ben zelf bijna niet in de tbs kliniek geweestquote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef TimMer1981 het volgende:
De bovenverdieping vond ik interessanter:
House muziek maakt jongeren kapot...En anders Tekno welquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:38 schreef defamai het volgende:
Hehe dan zit je bij tekno wel beter, er is eigenlijk elk weekend wel iets te doen. Al is mn gezondheid het daar niet altijd mee eens...
Precies wat ik zoek meneerquote:Op woensdag 17 november 2010 23:29 schreef badtripbob het volgende:
[..]
House muziek maakt jongeren kapot...En anders Tekno wel
Tek your network ^_^quote:Op woensdag 17 november 2010 23:25 schreef julian6 het volgende:
Zijn er binnenkort nog vette tekno feesten in amsterdam? Hoeft niet per se illegaal te zijn..
Zo zeker wat een kouquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:31 schreef defamai het volgende:
Ik mag toch wel hopen dat het een beetje warm is daarbinnen en dat die kankersneeuw en ijzel lekker oprot.
Dat is goed nieuws.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:53 schreef defamai het volgende:
Fuck yeah, bevestiging voor VERWARMING!
Jo, msn is trouwens is nog niet gelukt, dus pm je nummer even ofzo, want t zal wel fucking druk worden. (Het gaat echt over alle mailinglists en het is fucking ZMK!)quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws..
Nu hopen dat het een beetje in de buurt is van een station, ga met de trein.!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:48 schreef Nosh het volgende:
in een kantoorpand waar alleen het systeemplafond nog wijst naar de functie van grauwe middelmatigheid die het ooit had
Dit, in samenwerking met muziek die met dezelfde intentie en/of drugs gemaakt is + dagen door zijn + genoeg drugs = freakheavenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:48 schreef Nosh het volgende:
een muur van speakers en decoraties die alleen voort kunnen komen uit dagenlange lsd-pep binges.
Je hoeft zelf natuurlijk niks te gebruiken(Ook al zal je dan bepaalde aspecten van tekno ed wel beter begrijpen)maar van de producers heb ik liever dat ze toch wel drugs blijven gebruiken. Veel zo niet de meerderheid van de tekno is gemaakt door en voor drugsgebruikers. Psychedelische geluiden om je trip te beïnvloeden, ritmisch langslepende beats die je hypnotiseren en vette bassen die je een goede bodyvibe geven.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:46 schreef TimMer1981 het volgende:
Skip de drugs maar wat mij betreft.
Hehe of een feestje waarbij je met een paar honderd man door een klein KUTdeurtje moet, en er natuurlijk altijd een ketapatient voor die deur ligt waar je over struikelt...quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:31 schreef Nosh het volgende:
mja, ik heb ook wel leuke aanvalletjes van claustrofobie gehad, zo nu en dan.
dieptepunt was feestje in nieuwegein met een stuiterende bovenvloer (kierewiet geloof ik), en dat dan om tien uur 's ochtends proberen te handlen terwijl 'van het pad zijn' niet meer de lading tekt, omdat dat insinueert dat er ooit uberhaupt sprake is geweest van een pad..
wow zombieflesheater??quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef Nosh het volgende:
oh ja, en voor de liefhebbers: freeparty in Tacheles, twee vloeren, deze O&N.
gaan genoeg Nederlanders, dus kom langs als je niets te doen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |