En waar moet ik slapen ???quote:Op maandag 15 november 2010 16:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doen we!!!
Datum: Zaterdag 12 februari 2011
is dit goed?
jij hebt heul mijn adres niequote:
Assertiviteit lessenquote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben heel onzekerWat kan ik hieraan doen?
Je beter kledenquote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben heel onzekerWat kan ik hieraan doen?
ZEG NEE!quote:
Jammer! Dan kunnen we samen niet komenquote:Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef eNGine10 het volgende:
Aangezien ik hier ook al weer een uur of 5 post, ik kom niet
Dealquote:Op maandag 15 november 2010 16:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jammer! Dan kunnen we samen niet komen
Klopt, ik heb de behoefte om zwaar te baggeren, veel aan mijn hoofd..quote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt waar, de laatste paar dagen dat ik je heb zien posten, heb je mijn oude niveau bereikt
wil je erover praten?quote:Op maandag 15 november 2010 16:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de behoefte om zwaar te baggeren, veel aan mijn hoofd..
Dat merk ik, alles wat je dit topic, en het vorige topic hebt gedaan, is gekke woorden posten.quote:Op maandag 15 november 2010 16:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de behoefte om zwaar te baggeren, veel aan mijn hoofd..
dat is leuk tochquote:Op maandag 15 november 2010 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat merk ik, alles wat je dit topic, en het vorige topic hebt gedaan, is gekke woorden posten.
Samen reizen?quote:Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef eNGine10 het volgende:
Aangezien ik hier ook al weer een uur of 5 post, ik kom niet
Dat is Michhas!quote:Op maandag 15 november 2010 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat merk ik, alles wat je dit topic, en het vorige topic hebt gedaan, is gekke woorden posten.
Nee, Michhas was een toffe gozer die zich superieur voelt en de discussie graag aangaat. Niet een baggeraarquote:
Wat dan?quote:Op maandag 15 november 2010 16:33 schreef NBT het volgende:
Iedereen die komt krijg van mij een cadeautje
Een kusje?quote:Op maandag 15 november 2010 16:33 schreef NBT het volgende:
Iedereen die komt krijg van mij een cadeautje
Nee dusquote:
Als jij dat graag wil!quote:
Waarom niet?quote:
Jaaaaaa................quote:
Ik vind dat hij moetquote:
Good luckquote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
OKE IK GA NAAR T STATION!
WISH ME LUCK
Succes!quote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
OKE IK GA NAAR T STATION!
WISH ME LUCK
Ik kan nietquote:
Ey, ik dacht dat jij aan mijn kant stondquote:Op maandag 15 november 2010 16:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, hij heeft niet eens een excuus
Sta ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 16:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ey, ik dacht dat jij aan mijn kant stond
Jaaaaa, die!quote:
en ik dan?quote:Op maandag 15 november 2010 16:39 schreef Ploertendoder het volgende:
Als de meet vast staat, dan boek ik een goedkoop hotelletje
Jij gaat maar lekker meequote:
nee. een superduber orgienueckqseckqs met NBT en consortenquote:
Zelfs EZ zou niet willen slapen als hij naast me zou liggen hihihihihihiquote:Op maandag 15 november 2010 16:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Alsof jij dat wiltSlapen als PD naast je ligt
Ik zou ook niet willen slapen... Wie weet wat je met me zal doenquote:Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zelfs EZ zou niet willen slapen als hij naast me zou liggen hihihihihihi
Hihihihihihih seks met een ploertendoder... klinkt wle beetje fetisj-achtigquote:Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zou ook niet willen slapen... Wie weet wat je met me zal doen
stiekem wil ik dat niet neequote:Op maandag 15 november 2010 16:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Alsof jij dat wiltSlapen als PD naast je ligt
Zie OPquote:
"Ik ben een ploert! Straf mequote:Op maandag 15 november 2010 16:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hihihihihihih seks met een ploertendoder... klinkt wle beetje fetisj-achtig
nieuwe mensen ontmoetenquote:Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze zijn echt overal aan het meeten he![]()
Binnenkort een Koffie SC meet, Singles meet. Hier een meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben zijn ploert al,. asoquote:Op maandag 15 november 2010 16:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
"Ik ben een ploert! Straf me"
Ik boek een hotelletje.. je kan overnachtenquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nieuwe mensen ontmoetenIk heb net met flips afgesproken dat ze dan die zondag hierheen komt. Kom je ook dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
dat durf ik nietquote:Op maandag 15 november 2010 16:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik boek een hotelletje.. je kan overnachten
Ja maar ik kan geen heel weekend wegblijvenquote:Op maandag 15 november 2010 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net met flips afgesproken dat ze dan die zondag hierheen komt. Kom je ook dan?
Zet mij maar op jouw overnachtingslijstje;pquote:Op maandag 15 november 2010 16:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik boek een hotelletje.. je kan overnachten
Die vriend van jou heeft toch gewoon een rechterhand?quote:Op maandag 15 november 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat durf ik niet
[..]
Ja maar ik kan geen heel weekend wegblijvenDat trekt mijn vriend niet
Nja het was goed bedoeld hoorquote:
Jaquote:Op maandag 15 november 2010 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die vriend van jou heeft toch gewoon een rechterhand?
Ze gaat gewoon zondags naar huis hoorquote:Op maandag 15 november 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat durf ik niet
[..]
Ja maar ik kan geen heel weekend wegblijvenDat trekt mijn vriend niet
Ik weet het niet hoor....quote:Op maandag 15 november 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze gaat gewoon zondags naar huis hoor
Je bent iig welkom, zie maarquote:
Ik had het uiteraard over fokkersquote:Op maandag 15 november 2010 17:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Iedereen? Ik regel wel een paar gozers![]()
Ik ook, ik regel wel wat baasjesquote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard over fokkers
De grootste baas komt zelf niet eensquote:Op maandag 15 november 2010 17:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, ik regel wel wat baasjes
Wie dan?quote:Op maandag 15 november 2010 17:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
De grootste baas komt zelf niet eens
ze zal t wel over mij hebbenquote:
Jij komt toch?quote:Op maandag 15 november 2010 17:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ze zal t wel over mij hebben
Altijdquote:Op maandag 15 november 2010 17:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ze zal t wel over mij hebben
ja, maar misschien vergist ze zichquote:
quote:
Ik ben wel blond hequote:Op maandag 15 november 2010 17:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja, maar misschien vergist ze zich![]()
dat heb jij goed gezien!quote:Op maandag 15 november 2010 17:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, dus wij moeten er weer wat leven in brengen
Goed hé? Hoe ging het project? Ik het trouwens een 6.4 (quote:Op maandag 15 november 2010 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat heb jij goed gezien!
haha van die leraar die stonk?quote:Op maandag 15 november 2010 17:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goed hé? Hoe ging het project? Ik het trouwens een 6.4 () voor Bio
Goedzo! Ja, van die leraar jaquote:Op maandag 15 november 2010 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha van die leraar die stonk?
Ging wel goed, ruzie in het groepje maarja, het gaat de goede kant op
Omg wat een raar wijfquote:Op maandag 15 november 2010 17:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goedzo! Ja, van die leraar jaEen keer vroegen 2 meisjes waarom ze nooit een BH droeg, toen hing ze een heel verhaal op (voor de hele klas) over dat ze het zo veel vrijer vond voelen enzo
![]()
Ze kan wel goed lesgevenquote:Op maandag 15 november 2010 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Omg wat een raar wijf![]()
alsof de klas daar behoefte aan heeft
Gelukkig nietquote:Op maandag 15 november 2010 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze verteld over de inhoud van dr tieten?
Ik ben de redder in nood tijdens moeilijke gevallenquote:Op maandag 15 november 2010 17:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zou tijdens die les echt gestorven zijn, als jij niet terug SMS'teDodelijk saai
Wacht maar... Morgen! Ook een saaie dagquote:Op maandag 15 november 2010 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben de redder in nood tijdens moeilijke gevallen
Ik heb morgen ook een saaie dag dus dat komt goed uit, woensdag heb ik weer projectquote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wacht maar... Morgen! Ook een saaie dag
Woensdag heb ik maar 2 uur schoolquote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook een saaie dag dus dat komt goed uit, woensdag heb ik weer project
Ik haat jouquote:Op maandag 15 november 2010 17:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Woensdag heb ik maar 2 uur school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op maandag 15 november 2010 18:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
HEY!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op maandag 15 november 2010 18:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik haat jou
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga dan ook nog hardlopen en trainen en training geven
![]()
Succesquote:Op maandag 15 november 2010 18:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
HihiMaar ik ga dan ook nog hardlopen en trainen en training geven
15 januari volgens mij, als ik het goed onthouden heb.quote:
nee 12 februariquote:Op maandag 15 november 2010 18:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
15 januari volgens mij, als ik het goed onthouden heb.
Ohjaquote:
Ik zal wel thuis moeten slapen denk ik, verder doe ik ook niet aan triootjes zonder Thomas. (Grapje grapje!)quote:Op maandag 15 november 2010 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gezelligslaap je dan bij PD en mij?
jeeh gelukkig!quote:Op maandag 15 november 2010 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal wel thuis moeten slapen denk ik, verder doe ik ook niet aan triootjes zonder Thomas. (Grapje grapje!)
Waar is de meet?
En ik heb geen Pfeiffer.
Wie is Thomas? En wat een bofkont (gok ik)quote:Op maandag 15 november 2010 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal wel thuis moeten slapen denk ik, verder doe ik ook niet aan triootjes zonder Thomas. (Grapje grapje!)
Waar is de meet?
En ik heb geen Pfeiffer.
Thomas is mijn vriend.quote:Op maandag 15 november 2010 18:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wie is Thomas? En wat een bofkont (gok ik)
teletekst?quote:Op maandag 15 november 2010 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thomas is mijn vriend.
En ik had het niet gekeken, las het toevallig op teletekst.
Okequote:Op maandag 15 november 2010 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thomas is mijn vriend.
En ik had het niet gekeken, las het toevallig op teletekst.
Voor jou wel, brommerboy!quote:Op maandag 15 november 2010 18:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke![]()
Maar je vond het blijkbaar interessant genoeg om te onthouden
Wat is het doel van de letter?quote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor jou wel, brommerboy!
Weten jullie een lief zinnetje voor op een chocoladeletter?
Okquote:Op maandag 15 november 2010 18:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor Thomas.
En neen HT, zie hem morgen pas weer!
Haha, hebbes, dat wordt hem! Dankuuu!quote:Op maandag 15 november 2010 18:34 schreef eNGine10 het volgende:
Thomas is een lieve knul, daarom is Lutte best wel gul.
Nu maak je me aan het twijfelen...quote:Op maandag 15 november 2010 18:34 schreef eNGine10 het volgende:
Omdat je zo'n schatje bent, word je door mij verwend. X Lutte
Thomas is een geile beer,quote:Op maandag 15 november 2010 18:34 schreef eNGine10 het volgende:
Thomas is een lieve knul, daarom is Lutte best wel gul.
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 15 november 2010 18:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Thomas is een geile beer,
Daarom doen hij en Lutte steeds meer.
Vanaf morgen word er gepenetreerd
En worden er heel wat zaadcellen geproduceert
Die van jouw zijn viesquote:Op maandag 15 november 2010 18:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er zijn nog zoveel leuke rijmpjes te bedenken!
quote:Op maandag 15 november 2010 18:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het al 2 weken niet gedaan, ja! Ik ben nou eenmaal vies
En waarom wacht je nu alweer twee weken dan? Geen vriendinnetje meer?quote:
Ik doe het maar met eentjequote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En waarom wacht je nu alweer twee weken dan? Geen vriendinnetje meer?
Een te klein huis?quote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik doe het maar met eentjeOmdat onze ouders ons niet vaak de gelegenheid geven om bij elkaar te slapen. En het kan alleen maar bij haar
Want wij hebben een te klein huis, en ik heb een hoogslaper
Nee, maar ik denk toch dat mijn ouders het enigszins zouden horen omdat ze in de kamer naast me slapenquote:Op maandag 15 november 2010 18:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Een te klein huis?Gaat wel flink te keer bij jou dan.
Dan moet je maar leren je gemak te houdenquote:Op maandag 15 november 2010 18:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk toch dat mijn ouders het enigszins zouden horen omdat ze in de kamer naast me slapen
Kan ik ook! Laatst sliep ze hier, niks gedaan! Ik kan mezelf inhouden!quote:Op maandag 15 november 2010 18:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan moet je maar leren je gemak te houden
Niks?quote:Op maandag 15 november 2010 18:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kan ik ook! Laatst sliep ze hier, niks gedaan! Ik kan mezelf inhouden!
quote:Op maandag 15 november 2010 18:48 schreef Lutte het volgende:
HT is een geile beer,
want hij heeft al twee weken geen seks meer.
Dus slaat hij aan zichzelf de hand,
blablabla ik weet niks leuks op -and.
Ik zei niks leuks !quote:Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef honkeytonk het volgende:
band
brand
hand
kant
klant
krant
land
mand
pand
plant
rand
stand
strand
tand
want
zand
afstand
armband
beland
Brabant
charmant
Duitsland
eiland
eland
fazant
fietsband
Finland
flamboyant
galant
garant
geplant
gestrand
Holland
klimplant
kwadrant
migrant
opstand
pedant
pikant
plezant
riant
Rusland
toestand
verband
verbrand
verpand
verstand
verwant
aangebrand
aan-de-hand
achterkant
adelstand
amusant
arrogant
bijdehand
bij-de-hand
binnenkant
buitenkant
buitenland
diamant
dominant
elegant
figurant
Griekenland
irritant
ledikant
middenstand
muzikant
naderhand
Nederland
olifant
onderpand
predikant
pruimedant
rechterhand
relevant
restaurant
deodorant
interessant
1
quote:Op maandag 15 november 2010 18:48 schreef Lutte het volgende:
HT is een geile beer,
want hij heeft al twee weken geen seks meer.
Dus slaat hij aan zichzelf de hand,
Maar als z'n moeder zijn vuile sokken wast valt hij toch door de mand.
eNGine10quote:
Wat slecht.quote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
eNGine10
Ik heb hem lang niet gezien,
Maar nu ik hem op dit forum zie
Ben ik in een soort van euforie!
Ik heb die in ONZ al gezien.quote:Op maandag 15 november 2010 18:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan moet je mijn sinterklaas gedichtjes eens zien![]()
![]()
Eensquote:
Met z'n gedichtjesmachine zeker?quote:Op maandag 15 november 2010 18:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan moet je mijn sinterklaas gedichtjes eens zien![]()
![]()
Goed hé?quote:
Nee! Ik bedenk ze zelf!quote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens![]()
[..]
Met z'n gedichtjesmachine zeker?
Misschien toch maar z'n gedichtjesmachine proberen dan?quote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goed hé?![]()
[..]
Nee! Ik bedenk ze zelf!
Ajuus! Nee, ik bedenk ze zelf!quote:Op maandag 15 november 2010 18:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien toch maar z'n gedichtjesmachine proberen dan?![]()
En ik ben weer weg, fijne avond nog
quote:Op maandag 15 november 2010 19:01 schreef eNGine10 het volgende:
Haha nou dank voor dit emotionele afscheid dan maar
Ontbeten.quote:Op maandag 15 november 2010 19:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Wat gaan we doen? Laten we een goed diepgaand gesprek houden!
Wat heb jij vandaag gedaan?
Ik begon met net buitengesloten te voelenquote:Op maandag 15 november 2010 19:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We waren net alleen! Maar jij bento ok meer dan welkom
Hoe kan dat nou! Ik heb vandaag volgens mij meer dan 80 sms'jes naar je gestuurdquote:Op maandag 15 november 2010 19:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik begon met net buitengesloten te voelen
Ex-R? Hoe bedoel je dat? Begint zijn naam met een R?quote:Op maandag 15 november 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
Ik niet. Ben met Thomas en Ex-R aan het msnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ex-R? Hoe bedoel je dat? Begint zijn naam met een R?Zijn naam begint met een R.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het gevoel dat ze komt!quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 19:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze komt!Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat had ik niet eens gezien, mn mobiel ligt bovenquote:
Allebei in gesprek met jullie vriendjesquote:Op maandag 15 november 2010 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat had ik niet eens gezien, mn mobiel ligt boven![]()
ik ben druk in gesprek met PD en mn ouders
arme jijquote:Op maandag 15 november 2010 19:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Allebei in gesprek met jullie vriendjesIk ga Micha ook maar eens bellen
Dat zeg ik nietquote:
Ex wel, nog wat uitgepraat, en Thomaschschsch is eten.quote:Op maandag 15 november 2010 19:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietMaar we bellen meeste avonden wel, omdat we elkaar niet heel lang zien op school. Alleen in de pauzes zo'n beetje, en de profielvakken.
Zijn jullie al klaar met jullie babbeltjes met vriendjes, exen en ouders?
quote:Op maandag 15 november 2010 19:45 schreef Lutte het volgende:
no matter what I do, I always forget to forget you.
Wat zieligquote:Op maandag 15 november 2010 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ex wel, nog wat uitgepraat, en Thomaschschsch is eten.
En ik zie Thomas alleen de pauzes.
Zelf bedacht? Ik zou er 2 dingen aan veranderen.quote:
Tuurlijk niet zelf bedacht.quote:Op maandag 15 november 2010 19:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zelf bedacht? Ik zou er 2 dingen aan veranderen.
no matter what I do, I'll always fail to forget you.
Ik vind het op mijn manier beter klinken. 2 keer Forget in één bijzin is niet mooi meer. Doe dan een andere alliteration.quote:Op maandag 15 november 2010 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk niet zelf bedacht.
En is dat serieus?
Haha, ja, okay, maar twee keer forget is de grap.quote:Op maandag 15 november 2010 19:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind het op mijn manier beter klinken. 2 keer Forget in één bijzin is niet mooi meer. Doe dan een andere alliteration.
Waarom zou dit niet serieus zijn?
Wij kunnen ook serieus zijn!quote:Op maandag 15 november 2010 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ja, okay, maar twee keer forget is de grap.
Maar waarom niet serieus? Omdat jongen.
Ik kan het met andere jongens daar niet serieus over hebben hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wij kunnen ook serieus zijn!
En dat dat de grap is begrijp ik ook wel, maar "fail to forget" komt op hetzelfde neer, maar is ook een alliteration.Je moet mij wel serieus nemen! Ondanks mijn geslacht
Ik ben ook geen andere jongenquote:Op maandag 15 november 2010 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan het met andere jongens daar niet serieus over hebben hoor.
Kusje op je plaats naar keuze.quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben ook geen andere jongen
Ja.quote:Op maandag 15 november 2010 20:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dopje?Betekent dat gewoon puntje van mijn neus?
Wil je er eentje van mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 20:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wil je er eentje van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee van Lutte! en van PDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Kusje voor CC en PD.quote:Op maandag 15 november 2010 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee van Lutte! en van PD![]()
Okquote:Op maandag 15 november 2010 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee van Lutte! en van PDGelukkig maar! Gaan jullie morgen nog wat doen?
![]()
![]()
En juist dat maakt haar zo bijzonder!quote:Op maandag 15 november 2010 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte heeft geen afkorting?![]()
En dat ik altijd geil ben.quote:Op maandag 15 november 2010 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En juist dat maakt haar zo bijzonder!![]()
Echt? Dat is gewoon verkeerd, dat mogen alleen sommige jongens hebben. En die moeten zich zelfs schamen!quote:![]()
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 15 november 2010 20:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? Dat is gewoon verkeerd, dat mogen alleen sommige jongens hebben. En die moeten zich zelfs schamen!![]()
![]()
Schaam je!quote:Op maandag 15 november 2010 20:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? Dat is gewoon verkeerd, dat mogen alleen sommige jongens hebben. En die moeten zich zelfs schamen!
Ik schrok alquote:Er zit dus zo'n meisje bij mij in de klas, en die is dat wel
Niet normaal is zij, ik weet haast zeker dat zij al een heleboel ziektes heeft opgelopen
![]()
![]()
Als ik zulke gekke dingen zeg, moet je me niet gelovenquote:Op maandag 15 november 2010 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee jij loopt naakt door je school!![]()
![]()
Ik ben te goedgelovigquote:Op maandag 15 november 2010 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik zulke gekke dingen zeg, moet je me niet geloven
aan de natte plek in dr broekquote:Op maandag 15 november 2010 20:14 schreef Lutte het volgende:
Hoe kun jij weten dat ze altijd geil is?
Elke keer dat ik op een feestje ben, is ze elke keer weer met een andere jongen. En ik heb een vriend, die maar 1 week iets met haar had, en zij had al bepaalde pogingen gedaan om hem in bed te krijgenquote:Op maandag 15 november 2010 20:14 schreef Lutte het volgende:
Hoe kun jij weten dat ze altijd geil is?![]()
![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aan de natte plek in dr broek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe ziet ze eruit dan?quote:Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Elke keer dat ik op een feestje ben, is ze elke keer weer met een andere jongen. En ik heb een vriend, die maar 1 week iets met haar had, en zij had al bepaalde pogingen gedaan om hem in bed te krijgenIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Okay. CC's uitleg is leuker.quote:Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Elke keer dat ik op een feestje ben, is ze elke keer weer met een andere jongen. En ik heb een vriend, die maar 1 week iets met haar had, en zij had al bepaalde pogingen gedaan om hem in bed te krijgen![]()
Ik zou niet posten...quote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als het mag, vraag ik wel een keer, dan post ik wel een pic.![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 15 november 2010 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ook dan he, dat heb je me beloofd via SMS![]()
![]()
dankjequote:![]()
In mijn uitleg zit sowieso een kern van waarheid,dat kan gewoon niet andersIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Ok, als jij het zegtquote:Op maandag 15 november 2010 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankje![]()
In mijn uitleg zit sowieso een kern van waarheid,dat kan gewoon niet anders![]()
![]()
Dat denk jequote:Op maandag 15 november 2010 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja het is gewoon zo, ik heb geen lerares zonder bh![]()
![]()
Ik kwam er ook pas achter toen die meisjes vroegen waaromquote:Op maandag 15 november 2010 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Of ik let er gewoon niet op zoals jij wel doet![]()
![]()
Wij hadden een lerares zonder bh.quote:Op maandag 15 november 2010 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja het is gewoon zo, ik heb geen lerares zonder bh![]()
Niet allequote:Op maandag 15 november 2010 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hebben alle leraressen en anti bh fetisj ofzo?![]()
![]()
Ik wou deze smiley doen:quote:Op maandag 15 november 2010 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geilen op bepaalde leraressen
Dat weet ik tochquote:Op maandag 15 november 2010 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met bh is meestal mooier hoor? In een shirtje dan hè.![]()
![]()
ja vastquote:Op maandag 15 november 2010 20:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wou deze smiley doen:![]()
[..]
Dat weet ik toch
quote:Op maandag 15 november 2010 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
Ze vindt het niet zo'n grappig idee dat ik een plaatje laat zienPech voor jullie
ik zat me er net op te verheugen
Ik kan wel een beschrijving gevenquote:Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zat me er net op te verheugen
![]()
![]()
Jaa primaquote:Op maandag 15 november 2010 20:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kan wel een beschrijving geven
Is goed!quote:Op maandag 15 november 2010 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de tt waar HT beschrijft hoe micha eruit ziet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: