abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88761594
Jaja, blijkbaar is het tijd voor een 3e topic.

† In Memoriam † maandag 15 november 2010 @ 22:57:19 #4
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_88761811
De dag voor ZMK is Audio Active XXL:
breakbeat, breakcore, drum & bass, frenchcore, hardcore, industrial hardcore, schranz, techno, tekno, terror, UK hardcore
¤8,50

Ga daar denk ik ook wel heen:
Kid606
MSD China
Partikal Katastr
R3born
The Sickest Squad Italië
Tripped België
Vexer
Live: Rinse
pi_88763647
ZMK?
pi_88765319
Jaja, doe maar zo, ik was niet bij LWK. Pestkoppen, Mat is altijd goed. Via hem ben ik in de tekno gerold.

Ja, TimMer, (Nieuw in teknotopic?) ZMK :D

2e kerstdag staat trouwens ook al vast :D
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_88765777
Ik ben n00b hier ja. :P

Niet op feestgebied overigens, alleen kom ik tot nu toe meer op illegale industrial/hardcore feesten dan op teknofeesten en ander alternatief gebeuren (dubstep, drum & bass, breakcore), maar daar wil ik dus wat verandering in gaan brengen om eens wat nieuwe indrukken op te doen en omdat ik de sfeer veel relaxter vind op dit soort feesten. :)

Ik loop nu ongeveer 10 jaar feesten af, draai 11 jaar zelf (vinyl), heb een paar keer gedraaid op feesten, heb zelf samen met een maatje een keer een feest georganiseerd (professioneel, geen hobbiebob-werk) en ben sinds een jaar voorzichtig bezig met zelf produceren (nog erg zoekende hierin). Ook veel DJ's, producers en organisatoren (kleinschalig) in mijn kennissenkring. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door TimMer1981 op 16-11-2010 00:54:00 ]
pi_88766346
Ok klinkt gaaf, zijn er nog veel illegale gabberfeesten? Ik weet dat er bij woerden in de buurt wel eens wat was.

Maar ZMK is een van grootste en oudere nog actieve systems in NL met altijd ontzettend dikke feesten. Tis maar een klein clubje mensen wat hier eigenlijk post, alleen hebben we t voor elkaar gekregen om tot nu toe practisch altijd naar verschillende feesten te gaan of elkaar niet tegen te komen.
Geloof niets, denk zelf.
pi_88766542
Woerden ben ik inderdaad ook vaker geweest, bij G.O.D. Events. :)

Verder vaak in Diemen - DRT Events richting Amsterdam, D.O.T.F. richting Rotterdam en Switch richting Amsterdam (techno en classics). :)

Laatste tijd is het erg mak op dit gebied; de politie is erg streng op dit gebied de laatste paar jaar. Veel gezeik van omwonenden (meer dan een kilometer afstand, maar goed, Nederlanders he...), dus de organisaties haken steeds vaker af.
pi_88766644
Hehe dan zit je bij tekno wel beter, er is eigenlijk elk weekend wel iets te doen. Al is mn gezondheid het daar niet altijd mee eens...

Nja, vraag in je omgeving maar eens wat rond voor ZMK, dan komen we elkaar miss wel tegen, meer vaste posters hebben het in de planning staan. Miss moeten we trouwens wel even stoppen met het noemen van data icm systems, de wouten schrijven nummerborden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_88845964
Zijn er binnenkort nog vette tekno feesten in amsterdam? Hoeft niet per se illegaal te zijn..
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 23:29:30 #12
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_88846142
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 01:38 schreef defamai het volgende:
Hehe dan zit je bij tekno wel beter, er is eigenlijk elk weekend wel iets te doen. Al is mn gezondheid het daar niet altijd mee eens...
House muziek maakt jongeren kapot...En anders Tekno wel
pi_88846474
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:29 schreef badtripbob het volgende:

[..]

House muziek maakt jongeren kapot...En anders Tekno wel
Precies wat ik zoek meneer ^O^
pi_88847484
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:25 schreef julian6 het volgende:
Zijn er binnenkort nog vette tekno feesten in amsterdam? Hoeft niet per se illegaal te zijn..
Tek your network ^_^
Geloof niets, denk zelf.
pi_89024845
Geloof niets, denk zelf.
  maandag 22 november 2010 @ 22:19:45 #16
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_89032858
Def, hoe ga jij zaterdag?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_89062993
def, heb besloten dat ik niet speciaal voor feesten alleen terug ga naar Nederland, op het gebrek aan netwerk na bevalt het me hier namelijk prima. Plus frenchcore feestje vrijdag, inclusief date (ofzo, 'DU MUST DA SEIN'-afspreek, dus dat zijn we dan) en ja.

Wel binnenkort even lang weekend NL plannen, januari. Dus als er dan iets leuks is, keep me posted. Weet ik welk weekend ik vrij moet houden. :').
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_89063007
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef TimKuik het volgende:
Def, hoe ga jij zaterdag?
HARDDDDD.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_89163083
Nosh, doe ik, je hoort van me.

Ik heb er zin aaaaaaaaaan.
Geloof niets, denk zelf.
pi_89192693
Ik mag toch wel hopen dat het een beetje warm is daarbinnen en dat die kankersneeuw en ijzel lekker oprot.
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 22:17:12 #21
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_89203957
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:31 schreef defamai het volgende:
Ik mag toch wel hopen dat het een beetje warm is daarbinnen en dat die kankersneeuw en ijzel lekker oprot.
Zo zeker wat een kou :X Hoop ook dat het een beetje dicht bij een station is want ik ga met de trein en in deze kou een eind lopen is geen pretje...
pi_89219641
Fuck yeah, bevestiging voor VERWARMING!
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † zaterdag 27 november 2010 @ 12:14:09 #23
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_89220217
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:53 schreef defamai het volgende:
Fuck yeah, bevestiging voor VERWARMING!
Dat is goed nieuws. *O*.
Nu hopen dat het een beetje in de buurt is van een station, ga met de trein. :D!
pi_89220847
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 12:14 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws. *O*.
Nu hopen dat het een beetje in de buurt is van een station, ga met de trein. :D!
Jo, msn is trouwens is nog niet gelukt, dus pm je nummer even ofzo, want t zal wel fucking druk worden. (Het gaat echt over alle mailinglists en het is fucking ZMK!)
Geloof niets, denk zelf.
pi_89224629
Iemand al een idee waar de zombies vanavond uit de grond komen rotten? Ik heb wel een subtiele hint gegkregen maar daar valt weinig mee te doen.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')