abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88830722
Neee...zijn geen weeen toch? Dat moet op en af gaan zeg maar, en dat gevoel heb ik niet.
Is Jan Smit vader geworden dan Leandra? Heb het al gelezen...leuk voor hem! :)

En ja Sugarsnap, de kleine is al helemaal ingedaald. Ligt al vast in m'n bekken...
Back in business.
  woensdag 17 november 2010 @ 19:08:47 #252
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_88831293
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:55 schreef Vanyel het volgende:

Die twee regels staan voor mij heel tegenstrijdig.
Dat snap ik heel goed want ik probeer juist vertrouwen terug te winnen door de dingen die de vorige keer mis zijn gegaan met haar uit te praten. ;) Waardoor we ook even bij gekletst hebben en hopelijk dat het vertrouwen nu weer kan groeien. ;)
Ik ben niet zo een goede typster ;)
pi_88832403
Ik heb trouwens antwoord van Interpolis op mijn verzekeringsvraag. De geboortecentra worden met veel minder premie volledig vergoed, de gewone ziekenhuizen niet. En toen kwam het lijstje geboortecentra: dichtstbijzijnde ongeveer een uur buiten de spits. 8)7 Bovendien, dan kan je je eigen vk niet meenemen, want die doen geen bevallingen zo ver buiten de regio. Tis dus dag Interpolis en hallo Izz. Maar wat een domme constructie zeg. Als je niet in de Randstad zit, val je gewoon buiten de boot (op Tilburg na dan).

O en ik hoop dat mijn hoogzwangere vriendin (en toekomstig mama van mijn petekindje O+ ) echt heel erge zwangerschapsdementie heeft. Want anders had ze vandaag echt wel door dat ik zwanger ben. Ik hijg meer dan zij (40w+6) ;(
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88834236
Juud, gefeliciteerd met je mooie mijlpaal!

Lief dat je naar mijn nacht vraagt. Ik heb beter geslapen dan de voorgaande nachten. Het inslapen ging niet heel soepel, maar ik heb geloof ik wel meer uren gemaakt. Voor vannacht heb ik nog één pil en ik hoop morgen een beetje uit te kunnen slapen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 17 november 2010 @ 20:51:23 #255
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_88836669
Wat raar geregeld mefke :?

Ik krijg morgen hopelijk te horen of ik een medische indicatie krijg.
In het ziekenhuis bevallen wou ik sowieso al, dus dat scheelt.
Dit keer mag ik in een nieuw ziekenhuis bevallen en deze heeft alleen maar kraamsuites :)
Bij mijn vorige bevalling had ik geluk want dat was nog in het oude ziekenhuis waar ze er maar 1 hadden. En mijn vriend hoorde toen echt mensen fluisteren: oooh zij mag naar de kraamsuite, zij heeft geluk! :D
pi_88838322
Krijtlijk, zijn die suites met of zonder verloskamer? Met andere woorden: ga je ook bevallen in de suite?
In het ziekenhuis waar ik naar toe ga zijn nu nog geen kraamsuites, maar er zijn wel mooi ruime verloskamers en ik was toch niet van plan te blijven.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:27:03 #257
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_88838902
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef mefke79 het volgende:
Krijtlijk, zijn die suites met of zonder verloskamer? Met andere woorden: ga je ook bevallen in de suite?
In het ziekenhuis waar ik naar toe ga zijn nu nog geen kraamsuites, maar er zijn wel mooi ruime verloskamers en ik was toch niet van plan te blijven.
Van wat ik lees op de website krijg ik de indruk dat je ook bevalt in de suite.
Ik lees ook net dat ze een borstvoedingscertificaat hebben, dat zal ook wel nieuw zijn want daar heb ik de vorige keer weinig van gemerkt :N
pi_88839039
Krijtlijk, ik weet helaas dat het certificaat niet alles zegt. En dan niet van mijn eigen zkh, maar van een zkh hier in de buurt. Dat heeft wel kraamsuites en trekt dus veel mensen, maar het schijnt bedroevend te zijn op bv gebied.
Waarom krijg je een medische indicatie trouwens?
  woensdag 17 november 2010 @ 21:37:17 #259
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_88839539
Dat van die medische indicatie is nog niet zeker, daar krijg ik hopelijk morgen meer over te horen bij de verloskundige. Maar als dat het geval is dan heeft het te maken met dat de vorige bevalling nogal moeilijk verliep ( geen vorderende ontsluiting, kind met moeite met de vacuum er uitgetrokken etc.)
De verloskundige dacht misschien dat mijn bekken te smal zou kunnen zijn, maar dat zou een gynaecoloog dan nog eens nader moeten bekijken denk ik.
pi_88839621
aha, dan lijkt een medische indicatie ook geen overbodige luxe ja.
pi_88851343
Pff ff miepen... Wat een rotnacht, aan dat vele plassen kan ik gewend raken, maar ik werd vannacht gillend wakker met een gierende kuitkramp. Mijn lief schrok zich het apelazerus en ik raakte er zelfs een klein beetje van in paniek. Mijn rechter-onderbeen en -voet waren volledig verkrampt en het deed onwijs veel pijn. Het heeft echt tien minuten geduurd voordat het zich weer wat ontspande, dankzij mijn O+ die mijn voet en been zondanig in elkaar drukte dat het dus minder werd.

Ik hoop niet dat ik bij de zwangeren hoor waarbij dit regelmatig terugkeert (het kan nl. zwangerschapsgerelateerd zijn).
pi_88851474
Dan hoop ik ook niet voor je TM kramp vind ik echt ontzettend rot.

@krijtlijk welkom
@ leandra wat een goede bloeddruk

Ik mag vanavond naar de VK had ze van de week nog gebeld over dat ik zo bleef spugen. En ik van mijn HA niets kreeg. Erg vervelend voor mij en nodig was het ook niet we gaan vanavond bekijken wat ze voor me kunnen betekenen. Ik had nog gevraagd of ik urine mee moest nemen. Hoefde niet want dat moest het z-huis doen als het nodig was.
Vanmorgen een mailtje dat ik het wel mee moest nemen. Mag dat gewoon de moeders voor moeders fles zijn? Ik ben nu best wel zenuwachtig ineens zal alles wel goed zijn enzo?
pi_88851498
In de mvm fles zit conserveermiddel. Ik zou gewoon een jampotje, medicijnpotje oid opzoeken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88851508
Zfs ik hoop zo dat vanavond het begin van het eind van je spuugellende is. Wat naar dat je je zo rot voelt en dat je zo helemaal niet van het zwanger zijn kunt genieten. Hopelijk een bevredigend gesprek vanavond en eindelijk actie!
pi_88851631
Dan moet ik nog op zoek naar een ander potje. Hopelijk red ik het allemaal we hebben vanmiddag een of andere vergadering die tot zeker 17:00 duurt en dan nog 40min naar huis toe.
Blegh raak nu al in de stress ervan.
pi_88851971
Heb je van mvm niet van die kleine potjes gekregen dacht dat ze dat ook doen?
Niet die grote bussen dus maar gewoon plaspotjes?

Ik zit nog steeds met baby :{
pi_88852070
Nee alleen van die grote blauwe flessen en een maatbeker. Maar die kan niet afgesloten worden.

Hopelijk komt het snel op gang Pvoess
  donderdag 18 november 2010 @ 08:47:10 #268
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88852106
Oh TM, ik heb ook wel wat krampen in mijn benen 's nachts. Hoe vervelend is dat! Trekt inderdaad na een 10 minuten wel weer weg enzo, maar wel even tanden bijten.

Over nachten gesproken. Het is kwart voor drie. Ik heb knallende koppijn en ik zie overal beren op mijn pad. Draaide me ook om, lag de buik in de weg... Deed me toch pijn. Blegh!

En Pvoesss, beval eens! Ik ben zo benieuwd naar de naam!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88852131
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 07:48 schreef twentemeisje het volgende:
Pff ff miepen... Wat een rotnacht, aan dat vele plassen kan ik gewend raken, maar ik werd vannacht gillend wakker met een gierende kuitkramp. Mijn lief schrok zich het apelazerus en ik raakte er zelfs een klein beetje van in paniek. Mijn rechter-onderbeen en -voet waren volledig verkrampt en het deed onwijs veel pijn. Het heeft echt tien minuten geduurd voordat het zich weer wat ontspande, dankzij mijn O+ die mijn voet en been zondanig in elkaar drukte dat het dus minder werd.
Oef. Naar is dat, he, om zo wakker te worden? Dan komt de schrik extra hard aan.

Ik heb ondanks de slaappil weer een vermoeiende nacht gehad. Het duurde vanwege mijn nare hoest lang voor ik in slaap viel en ik werd ongeveer elk uur overgevend wakker. }:| Ik weet niet meer zo goed wat ik tegen dat overgeven kan doen. Misschien helpt het als de baby ingedaald is? Ik kan op Babybytes vast wel foefjes vinden om dat proces te bespoedigen. c_/
pi_88852144
Als je het maar kan afsluiten is het al goed hoor zfs (en als het schoon is ;))

Balen Twentemeisje! Ik heb ook al zo'n heerlijke nacht achter de rug, maar gelukkig niet met kramp. Wel tig keer moeten plassen...

Nog even geduld Pvoesss :*
pi_88852198
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:47 schreef Basboussa het volgende:
Over nachten gesproken. Het is kwart voor drie. Ik heb knallende koppijn en ik zie overal beren[/b] op mijn pad. Draaide me ook om, lag de buik in de weg... Deed me toch pijn. Blegh!
Klote, zeg. Wat voor beren?

Ik zit in mijn slaap nog sanitair uit te zoeken. :') Ik word er niet goed van.
  donderdag 18 november 2010 @ 08:52:16 #272
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88852202
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oef. Naar is dat, he, om zo wakker te worden? Dan komt de schrik extra hard aan.

Ik heb ondanks de slaappil weer een vermoeiende nacht gehad. Het duurde vanwege mijn nare hoest lang voor ik in slaap viel en ik werd ongeveer elk uur overgevend wakker. }:| Ik weet niet meer zo goed wat ik tegen dat overgeven kan doen. Misschien helpt het als de baby ingedaald is? Ik kan op Babybytes vast wel foefjes vinden om dat proces te bespoedigen. c_/
Ja, doe es!

Maar wat ontzettend vermoeiend allemaal zo, is ook niet echt dat je dat overdag allemaal lekker kan inhalen... :( En je hebt ook nog wel even te gaan, behalve als die leuke foefjes van de babybytes natuurlijk vrij rigoreuze gevolgen hebben....
  donderdag 18 november 2010 @ 08:55:34 #273
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88852269
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Klote, zeg. Wat voor beren?

Ik zit in mijn slaap nog sanitair uit te zoeken. :') Ik word er niet goed van.
Werk, met name. Is namelijk nooit af, moet nog allemaal cursussen fixen on my own voor januari, en ben daar redelijk laat mee. Loop chronisch achter, maar ben dan ook de enige betaalde persoon daaro die hier over gaat.

En dan ook nog tandarts (moet ik al jaren heen), mijn moeder en zusje komen dit weekend, verslagje nog met de man fixen, nog cadeaus halen voor ons premature Sinterklaas feest, whatever...
  donderdag 18 november 2010 @ 08:57:46 #274
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88852299
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jeetje wat vervelend zeg, lig je wel een beetje omhoog te slapen en ga je niet met een lege maag naar bed? Of allemaal al geprobeerd en geen goed resultaat?

Pvoesss, ik hoop dat het mannetje snel zin heeft om eruit te komen. ;)

Zfs, succes vandaag bij de verloskundige, ik had laatst potjes gehaald bij de apotheek, bleek het deksel niet passend, dus toen maar een appelmoespotje gepakt. :)
  donderdag 18 november 2010 @ 08:59:56 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88852330
Claudia en TM wat balen dat jullie zo'n beroerde nacht hebben gehad, hopelijk gaat het snel beter, al dan niet met behulp van fantastische babybytes adviezen :')

ZFS, succes vanavond, misschien kan de VK wel iets betekenen.

Pvoesss, nog helemaal geen actie?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_88854924
Claudia, ik had er ook last van. Echt naar om steeds wakker te schrikken met je mond vol }:|
Wat bij mij enigszins hielp was om een paar kussens onder het matras te doen, aan de kant waar ik met mijn hoofd lag. En dan stutte ik mezelf ook nog eens met (voedings)kussens. ook goed als je last hebt van maagzuur.

Stiekem moest ik altijd weer even slikken als ik ontslagen werd uit het ziekenhuis en dus geen beschikking meer had over de luxe van een verstelbaar bed :@

Pvoesss, ik hoop dat je jochie zich snel zal aandienen!!
.... met gevoel voor drama....
pi_88855548
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:48 schreef Kersjes het volgende:
Stiekem moest ik altijd weer even slikken als ik ontslagen werd uit het ziekenhuis en dus geen beschikking meer had over de luxe van een verstelbaar bed :@
:D

Ik heb nog steeds een kussen onder mijn voeteneind liggen, omdat het (best beperkte, maar toch) vocht dan beter uit mijn benen trekt. Lijkt me helemaal vervelend als je en vocht en maagzuur/overgeven hebt. Kun je opgevouwen gaan slapen..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88855651
Vanyel, daar heb je van die good old stretchers voor :Y
Op de een of andere manier klappen die dingen altijd op de meest onhandige momenten dicht. Gewoon zo blijven zitten en je bent er!!

Hoewel overeind komen met je zwangere buik dan wel wat lastig is...
  donderdag 18 november 2010 @ 11:20:41 #279
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88855936
Bij de thuiszorgwinkel kan je een rugsteun lenen misschien is dat een tip voor dames met maagzuur en/of misselijkheid. Een beetje rechtop slapen hielp mij dan wel.

Sterkte er maar mee. Hopelijk wordt het even beter Claudia. Ik had het ook zo bij mijn middelste. Dat is toen even over geweest, om weer terug te keren met een maand of 7. Warm eten op z'n kont, hopla, hij drukte het zo omhoog. Koud ijsje? idem. Heel klote, alleen maar lauw eten. }:| een echt goede tip heb ik helaas niet. Sterkte
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88856324
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Bij de thuiszorgwinkel kan je een rugsteun lenen misschien is dat een tip voor dames met maagzuur en/of misselijkheid. Een beetje rechtop slapen hielp mij dan wel.

Sterkte er maar mee. Hopelijk wordt het even beter Claudia. Ik had het ook zo bij mijn middelste. Dat is toen even over geweest, om weer terug te keren met een maand of 7. Warm eten op z'n kont, hopla, hij drukte het zo omhoog. Koud ijsje? idem. Heel klote, alleen maar lauw eten. }:| een echt goede tip heb ik helaas niet. Sterkte
Oh!! Die ga ik onthouden :Y
  donderdag 18 november 2010 @ 13:15:41 #281
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88859343
Ik ben zo blij dat wij vorig jaar hebben geinvesteerd in een goed bed (auping) en goede matrassen, ipv andere leuke dingen zoals een vakantie. Het leek ons wel zo fijn om dat te doen voor een zwangerschap en kindjes en ook vooral omdat mijn onderrug het nodig heeft. We hadden namelijk een Ikea bed en matras van 140 breed. Nu hebben we twee losse verstelbare matrassen van 90 cm per stuk. Ik vind het ideaal, voeteneind moet je handmatig doen, hoofeind gaat omhoog met een gasveer. Ik kan het echt iedereen aanraden, al kan ik voorlopig lekker slapen, in het weekend kunnen we rechtop ontbijten en ik zie mezelf al met kind in bed zitten straks en zwanger me nestelen in mij bed psies zoals ik het wil.

Kortom, een aanrader, al zal t kwalen zoals kramp en misselijkheid niet verhelpen natuurlijk, comfort geeft t wel.
pi_88859443
Pvoesss...je mannetje komt heel snel!
Vervelend Tankgirl, maar kramp s'nachts hoort er idd bij, heb het ook wel eens.
Claudia, hoop dat je vannacht beter zult slapen.Kun je anders overdag niet even proberen te gaan liggen?
zfs, succes vanavond, ben benieuwd wat je vk zegt.

Hier vandaag 38 weken! En dat gekke gevoel van gister is ook weer weg... wel blijf ik erg moe, opstaan voor 12en wil gewoon écht niet lukken de laatste dagen, schaamteloos!
Back in business.
  donderdag 18 november 2010 @ 13:22:43 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88859595
Shirley, met 38 weken mag je ook gewoon lekker in je bed blijven liggen zolang je wilt hoor ;)
Pak nu de rust maar die je pakken kunt, je hebt je kracht hard genoeg nodig voor de bevalling... om het over de periode daarna nog maar niet te hebben :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 18 november 2010 @ 13:22:47 #284
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_88859596
zfs, fijn dat er naar een oplossing gezocht gaat worden door je verloskundige!

Ik ben vanochtend bij de verloskundige geweest voor controle, en het zag er allemaal prima uit!
Ik schrok alleen even toen ze tijdens het buikvoelen zei, jeetje heb je gesport? Dus ik dacht ojee de boel is verzakt of weet ik veel wat. Maar ze voelde dus veel buikspieren :') Dat zal dan wel door m'n werk komen want sporten is niet bepaald mijn hobby.
Verder krijg ik geen medische indicatie, dus dat is goed nieuws (behalve voor mijn portemonnee :P )
pi_88859940
Weet ik wel Leandra, maar toch..wil nog zoveel doen in huis, maar het komt er gewoon niet uit. Ben al een uur bezig om te beginnen met het schoonmaken van de badkamer, maar zit hier nog :')
Back in business.
  donderdag 18 november 2010 @ 13:36:23 #286
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88860067
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:22 schreef Leandra het volgende:
Shirley, met 38 weken mag je ook gewoon lekker in je bed blijven liggen zolang je wilt hoor ;)
Pak nu de rust maar die je pakken kunt, je hebt je kracht hard genoeg nodig voor de bevalling... om het over de periode daarna nog maar niet te hebben :X
Dat is toch alleen maar leuk joh, roze wolk, prachtig kind, bezoek, cadeautjes, vertroeteld door man en kraamhulp.

( Over het beurse en vermoeide lijf, pijnlijke borsten, geen slaap want constant drinkend kind, hormonen en bijbehorende emoties hebben we het gewoon niet) :X

Ik kijk er nu al naar uit. O+
  donderdag 18 november 2010 @ 14:18:12 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88861661
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:31 schreef Shirley het volgende:
Weet ik wel Leandra, maar toch..wil nog zoveel doen in huis, maar het komt er gewoon niet uit. Ben al een uur bezig om te beginnen met het schoonmaken van de badkamer, maar zit hier nog :')
Hier moet de toiletrolhouder nog opgehangen worden... zowel in de badkamer als de WC, maar gezien de WC eerst nog schoongemaakt moet worden (de nieuwe tegels enz., de pot is wel perfect schoon) en ik pas wil dat die schoongemaakt wordt als de gaatjes geboord zijn die nog geboord moeten worden, kan ik momenteel helaas niets ondernemen O-)

Daarbij moeten die toiletrolhouders met een of andere superlijm worden vastgemaakt, en dat mag ik vast niet zelf doen, wegens chemisch en gevaarlijk :')

En helaas.... N. zou de hele week vrij zijn, maar die zit nu door een noodgeval op het werk, dus die kan ik ook niet met m'n zweepje achterna zitten om het te doen ~O>

Verder hoef ik alleen de stofzuiger maar door de benedenverdieping te halen, maar geen zin, dus ik blijf lekker bankhangen *O*
En ja, dat doe ik ongegeneerd :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88862543
Hihi Leandra..moet nog genoeg gebeuren bij jullie ook. Word je daar nu niet een beetje kriegelig van zo vlak voor het einde?
Ik doe de badkamer in etappes, anders trek ik het gewoon niet :') Ben al op de helft :P eigenlijk moet er bij mij ook beneden gestofzuigd worden, maar dat mag O+ lekker doen... Hierna ben ik wel weer klaar vind ik zelf. :D
Back in business.
pi_88862634
Haha Leandra, als N thius is mooi achter hem aan zitten ;)

Ik heb net een deel van onze kledingkast (1 van de 2) leeggeruimd en in verhuisddozen gestopt om ruimte te maken voor de baby. Nu staat er een volle wasmand met schone babykleertjes naast me om gevouwen en gestreken te worden, dus ik ga me maar eens nuttig maken ;)

Hoop alleen dat manlief snel tijd heeft om de dozen die nu op de slaapkamer staan naar de opslag te brengen..want dat vind ik natuurlijk weer niks ;)
  donderdag 18 november 2010 @ 14:46:10 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88862864
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:37 schreef Shirley het volgende:
Hihi Leandra..moet nog genoeg gebeuren bij jullie ook. Word je daar nu niet een beetje kriegelig van zo vlak voor het einde?
Ik doe de badkamer in etappes, anders trek ik het gewoon niet :') Ben al op de helft :P eigenlijk moet er bij mij ook beneden gestofzuigd worden, maar dat mag O+ lekker doen... Hierna ben ik wel weer klaar vind ik zelf. :D
Nou, het grootste struikelblok (na de verbouwing van de badkamer, en de inrichting van de babykamer) was eigenlijk de indeling van de benedenverdieping, maar ook dat is dinsdag gebeurd, dus eigenlijk hoeft er hier helemaal niet zoveel meer te gebeuren, het is alleen een beetje jammer dat er nu eea tussenkwam, maar.... mocht de baby morgen willen komen dan kan dat gewoon, eigenlijk is alles wel af, alleen die paar kleinigheidjes moeten nog, en het is aan de ene kant jammer dat ik me koest moet houden, aan de andere kant zijn ze zo klein dat ik me er (met veel moeite) wel overheen kan zetten dat ze eventueel niet gebeurd zijn als de baby komt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 18 november 2010 @ 16:16:11 #291
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88866308
Leandra wat een gedoe allemaal :) Hier hoeft er gelukkig niets te gebeuren, behalve toch nog iets van een bedje aanschaffen ofzo. Lekker rustig!

Krijtlijk, fijn geen medische indicatie :)

En mijn hemel, wat voel ik me een wrak. Belt de man ook nog lekker genuanceerd: Eet wat, je ziet zo geel.

Ja papa.
pi_88866436
Wat knap dat ie dat ziet door de telefoon
  donderdag 18 november 2010 @ 16:21:18 #293
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88866560
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:18 schreef Vanyel het volgende:
Wat knap dat ie dat ziet door de telefoon
Ja, daarom ben ik met hem getrouwd, wegens zijn visuele krachten enzo.
  donderdag 18 november 2010 @ 16:49:01 #294
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88867725
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:21 schreef Basboussa het volgende:

[..]

_O-
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 18 november 2010 @ 16:50:45 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88867794
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:21 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Nou ja, het was dat, of dat je zo groot woont dat hij je gewoon belt als hij aan de ene kant van de kamer zit en jij aan de andere ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 18 november 2010 @ 16:58:40 #296
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88868113
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, het was dat, of dat je zo groot woont dat hij je gewoon belt als hij aan de ene kant van de kamer zit en jij aan de andere ;)
Of zo klein woont, maar gewoon niets beters te doen hebt....
  donderdag 18 november 2010 @ 17:02:25 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88868281
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Of zo klein woont, maar gewoon niets beters te doen hebt....
Ja, of omdat je je gewoon heel erg verveelt: we hebben onze relatie zo gedigitaliseerd dat we elkaar SMSen terwijl we naast elkaar op de bank zitten :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 18 november 2010 @ 17:27:33 #298
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88869242
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, of omdat je je gewoon heel erg verveelt: we hebben onze relatie zo gedigitaliseerd dat we elkaar SMSen terwijl we naast elkaar op de bank zitten :')
SMSen dat kan ik heul niet... :D

Is het niet wat?
  donderdag 18 november 2010 @ 17:38:23 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88869715
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:27 schreef Basboussa het volgende:
[..]
SMSen dat kan ik heul niet... :D

Is het niet wat?
Oh, wij SMSen ons helemaal suf.... that is als we niet beiden op dezelfde plek zijn ;)

Sterker nog: Ik realiseerde me vanmorgen dat dat het enige leuke was aan het feit dat N. aan het werk was; dat ik lieve SMSjes kreeg :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88872538
*O* Alles was goed *O*

Mijn baarmoeder was al te voelen, en we hebben het hartje luid en duidelijk gehoord. Wat een opluchting zeg!

Over 4 weken weer een afspraak..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')