abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88746547
Gezinsmoord was uit de hand gelopen autoverkoop

De politie gaf een robotfoto van een van de daders vrij.

WEMMEL - De advocaat, zijn vrouw en zoon die zondagavond brutaal werden vermoord in hun huis in Wemmel, waren het slachtoffer van een uit de hand gelopen autoverkoop, zegt het parket. De zoon had zijn BMW te koop gesteld en gisteren had hij een afspraak met de kopers.
Het was de 22-jarige vriendin van de zoon die de politie kon verwittigen. Zij raakte zwaargewond maar kon toch nog verhoord worden.

Op basis van haar verklaringen kon een robotfoto van een van de verdachten opgesteld worden. Het gaat om een man van het Afrikaanse type, met een lichte huid, die 1,80 meter groot is en Frans spreekt. Hij heeft een snorretje en kort haar. Tijdens de feiten droeg hij klassieke kleding en een zwarte jas.

Het parket gaat uit van een uit de hand gelopen autoverkoop. De zoon wilde zijn BMW verkopen en had zondagavond een afspraak met de kopers. Daarbij kwam het tot een conflict. Alle slachtoffers bevonden zich samen in een bureau en werden met verschillende schoten in het hoofd neergeschoten. Zowel de advocaat (57), zijn echtgenote (48) als hun zoon (21) stierven ter plekke aan hun verwondingen. De vriendin van de zoon is zwaargewond aan het hoofd.

De daders gingen ervandoor met twee wagens van het gezin, de Mercedes ML van de vader en de BMW van de zoon.

Volgens de eerste verklaringen van de vriendin zouden er twee daders zijn, maar het Brusselse parket sluit in dit stadium van het onderzoek niet uit dat er meer dan twee daders zijn.

sdg, sdb

---
Wie neemt nu een wapen mee als hij een auto gaat kopen?
Afrikanen :r
  maandag 15 november 2010 @ 18:18:03 #2
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_88746593
BMW rijders :r
Vampire Romance O+
  maandag 15 november 2010 @ 18:18:20 #3
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_88746607
Mensen die elkaar bij autoverkoop neerschieten :r
Vampire Romance O+
pi_88746752
Afrikanen die blanken afknallen, het moet niet gekker worden.
ADHD-C
  maandag 15 november 2010 @ 18:28:52 #5
242879 Onnoman
The On And Only
pi_88747065
met die opsporingskn<->udde van Nederland zitten die Fransen nu allang in Frankrijk

lang leven de open grenzen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 15 november 2010 @ 18:31:46 #6
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_88747168
hier ga ik van koken :(
waarom wist ik instinctief meteen na de feiten de origine van de daders :r ?
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 15 november 2010 @ 18:34:58 #7
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_88747299
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:31 schreef misteriks het volgende:
hier ga ik van koken :(
waarom wist ik instinctief meteen na de feiten de origine van de daders :r ?
Omdat je zo geconditioneerd bent, niet omdat het zo is...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 15 november 2010 @ 18:36:36 #8
242879 Onnoman
The On And Only
pi_88747375
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:34 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Omdat je zo geconditioneerd bent, niet omdat het zo is...
of het is gewoon vaak wel zo
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_88747428
"Uit de hand gelopen autoverkoop"

Is dat hoe roofmoord tegenwoordig genoemd wordt :')
  maandag 15 november 2010 @ 18:40:27 #10
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_88747527
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:36 schreef Onnoman het volgende:

[..]

of het is gewoon vaak wel zo
Of je komt dan gewoon met feiten?

Ik las juist dat het aantal geweldsmisdrijven onder allochtonen veel kleiner is dan onder blanken.

Altijd weer die welles/nietsus discussie trouwens.. er zijn zat blanken die elkaar voor minder ook doodschieten. Is al erg genoeg dat het gebeurd is, dus kap eens met dat polariseren en haal de etnische afkomst van de daders er gewoon niet bij. Het is niet relevant...

En als je het wel relevant vindt open je lekker ergens een topic met de titel "Zwarten begaan meer moorden" en dan ga je dat lekker zitten verdedigen met je onderbuikgevoelens. Blegh!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 15 november 2010 @ 18:43:48 #11
97643 misteriks
pi_88747691
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef maniack28 het volgende:

Ik las juist dat het aantal geweldsmisdrijven onder allochtonen veel kleiner is dan onder blanken.

Altijd weer die welles/nietsus discussie trouwens.. er zijn zat blanken die elkaar voor minder ook doodschieten. Is al erg genoeg dat het gebeurd is, dus kap eens met dat polariseren en haal de etnische afkomst van de daders er gewoon niet bij. Het is niet relevant...

En als je het wel relevant vindt open je lekker ergens een topic met de titel "Zwarten begaan meer moorden" en dan ga je dat lekker zitten verdedigen met je onderbuikgevoelens. Blegh!
sorry hoor ; maar je komt ongeveer 20 jaar na datum met dit soort prietpraat. De combinatie van Brussel en autodiefstal is een 100procent niet Belgen bedoening ; hetzelfde geldt voor Antwerpen of gelijk welke andere grootstad in het land
pi_88747875
Een driedubbele moord voor een fucking BMW. Sad.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 15 november 2010 @ 18:49:31 #13
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_88747916
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef misteriks het volgende:

[..]

sorry hoor ; maar je komt ongeveer 20 jaar na datum met dit soort prietpraat. De combinatie van Brussel en autodiefstal is een 100procent niet Belgen bedoening ; hetzelfde geldt voor Antwerpen of gelijk welke andere grootstad in het land
Op basis van wat? Je grote teen? Het aantal berichten dat je voorbij ziet komen?

Als je een onafhankelijk onderzoek kan aanwijzen waar dat in staat dan graag. Tot die tijd doe je er beter aan je conclusies en onderbuikgevoelens voor je te houden.
  maandag 15 november 2010 @ 18:53:26 #14
97643 misteriks
pi_88748088
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Op basis van wat? Je grote teen? Het aantal berichten dat je voorbij ziet komen?

Als je een onafhankelijk onderzoek kan aanwijzen waar dat in staat dan graag. Tot die tijd doe je er beter aan je conclusies en onderbuikgevoelens voor je te houden.
Als jij graag koning 1oog bent in het land der blinden, ga je gang ; maar je gaat mij niet verbieden om iets te herhalen wat iedereen al weet ; dat Brussel door en door verrot is door marginaal gepeupel van buiten de EU; dit is maar het triljoenste voorbeeld ; maar wel eentje dat opvalt. In feite zou jouw vorm van negationisme moeten verboden worden ; jullie hebben al veel te veel schade aangericht de laatste 20 jaar
  maandag 15 november 2010 @ 18:56:57 #15
242879 Onnoman
The On And Only
pi_88748259
quote:

[..]

gaan we deze discussie weer hebben.. :|W
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_88748305
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:28 schreef Onnoman het volgende:
met die opsporingskn<->udde van Nederland zitten die Fransen nu allang in Frankrijk

lang leven de open grenzen
Wemmel ligt in Belgie dus de Nederlandse Justitie heeft er niets mee te maken. :')
  maandag 15 november 2010 @ 18:59:42 #17
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_88748394
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef Onnoman het volgende:

[..]

gaan we deze discussie weer hebben.. :|W
Jullie zwengelen hem zelf aan....

Maar goed, zelf weten.. als jullie denken dat we in een steeds verder uitdijende wereld met snellere en betere transportmogelijkheden nog steeds op basis van huidskleur e.d. vooroordelen moeten uiten, moet je dat lekker zelf weten.

Veel plezier nog met negers bashen!
  maandag 15 november 2010 @ 19:02:12 #18
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_88748516
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:53 schreef misteriks het volgende:

[..]

Als jij graag koning 1oog bent in het land der blinden, ga je gang ; maar je gaat mij niet verbieden om iets te herhalen wat iedereen al weet ; dat Brussel door en door verrot is door marginaal gepeupel van buiten de EU; dit is maar het triljoenste voorbeeld ; maar wel eentje dat opvalt. In feite zou jouw vorm van negationisme moeten verboden worden ; jullie hebben al veel te veel schade aangericht de laatste 20 jaar
Iets wat iedereen al weet of iets wat iedereen denkt te weten? Als nou eens wetenschappelijk bewezen wordt dat negers meer moorden begaan dan blanken, dan mag je dit soort vooroordelen uiten. Tot die tijd is het echt gewoon je eigen gevoel. En dat geeft niet, ik snap dat je bang bent voor sterke bruine mannen, die hard kunnen lopen en grote piemels hebben. Sterkte ermee!
pi_88748618
quote:

[..]

:D :')

Kijk je wel eens Opsporing Verzocht?

En praat voor de grap eens met politie-agenten, advocaten, enzovoorts.
pi_88748637
Wie neemt in godsnaam een vuurwapen mee als ie van plan is een auto aan te schaffen?

Lijkt me meer dat de dader nooit van plan was te betalen.
pi_88748649
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:02 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Iets wat iedereen al weet of iets wat iedereen denkt te weten? Als nou eens wetenschappelijk bewezen wordt dat negers meer moorden begaan dan blanken, dan mag je dit soort vooroordelen uiten. Tot die tijd is het echt gewoon je eigen gevoel. En dat geeft niet, ik snap dat je bang bent voor sterke bruine mannen, die hard kunnen lopen en grote piemels hebben. Sterkte ermee!
Ken je het fenomeen misdaadstatistieken?
  maandag 15 november 2010 @ 19:05:39 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88748676
uit de hand gelopen is best een understatement
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88748714
quote:
Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

:D :')

Kijk je wel eens Opsporing Verzocht?

En praat voor de grap eens met politie-agenten, advocaten, enzovoorts.
Of praat eens met mensen die in een gesloten jeugdinrichting werken :')
  maandag 15 november 2010 @ 19:16:09 #24
242879 Onnoman
The On And Only
pi_88749188
quote:
15s.gif Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef Disorder het volgende:

[..]

Of praat eens met mensen die in een gesloten jeugdinrichting werken :')
op praat eens met mensen die al 25 jaar het daglicht niet gezien hebben
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_88749569
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Disorder het volgende:
Wie neemt in godsnaam een vuurwapen mee als ie van plan is een auto aan te schaffen?

Lijkt me meer dat de dader nooit van plan was te betalen.
Precies, Mooie smoes om binnen te kunnen komen.
Ook vreemd dat het hele gezin in het bureau aanwezig was bij de verkoop.

Een geduldige dader die gewoon zijn kans heeft afgewacht kan net zo goed. Dat moet de politie niet uitsluiten.
Some weasel took the cork out of my lunch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')