexed van. blijf ik expres 4 a 5 uur wakker en toen gingik trippen in de isileercel, ik ging hallucineren was echt vr.Gratis eten,gratis onderdak, schoonmakers doen nu werk.
We sterkem stiekem niet mee met dat kanker system in dit psychiatisch ziekenhuis. Het lijkt we de regeld volgens,maar wat ze niet zien maakt helemaal [b/]niks[/b]uit daarom staan mijn hersenen nu aan.
Ik ben een woordenaaaaaaaaaaaaaaar! en raaaaaaaaaaaaaaaar en toch een klein beetje nomaal.

Freakedefreafreafreakingspeakerfreakers! I solut u en tot TeKnO!
pi_96130299
oke
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:09:35 #295
236839 TimKuik
pi_96132563
Ik ben voor morgen ook nog bezig met het organiseren van een feestje :) .
pi_96168434
@Def, kut man wij zijn in Utrecht blijven hangen, uiteindelijk wel vermaakt maar wel anti climax omdat het niet was zoals ik hoopte maarja. Hopelijk hebben jullie je ook vermaakt!
pi_96322314
En dan komen de filmpjes online en hoor je steeds meer verhalen en baal je helemaal dat je niet bent gegaan. Ziet er goed uit, ga volgende keer zeker proberen aanwezig te zijn!
pi_97109650
anything worthwhile tonight? :)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:35:22 #299
236839 TimKuik
pi_97115289

Het is feest!
pi_97121898
Ik word zo gigantisch kriegel, maar ik mag echt even niet feesten van mezelf.
Geloof niets, denk zelf.
pi_97122060
Ik eigenlijk ook niet. Maar, is er nog wat in de omgeving? Haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')