er zijn ook koks die vegetarisch zijnquote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Even over die Ibi, hoe kun je nou een volleerd kok worden als je de helft niet kunt/mag proeven vanwege je geloof?
quote:Op maandag 15 november 2010 19:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet de meest traditionele paella er uit, die uit Valencia, met kip en konijn en geen vis of schaaldieren
zoals ik eerder al zei je kunt er mee varierenquote:Op maandag 15 november 2010 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
ziet het eruit...
jammer dat er konijn inzit
Rot eens even op ofzo.quote:Op maandag 15 november 2010 19:53 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Als die julius kauwt trilt zijn hele kin HAHAHAHAAA
Dat zal best maar als je een chef wilt worden op topniveau dan behoor je te weten hoe alles smaakt. Een chef die de helft niet mag eten en dus niet weet hoe het smaakt, is in mijn ogen geen topchef.quote:Op maandag 15 november 2010 19:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
er zijn ook koks die vegetarisch zijn
Inderdaadquote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Bleie het volgende:
Niet zelf kunnen proeven, en toch mooi op smaak. Dan kan je echt goed koken.
Hij heeft het echte talent.quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Bleie het volgende:
Niet zelf kunnen proeven, en toch mooi op smaak. Dan kan je echt goed koken.
Nah, de helft? Toch alleen varkensvlees? Da's best te vermijden.quote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat zal best maar als je een chef wilt worden op topniveau dan behoor je te weten hoe alles smaakt. Een chef die de helft niet mag eten en dus niet weet hoe het smaakt, is in mijn ogen geen topchef.
En de helft van alles wat je kan koken bevat varkensvlees?quote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat zal best maar als je een chef wilt worden op topniveau dan behoor je te weten hoe alles smaakt. Een chef die de helft niet mag eten en dus niet weet hoe het smaakt, is in mijn ogen geen topchef.
Was het maar waarquote:
Ja maar toch behoort een topchef te weten hoe het smaakt lijkt me. Maar hij is door, is wel weer goed van hem.quote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, de helft? Toch alleen varkensvlees? Da's best te vermijden.
kan toch ook door iemand anders geproefd worden?quote:Op maandag 15 november 2010 19:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja maar toch behoort een topchef te weten hoe het smaakt lijkt me. Maar hij is door, is wel weer goed van hem.
En wat gebruik je als zuurtje om dat zoete te counteren?quote:
Bij een staafmixer moet ik altijd aan Ab Normaal denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |