Strak planquote:Op woensdag 17 november 2010 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met Patje onder de dekens toch? Ivm de koude voetjes
allemaal hun pc meegenomen, lanparty in het cafequote:Op woensdag 17 november 2010 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ze uit de kroeg worden gegooid is gewoon omdat ze tot sluitingstijd over spelletjes aan het kletsen zijn
Doe ik na de lunchquote:Op woensdag 17 november 2010 12:00 schreef tombolafan het volgende:
Pheno, kun jij kijken naar die opmerking van Spankmaster in het FB topic?
Dat jij nou op een meet de hele nacht achter een laptop zitquote:Op woensdag 17 november 2010 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
allemaal hun pc meegenomen, lanparty in het cafe
Prima, maar ik snap de zin ook niet namelijkquote:
Dat geloof ik hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
De geekheid zou je tegenvallen. Zijn gezellige gasten
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
allemaal hun pc meegenomen, lanparty in het cafe
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat jij nou op een meet de hele nacht achter een laptop zit
Ik ga jou Nerdness noemenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat geloof ik hoorMaar op de een of andere manier hang je er zelf vaak iets aan over Playboy-modellen, zuipfeestjes met game-uitgevers, of nu weer kroegen uitgegooid worden waardoor het dus wel lijkt alsof je/jullie zeg maar wat te bewijzen hebben.
Dat je met geeks een gezellige avond of mooi feestje kan hebben weet ik verder alles van
Owjahquote:Op woensdag 17 november 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Dat je met geeks een gezellige avond of mooi feestje kan hebben weet ik verder alles van
De TAL-meet bv.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owjah![]()
En niet alle gamers zijn geeks toch
hehe.....
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen epic liedjes verkrachten
hoeveel hadden er hun laptop bijquote:Op woensdag 17 november 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De TAL-meet bv.Da was gezellig en daar liepen toch ook wel wat hardcore gamers / geeks tussen
Niemandquote:Op woensdag 17 november 2010 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoeveel hadden er hun laptop bij
Ik had ook "Feed yourself smiles" als ondertitel kunnen doen, maar op de een of andere manier dacht ik dat dat niet geloofwaardig was bij mij.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NiemandAlhoewel er wel driftig vanaf mobiel werd gepost in diverse topics. Volgens mij was er op een gegeven moment zelfs een LIVE topic in ONZ ofzo?
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had ook "Feed yourself smiles" als ondertitel kunnen doen, maar op de een of andere manier dacht ik dat dat niet geloofwaardig was bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |