Omdat je zo geconditioneerd bent, niet omdat het zo is...quote:Op maandag 15 november 2010 18:31 schreef misteriks het volgende:
hier ga ik van koken
waarom wist ik instinctief meteen na de feiten de origine van de daders?
of het is gewoon vaak wel zoquote:Op maandag 15 november 2010 18:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat je zo geconditioneerd bent, niet omdat het zo is...
Of je komt dan gewoon met feiten?quote:
sorry hoor ; maar je komt ongeveer 20 jaar na datum met dit soort prietpraat. De combinatie van Brussel en autodiefstal is een 100procent niet Belgen bedoening ; hetzelfde geldt voor Antwerpen of gelijk welke andere grootstad in het landquote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef maniack28 het volgende:
Of je komt dan gewoon met feiten?
Ik las juist dat het aantal geweldsmisdrijven onder allochtonen veel kleiner is dan onder blanken.
Altijd weer die welles/nietsus discussie trouwens.. er zijn zat blanken die elkaar voor minder ook doodschieten. Is al erg genoeg dat het gebeurd is, dus kap eens met dat polariseren en haal de etnische afkomst van de daders er gewoon niet bij. Het is niet relevant...
En als je het wel relevant vindt open je lekker ergens een topic met de titel "Zwarten begaan meer moorden" en dan ga je dat lekker zitten verdedigen met je onderbuikgevoelens. Blegh!
Op basis van wat? Je grote teen? Het aantal berichten dat je voorbij ziet komen?quote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef misteriks het volgende:
[..]
sorry hoor ; maar je komt ongeveer 20 jaar na datum met dit soort prietpraat. De combinatie van Brussel en autodiefstal is een 100procent niet Belgen bedoening ; hetzelfde geldt voor Antwerpen of gelijk welke andere grootstad in het land
Als jij graag koning 1oog bent in het land der blinden, ga je gang ; maar je gaat mij niet verbieden om iets te herhalen wat iedereen al weet ; dat Brussel door en door verrot is door marginaal gepeupel van buiten de EU; dit is maar het triljoenste voorbeeld ; maar wel eentje dat opvalt. In feite zou jouw vorm van negationisme moeten verboden worden ; jullie hebben al veel te veel schade aangericht de laatste 20 jaarquote:Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Op basis van wat? Je grote teen? Het aantal berichten dat je voorbij ziet komen?
Als je een onafhankelijk onderzoek kan aanwijzen waar dat in staat dan graag. Tot die tijd doe je er beter aan je conclusies en onderbuikgevoelens voor je te houden.
gaan we deze discussie weer hebben..quote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik las juist dat het aantal geweldsmisdrijven onder allochtonen veel kleiner is dan onder blanken.
Altijd weer die welles/nietsus discussie trouwens.. er zijn zat blanken die elkaar voor minder ook doodschieten. Is al erg genoeg dat het gebeurd is, dus kap eens met dat polariseren en haal de etnische afkomst van de daders er gewoon niet bij. Het is niet relevant...
En als je het wel relevant vindt open je lekker ergens een topic met de titel "Zwarten begaan meer moorden" en dan ga je dat lekker zitten verdedigen met je onderbuikgevoelens. Blegh!
Wemmel ligt in Belgie dus de Nederlandse Justitie heeft er niets mee te maken.quote:Op maandag 15 november 2010 18:28 schreef Onnoman het volgende:
met die opsporingskn<->udde van Nederland zitten die Fransen nu allang in Frankrijk
lang leven de open grenzen
Jullie zwengelen hem zelf aan....quote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gaan we deze discussie weer hebben..
Iets wat iedereen al weet of iets wat iedereen denkt te weten? Als nou eens wetenschappelijk bewezen wordt dat negers meer moorden begaan dan blanken, dan mag je dit soort vooroordelen uiten. Tot die tijd is het echt gewoon je eigen gevoel. En dat geeft niet, ik snap dat je bang bent voor sterke bruine mannen, die hard kunnen lopen en grote piemels hebben. Sterkte ermee!quote:Op maandag 15 november 2010 18:53 schreef misteriks het volgende:
[..]
Als jij graag koning 1oog bent in het land der blinden, ga je gang ; maar je gaat mij niet verbieden om iets te herhalen wat iedereen al weet ; dat Brussel door en door verrot is door marginaal gepeupel van buiten de EU; dit is maar het triljoenste voorbeeld ; maar wel eentje dat opvalt. In feite zou jouw vorm van negationisme moeten verboden worden ; jullie hebben al veel te veel schade aangericht de laatste 20 jaar
quote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ken je het fenomeen misdaadstatistieken?quote:Op maandag 15 november 2010 19:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Iets wat iedereen al weet of iets wat iedereen denkt te weten? Als nou eens wetenschappelijk bewezen wordt dat negers meer moorden begaan dan blanken, dan mag je dit soort vooroordelen uiten. Tot die tijd is het echt gewoon je eigen gevoel. En dat geeft niet, ik snap dat je bang bent voor sterke bruine mannen, die hard kunnen lopen en grote piemels hebben. Sterkte ermee!
Of praat eens met mensen die in een gesloten jeugdinrichting werkenquote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]![]()
Kijk je wel eens Opsporing Verzocht?
En praat voor de grap eens met politie-agenten, advocaten, enzovoorts.
op praat eens met mensen die al 25 jaar het daglicht niet gezien hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef Disorder het volgende:
[..]
Of praat eens met mensen die in een gesloten jeugdinrichting werken
Precies, Mooie smoes om binnen te kunnen komen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Disorder het volgende:
Wie neemt in godsnaam een vuurwapen mee als ie van plan is een auto aan te schaffen?
Lijkt me meer dat de dader nooit van plan was te betalen.
waarom vreemd? zoon verkoopt auto , 2 gare figuren komen hem bekijken, vader helpt bij het onderhandelen, moeder staat de afwas te doen en vriendin helpt met afdrogen ?quote:Op maandag 15 november 2010 19:24 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ook vreemd dat het hele gezin in het bureau aanwezig was bij de verkoop.
Iemand die met een groot contant bedrag de straat op gaat... in Belgie zitten veel handelaren in auto's die exporteren naar Afrika.quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Disorder het volgende:
Wie neemt in godsnaam een vuurwapen mee als ie van plan is een auto aan te schaffen?
Lijkt me meer dat de dader nooit van plan was te betalen.
Ze waren allemaal in het bureau, dus bij de onderhandelingen aanwezig.quote:Op maandag 15 november 2010 19:30 schreef misteriks het volgende:
[..]
waarom vreemd? zoon verkoopt auto , 2 gare figuren komen hem bekijken, vader helpt bij het onderhandelen, moeder staat de afwas te doen en vriendin helpt met afdrogen ?
René Danen, ook hier op Fok?quote:Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Op basis van wat? Je grote teen? Het aantal berichten dat je voorbij ziet komen?
Als je een onafhankelijk onderzoek kan aanwijzen waar dat in staat dan graag. Tot die tijd doe je er beter aan je conclusies en onderbuikgevoelens voor je te houden.
Heb ik gedaan. Je wilt niet weten hoe de etnische verhoudingen liggen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef Disorder het volgende:
[..]
Of praat eens met mensen die in een gesloten jeugdinrichting werken
quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]![]()
Kijk je wel eens Opsporing Verzocht?
En praat voor de grap eens met politie-agenten, advocaten, enzovoorts.
burnquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]![]()
Kijk eens in de gemiddelde TBS-kliniek.
Ook daar is een simpele verklaring voor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]![]()
Kijk eens in de gemiddelde TBS-kliniek.
6 slachtoffers!?!quote:Op maandag 15 november 2010 18:48 schreef Skv het volgende:
Een driedubbele moord voor een fucking BMW. Sad.
Wraak na honderden jaren slavenij.quote:Op maandag 15 november 2010 18:21 schreef LazyDave het volgende:
Afrikanen die blanken afknallen, het moet niet gekker worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |