Jij bent een kenner? waarom mag je de rijst niet roeren?quote:Op maandag 15 november 2010 19:40 schreef chufi het volgende:
paella holandesa ... met chorizo nahDaarnaast gewoon geen juiste pan //./ fakers zijn het die 2 TopChefs
Jaspers is gewoon hugequote:Op maandag 15 november 2010 19:41 schreef roos85 het volgende:
Is Ibi nou zo klein of Jaspers zo groot?
Wat denk je zelfquote:Op maandag 15 november 2010 19:41 schreef roos85 het volgende:
IS dat pak van julius zo klein, of is zijn buik zó groot?quote:Op maandag 15 november 2010 19:41 schreef roos85 het volgende:
nou Ibi is ook maar een opdondertje volgens mijquote:Op maandag 15 november 2010 19:42 schreef Djokotron het volgende:
[..]
IS dat pak van julius zo klein, of is zijn buik zó groot?
Wat denk jezelf
Hoe komen ze erop he!quote:Op maandag 15 november 2010 19:43 schreef roos85 het volgende:
Pannen omgewisseld, wat een slimme oplossing!
Ik weet niet welke rijst ze gebruiken maar je hebt natuurlijke ook Spaanse rijst nodig die heel veel vocht absorbeert... En dat ie eventueel een beetje aankoekt is juist het lekkerst, maar echt niet te veel !!quote:Op maandag 15 november 2010 19:40 schreef chufi het volgende:
paella holandesa ... met chorizo nahDaarnaast gewoon geen juiste pan //./ fakers zijn het die 2 TopChefs
Rico is volgens mij niet eens begonnenquote:Op maandag 15 november 2010 19:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoelang zouden ze hiervoor gestudeerd hebben?
Zelf gemaakte stroopwafel?quote:Op maandag 15 november 2010 19:44 schreef Drassss het volgende:
Zoooo even 2de bak koffie met een stroopwafel pakken
Ze gaan ook echt steeds verder met dat verkleinenquote:
hij doet zich voor als iemand die ITO met bijles knippen&plakken heeft gevolgdquote:Op maandag 15 november 2010 19:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Rico is volgens mij niet eens begonnen
en gezakt.quote:Op maandag 15 november 2010 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij doet zich voor als iemand die ITO met bijles knippen&plakken heeft gevolgd
Het is een klas, in Topchef. Een Topclass.quote:Op maandag 15 november 2010 19:48 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Ik snap dat Topclass niet. Oke die chefs doen wat voor maar waarom heet het nou TopClass??
Tadaaaaa ik vind het onzin:Pquote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is een klas, in Topchef. Een Topclass.
Tadaa.
Bij een kebabzaak gaan werken.quote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Even over die Ibi, hoe kun je nou een volleerd kok worden als je de helft niet kunt/mag proeven vanwege je geloof?
Halal restaurant?quote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Even over die Ibi, hoe kun je nou een volleerd kok worden als je de helft niet kunt/mag proeven vanwege je geloof?
VLEKVERWIJDERAAAR VAN ARIELquote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef DaggerOne het volgende:
Die kutreclame duurt zo lang elke keer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |