abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94120218
quote:
Pilot Scoop: No Ordinary Family's Julie Benz Joins CBS' Untitled Supernatural-Tinged Drama

Julie Benz has joined her No Ordinary Family co-star Michael Chiklis in booking a fall pilot.

Benz has joined CBS untitled Susannah Grant supernatural medical drama which, like NOF, has high-concept elements. Jonathan Demme is directing the hourlong project, which centers on Michael (Patrick Wilson), an ultra-competitive surgeon whose life is changed forever when his ex-wife (Jennifer Ehle), a doctor running a free clinic, dies and begins teaching him what life is all about from the hereafter. Benz will play Michaels sister, an unfocused and overwhelmed single mother with a huge heart.

Benz co-starred on Showtimes Dexter and recurred on ABCs Desperate Housewives before she was cast as the female lead in NOF last year. The shows star, Chiklis, last week signed on to topline another CBS pilot, the comedy Vince Uncensored. Both are in second position to the ABC superhero drama, which has struggled in the ratings and is unlikely to see a second season.
Julie Benz dus ook een nieuwe rol in een pilot. Nu kunnen we toch wel concluderen dat No ordinary Family gecancelled gaat worden.
  maandag 14 maart 2011 @ 22:27:36 #252
206322 Seam
Pillz-E
pi_94120332
Wel leuk, ik vond ze een sterk koppel en Chiklis blijft een van de beste tv acteurs.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_94139141
Vanavond dus de Finale van "V".

Ik hoop dat ze er nog een seizoen bij plakken ^O^
pi_94258722
'The Office,' 'Parks & Recreation,' 'Community' Renewed By NBC

Syfy renews Being Human for second season

Community *O*

[ Bericht 20% gewijzigd door Mr.Silencer op 17-03-2011 21:56:17 ]
pi_94258973
quote:
Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Detroit 1-8-7 (ABC)
02(02). No Ordinary Family (ABC)
03(04). The Event (NBC)
04(03). The Defenders (CBS)
05(05). Perfect Couples (NBC)
06(06). Traffic Light (FOX)
07(07). Off The Map (ABC)
-------------------------------------
08(08). Outsourced (NBC)
09(---). Chuck (NBC)
10(09). Brothers & Sisters (ABC)

1 t/m 7 worden zo goed als zeker gecanceld

V, Better With You, Blue Bloods, Mr. Sunshine, The Chicago Code, Fringe, Mad Love, The Good Wife en $#*! My Dad Says liggen op dichte afstand van nummer 10.
De afgelopen 2 weken waren er weer veel herhalingen, dus ik de data van 2 weken opgespaard voor één grote update.

FOX
Fringe blijft nu al meerdere weken op een 1.5 rating hangen. Nu de ratings zijn gestabiliseerd kunnen we er van uitgaan dat dit niet of amper zal stijgen.
De DVR cijfers liggen met 50% nog steeds er hoog. Als men wel live keek was alles een stuk makkelijker geweest en kon ik gelijk zeggen dat er een vierde seizoen komt, maar met de huidige ratings is er nog een bepaalde mate van onzekerheid.

The Chicago Code deed het de eerste weken matig met ratings net boven de 2.0.
De laatste afleveringen daarentegen zijn de ratings telkens met een tiende gedaald en zitten ze nu op een 1.9 rating. Voor een serie die na House wordt uitgezonden, die het tegenwoordig nog steeds heel goed doet, is dit resultaat gewoon slecht te noemen.

Toen Fringe het eerste seizoen achter House stond geprogrammeerd deed Fringe het veel beter met ratings boven de 3.0. Daarnaast is Fringe ook nog een minder toegankelijke Sci-fi serie en dat een politieserie het veel slechter doet zegt wel erg veel. De vraag blijft of ze de kans krijgen om een publiek op te bouwen.

ABC
Off the Map blijft dalen en de rating van deze week (1.4) was voor mij de uiteindelijke doodsteek.

V's ratings blijven matig tot slecht en de laatste aflevering van het tweede seizoen kwam niet hoger dan een 1.9. De kans dat V wordt gecanceld is aanzienlijk groter dan dat er een derde seizoen komt.

Mr. Sunshine (1.8 rating) en Better With You (1.7 rating) beginnen het ook steeds slechter te doen en de kans op een tweede seizoen begint steeds kleiner te worden.

NBC
Chuck deed een lange tijd stabiel met ratings net onder de 2.0, maar de afgelopen weken trekt het steeds minder kijkers en zitten we inmiddels over het punt (1.6 rating), waarvan ik denk dat het langzaamaan niet meer rendabel is voor NBC om Chuck te vernieuwen voor een volgend seizoen.

Harry's Law en Parenthood zouden het op een andere zender niet lang overleven, maar de staat waar NBC zich nu in verkeert is dan weer positief voor deze series, die toch zeer matig scoren. Momenteel kan NBC geen hoge eisen stellen aan al zijn series en ik verwacht dat dit volgend ook met hun nieuwe line-up nog niet zal gebeuren. Nu Community met de huidige ratings gewoon terugkomt worden de kansen van beide series steeds groter.

The Event daalde na de 1.4 van vorige week met 0.2 naar een 1.2. Dit geeft alleen maar aan dat hun toekomst verzegeld is.

Outsourced scoorde de laatste aflevering nog maar een 1.4 rating, maar vanwege het late tijdstip was en voorgaande ratings ben ik terughoudend om ze definitief dood te verklaren. Vanavond komt er een nieuwe aflevering en als ze dan weer zo laag scoren weeg ik dit wel zwaarder af met voorgaande afleveringen.

CBS
Criminal Minds: Suspect Behavior is zeker geen succes te noemen. De originele CM haalt nog steeds ratings rond de 3.5, maar CM: SB moet het doen met ratings tussen de 2.0 en 2.5. Het is nog te vroeg om te zeggen of dit te weinig is voor CBS.

Mad Love blijft het zonder lead-in voor de maatstaven van CBS nogal slecht doen. Samen met $#*! My Dad Says gaan ze een donkere toekomst tegemoet.

Blue Bloods, The Good Wife, CSI: NY en CSI: MIami zitten allemaal in hetzelfde schuitje en ze zullen zeker niet allemaal vernieuwd worden. Wat betreft ratings liggen ze niet ver uit elkaar.
De CSI franchise levert momenteel nog veel op door de uitzendrechten te verkopen aan andere zenders. The Good Wife geeft CBS veel aanzien wat betreft kwaliteit, maar levert (nog) niet veel geld op van uitzendrechten .
The Blue Bloods zit ertussen in en CBS heeft er al aardig mee geëxperimenteerd, niet met erg veel succes tot nu toe.

Hawaii Five-O, The Mentalist, CSI, Rules of Engagement, Criminal Minds, NCIS Los Angeles Mike & Molly komen zo goed als zeker volgend seizoen terug.

CW
Veel herhalingen en eigenlijk niks nieuws te melden.

Kabel
Lights Out gaan we volgend jaar zeker niet meer terug zien. Ratings komen niet hoger dan een 0.3/0.4 rating en dat is veels te weinig voor FX.

Justified blijft het stabiel doen met een 1.0 en als ze zo doorgaan kunnen we zeker een derde seizoen verwachten.

Of Fairly Legal een tweede seizoen krijgt is nog maar te betwijfelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 17-03-2011 21:58:05 ]
pi_94269242
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 17 maart 2011 @ 23:30:19 #257
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_94269341
Mr Sunshine heeft echt veel potentie om een unieke comedy te worden. Ik zou het erg jammer vinden als ze die cancellen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_94269452
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Mirel het volgende:
Mr Sunshine heeft echt veel potentie om een unieke comedy te worden. Ik zou het erg jammer vinden als ze die cancellen.
Dat ja, word met de aflevering leuker :Y
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_94271213
Serieus? Doet Perry het dan goed of is het nog altijd Chandler?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:00:14 #260
67174 Dos37
Come on Twente
pi_94271321
Blue Bloods moet zeker blijven :(
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_94273341
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef Seam het volgende:
Serieus? Doet Perry het dan goed of is het nog altijd Chandler?
Redelijk Chandler maar maar wel wat volwassener geworden :)
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:37:56 #262
67174 Dos37
Come on Twente
pi_94278499
Het is wel zijn meest Chandler achtige rol.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_94287964
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Mirel het volgende:
Vind ik ook :)

Hopelijk maken ze bij The Event een goed einde.
pi_94299867
Dacht dat Steve Carell wilde stoppen met The Office? Hopelijk gaan ze niet door zonder hem.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:13:53 #265
339378 Gleekert
I was looking for you
pi_94300229
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:03 schreef Joenes het volgende:
Dacht dat Steve Carell wilde stoppen met The Office? Hopelijk gaan ze niet door zonder hem.
Word het eerste seizoen zonder Steve :)
Life Happens To You
pi_94340572
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:03 schreef Joenes het volgende:
Dat is al bijna een jaar bekend dat The Office zonder Steve door zal gaan.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 19:17:02 #267
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_94343175
WAT?!! Gaat de Office door zonder Steve???!! :(
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 21 maart 2011 @ 10:03:25 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_94410545
Straks de series finale van Big Love kijken. Ik ben benieuwd hoe ze daar een einde aan breien, wat een geniale maar complexe serie. Ik heb lekker ook de ep van vorige week nog.
Van Secret Diary of a Call Girl wordt morgen ook de laatste ep uitgezonden trouwens.

Ergens vind ik het wel prettig dat er wat series afvallen, ik heb er eigenlijk geen tijd meer voor. Ik mag van mezelf ook aan niet teveel series meer beginnen dit jaar. Ik ben alleen aan Parenthood begonnen en als guilty pleasure 90210. De afvallers zijn dus Big Love en Secret Diary en ook Greek en Friday Night Lights. Misschien ook nog Brothers and Sisters, Army Wives (?) en One Tree Hill dus dan is er al meer gestopt dan dat er bijgekomen is ;)

Er wordt hier in huis trouwens wel een onderscheid gemaakt tussen vrouwenseries en de rest. De vrouwenseries kijk ik dus in mijn vrije tijd en die vrije tijd begint schaars te worden. De andere series kijk ik met mijn vriend en daar mag een oneindig aantal van bijkomen dus ik kijk eigenlijk wel meer nieuwe dingen.
Spoilers!
pi_94415366
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Straks de series finale van Big Love kijken. Ik ben benieuwd hoe ze daar een einde aan breien, wat een geniale maar complexe serie. Ik heb lekker ook de ep van vorige week nog.
Van Secret Diary of a Call Girl wordt morgen ook de laatste ep uitgezonden trouwens.

Ergens vind ik het wel prettig dat er wat series afvallen, ik heb er eigenlijk geen tijd meer voor. Ik mag van mezelf ook aan niet teveel series meer beginnen dit jaar. Ik ben alleen aan Parenthood begonnen en als guilty pleasure 90210. De afvallers zijn dus Big Love en Secret Diary en ook Greek en Friday Night Lights. Misschien ook nog Brothers and Sisters, Army Wives (?) en One Tree Hill dus dan is er al meer gestopt dan dat er bijgekomen is ;)

Er wordt hier in huis trouwens wel een onderscheid gemaakt tussen vrouwenseries en de rest. De vrouwenseries kijk ik dus in mijn vrije tijd en die vrije tijd begint schaars te worden. De andere series kijk ik met mijn vriend en daar mag een oneindig aantal van bijkomen dus ik kijk eigenlijk wel meer nieuwe dingen.
En waar leg jij de grens tussen vrouwenseries en de rest? :P
pi_94415429
Er mogen van mij part wel wat meer series komen zoals 24, Prison Break, Lost etc. Hetgeen wat er nu op lijkt, komt in de verste verte niet in de buurt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 21 maart 2011 @ 12:50:25 #271
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_94415609
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En waar leg jij de grens tussen vrouwenseries en de rest? :P
Die leg ik niet, die legt mijn vriend ;) Ik ken ook zat mannen die naar Grey's Anatomy en Desperate Housewives kijken maar die van mij vindt dat soaps. So be it. Met hem kijk ik comedy's en series als Lost, Prison Break, Mad Men, Spartacus, Breaking Bad, etc.
Spoilers!
pi_94415818
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die leg ik niet, die legt mijn vriend ;) Ik ken ook zat mannen die naar Grey's Anatomy en Desperate Housewives kijken maar die van mij vindt dat soaps. So be it. Met hem kijk ik comedy's en series als Lost, Prison Break, Mad Men, Spartacus, Breaking Bad, etc.
Hij weet niet wat hij mist ;) Maar ik herken t wel. Mijn vriend moet ook niks hebben van oa Grey's, Desperate of vooral de serie waarop ik nog steeds verzot ben ; Gilmore Girls. Maar zou ook maar saai zijn als iedereen hetzelfde leuk zou vinden.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:44:42 #273
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_94419998
The mentalist is vernieuwd voor en seizoen 4 ;-). Verder hoop ik ook wat nieuwe interessante series maar er komen er wel een aantal aan als ik tv.com mag geloven. Zeker die ene van Stephen Spielberg lijkt me erg vet!
  maandag 21 maart 2011 @ 15:00:20 #274
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_94420630
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hij weet niet wat hij mist ;) Maar ik herken t wel. Mijn vriend moet ook niks hebben van oa Grey's, Desperate of vooral de serie waarop ik nog steeds verzot ben ; Gilmore Girls. Maar zou ook maar saai zijn als iedereen hetzelfde leuk zou vinden.
Inderdaad, mannen.... ;)
Maar ik ben wel blij dat hij veel dingen niet wil kijken, dan kwam ik nooit ergens aan toe. We hebben per dag net de tijd om samen iets van 45 minuten en een comedy van 20 minuten te kijken. Ik kijk veel te veel series, dat komt nooit uit!
Spoilers!
  maandag 21 maart 2011 @ 15:25:02 #275
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94421651
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:44 schreef Pollore het volgende:
Zeker die ene van Stephen Spielberg lijkt me erg vet!
??
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')