Oh my, ineens schiet het me weer te binnen dat je laatst best positief stond tegenover het dragen van vrouwenkleding en pruikenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:16 schreef pgrferrari het volgende:
Eigenlijk niet, maar ik wou jou nadoen
Altijd al willen doen
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh my, ineens schiet het me weer te binnen dat je laatst best positief stond tegenover het dragen van vrouwenkleding en pruiken
Bij mij niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
In ieder fopje zit een kern van waarheid PGR
Nee? Je bent stiekem niet van de jongens?quote:
Nope.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee? Je bent stiekem niet van de jongens?
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee? Je bent stiekem niet van de jongens?
Het is niet erg. Iedere kerel moet in ieder geval één keer zin z'n leven opgemaakt en aangekleed wordenquote:
Tot nu toe prima kunnen mijden.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is niet erg. Iedere kerel moet in ieder geval één keer zin z'n leven opgemaakt en aangekleed worden
V&a meet?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
18 maart is er een meet. Ben jij er ook bij?
V&A meet?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
18 maart is er een meet. Ben jij er ook bij?
Ik denk dat je mijn antwoord of ik kom wel weetquote:Op woensdag 17 november 2010 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Nee TAL-Meet.... het plan om het huisje te huren... .remember
je wil nog even telefonisch overleg voeren?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn antwoord daarop wel weet
LL begin niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je wil nog even telefonisch overleg voeren?
Oh, nu weer maart. Ik volg het allemaal niet meer. Nee, denk het niet. Na dat gedoe van eerder heb ik geen zin om daar weer op te draven. Dan ben ik maar een huiliebuilie of weet ik watquote:Op woensdag 17 november 2010 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Nee TAL-Meet.... het plan om het huisje te huren... .remember
Je komt niet?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn antwoord of ik kom wel weet
Ok. Jammer.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nu weer maart. Ik volg het allemaal niet meer. Nee, denk het niet. Na dat gedoe van eerder heb ik geen zin om daar weer op te draven. Dan ben ik maar een huiliebuilie of weet ik wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |