Dat snap ik heel goed want ik probeer juist vertrouwen terug te winnen door de dingen die de vorige keer mis zijn gegaan met haar uit te praten.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:55 schreef Vanyel het volgende:
Die twee regels staan voor mij heel tegenstrijdig.
Van wat ik lees op de website krijg ik de indruk dat je ook bevalt in de suite.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef mefke79 het volgende:
Krijtlijk, zijn die suites met of zonder verloskamer? Met andere woorden: ga je ook bevallen in de suite?
In het ziekenhuis waar ik naar toe ga zijn nu nog geen kraamsuites, maar er zijn wel mooi ruime verloskamers en ik was toch niet van plan te blijven.
Oef. Naar is dat, he, om zo wakker te worden? Dan komt de schrik extra hard aan.quote:Op donderdag 18 november 2010 07:48 schreef twentemeisje het volgende:
Pff ff miepen... Wat een rotnacht, aan dat vele plassen kan ik gewend raken, maar ik werd vannacht gillend wakker met een gierende kuitkramp. Mijn lief schrok zich het apelazerus en ik raakte er zelfs een klein beetje van in paniek. Mijn rechter-onderbeen en -voet waren volledig verkrampt en het deed onwijs veel pijn. Het heeft echt tien minuten geduurd voordat het zich weer wat ontspande, dankzij mijndie mijn voet en been zondanig in elkaar drukte dat het dus minder werd.
Klote, zeg. Wat voor beren?quote:Op donderdag 18 november 2010 08:47 schreef Basboussa het volgende:
Over nachten gesproken. Het is kwart voor drie. Ik heb knallende koppijn en ik zie overal beren[/b] op mijn pad. Draaide me ook om, lag de buik in de weg... Deed me toch pijn. Blegh!
Ja, doe es!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oef. Naar is dat, he, om zo wakker te worden? Dan komt de schrik extra hard aan.
Ik heb ondanks de slaappil weer een vermoeiende nacht gehad. Het duurde vanwege mijn nare hoest lang voor ik in slaap viel en ik werd ongeveer elk uur overgevend wakker.Ik weet niet meer zo goed wat ik tegen dat overgeven kan doen. Misschien helpt het als de baby ingedaald is? Ik kan op Babybytes vast wel foefjes vinden om dat proces te bespoedigen.
Werk, met name. Is namelijk nooit af, moet nog allemaal cursussen fixen on my own voor januari, en ben daar redelijk laat mee. Loop chronisch achter, maar ben dan ook de enige betaalde persoon daaro die hier over gaat.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klote, zeg. Wat voor beren?
Ik zit in mijn slaap nog sanitair uit te zoeken.Ik word er niet goed van.
Jeetje wat vervelend zeg, lig je wel een beetje omhoog te slapen en ga je niet met een lege maag naar bed? Of allemaal al geprobeerd en geen goed resultaat?quote:Op donderdag 18 november 2010 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oef. Naar is dat, he, om zo wakker te worden? Dan komt de schrik extra hard aan.
Ik heb ondanks de slaappil weer een vermoeiende nacht gehad. Het duurde vanwege mijn nare hoest lang voor ik in slaap viel en ik werd ongeveer elk uur overgevend wakker.Ik weet niet meer zo goed wat ik tegen dat overgeven kan doen. Misschien helpt het als de baby ingedaald is? Ik kan op Babybytes vast wel foefjes vinden om dat proces te bespoedigen.
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:48 schreef Kersjes het volgende:
Stiekem moest ik altijd weer even slikken als ik ontslagen werd uit het ziekenhuis en dus geen beschikking meer had over de luxe van een verstelbaar bed![]()
Oh!! Die ga ik onthoudenquote:Op donderdag 18 november 2010 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Bij de thuiszorgwinkel kan je een rugsteun lenen misschien is dat een tip voor dames met maagzuur en/of misselijkheid. Een beetje rechtop slapen hielp mij dan wel.
Sterkte er maar mee. Hopelijk wordt het even beter Claudia. Ik had het ook zo bij mijn middelste. Dat is toen even over geweest, om weer terug te keren met een maand of 7. Warm eten op z'n kont, hopla, hij drukte het zo omhoog. Koud ijsje? idem. Heel klote, alleen maar lauw eten.een echt goede tip heb ik helaas niet. Sterkte
Dat is toch alleen maar leuk joh, roze wolk, prachtig kind, bezoek, cadeautjes, vertroeteld door man en kraamhulp.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:22 schreef Leandra het volgende:
Shirley, met 38 weken mag je ook gewoon lekker in je bed blijven liggen zolang je wilt hoor
Pak nu de rust maar die je pakken kunt, je hebt je kracht hard genoeg nodig voor de bevalling... om het over de periode daarna nog maar niet te hebben
Hier moet de toiletrolhouder nog opgehangen worden... zowel in de badkamer als de WC, maar gezien de WC eerst nog schoongemaakt moet worden (de nieuwe tegels enz., de pot is wel perfect schoon) en ik pas wil dat die schoongemaakt wordt als de gaatjes geboord zijn die nog geboord moeten worden, kan ik momenteel helaas niets ondernemenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:31 schreef Shirley het volgende:
Weet ik wel Leandra, maar toch..wil nog zoveel doen in huis, maar het komt er gewoon niet uit. Ben al een uur bezig om te beginnen met het schoonmaken van de badkamer, maar zit hier nog
Nou, het grootste struikelblok (na de verbouwing van de badkamer, en de inrichting van de babykamer) was eigenlijk de indeling van de benedenverdieping, maar ook dat is dinsdag gebeurd, dus eigenlijk hoeft er hier helemaal niet zoveel meer te gebeuren, het is alleen een beetje jammer dat er nu eea tussenkwam, maar.... mocht de baby morgen willen komen dan kan dat gewoon, eigenlijk is alles wel af, alleen die paar kleinigheidjes moeten nog, en het is aan de ene kant jammer dat ik me koest moet houden, aan de andere kant zijn ze zo klein dat ik me er (met veel moeite) wel overheen kan zetten dat ze eventueel niet gebeurd zijn als de baby komtquote:Op donderdag 18 november 2010 14:37 schreef Shirley het volgende:
Hihi Leandra..moet nog genoeg gebeuren bij jullie ook. Word je daar nu niet een beetje kriegelig van zo vlak voor het einde?
Ik doe de badkamer in etappes, anders trek ik het gewoon nietBen al op de helft
eigenlijk moet er bij mij ook beneden gestofzuigd worden, maar dat mag
lekker doen... Hierna ben ik wel weer klaar vind ik zelf.
Ja, daarom ben ik met hem getrouwd, wegens zijn visuele krachten enzo.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:18 schreef Vanyel het volgende:
Wat knap dat ie dat ziet door de telefoon
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:21 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik met hem getrouwd, wegens zijn visuele krachten enzo.
Nou ja, het was dat, of dat je zo groot woont dat hij je gewoon belt als hij aan de ene kant van de kamer zit en jij aan de anderequote:Op donderdag 18 november 2010 16:21 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik met hem getrouwd, wegens zijn visuele krachten enzo.
Of zo klein woont, maar gewoon niets beters te doen hebt....quote:Op donderdag 18 november 2010 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, het was dat, of dat je zo groot woont dat hij je gewoon belt als hij aan de ene kant van de kamer zit en jij aan de andere
Ja, of omdat je je gewoon heel erg verveelt: we hebben onze relatie zo gedigitaliseerd dat we elkaar SMSen terwijl we naast elkaar op de bank zittenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Of zo klein woont, maar gewoon niets beters te doen hebt....
SMSen dat kan ik heul niet...quote:Op donderdag 18 november 2010 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of omdat je je gewoon heel erg verveelt: we hebben onze relatie zo gedigitaliseerd dat we elkaar SMSen terwijl we naast elkaar op de bank zitten
Oh, wij SMSen ons helemaal suf.... that is als we niet beiden op dezelfde plek zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 17:27 schreef Basboussa het volgende:
[..]
SMSen dat kan ik heul niet...
Is het niet wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |