Hallon.quote:
Ik ken je verwittigen dat dat klopt.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag wat bans en las even een-na-laatste TAL-deel terug ofzo, en daar zag ik jou niet happy zijn
Wat niet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:14 schreef pgrferrari het volgende:
Het is me nog steeds niet duidelijk hoor...
Ik hoop nu wel...quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:14 schreef pgrferrari het volgende:
Het is me nog steeds niet duidelijk hoor...
Heuj!quote:
*Piep piep piep piepquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj!
Ik detecteer een geheim
Wat bied je?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj!
Ik detecteer een geheim
pieppieppieppieppiepquote:
Nah, het is niet echt een geheimquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj!
Ik detecteer een geheim
Okee, vertel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, het is niet echt een geheim
Hoi Tombo![]()
Ik hou wel van roddels jaquote:
Maar daar staat het niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou wel van roddels ja
Maar iets wat openbaar op een forum staat is geen roddel vind ik
Deels wel natuurlijkquote:
Ik heb het woord ban niet in mn mond gehad, dat was jijquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
Bans worden niet besproken Tombo'tje
ZEG HET ZE BELLAquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:43 schreef Bellatrix het volgende:
Bans mogen inderdaad niet worden besproken.
Ik zei dat ik bans zag, ik heb vervolgens braaf zelf uitgevogeld wat er was. Jij gaat notabene aan een mod vragen het hier even allemaal neer te plempen wat er was/isquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het woord ban niet in mn mond gehad, dat was jij
Ik had allang teruggelezen, ik wilde alleen van Benny weten wat hij naar PGR gepmd hadquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zei dat ik bans zag, ik heb vervolgens braaf zelf uitgevogeld wat er was. Jij gaat notabene aan een mod vragen het hier even allemaal neer te plempen wat er was/is
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent gelukkig ook niet zo'n klein beetje nieuwsgierig
TAL perikelen zijn dan ook erg interessant. Het is als GTST, ook al volg je het niet, je weet precies wat er speelt als je maar even kijkt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent gelukkig ook niet zo'n klein beetje nieuwsgierig
Een hoop SC's zijn ook vroeg of laat gewoon een of andere soap. Er zijn altijd wel mensen die beginnen te rellen óf batsen, óf allebei.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
TAL perikelen zijn dan ook erg interessant. Het is als GTST, ook al volg je het niet, je weet precies wat er speelt als je maar even kijkt.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een hoop SC's zijn ook vroeg of laat gewoon een of andere soap. Er zijn altijd wel mensen die beginnen te rellen óf batsen, óf allebei.
Nou over twee weken ben ik wel in Rotjeknor te vinden, Ahoy om precies te zijn!quote:
Ah, daar is het altijd lekker stilletjes, dus prima plek om even de vleselijke lusten op elkaar te botvierenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou over twee weken ben ik wel in Rotjeknor te vinden, Ahoy om precies te zijn!
Precies, en dat op de klanken van Bad Romance.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, daar is het altijd lekker stilletjes, dus prima plek om even de vleselijke lusten op elkaar te botvieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |