Uhmmmm... foto?quote:Op maandag 15 november 2010 19:39 schreef neen het volgende:
In een tight komt m'n kont nooit goed uit dus daar zal ik niet in lopen, nou ja misschien dat ik het onder m'n joggingbroek kan dragen ofzo.
Zo'n onderbroek is wel een idee ja, en een hoody nog maar even halendan lijk ik op Rocky
een muts heb ik al.
Ehh gewoon een collega of?quote:Op maandag 15 november 2010 20:31 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli Blurred!!
Af en toe
Collega van me moet van Brussel naar Antwerpen met de taxi en hij vindt het niet raar dat hij 130 euro moet betalen voor een ritje van een half uur
En dan wel bij het hotel bellen dat hij nu geen geld heeft om morgen van het hotel naar de klant te gaan![]()
Ik voel me soms echt een kleuterbegeleidsterScheelt weinig of ik moet 'm bij de hand nemen en bij de klant afleveren
Of wat?quote:
oh ja, die doe ik ook vaak fout. En ik vind m'n sleutels ook regelmatig in de koelkast....quote:Op maandag 15 november 2010 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
sigme!
Nynke![]()
Ik smeer ook geregeld douchegel in m'n haar en shampoo over m'n lijf. Ook zo handig
.
En nu eten. Ballen met bieten en piepers!
quote:Op maandag 15 november 2010 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
sigme!
Nynke![]()
Ik smeer ook geregeld douchegel in m'n haar en shampoo over m'n lijf. Ook zo handig
.
En nu eten. Ballen met bieten en piepers!
Kan zijn dat je PA bentquote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Of wat?
Het is gewoon een collega, maar logisch nadenken doet pijn ofzo ?
Ik heb alleen een foto van Rockyquote:Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhmmmm... foto?
Van jou! Niet van Rocky
Ow en wie is je muts?
Goed bezig Mo!
ik kom er wel eens in de fietsenstalling achter dat ik mijn sloffen nog aan hebquote:Op maandag 15 november 2010 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel! En dat je naar de deur loopt zonder schoenen. Of dat je ergens heen loopt en helemaal kwijt bent wat je ook weer ging doen, en waarom je *insert item* in je handen hebtZout in de thee is ook een mooie.
eerder andersom, ik ben zijn leidinggevende.quote:Op maandag 15 november 2010 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
Kan zijn dat je PA bent
Zou hem in zijn sop gaar laten koken op een gegeven moment of er wat van zeggen.
Loveli had het goedquote:
xDquote:Op maandag 15 november 2010 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weet geen gepaste smiley.
[ afbeelding ]
En ga anders eerst een keer naar Maastricht, ik had het idee in het buitenland te zittenquote:Op maandag 15 november 2010 18:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ewelina, ben je wel eens alleen buiten Amsterdam geweest met de trein? Nou zo iets is het ook naar Duitsland, maar dan alleen nog langer!!!
quote:Op maandag 15 november 2010 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Neen, dat kan ik ook
Voor mijn werk heb ik een witte operatiemuts op, ben daarmee wel eens na het werk in de bus gestapt.
Vond iedereen als zo vriendelijk lachen
Oh, nee joh! Bakpoeder is veel te algemeen verkrijgbaar om moeilijk over te lopen doen.quote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Loveli had het goed. Je zou kunnen proberen of bakpoeder + citroensap ook werkt. Want baksoda is gelijke delen bakpoeder + citroen- of wijnsteenzuur (aldus wiki). De verhoudingen zou ik even moeten uitrekenen
.
Lees de edit ook nog even, ik verwar vanalles weerquote:Op maandag 15 november 2010 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nee joh! Bakpoeder is veel te algemeen verkrijgbaar om moeilijk over te lopen doen.. Alleen die verpakking...
Hoe was je dagje Maastricht?.
Oh, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 15 november 2010 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Neen, dat kan ik ook
Voor mijn werk heb ik een witte operatiemuts op, ben daarmee wel eens na het werk in de bus gestapt.
Vond iedereen als zo vriendelijk lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |