Tof, ik ga in februari ook naar een wedstrijd, Knicks tegen de Bucks. Hoe hoog zat je ongeveer, had je goed zicht?quote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef DjRex89 het volgende:
Hier 2 foto's van de wedstrijd Hawks - Timberwolves van gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was er zelf niet, zijn foto's van mijn zus die nu in Amerika zit. Die foto's zijn van de bovenste ring maar volgens haar kon je alles goed zien en viel de afstand enzo best meequote:Op dinsdag 16 november 2010 00:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Tof, ik ga in februari ook naar een wedstrijd, Knicks tegen de Bucks. Hoe hoog zat je ongeveer, had je goed zicht?
Over de Knicks gesproken, D'Antoni staat volgens mij op het punt zijn baan te verliezen, ik zal er iig niet om huilen.
Zicht in de meeste Amerikaanse hallen is vrij hoog nog redelijk ok.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet, zijn foto's van mijn zus die nu in Amerika zit. Die foto's zijn van de bovenste ring maar volgens haar kon je alles goed zien en viel de afstand enzo best mee
Volgens mij heeft mn zus 30 dollar betaald voor een kaartje, valt reuze mee dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:44 schreef DUK het volgende:
[..]
Zicht in de meeste Amerikaanse hallen is vrij hoog nog redelijk ok.
Ik zat twee weken geleden hoog tijdens Heat v T-Wolves. Was prima te doen.
In de MSG zat ik vorig jaar op de een na hoogste ring tijdens Knicks v Nuggets. Ook geen enkel probleem.
Laag zitten geeft natuurlijk het beste beeld maar de prijzen zijn daar dan ook aanzienlijk hoger. Bij Nets v Spurs vorig jaar 170 dollar per kaartje betaald voor rij 30...
Ben bij best wat wedstrijden geweest en vanaf tweede ring heb je best goed zicht ja. Voordeel van laag zitten is dat je pas echt goed ziet hoe snel het spel gaat, hoe groot die centers zijn en wat een lawaai het in de hal is. Volgende maand naar een paar wedstrijden in NY, ben benieuwd hoe t daar is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet, zijn foto's van mijn zus die nu in Amerika zit. Die foto's zijn van de bovenste ring maar volgens haar kon je alles goed zien en viel de afstand enzo best mee
Ik las Odom...quote:Op donderdag 18 november 2010 09:23 schreef JayJay8 het volgende:
Oden speelt dit seizoen niet meer
http://realgm.com/src_wir(...)urgery_on_left_knee/
Nee. Beter zoiets als Donk/Waterman - De Zeeuw affaire. Die eerste 2 neukten de vrouw van de ander (teamgenoot), maar ook even netjes in de kleedkamer van de clubquote:Op donderdag 18 november 2010 00:21 schreef DJWeisz het volgende:
De Amerikaanse Terry - Bridge affaire ? word zeker nog vervolgd ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |