was dat aartiquote:Op maandag 15 november 2010 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beiden waren een uploadicoon dat bij Ll stond, zo bleek uit de URL. Dus JF kan dat plaatje toch niet meer gebruiken.
Maar goed, JF post hier toch niet meer, en Aarti af en toe wel, dus dit leek mij dan sowieso een logischere wijziging. En verder niet iets om een topic over vol te discussiëren....
ik had het over dat hoopje met poep met dat kwabje eroverheenquote:
Dat was Aartiquote:Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was dat aarti
ik dacht skitzin
is dat een grote of een kleine kapsalon?quote:
6 decemberquote:Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet een afspraak maken bij de kapper!
Kapsalonquote:Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had het over dat hoopje met poep met dat kwabje eroverheen
Ik ga komend weekend maar, want mijn haar is veel te lang... ik schat een centimeter of 4 a 5 alquote:Op maandag 15 november 2010 18:50 schreef Muck het volgende:
[..]
6 december
Nou ja, dan komt de kapper naar mij toe
tsskk.. hebben ze een 40 urige werkweek ofzo??quote:
Je vindt het echt niet leuk he?quote:Op maandag 15 november 2010 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga komend weekend maar, want mijn haar is veel te lang... ik schat een centimeter of 4 a 5 al.
gelukkig nietquote:Op maandag 15 november 2010 18:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsskk.. hebben ze een 40 urige werkweek ofzo??
Dit is een grotequote:Op maandag 15 november 2010 18:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat een grote of een kleine kapsalon?
ik vond hem al tegenvallenquote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is een groteAl is er eigenlijk niet echt iets te zien waaraan je kunt zien hoe groot het is
quote:Op maandag 15 november 2010 18:48 schreef pgrferrari het volgende:
Heb je een kwakje over je uitwerpselen gedaan?
Hi hi jullie zijn lolligquote:Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
ik had het over dat hoopje met poep met dat kwabje eroverheen
Hier komt de monteur donderdagquote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
de sateliet werkt weer![]()
en we hebben weer een hoop zenders extra
quote:Op maandag 15 november 2010 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor... daarna is mijn haar weer een tijdje onderhoudsvrij namelijk.
ik moest gelukkig alleen wat andere gegevens invoeren voor mijn dreamboxquote:
ik moet mijn haren ook weer doenquote:Op maandag 15 november 2010 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor... daarna is mijn haar weer een tijdje onderhoudsvrij namelijk.
Dat scheelt alweer. Onze decoder is stuk, maar omdat we al zolang klant zijn, krijgen we een nieuwe met HD-weetikveelquote:Op maandag 15 november 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moest gelukkig alleen wat andere gegevens invoeren voor mijn dreambox
quote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet mijn haren ook weer doen
maar ik heb een HD-tv jij nietquote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat scheelt alweer. Onze decoder is stuk, maar omdat we al zolang klant zijn, krijgen we een nieuwe met HD-weetikveel
tot morgen barretjequote:Op maandag 15 november 2010 19:01 schreef Barretje80 het volgende:
naar huis!!![]()
tot morgen!
( zometeen eerst trainen! )
quote:Op maandag 15 november 2010 19:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maar ik heb een HD-tv jij niet
Nee maar goed, zij heeft naakt vrouwenlijf van zichzelf. Jij mag blij zijn dat je tenminste nog een HD-tv hebtquote:Op maandag 15 november 2010 19:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maar ik heb een HD-tv jij niet
quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed, zij heeft naakt vrouwenlijf van zichzelf. Jij mag blij zijn dat je tenminste nog een HD-tv hebt
[..]
Nee maar goed, zij heeft naakt vrouwenlijf van zichzelf. Jij mag blij zijn dat je tenminste nog een HD-tv hebt
Ik heb het alweer opquote:
Raariquote:
[..]
ik moet me eten nog gaan klaarmakenquote:
bosquote:
lovelyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |